Renault Laguna 1994-2001
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv led 15, 2004 16:32
- hobitt
- Junior member
- Příspěvky: 225
- Registrován: pát led 02, 2004 11:06
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Laguna 1.8i rv.97
Spotřebu dieselu nemohu porovanat protože mám benzin,ale na spolehlivost nedám dopustit - no až na to, že my začala zlobit ABS ale na tom už pracují v servisu, slabá místa na Lagunách jsou prasátka zadních brzd pokud jsou bubnové (tečou) a koroze zadního tlumiče výfuku. A ještě bych zkontroloval poloosy
Petr, Laguna 1.8i r.v.97
- Filip
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon led 26, 2004 12:16
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Laguna 1.8 8V
Zdravim všetkých.
Som stastnym majitelom Laguny 1.8 8V, r.v. 97-98. Kupil som ju dovezenu z Talianska. Tiez som mal poskodene brzdove valceky, vymena mam stala cca 1000,- Sk za material. Laguna ma na tachometri cca 85 000 km, ale predchadzajuci majitel priznal ze to nieje realny stav.
Moj najvacsi problem je prevodovka. Niekedy ide hladko a bez problemov, ale inokedy mam obrovsky problem s 1. a 2. prevodovym stupnom. Cital som na nete, ze to je bezny problem vsetkych starsich Lagun a tak by ma zaujimalo, ci sa s tym niekto stretol a ako to riesil. Ja som tam predbezne nalial nejaky super pripravok, ktory by to mal casom vyriesit. Kamarat to nalial do Nevady a problem so zaradovanim sa vylepsuje..chce to ale najazdit okolo 5 - 10 000 km....
Este mam problem so zasekavanim centralneho zamykania na zadnych dverach, ale to je iba malickost, ktoru dam do poriadku hned ako bude vonku teplejsie.
Co sa tyka spotreby, zerie mi to 10 litrov v meste v zimnom obdobi, som zvedavy kolko zozerie v lete. Zda sa mi to dost ale bohuzial nieje to 16V.
Takze zatial tolko....pozdravujem vsetkych...
Filip
P.S. Nemate niekto namontovane LPG v tomto aute? Za akekolvek info budem vdacny...
Som stastnym majitelom Laguny 1.8 8V, r.v. 97-98. Kupil som ju dovezenu z Talianska. Tiez som mal poskodene brzdove valceky, vymena mam stala cca 1000,- Sk za material. Laguna ma na tachometri cca 85 000 km, ale predchadzajuci majitel priznal ze to nieje realny stav.
Moj najvacsi problem je prevodovka. Niekedy ide hladko a bez problemov, ale inokedy mam obrovsky problem s 1. a 2. prevodovym stupnom. Cital som na nete, ze to je bezny problem vsetkych starsich Lagun a tak by ma zaujimalo, ci sa s tym niekto stretol a ako to riesil. Ja som tam predbezne nalial nejaky super pripravok, ktory by to mal casom vyriesit. Kamarat to nalial do Nevady a problem so zaradovanim sa vylepsuje..chce to ale najazdit okolo 5 - 10 000 km....
Este mam problem so zasekavanim centralneho zamykania na zadnych dverach, ale to je iba malickost, ktoru dam do poriadku hned ako bude vonku teplejsie.
Co sa tyka spotreby, zerie mi to 10 litrov v meste v zimnom obdobi, som zvedavy kolko zozerie v lete. Zda sa mi to dost ale bohuzial nieje to 16V.
Takze zatial tolko....pozdravujem vsetkych...
Filip
P.S. Nemate niekto namontovane LPG v tomto aute? Za akekolvek info budem vdacny...
- Conan
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř led 21, 2004 11:44
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Mám tu samou co ty a ta spotřeba je taky stejná, bohužel
V létě to bylo za 9L, ale mám tam širší gumy 205/45 R16.
S převodovkou jsem měl akorát jeden problém a to že se uvolnila šroub kterým je přidělaná ke karosérii. Takže se mi do ní vysypal tisícihran jedné nápravy
Jinak řazení jde normálně, najeto (podle tacho) 158.000km.
V létě to bylo za 9L, ale mám tam širší gumy 205/45 R16.
S převodovkou jsem měl akorát jeden problém a to že se uvolnila šroub kterým je přidělaná ke karosérii. Takže se mi do ní vysypal tisícihran jedné nápravy
Jinak řazení jde normálně, najeto (podle tacho) 158.000km.
Renault Clio 1.2, r.v. 1995
Měl jsem Lagunu RT 1.8 8V, r.v. 1995
Nyní je Volvo V40 T4 r.v. 1998 -> 147kW, 300Nm
Měl jsem Lagunu RT 1.8 8V, r.v. 1995
Nyní je Volvo V40 T4 r.v. 1998 -> 147kW, 300Nm
Ja mam to samou Lagunu jako Conan, najeto 130t km a s LPG (dovoz Holandsko).
Zatim v pohode - menil jsem svicky, termostat a radiator-netopila a radiator byl cely zaneseny takovou hnedou sr*ckou. Na jare chystam vymenu klinovyho remenu a oleje.
Jinak jezdim skoro jen na LPG. Ted v zime cca 10l/100km coz mi prijde celkem dobry. V lete by tohlo byt jeste lepsi.
Takze zatim jsem spokojen - je to my 1. auto.
Zatim v pohode - menil jsem svicky, termostat a radiator-netopila a radiator byl cely zaneseny takovou hnedou sr*ckou. Na jare chystam vymenu klinovyho remenu a oleje.
Jinak jezdim skoro jen na LPG. Ted v zime cca 10l/100km coz mi prijde celkem dobry. V lete by tohlo byt jeste lepsi.
Takze zatim jsem spokojen - je to my 1. auto.
ren R Laguna '95 1.8 LPG
- Filip
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon led 26, 2004 12:16
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vdaka za odpovede...
Ren...to LPG tam mas od vyroby alebo montovane dodatocne? Aku znacku? Je to u vas v Cechach homologizované? Na slovensku je homoligizovany plyn iba v Megane.
Co sa tyka kurenia, tiez sa mi zda ze by to mohlo ist aj lepsie. Mal som doteraz Feliciu a ta kurila ovela lepsie. Laguna sice fuka teply vzduch, ale rozhodne nie podla mojich predstav (ja som taka zmrzlina). Kamarat tvrdi ze je to vdaka klime (digitalna). Vraj vsetky vozy s klimou maju slabsie kurenie. No neviem......
Inak ja som si dal vymenit aj klinovy remen aj rozvodovy..pre istotu. Kladka rozvodoveho remena je vraj OK.
Zatial tolko....majte sa..
Ren...to LPG tam mas od vyroby alebo montovane dodatocne? Aku znacku? Je to u vas v Cechach homologizované? Na slovensku je homoligizovany plyn iba v Megane.
Co sa tyka kurenia, tiez sa mi zda ze by to mohlo ist aj lepsie. Mal som doteraz Feliciu a ta kurila ovela lepsie. Laguna sice fuka teply vzduch, ale rozhodne nie podla mojich predstav (ja som taka zmrzlina). Kamarat tvrdi ze je to vdaka klime (digitalna). Vraj vsetky vozy s klimou maju slabsie kurenie. No neviem......
Inak ja som si dal vymenit aj klinovy remen aj rozvodovy..pre istotu. Kladka rozvodoveho remena je vraj OK.
Zatial tolko....majte sa..
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Digitální klimatizace nemá nic společného s kvalitou topení. Pokud ti to topí málo, je pravděpodobně:Filip píše: Co sa tyka kurenia, tiez sa mi zda ze by to mohlo ist aj lepsie. Mal som doteraz Feliciu a ta kurila ovela lepsie. Laguna sice fuka teply vzduch, ale rozhodne nie podla mojich predstav (ja som taka zmrzlina). Kamarat tvrdi ze je to vdaka klime (digitalna). Vraj vsetky vozy s klimou maju slabsie kurenie. No neviem......
..
1) ucpaný pylový filtr > stačí ho na vyzkoušení vyndat a pokud se to zlepší tak hned koupit jiný
2) zanesený radiátor topení > buď vyčistit a nebo koupit nový. Já bych volil druhou možnost.
3) než bys měnil radiátor, doporučoval bych abys zajel na diagnostiku a nechal si změřit teplotu motoru (budík nemusí být spolehlivý). Pokud by byla teplota motoru nízká byl by v háji nejspíš termostat malého/velkého okruhu.
Laguna i s digitální klimou, pokud je v pořádku topí tak, že topení lze používat jako fén. (vyzkoušeno praxí )
Laguna ´95
Ahoj, mám Lagunu ´95,1.8i, dovoz z Německa,najeto poctivých 116 tis.km, 2xAB,digi klima,el.okna vpředu.
Problémy s převodovkou mám také, když jsem ji v listopadu koupil,bylo to celkem OK, jakmile však teplota klesla k nule, bylo velmi obtížné zařadit z jedničky na dvojku, podřadit z trojky na dvojku bez citlivého meziplynu naprosto nemožné. Také zařadit jedničku bylo možné jen když bylo auto v naprostém klidu a to ještě většinou na druhý až třetí pokus. Situace se vždy zlepšila po prohřátí motoru jízdou po pár kilometrech,což při častějších jízdách po městě nebylo zkrátka ono Když jsem vypustil olej z převodovky, který mimochodem nechala předchozí majitelka jen nedávno vyměnit, vyteklo z převodovky cosi,co připomínalo spíše vazelínu než převodový olej Po výměně převodového oleje se stav rapidně zlepšil,nicméně řezení jedničky je s mírnými obtížemi. Pomáhá na křižovatce zařadit z neutrálu nejprve dvojku a z ní už na jedničku bez obtíží.
Co se topení týče,auto netopilo takřka vůbec, pomohlo až propláchnutí radiátoru topení (díky Viktorově radě v Dotazech a vzkazech ) a také výměna termostatu za vadný,který nezavíral.
Jinak jsem s autem maximálně spokojený, jen výkon 1.8i je pro tento vůz jen tak tak, ale na mé klidné ježdění to bohatě stačí. Doufám, že v létě zvládne i zapnutou klimu
Přeji mnoho šťastných kilometrů s Renaulty všech typů
Martin
Problémy s převodovkou mám také, když jsem ji v listopadu koupil,bylo to celkem OK, jakmile však teplota klesla k nule, bylo velmi obtížné zařadit z jedničky na dvojku, podřadit z trojky na dvojku bez citlivého meziplynu naprosto nemožné. Také zařadit jedničku bylo možné jen když bylo auto v naprostém klidu a to ještě většinou na druhý až třetí pokus. Situace se vždy zlepšila po prohřátí motoru jízdou po pár kilometrech,což při častějších jízdách po městě nebylo zkrátka ono Když jsem vypustil olej z převodovky, který mimochodem nechala předchozí majitelka jen nedávno vyměnit, vyteklo z převodovky cosi,co připomínalo spíše vazelínu než převodový olej Po výměně převodového oleje se stav rapidně zlepšil,nicméně řezení jedničky je s mírnými obtížemi. Pomáhá na křižovatce zařadit z neutrálu nejprve dvojku a z ní už na jedničku bez obtíží.
Co se topení týče,auto netopilo takřka vůbec, pomohlo až propláchnutí radiátoru topení (díky Viktorově radě v Dotazech a vzkazech ) a také výměna termostatu za vadný,který nezavíral.
Jinak jsem s autem maximálně spokojený, jen výkon 1.8i je pro tento vůz jen tak tak, ale na mé klidné ježdění to bohatě stačí. Doufám, že v létě zvládne i zapnutou klimu
Přeji mnoho šťastných kilometrů s Renaulty všech typů
Martin
Naposledy upravil(a) Martin dne pát bře 05, 2004 15:41, celkem upraveno 1 x.
Laguna ´95
Jinak je to krásné a pohodlné velké auto, kam se hrabe Oktávka
- Conan
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř led 21, 2004 11:44
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
pokud můžu prosit, tak by se mi taky ten manuál hodil
conan.mail@centrum.cz
conan.mail@centrum.cz
Renault Clio 1.2, r.v. 1995
Měl jsem Lagunu RT 1.8 8V, r.v. 1995
Nyní je Volvo V40 T4 r.v. 1998 -> 147kW, 300Nm
Měl jsem Lagunu RT 1.8 8V, r.v. 1995
Nyní je Volvo V40 T4 r.v. 1998 -> 147kW, 300Nm
Ahoj, jestli můžu požádat o manuál k.dada@atlas.cz
Děkuji.
Děkuji.
- hobitt
- Junior member
- Příspěvky: 225
- Registrován: pát led 02, 2004 11:06
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
manuál
dnes jsem Vám odeslal na Vaše emaily manuál v CZ.¨Vzhledem k jeho velikosti jsem ho rozdělil na části. Jená se o část manuálu a komplet uživatelskou příručku
Petr, Laguna 1.8i r.v.97
- Hlinda
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: pát led 02, 2004 23:04
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Cau, mam Lagunu ´96 ,1.8i, dovoz z Nemecka, najeto 130 tis.km (poctivych-servisni kniha), 2xAirBag, man. klima, el.okna vpředu, ABS.
Spotreba tak do 8 litru (vetsinou 7,5l) na 100Km i v zime. V lete to sleze k 7l /100Km.
Jezdim tak 30 procent kilometru ve meste jinak mezimesto, hlavne dalnice.
Ted v zime (jak je trochu zima) mam take problemy s razenim, ale neutral a pak za 2 a pak za 1 to resi. Chce to upatrne.
Jinak bez problemu. Ted budu delat rozvodak s kladkama (cca. 5000Kc) a olej. Davam polosyntetiku. Jeste mi blbne spinac osvetleni u ridicovych dveri, ale az bude teplo tak se na to kouknu. V autorizovanym servisu mi rekli ze to bude chti prasatka do brzd, trochu pry slzi prevodovka a mam trosku vuli na tycce rizeni. Jinak OK.
Spotreba tak do 8 litru (vetsinou 7,5l) na 100Km i v zime. V lete to sleze k 7l /100Km.
Jezdim tak 30 procent kilometru ve meste jinak mezimesto, hlavne dalnice.
Ted v zime (jak je trochu zima) mam take problemy s razenim, ale neutral a pak za 2 a pak za 1 to resi. Chce to upatrne.
Jinak bez problemu. Ted budu delat rozvodak s kladkama (cca. 5000Kc) a olej. Davam polosyntetiku. Jeste mi blbne spinac osvetleni u ridicovych dveri, ale az bude teplo tak se na to kouknu. V autorizovanym servisu mi rekli ze to bude chti prasatka do brzd, trochu pry slzi prevodovka a mam trosku vuli na tycce rizeni. Jinak OK.
Renault Laguna 1,8i RT [img]http://images.spritmonitor.de/160521.png[/img]
Re: manuál
mohl bych taky poprosit o zaslani manualu k Lagune na vdave@seznam.cz.hobitt píše:dnes jsem Vám odeslal na Vaše emaily manuál v CZ.¨Vzhledem k jeho velikosti jsem ho rozdělil na části. Jená se o část manuálu a komplet uživatelskou příručku
jsem od patku take cerstvym lagunarem a nedostal k tomu samozrejme vubec nic. diky moc
Re: manuál
Čau! Mě by se taky ten manuál docela hodil! Kdyžtak mi ho pošly! bmwe34@centrum.czhobitt píše:manuál mám okopírovaný - o víkendu ho oscanuji a rozešlu na Vaše emaily
Dík moc!!
Re: manuál
Čau! Mě by se taky ten manuál docela hodil! Kdyžtak mi ho pošly! bmwe34@centrum.czhobitt píše:manuál mám okopírovaný - o víkendu ho oscanuji a rozešlu na Vaše emaily
Dík moc!!
- Ladislav Ballý
- Člen RCČR
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
- Bydliště: Praha
Laguna
Ahoj lidi, mám 2.2D a auto super. Jak psal Hlinda ta převodovka zlobí. Mě za studena i tepla stejně. Má najeto 200tis a na těch sinchronech to bude asi znát. Dveřní spínač u řidiče mě taky blbne. Spotřeba je dobrá kolem 6-6.5 ve smíšeném provozu a zimě do 7 litrů, ale to používám nezávislé topení. Jsem rozmazlenej a topení nedám z ruky. Nedávno jsem k němu dodělal ze starého autoalarmu dálkové ovládání a to nemá chybu. : Jenom ten zvuk motoru za studena je docela rambajs, ale ve vnitřku není nic slyšet. Rendlům zdar Láďa B.
1.8, 1998, jeste 8V.
spotreba - dost jsem jezdil Nemecko a dalnice - pri bezne cestovni rychlosti 160 (coz je BTW tak asi rozumne trvale maximum, motor toci 4 500 rpm) to bylo neco mezi 8.5 az 9, pri dalnici 130 az 140 je to pod 8.5 a pri delsich cestach mimo dalnici se da dostat i pod 8, ale to spise vyjimecne.
Jinak jsem spokojeny, menil jsem vyfuk, ale jinak OK. A doufam, ze to tak zustane.
spotreba - dost jsem jezdil Nemecko a dalnice - pri bezne cestovni rychlosti 160 (coz je BTW tak asi rozumne trvale maximum, motor toci 4 500 rpm) to bylo neco mezi 8.5 az 9, pri dalnici 130 az 140 je to pod 8.5 a pri delsich cestach mimo dalnici se da dostat i pod 8, ale to spise vyjimecne.
Jinak jsem spokojeny, menil jsem vyfuk, ale jinak OK. A doufam, ze to tak zustane.
- Honza_Laguna1.8 LPG
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte led 06, 2004 14:23
- Bydliště: Praha
Re: manuál
Ahoj Petře,hobitt píše:dnes jsem Vám odeslal na Vaše emaily manuál v CZ.¨Vzhledem k jeho velikosti jsem ho rozdělil na části. Jená se o část manuálu a komplet uživatelskou příručku
můžu Tě taky požádat o jedno "vydání" návodu ?
Díky, Honza
copan@volny.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů