Renault Laguna 1994-2001
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 503
- Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
- Bydliště: Brno
Ahoj Juro
Z ničeho Tě neviním. Abych pravdu řekl už si nepamatuji jestli jsme jiné uchycení motorku probírali nebo ne, ale když říkáš že jo, tak jo . Asi mi tato informace tehdy vypadla... Já jen zíral, protože jsem zádrhel opravdu nečekal. Zdravým do Ch.
D.
Z ničeho Tě neviním. Abych pravdu řekl už si nepamatuji jestli jsme jiné uchycení motorku probírali nebo ne, ale když říkáš že jo, tak jo . Asi mi tato informace tehdy vypadla... Já jen zíral, protože jsem zádrhel opravdu nečekal. Zdravým do Ch.
D.
ex: Laguna Grandtour, 1.6 16V, Concorde, 5. 11. 1998; 01:36 CET; pohodlná, prostorná, stále krásná...., byla prostě výborná.
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 503
- Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
- Bydliště: Brno
Dotaz
Ahoj všeci, mám Lagunu kombi 98 1,9 dti s faceliftem a mám problémy se studenými starty, chytá mi to až tak na třetí pokus, žhavičky jsou v poho, vyměnil jsem palivoý filtr a nafta mi taky nepadá...neměl někdo z Vás stejný problém???a ještě jedna věc někdy hlavně když hodně mrzne tak mi to vůbec netopí ani přes klimu......předem dík za rady
Re: Dotaz
Hledej tady a určitě tvůj problem najdeš viewforum.php?f=43mlock1 píše:Ahoj všeci, mám Lagunu kombi 98 1,9 dti s faceliftem a mám problémy se studenými starty, chytá mi to až tak na třetí pokus, žhavičky jsou v poho, vyměnil jsem palivoý filtr a nafta mi taky nepadá...neměl někdo z Vás stejný problém???a ještě jedna věc někdy hlavně když hodně mrzne tak mi to vůbec netopí ani přes klimu......předem dík za rady
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
kvalita motorů
Zdravim,Dávid Wilimský píše:Ne ne, to byl uno tutti 16-ti ventil, ale ne ten Volvo-Renaulťáckej. , ale ten pozdější.
chtěl jsem se zeptat, jak je to s těma 16V motorama. Je mi známo, že existuje Renault-Volvo hybrid, ale netušil jsem, že je i jiná verze. Podle čeho se dá poznat, o kterou variantu jde? Děkuji
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
nejdriv byl ciste volvo motor, to je celkem pohodovej motor...pak je renault-volvo a ty jsou celkem na pytel...ale ted fakt nevim, jestli to neni na opak ty motory...kterej byl drive...
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Prvne byl volvo pak od faceliftu se delal volvo renault
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 503
- Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
- Bydliště: Brno
Re: kvalita motorů
Ahoj,songeur píše:Zdravim,Dávid Wilimský píše:Ne ne, to byl uno tutti 16-ti ventil, ale ne ten Volvo-Renaulťáckej. , ale ten pozdější.
chtěl jsem se zeptat, jak je to s těma 16V motorama. Je mi známo, že existuje Renault-Volvo hybrid, ale netušil jsem, že je i jiná verze. Podle čeho se dá poznat, o kterou variantu jde? Děkuji
S dvoulitry je to trochu zamotané. Né že by to bylo až tak složité, ale v recenzích se problém kolem 2.0 16V motorů v Lagu I diskutuje neúplně. Nejsem znalec, ale mám za to, že do Lagun I se montovaly celkem tři benzínové dvoulitry.
A to motor 2.0 8V (F3R), o objemu 1998 ccm, (83,5 kW, 115k), o tom ale debata neběží, a později dva šestnáctiventilové motory.
1. motor 2.0 S 16V (N7Q), o objemu 1948 ccm, (102kW, 140k), montovaný od března 1995, a
2. motor 2.0 16V (F4R), o objemu 1998 ccm, (104kW, 140k(?), 88kW, 120k(?), tady se moje zdroje různí).
Byly montovány i v tomto pořadí, čili od začátku výroby F3R, později, v březnu 1995 nahrazen/doplněn motorem N7Q, a ten byl v září 1998 vystřídán motorem F4R. Tím problémovým (dle většiny recenzí, ale četl jsem i názory o bezproblémovosti tohoto motoru), je myšlen motor N7Q (blok Volvo, hlava Renault). Pozná se to laicky tak, že když zvedneš kapotu, tak motor F4R ("čistokrevný Renault" ) vypadá jako oba menší 16V (1.6 16V a 1.8 16V) motory. N7Q ("hybrid" ) "je schován" pod cca čtvercovým plastovým deklem s otvorem pro plnění oleje přibližně uprostřed deklu. Tak je rozeznáš na první pohled, jinak o jaký motor jde je uvedno v techničáku.
ex: Laguna Grandtour, 1.6 16V, Concorde, 5. 11. 1998; 01:36 CET; pohodlná, prostorná, stále krásná...., byla prostě výborná.
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)
16V motory
Díky chlapi za odpovědi, už je mi to jasnější.
potrebujem poomoc
svietia mi stale brzdove svetla zadne anewiem si stym poradit..prosim ak ste niekto mali taky probvlem a podarilo sa vam to vyriesit tak mi prosim vas pomozte...dakujem....je tolaguna r.v97.1,8benzin..combi.a uz som skusal uplne vsetko a nic mi nejde
Ahoj, vitej na foru.
Tady jsi ve spatne sekci, tady se spise tak obecne keca o tom jak se komu to auto libilo. Konkretni technicke dotazy jsou v sekci "Technická sekce podle typů" kde je konkretní diskuse pro Laguny I. Kdyz to posles tam, zvysis sance na to ze ti nekdo poradi.
Tady jsi ve spatne sekci, tady se spise tak obecne keca o tom jak se komu to auto libilo. Konkretni technicke dotazy jsou v sekci "Technická sekce podle typů" kde je konkretní diskuse pro Laguny I. Kdyz to posles tam, zvysis sance na to ze ti nekdo poradi.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
Ahoj, tak sem čerstvým majitelem 1.6 16V, rok 98. Měl bych také zájem o manuál, pokud máte, zašlete mi ho prosím na seltudymeldudy@seznam.cz
Pak bych se chtěl zeptat, když otočím klíčkem do polohy před startováním, tak mi místo počítadla ujetých kilometrů ukazuje samé nuly a na konci je psáno oil a značka takové té měrky na na olej a u ní 2 čárky - to značí co?
Díky
Pak bych se chtěl zeptat, když otočím klíčkem do polohy před startováním, tak mi místo počítadla ujetých kilometrů ukazuje samé nuly a na konci je psáno oil a značka takové té měrky na na olej a u ní 2 čárky - to značí co?
Díky
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2424
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl bych se podělit se servisní zkušeností.
Vrhli jsme se s kamarády v domácích podmínkách na výměnu zadních kotoučových brzd + všech silentbloků předních ramen + všech čepů + tyček řízení + manžet.
Zadní brzdy jsou v pohode, akorát při zatlačování pístků se s nima musí otáčet a to tak, že pístek má 2 dírky, do kterých provizorně zašroubujete šroubky a pomocí nich pak s pístkem otáčíte. Nic složitýho.
Horší je to s přední nápravou. Vyndání ramene: povolit zespodu 2 šrouby co drží rameno v silentblocích (zvrchu musí druhý člověk zajistit matku proti protočení). Pak povolit čep, kterej se zákonitě začne protáčet, takže nejlepší je ho odříznout flexou. Pak to chce rameno vytáhnout ven z nápravnice, trochu lomcování a ono povolí. Starý silentbloky z ramene se musí vylisovat, žádným kladivem je nevytlučete. A už vůbec ne, pokud jsou tam 10 let a 240.000km - čili původní. Čep se dá kladivem vymlátit a to, co po něm v rameni zbyde, se pak vezme kladivem ven.
Zpětné nalisování silentbloků a čepu probíhá po rádném vybroušení vnitřních kruhových ploch v rameni.
Nandat rameno zpět do nápravnice není úplně nejlehčí, jde o to, aby vám sedl zadní silentblok n amísto...ale opět platí, že ve dvou lidech ho tma za chvíli naladíte.
POZOR - vrchní matka, která drží rameno v předním silentbloku, musí zapadnout do díry a jakoby zaaretovat rameno v jedný poloze - zespoda pak do té matky akorát vešroubujete šroub.
Po tomhle jsme šli na výměnu axiálních táhel (tyček řízení) i s čepy. Takže odšroubovat čep, vyháknout z těhlice, sundat manžetu z kloubku na tyčce řízení a velkými sika kleštěmi ten kloubech chytit a povolit. Je nutné vytočit volantem řízení na tu stranu, na které chcete povolovat ty tyčky. Povolit to šlo v mém případě celkem snadno.
Našroubujete nový komplet na své místo a budete chtít přetáhnotu manžetu na těleso řízení. A s tímhle jsme měli snad největší práci - manžetu mi totiž prodali s menším průměrem než byla ta původní. Takze jsme manžety nasazovali dýl než trvala samotná výměna tyček a čepů.
POZN.: Ke všemu na podvozku je na tý laguně špatnej přístup, není to fakt příjemný. Ale dá se to.
Ve finále musel aproběhnotu geoška samozřejmě.
Ještě by se mohly vyměnit preventivně stabilizační tyčky a axiální ložiska v uložení tlumičů, ale to zas až někdy příště, protože jen tohle co jsem popsal mě stálo s prací cca 7.500,- a to mám cca 30% slevy na díly.
Jo ještě doplním, že jsem použil výrobky TRW (brzdy) a MOOG (díly nápravy).
Když bylo tohle všechno hotový, tak mi začlo hučet ložisko na přední nápravě... Je to nekonečný boj tenhle francouz Ale na ty kilometry semi líbí, že má spoustu věcí fakt původních, takže zřejmě se s ním slušně jězdilo..
Vrhli jsme se s kamarády v domácích podmínkách na výměnu zadních kotoučových brzd + všech silentbloků předních ramen + všech čepů + tyček řízení + manžet.
Zadní brzdy jsou v pohode, akorát při zatlačování pístků se s nima musí otáčet a to tak, že pístek má 2 dírky, do kterých provizorně zašroubujete šroubky a pomocí nich pak s pístkem otáčíte. Nic složitýho.
Horší je to s přední nápravou. Vyndání ramene: povolit zespodu 2 šrouby co drží rameno v silentblocích (zvrchu musí druhý člověk zajistit matku proti protočení). Pak povolit čep, kterej se zákonitě začne protáčet, takže nejlepší je ho odříznout flexou. Pak to chce rameno vytáhnout ven z nápravnice, trochu lomcování a ono povolí. Starý silentbloky z ramene se musí vylisovat, žádným kladivem je nevytlučete. A už vůbec ne, pokud jsou tam 10 let a 240.000km - čili původní. Čep se dá kladivem vymlátit a to, co po něm v rameni zbyde, se pak vezme kladivem ven.
Zpětné nalisování silentbloků a čepu probíhá po rádném vybroušení vnitřních kruhových ploch v rameni.
Nandat rameno zpět do nápravnice není úplně nejlehčí, jde o to, aby vám sedl zadní silentblok n amísto...ale opět platí, že ve dvou lidech ho tma za chvíli naladíte.
POZOR - vrchní matka, která drží rameno v předním silentbloku, musí zapadnout do díry a jakoby zaaretovat rameno v jedný poloze - zespoda pak do té matky akorát vešroubujete šroub.
Po tomhle jsme šli na výměnu axiálních táhel (tyček řízení) i s čepy. Takže odšroubovat čep, vyháknout z těhlice, sundat manžetu z kloubku na tyčce řízení a velkými sika kleštěmi ten kloubech chytit a povolit. Je nutné vytočit volantem řízení na tu stranu, na které chcete povolovat ty tyčky. Povolit to šlo v mém případě celkem snadno.
Našroubujete nový komplet na své místo a budete chtít přetáhnotu manžetu na těleso řízení. A s tímhle jsme měli snad největší práci - manžetu mi totiž prodali s menším průměrem než byla ta původní. Takze jsme manžety nasazovali dýl než trvala samotná výměna tyček a čepů.
POZN.: Ke všemu na podvozku je na tý laguně špatnej přístup, není to fakt příjemný. Ale dá se to.
Ve finále musel aproběhnotu geoška samozřejmě.
Ještě by se mohly vyměnit preventivně stabilizační tyčky a axiální ložiska v uložení tlumičů, ale to zas až někdy příště, protože jen tohle co jsem popsal mě stálo s prací cca 7.500,- a to mám cca 30% slevy na díly.
Jo ještě doplním, že jsem použil výrobky TRW (brzdy) a MOOG (díly nápravy).
Když bylo tohle všechno hotový, tak mi začlo hučet ložisko na přední nápravě... Je to nekonečný boj tenhle francouz Ale na ty kilometry semi líbí, že má spoustu věcí fakt původních, takže zřejmě se s ním slušně jězdilo..
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2424
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Tak mam dalsi pozitivni zkusenost s Lagunou 2.2dT.
Absolvoval jsem s ni dovolenou ve Francii, celkem 3500km z 90% po dalnicich. I kdyz je to relativne stary auto a ma svoje kilometry a ceste nepredchazel zadnej specialni servis, tak vydrzelo vsechno. Spotreba okolo 7. Jel jsem ve dvou, plnej kufr, kola 205/50/17.
Absolvoval jsem s ni dovolenou ve Francii, celkem 3500km z 90% po dalnicich. I kdyz je to relativne stary auto a ma svoje kilometry a ceste nepredchazel zadnej specialni servis, tak vydrzelo vsechno. Spotreba okolo 7. Jel jsem ve dvou, plnej kufr, kola 205/50/17.
Naposledy upravil(a) Jirke dne ned led 17, 2010 23:47, celkem upraveno 1 x.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
spring: rekl bych, ze jsi v blbe sekci, ale vzhledem k tomu, ze je to dotaz znacne obecny a na modelu nezavisly (mam Megane II), pokusim se pomoci. Primarni pricinu bych hledal v kotoucich. No a vylagrovane silentbloky ramen taky nepomohou. Vymenou techto dvou veci jsem sveho casu tres pri brzdeni na "minulem" aute odstranil.
Kdo hledá ten najde:spring píše:.... plastové kryty predných svetiel vyzerajú ako zašpinené - nedá sa to vyčistiť, asi to bude od teploty (zapečené?).
viewtopic.php?t=11221&highlight=brusn%FD a
viewtopic.php?t=19765&highlight=le%B9tit.
Dočti to až do konce, sám jsem to před rokem zkusil a fakt skvělý výsledek. Tak 1 - 2 hodinky práce.
Já: Renault Laguna I liftback 1,6l 16V r.v.1999
Manželka: Renault Twingo 1,2 (D7F) r.v.1996
Manželka: Renault Twingo 1,2 (D7F) r.v.1996
dovolena
Jak tady Jirke psal o te dovolene... tak letos v zari jsem absolvoval neco podobneho, jen po vychodnejsich castech (Slovensko, Madarsko, Chorvatsko, Bosna, Chorvatsko, Slovinsko, Italie a Rakousko). Dva tydny, necele ctyri tisice kilometru, po dalnici jen Trencin-Rajka, kousek chorvatske za Sveti Rok, Tarvisio-Radstat a Liezen-Linz. Po ceste pomale nastoupani do 1220m nad Prozorem a rychly sesup dolu, trajekty, zase stoupani od Obrovace (v podstate z nuly) na prusmyk pod Mali Alan (1130m, dvacet km sotoliny), pak jeste jednou pres Velebity (1150m) a dolu k mori a jako tresnicka na dortu z nejakych 300m do 1611m (behem par kilometru a petadvaceti vracecek) na Vrsic a zase dolu do Kranjske Gory. Zvladala vsechno v pohode, at rakouske dalnice nebo bosenske silnicky, chorvatskou sotolinu ostrovni i horskou. Asi tri dny nam slouzila i jako nocleharna. Provezla nas ve Slovinsku prutrzi tak hustou, ze jsme ctyricetikilometrovou rychlosti najeli na dalnici, ani jsme nevedeli jak. Moc se ji nechtelo jen do Vrsice (zaneseny EGR ventil) rozjeti vyzadovalo znacne materialni obeti od spojky. Celou tu streku absolvovala ve dvou lidech za nejakych 5.3l/100km. Bastila slovenskou naftu za 29 CZK i bosenskou za necelych 22 CZK. Topila nam pri plus sesti v madarske puszte a chladila pri plus sestatriceti na Braci. Musim rict, ze jsem z toho mel trochu vitr, ale za tuhle dovolenou si zaslouzi jednicku s hvezdickou. Za odmenu jsem ji po navratu nechal vymenit olej a vycistit ten EGR ventil
Scenic 1.6 16V
ex Laguna Grandtour I 1.9dCi
ex Laguna Grandtour I 1.9dCi
Nováček
Zdravím,
pročetl jsem si část vašich příspěvků a usoudil jsem, že koupě Laguny nebude nikdy bez investic. Jsem student a protože mamka jezdí v R19, tak se mi Laguna docela zalibila. Jenže myslel jsem si, že koupím auto za 25tis. a vyrazim na dovolenou. Jak to tak posloucham tak tam bude řada oprav a jiných investic. Jaký jsou teda Vaše zkušenosti? Doporučili by jste mi tuhle koupi s mejma omezenýma inevsticema? Díky všem za odpověď
pročetl jsem si část vašich příspěvků a usoudil jsem, že koupě Laguny nebude nikdy bez investic. Jsem student a protože mamka jezdí v R19, tak se mi Laguna docela zalibila. Jenže myslel jsem si, že koupím auto za 25tis. a vyrazim na dovolenou. Jak to tak posloucham tak tam bude řada oprav a jiných investic. Jaký jsou teda Vaše zkušenosti? Doporučili by jste mi tuhle koupi s mejma omezenýma inevsticema? Díky všem za odpověď
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Re: Nováček
Ahoj, pokud nemáš nic navíc pro případnou opravu(myslím důležitých věcí) tak bych do toho asi nešel,.. Já měl na auto peníze rozdělený tak, že přesně půlku jsem dal za koupi a druhou půlku měl(a velkou část pořád mám) na ty případné opravy. A je fuk, jestli se jedná o lagunu nebo něco takovýho, podělat se ti může každý auto..fort.a píše:Zdravím,
pročetl jsem si část vašich příspěvků a usoudil jsem, že koupě Laguny nebude nikdy bez investic. Jsem student a protože mamka jezdí v R19, tak se mi Laguna docela zalibila. Jenže myslel jsem si, že koupím auto za 25tis. a vyrazim na dovolenou. Jak to tak posloucham tak tam bude řada oprav a jiných investic. Jaký jsou teda Vaše zkušenosti? Doporučili by jste mi tuhle koupi s mejma omezenýma inevsticema? Díky všem za odpověď
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů