Papus píše:Mám 3 roky Clio a již po 4 měsících se vyskytl problém s načítáním kódu z klíče. V servisu nic nenešli. Po záruce se tato závada stupňovala až došlo k situaci kdy se to projevilo i v servisu. Byl jsem mile překvapen, když mi po odstranění závady v servisu řekli, že nebudu nic platit neboť jsem si na daný problém stěžoval již v záruce. Od té doby bylo vše OK až do začátku listopadu 2005. Nejprve odešlo napájecí relé pro škrtící klapky paliva. Jde o elektro. součástku tak to se může stát. Nyní mám však mnohem větší problém. Ráno kdy je vůz promrzlý odmítá startovat a to tak, že systémová kontrola proběhne ale startér se neroztočí. I po opravě startéru kdy jsem byl přesvědčen, že je vše OK se závada dál opakuje. Po několika minutách vždy (zatím) nastartuji, ale seménko nedůvěry v značku je zaseto. Máte-li někdo tip na odstranění závady rád ji předám svému servisu. Díky.
Na promrzlej motor se mi nejlíp osvědčilo jezdit na V-Power Racing...
I při -18ti jsem přišel k autu, vteřinovej impuls a motor běžel...
Ale...
ad 1) nepsal jsi co máš za motor... do ropáka by to asi moc nepomohlo...
ad 2) při dnešních cenách benzínu pokud nemáš bohatýho strejčka někde za oceánem...
I když podle toho co píšeš, nevím jestli by 100oktan pomohl...
nemáš někde oholené dráty ke startéru
nám blbě naseknutá bužírka u přední lampy po bouračce přidělala nejednu vrásku a výdaje za pojistky než jsme na to přišli...
Taky přidám zkušenosti s mými Cliátky:
Jinak jsem zatím s Cliem žádný zásadní problém neměl, kromě odešlého motorku ostřikovačů... Naopak mi moje první Clio při bouračce zachránilo krk a tím taky urovnalo v hlavě myšlenky o smyslu pospíchání, takže na něj nedám dopustit... A žádný ze jmenovaných problémů se mi naštěstí neobjevil...