Renault Clio 1998 - 2005

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od GREYWOLF » pát říj 20, 2006 19:22

tak jsem konečně přesvědčil rodiče ke koupi Auta a do garáže jsem včera přivezl Clio II ročník 2004 1,2 43Kw Je to dovoz z Francie a má najeto pouhých 10 000Km dokonce ofiko jelikož má i origo servisku 8)


Je to docela živá hračka do města a i první dojmy z jízdy jsou hodně příjemné :P na dálnici sice kulhá a ve vyšších rychlostech reakce motoru na plynový pedál nic moc,ale na jejich ježdění je to dostařující :twisted:

Mohu všem vřele doporučit :wink:
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
Abernolak
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: pát črc 20, 2007 22:15
Bydliště: Ballincollig, IRL

Příspěvek od Abernolak » čtv črc 26, 2007 21:28

nazdarek...
ja mam clio r.2003 1.2 extreme asi dva mesiace
kupene je v irsku ma 30tis mil, nastastie s rocnou zarukou lebo uz po prvom mesiaci odisiel snimac polohy klukoveho hriadela a snimac tlaku v sacom potrubi (problem so startovanim)
dalsi problem bol divny klepot v zadnej casti - servismen povedal ze to bol uvolneny vyfuk ale podla mna stale nieco kovovo klepoce a praska vzadu aj ked uz podstatne menej ako predtym..
takze asi to bol ten vyfuk ale bude to este aj asi nieco ine..
javi sa mi to ako zadne tlmice alebo naprava...
este chvilu budem pocuvat ten klepot vzadu a potom to pojdem zase reklamovat..
mate s tym nejake skusenosti?
a dalsia velmi podivna vec.. :lol:
clio II, peugeot 206 a este par aut maju taky klb na prednych stieracoch...a si predstavte ze ti zabozruti nechali na aute s volantom vpravo stierace ako na europskych modeloch pravdepodobne kvoli tomu klbu... :shock:
takze vodic tu ma zotretu stranu ako spolujazdec v europe (vsetky ostatne auta maju otocene stierace), obcas tam chyba ten nezotrety kus skla..a kedze tu dost prsi neviem ako im to mohlo prejst...ale co uz jedine si zvyknut...
inac sa da celkom male svizne vozitko na tie uzke cesty co tu maju ako stvorene...

endler
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte zář 25, 2007 12:37

Renault Clio II 1,2 12 V Quickshift

Příspěvek od endler » úte zář 25, 2007 12:54

Od roku 1993 používám k vození si své zadnice vozy značky Renault. A teprve teď jsem na vážkách zda mé následující auto bude Renault. V roce 2003 jsme zakoupili vůz Renault Clio II 1,2 12V a do 13.8.2007 jsme s ním byli spokojeni. Leč 13.8.2007 jsme už nedojeli ani do servisu, který je od sídla firmy vzdálen cca 4 km - odešel jakýsi "spojkový váleček" č.náhr. dílu 7701047595 a od té doby nebyl RENAULT schopen vyrobit a dodat tento náhradní díl. Je to neuvěřitelné i v tom, že pokud bych si objednal nový vůz tak už je zde. Myslím, že tato trpká zkušenost mě nasměruje na koupi vozidla od jiného výrobce.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte zář 25, 2007 13:24

Myslím že na vině není Renault obecně ale servis v kterém ti to diagnostikovali.
Je možné, že Renault přestal vyrábět nějaký náhradní díl ale je to nejspíš proto, že se dělal ten samý i do jiných aut a nebyl poruchový. Čili pořád je tam možnost druhovýroby nebo toho samýho dílu ale z jiného typu auta pro který se nadále dělá. Chce to jen mechanika který má víc zkušeností s tím typem auta. To že nějaký traktorista z JRD Skuteč dostane do ruky Dialogys a sadu nářádí z něj neudělá mechanika.

Nějak nevěrím ,že Renault dělá a dodáva díly na Renault Super 5 z roku 1985 a přestal vyrábět díly do auta dvacet let mladšího. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

endler
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte zář 25, 2007 12:37

Renault Clio II 1,2 12 V Quickshift

Příspěvek od endler » úte zář 25, 2007 13:43

Anarki píše:Myslím že na vině není Renault obecně ale servis v kterém ti to ....
Ten servis je RENAULT Autoslužby Vodrážka pobočka v Děčíně servisní technici Borl a Poláček. Problém je v tom, že náhradní díl byl 13.8.2007 v 8:20 minut objednán systémem, který Renault používá, v Maďarském skladě a představ si, že po čtrnácti dnech se Maďaři dotazovali zda zájem ještě trvá!? Vím, že pokud jsem někdy jindy potřeboval náhradní díl a nebylo nutno na něm dělat povrchovou úpravu, byla oprava do týdne hotová, ale tohle mě opravdu nemile překvapilo. Když zavoláš do Renault Česká republika tak se sice všichni tvářej ochotně, ale čas pak ukáže že jsi kapka vody v moři - absolutně bez reakce a to si všichni vezmou tlf. číslo aby Ti zavolali. Nevím co jsem jim udělal :(

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » stř zář 26, 2007 00:45

Ono na Renault Clio 1,2 12V se díl asi těžko hledá..... všude maj jen na 8V nebo 16V :lol:

Asi to bude nějaký odrbanec, kterému 4 ventily někdo ukradl... a nebo tuning... kterému 4 ventily někdo přidal... :lol: :lol:

Hele nemáš náhodou Corsu? Nebo Fabii? Pak jsi na špatném fóru :lol: :lol:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

endler
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte zář 25, 2007 12:37

Příspěvek od endler » stř zář 26, 2007 07:03

Sorry, nevím co a nevím kdo mi ty ventily v hlavě ukradl,prostě jsem napsal, že má 12. Nakonec kolik má ventilů není pro můj problém důležitý, neb dohady o tom kolik má ventilů nenapraví mé mínění o práci REANULT Česká republika a potažmo Renaultu jako takového. Zaslechl jsem, že tento náhradní díl vyměňovali u dvou Clií v Kladně!! Clií s quickshiftem se zase tolik neprodalo, možná že to byla jen tato tři pak můj diskusní příspěvek je zároveň upozornění na tento problém s quickshiftem u Clia. Ještě jednou se omlouvám všem kterých se dotkl špatně uvedený počet ventilů

Uživatelský avatar
M I N Y
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: čtv pro 06, 2007 12:57
Bydliště: Deštnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od M I N Y » ned pro 09, 2007 20:16

No moje skušenosti s renaultem jsou zatím dobré, tedy až na ten problém co sem sem psal, který byl už úspěšně odstraněn jinak sem opravdu s mim miminem (CLio II) Opravdu spokojen 8)

endler
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte zář 25, 2007 12:37

Zkušenost

Příspěvek od endler » ned pro 09, 2007 20:39

Abych ukončil svůj příběh,tak po cca 70 dnech mi auto konečně vrátili. Za tu dobu jsem měl možnost vyzkoušet si Dacii Logan (14 dnů zdarma od Renault Vodrážka pob. Děčín) a Modus (14 dnů zdarma od Renault CZ - ale až po diskusním příspěvku), přiznám se obojí mně mile překvapilo. V Dacii jsem o 90% dír z našich silnic nevěděl a interier sice chudší, ale plasty mi silně připoměli Dodge Nitro. V Modusu příjemný interiér a jízda vcelku taky. Tak snad zase všechno dobrý.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned pro 09, 2007 21:12

Díky za zprávu, endlere.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

fuseon
Advanced member
Příspěvky: 491
Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuseon » úte pro 11, 2007 10:04

Chlapy potrboval by som poradit, kupil som clio 1.2 2000 najazdene 50 000km zachovale. jazdila ho doktorka do ambulancie ale ked zaradim ( pekne a lahko ) a pridam a uberem plyn tak mi spakou zatrase tak trosku citelne je to normalne?

janhonza
Starting member
Příspěvky: 87
Registrován: čtv lis 30, 2006 10:11
Bydliště: Havířov

Příspěvek od janhonza » úte pro 11, 2007 10:57

Myslím,že ano.Ani není třeba řadit,stačí položit dlaň na hlavu řadící páky a přidávat a ubírat plyn a páka se lehce pohybuje.Dělá to i u nového auta.
Thalia expression 1,2 16v zelena metaliza r.v.2006
[img]http://images.spritmonitor.de/160695_5.png[/img]

fuseon
Advanced member
Příspěvky: 491
Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuseon » úte pro 11, 2007 19:50

ok teda som rad, bo na fabii nebol ziadny pohyb ale to je asi nieco ine xixi diki

Zbytek zprávy byl smazán. Na dotazy je opravdu místo jinde. Viz. pravidla pro tuto sekci. Admin

Vlad
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte říj 09, 2007 13:25

Příspěvek od Vlad » pát pro 14, 2007 10:40

Takze pridam svoje skusenosti s Cliom II. Auto som kupoval nove, resp. bola to predvadzacka a mala cca 2000 km.Po par dnoch mi odislo tlacidlo vystraznych svetiel.Opravili to v pohode v zaruke.Prehliadku po 30 tis.km som nechal robit tiez v Kestleri BA, pri Ruzinovskom cintorine, a bolo to uplne v poriadku.Nemal som s nimi ziadny problem, prijali ma normalne, dali mi aj vyhovujuci termin,a dokonca ponukali nahradne auto. Auto sa mi vratilo povysavane a umyte, co ma dost prekvapilo.
Horsie to ale bolo s Kestlerom v Petrzalke, tam som daval robit prehliadku po 60tis.km, ale ci tam vobec nieco urobili neviem, akurat to vyslo cca 9000, co ma dost zarazilo.Nasledne som mal problem s klucom, par krat sa mi stalo, ze neslo nastartovat, akoby sa neodpojil imobilizer.Na druhy den to islo.V servise ma zarazili tym, ze technika tam nemaju, ze auto by muselo cakat do pondelka (bol piatok cca 13:00).V pondelok rano som to auto odviezol a cakal co sa bude diat.Po tom co ho akoze dali na PC, oznamili mi ze je stara baterka, ktora mala cca 3,5 roka, co sa mi vobec nezdalo. Ale kupil som novu baterku, ktora ma vysla cca 2400 SKK, cize som cakal ze to fungovat bude.Po asi tyzdni, sa situacia zopakovala (mal som chut im vynadat), ale kamarat mi povedal, ze Renaulty s tym imobilizerom mozu mat problemy ak niekedy spadne kluc, potom blbne a nehadze spravny kod. Vzal som teda novy kluc a od vtedy je to v pohode.Osobne si myslim ze technik to vedel a naschval mi vnutil novu baterku.Cize tento servis nikdy viac.Co sa tyka personalu, je to tiez ako by ich mechom udreli, zaspati.
Co sa tyka ostatnych poruch:Asi po cca 75 000 zacali klepat capy, vymenil to chalan z Renaultu, aj ked nie oficialne.Co ma ale zarazilo, ze aj ked to vedia zohnat samostatne a mozno nie cez orig.predajcov, ponukali mi len cele ramena co vychadzalo cca 3600 sk/kus.
Mal som ale problem s elektrikou resp. sem tam preblikava kontrolka hmloviek, aj ked ich nemam zapnute, vacsinou ked stupim na brzdu.V servise chceli davat auto na PC a nasledne vraj rozoberat zadne svetlo, a vraj by to malo trvat cca pol dna.Nakoniec mi to pozeral kamos z ineho servisu a v cokoladke bol akoby roztaveny koniec kabla cize to nejako preskakovalo.Nejak to opravil, ale zacina mi to robit znova, takze zase to bude musiet pozriet.Trochu ma znervoznuju predne svetla, resp. ziarovky, ten pristup k nim je strasny. A takisto mi nieco vzadu klepe, taky divny zvuk niekde vzadu vpravo, myslel som ze je to v kufri ale znie to akoby zo zadnych dveri alebo stlpika.
Inac auticko v pohode, len uz trosku prestava vyhovovat priestorovo :)
Prajem vela stastnych kilometrov. a dufam ze to nebolo velmi dlhe :)
Renault Clio II Vision, 1,2 8V 43kw rv. 2003

ike
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pon říj 29, 2007 20:28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ike » ned pro 16, 2007 13:04

Mám Clio II RSi asi dva měsíce a doposavad bez problémů a maximální spokojenost,jen začly zlobit zadní bubny ale byla tam jen vybroušená ploška, která se vysoustružila. více o autíčku na moje.auto.cz

gargi546
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned úno 17, 2008 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gargi546 » ned úno 17, 2008 22:02

Ja už na CLIE 1,2 16V 2001 70000km jazdim dva roky a zatial sa nemám na čo stažovat.Je to podla mna spolahlive autičko s celkom slušnou spotrebou až na velké zimy.S elektrikou som mal problem taký , že my stále svietila kontrolka airbagu.Vycvakal som konektory pod spolujascovým sedadlom a už ani neblikne.(to my poradili v autori... servise s tým že oni to spravit nemožu).Raz sa my stalo ked som ho naštartoval tak mi vybehly otáčky na 1600 a neišli dole.Dva krát som ho zhasol a už sa mi to nestalo cca 1rok dozadu.priemernú spotrebu mam tak 6,5l .To je dobré?či nie?

pupak1
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte bře 11, 2008 19:45
Bydliště: b.bystrica

clio

Příspěvek od pupak1 » úte bře 11, 2008 20:09

ahojte mam clio 1.5dci mam problem>zacala mi svietit kontrolka zhavenia a diagnostika ukazala chybu v druhej stope el.plynoveho pedala znizil sa aj vykon nevie niekto poradit?
mam problem s el.plyn.pedalom na cliu diagnostica vyhodila chybu v druhej stope vobec to netaha poradte

jacekd
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte úno 19, 2008 21:13
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

clio 2002

Příspěvek od jacekd » stř dub 30, 2008 22:31

Ja mam clio 1,2 8V asi 2 a pol roka.... mam nabehanych 111000 km a za ten cas som par veci menil:
- behali mi otacky hore dole.. - snimac otacok
- nevedel som nastartovat a stale mi svietila kontrolka imobilizeru - vymena kluca ....
- kontrolka airbagu svietila - eska paska pod spolujazdcove sedadlo - koli tomu ze mam 3 dverak a ked ta sedacka stale chodi hore dole...
- vystrazne smerovky som raz zapol....a po 200 krat som ich vypol...uz ich nezapinam
- a po precitani fora som si spomenul, ze raz za cas hlavne na jesen ked je vlhko, tak sa mi stane ze sa mi rozsvietia vsetky kontrolky, potom zhasnu, vymaze sa cas a kilometre (ale nie celkove) - stalo sa mi to asi 5 krat za ten cas co ho mam....
....a to je asi vsetko....inak velmi som spokojny...idealne auto do mestecka....

Pavel53
Člen RCČR
Příspěvky: 261
Registrován: stř říj 31, 2007 21:19

Příspěvek od Pavel53 » stř dub 30, 2008 23:24

Problém s krátkým rozsvícenim kontrolek a vymazáním času a km vždy za vlhkého počasí jsem měl na svém předešlém Cliu 1,2 16V. Nikdy se ho nepodařilo odstranit.
Naposledy upravil(a) Pavel53 dne úte črc 15, 2008 22:34, celkem upraveno 1 x.

Jan Šébl
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte črc 15, 2008 11:53
Bydliště: Most

Příspěvek od Jan Šébl » úte črc 15, 2008 13:50

Neznám nové auta, ale byl jsem překvapen, když na cestě po pauze
jsem nemohl dostat auto do tahu.děsila mi představa, že pojedu na dvojku až domů. po další pauze opět vše v pořádku. Nejspíš také elektronika. Nyní je mi to jasnější.
Asi je nutný dobrý servis.Vždy jsem si dělal všechno sám,je to dávno.

Laca
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: úte dub 22, 2008 17:29
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laca » pát srp 15, 2008 22:29

Pred 5rokma som mal R19 žena ležala v Bratislave asi pol roka.19 tam jazdila 3-4 krat do tyždna asi 120 km tam a 120 spät bez nejakej vetšej poruchy.ja som bol spokojni bohužial som ju potom rošrotoval.Kupil som Fiata bravu 14-12ventil,ešte ho sice mame ale s autom su stale problemy hydraolicke ventile nic moc,stale nejake problemi.Pred 4mesicmi som kupil clio 15 dci 2003 ,zasa som spokojny.asi mam Obrázekštastie na renaulty .

Pavel53
Člen RCČR
Příspěvky: 261
Registrován: stř říj 31, 2007 21:19

Příspěvek od Pavel53 » ned zář 14, 2008 05:33

Minulý týden jsem absolvoval se svým Cliem STK , naprosto bez závad. Auto je 6 let staré, najeto 70000 km,(krátké trasy a ježdění po městě) vše je původní vč. výfuku a baterie,byly měněny jen přední desky. Tak snad to s kvalitou Renaultu není až tak špatné. :D

Jops
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv srp 28, 2008 10:41

Příspěvek od Jops » pon lis 17, 2008 16:57

Moje zkusenosti s Renaultem jsou zatim ok.

Koupil jsem ho v srpnu 08. Mel najeto asi 127000 (podle tachometru) rv 2000.
Dostal jsem ho s jednim klicem, takze jsem si nechal udelat druhej. To stalu bidnejch 4200Kc (ze se mi pri placeni ale kroutily prsty u nohou nebudu ani zminovat :) ...)

A pak se mi jeste XXXXXX moturek od prednich steracu, stiral stiral, az prestal :D neprijemne to bylo, XXXXX jako XXXXX a ja nevidel :)
Prvni vec co jsem delal, tak volam do autorizovaneho servisu a ptam se na cenu motorku. Tam mi rekli, ze to je pouze 6500Kc vcetne DéPéHá, tak to jsem jim podekoval a projel jsem anonci a sehnal ho za 600 vcetne posty :)

doufam, ze tenhle rok to byly posledni vydaje :)

Turokan
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř úno 04, 2009 21:58

Příspěvek od Turokan » čtv úno 05, 2009 17:38

Mám teď chvíli Clio 1,4 16V MTV a docela dobrý. Svižný, vše zatím OK, ale jen se nějak se nemůžu vtěsnat za volant, škoda že nejde povysunout, nebo kdyby byla nějaká nába, co ho posunula? Nevíte někdo o tom? Rád mám natažený nohy a to pak mi chybí kousek k volantu. :roll:

Uživatelský avatar
mikre
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: čtv čer 07, 2007 12:41
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikre » pon dub 20, 2009 15:25

Mám Clio SPORT 2.0 16V 124kW. Rok výroby 2000, najeto asi 158000 km. Za ten rok, co ho mám, sem s ním žádnej vážnější problém neměl. Takže prozatím rozhodně spolehlivější, než Laguna (1,8i LPG, r.v. 1995), kterou jsem měl předtím :evil:
RENAULT CLIO SPORT 2.0 16V 124kW r.v.2000

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti