Renault Clio 1998 - 2005

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Renault Clio 1998 - 2005

Příspěvek od DDT » úte pro 30, 2003 22:58

Zkušenosti s Renaultem Clio r.v. 1998 - 2005
Naposledy upravil(a) DDT dne ned dub 09, 2006 21:14, celkem upraveno 1 x.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Originally posted by Viliam Šagát

Příspěvek od DDT » čtv led 15, 2004 00:31

Naozaj je Clio II také super, že tu nie je žiadny dotaz?
Ja osobne som mal a mám problémy s elektrikou. Trikrát mi menili plynový pedál. Clio jednoducho v určitom čase nešlo do otáčok. Pri zošliapnutí plynového pedálu sa nič nedialo.Žiadna Akcelerácia ( akurát svieti kontrolka elektroniky ). Musel som zastaviť, vypnúť motor a znova naštartovať. Potom sa to (niekedy až na 5 pokus ) umúdrilo. Pri posledno servisnom úkone mi jednoducho vycvikali dráty z konektoru na pedály a napojili ho priamo. Odvtedy je to O.K. Ten konektor je totiž dosť namáhaný. A ešte si pri tejto VÝMENE dávajte pozor na dobre zapadnutý guľový čap na pedáli v skrinke pedálu. Mne pri jednej takejto výmene po 30 km jednoducho spadol pedál na podlahu. NESKUTOČNÝ ŠOK ! Najmä keď sa za vami rúti náklaďák.

Druhý problém súvisí s dažďom. Občas sa mi pri daždivom počasí (počas jazdy aj pri státi) rozsvietia všetky kontrolky v prostredmom panely. Otáčkomer, tachometer klesnú na nulu a väčšinou sa vynuluje aj denné počítadlo km. Po 2 - 3 sekundách to zhasne. Motor normálne akceleruje a všetko ide tak, ako má. Teraz po 2 rokoch som si všimol, že sa to deje pri zapnutých stieračoch a to v polohe pri dokončení cyklu stieračov.Stáva sa totiž aj to, že v tejto polohe sa kontrolky celkom nerozsvietia, ale iba trošku bliknú. Preto si myslím, že problém bude niekde v spoločnom elektrobode týchto kontroliek a ovládania stieračov resp. ich pohonu. Buď kostra alebo iný spoločný prvok. Tester v servise nevykazuje žiadnu závadu, je to teda mimo počítač. Ak mi viete niekto poradiť, resp. poslať elektroschému na CLIO 1,2 16V r.v. 2002, budem Vám vďačný.
Inak nebyť týchto problémov, poviem SUPER VOZÍTKO.
sagat@inmail.sk
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

P r O
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 18, 2004 18:15

Příspěvek od P r O » ned led 18, 2004 18:22

Ja mam thaliu, ale snad partim sem :D
Z autom, som vcelku spokojny,
nespokojny som len zo znackovym servisom renault.



DDT: Mna by zaujmalo, kde si tieto opravy daval robit?

Viliam Šagát
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř led 14, 2004 20:40
Bydliště: Ša?a

servis

Příspěvek od Viliam Šagát » ned led 18, 2004 20:14

P r O píše:Ja mam thaliu, ale snad partim sem :D
Z autom, som vcelku spokojny,
nespokojny som len zo znackovym servisom renault.



DDT: Mna by zaujmalo, kde si tieto opravy daval robit?
Ja som auto kupoval vo Zvolene v Autoadexe a rovnako tam robím aj servis. Bývam síce v Šali, ale so servisom vo Zvolene som tak spokojný.
Rovnako tam robí servis aj môj švagor, ktorý zostal prekvapený, ako málo platil za servis na ktorý mu dali cenovú ponuku v nemenovanom
servise na západe Slovenska 2x vyššiu. Ten plynový pedál potom technika
veľmi mrzel, ale bola to nový nevybalený komplet, tak predpokladal, že je to z výrobného závodu 100% tné.
Viliam

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon čer 07, 2004 01:52

Přátelé to Clio-community opravdu spí? Nebo jsou Clia tak spolehlivá a bezproblémová a nebaví vás psát si "hm autíčko mi jezdí a je fajn" ?

Viliam Šagát
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř led 14, 2004 20:40
Bydliště: Ša?a

Příspěvek od Viliam Šagát » ned čer 20, 2004 13:51

100KUC píše:Přátelé to Clio-community opravdu spí? Nebo jsou Clia tak spolehlivá a bezproblémová a nebaví vás psát si "hm autíčko mi jezdí a je fajn" ?
Tak ako som otvoril diskusiu a začal som problémami u Clia, tak musím pokračovať. Chybu na elektronike sa podarilo odstrániť, avšak až po záruke, čo značí, že to musím hradiť sám aj keď som s tou chybou jazdil do servisu ešte počas záruky a nikdy sa im to nepodarilo odstrániť. Bola to možno vadná riadiaca jednotka, ktorú vymenili. Ak sa to bude opakovať, možno mi povedia - pane je nám ľúto, ale budeme vám musieť vymeniť celú elektroniku aj s palubnou doskou, čo vás vyjde na 200 000
korún. Nás vôbec nezaujíma, že ste to reklamovali v záruke a mi sme to nevedeli vtedy odstrániť. Teraz je to už po záruke, tak plať. My vieme že sme predali šmejd ale to nie je náš problém. Tak to chápu v Renault Slovensko s.r.o. ako výhradného dovozcu Renault na Slovensku. Čo sa týka poruchovosti Clia - mám dvoch kolegov, ktorí su tiež "šťastnými" majiteľmi Clia. Obaja majú problémy s elektronikou. Jeden s imobilizérom a druhému Clio chcípa priemerne tak 20 x za deň. Či je motor zahriaty alebo studený. A klasika v servisoch - počítač nič nevykazuje. CLIO môžem nazvať jedným slovom - ŠMEJD a to od tvorcu AUTOMOBILOV. A šťastlivcom ktorí už vlastnia Clio a majú ho ešte v záruke chcem poradiť jedno.
Pri poruche ktorú vám nevedia odstrániť v záruke jednajte nekompromisne. V najhoršom žiadajte výmenu vozidla za také, aké ste si zaplatili - za dobré. Inak dopadnete ako ja a moji kolegovia. Budete si musieť kvalitu, ktorú ste už raz zaplatili, zaplatiť ešte raz. A najmä ak si auto kupujete cez Renault Slovensko s.r.o.
V mojom prípade si už Renault nikdy nekúpim.
Viliam

Uživatelský avatar
nisava
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: stř bře 10, 2004 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nisava » pon čer 21, 2004 00:24

Viliam: Kolko stala nova riadiaca jednotka? :(
thalia 1.4 16V, RT, 2001

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon čer 21, 2004 00:57

Hmmm tak to je nehezká zkušenost...když auto zlobilo už v záruce a nebyli schopni závadu odstaranit... Já mám právě od známých zatím spíš kladné reference až na drobnosti...
Naposledy upravil(a) 100KUC dne ned kvě 15, 2005 00:22, celkem upraveno 3 x.

Viliam Šagát
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř led 14, 2004 20:40
Bydliště: Ša?a

Příspěvek od Viliam Šagát » pon čer 21, 2004 11:19

nisava píše:Viliam: Kolko stala nova riadiaca jednotka? :(
Faktúru mám z autoservisu kde servisujem auto na 6800 Sk s tým, že servis dal všetky možné zľavy na prácu a materiál, nakoľko ich táto vec mrzí.
Viliam

lubik
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: čtv dub 29, 2004 14:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od lubik » stř črc 14, 2004 16:12

Mam podobne skusenosti . . .renault slovensko a autorizovane servisy . . . po kupe novej thalie a precitani manualu v ktorom sa popisuje aj to, co na slovensko sa nikdy nedoviezlo a nikdy nevyrabalo (!!!!) som volal do servisu1. ze nefunguje aut. kontrola oleja odpoved? pridite, to bude asi len poistka, za 10 min. to mate opravene . . . servis 2. Jaj, tak to nevieme, pridite pozrieme sa . . . cumeli na to jak puci, a vraveli ze by to malo fungovat. Nakoniec vliezli do predvadzacieho a ked to neslo ani tam, tak povedali ze asi to nieje zapojene . . . . Asi po mesiaci patrania som sa dozvedel,. ze aut. kontrola oleja funguje iba na motoroch 16V. Znackovi predajcovia, a maju info o aute ako opravar polnohospodarskej techniky niejakej strojno traktorovej stanice . . . .

Viliam Šagát
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř led 14, 2004 20:40
Bydliště: Ša?a

Příspěvek od Viliam Šagát » stř črc 14, 2004 18:19

lubik píše:Mam podobne skusenosti . . .renault slovensko a autorizovane servisy . . . po kupe novej thalie a precitani manualu v ktorom sa popisuje aj to, co na slovensko sa nikdy nedoviezlo a nikdy nevyrabalo (!!!!) som volal do servisu1. ze nefunguje aut. kontrola oleja odpoved? pridite, to bude asi len poistka, za 10 min. to mate opravene . . . servis 2. Jaj, tak to nevieme, pridite pozrieme sa . . . cumeli na to jak puci, a vraveli ze by to malo fungovat. Nakoniec vliezli do predvadzacieho a ked to neslo ani tam, tak povedali ze asi to nieje zapojene . . . . Asi po mesiaci patrania som sa dozvedel,. ze aut. kontrola oleja funguje iba na motoroch 16V. Znackovi predajcovia, a maju info o aute ako opravar polnohospodarskej techniky niejakej strojno traktorovej stanice . . . .

Ovšem majú veľmi dobré informácie, ako ťahať neférovo ba povedal by som ,až chrapúnsky peniaze od ľudí, ktorým doviezli a predali evidentný šmejd.
Viliam

markyz
Advanced member
Příspěvky: 491
Registrován: pon srp 02, 2004 11:31

Příspěvek od markyz » pon zář 13, 2004 14:41

lubik píše:Mam podobne skusenosti . . .renault slovensko a autorizovane servisy . . . po kupe novej thalie a precitani manualu v ktorom sa popisuje aj to, co na slovensko sa nikdy nedoviezlo a nikdy nevyrabalo (!!!!) som volal do servisu1. ze nefunguje aut. kontrola oleja odpoved? pridite, to bude asi len poistka, za 10 min. to mate opravene . . . servis 2. Jaj, tak to nevieme, pridite pozrieme sa . . . cumeli na to jak puci, a vraveli ze by to malo fungovat. Nakoniec vliezli do predvadzacieho a ked to neslo ani tam, tak povedali ze asi to nieje zapojene . . . . Asi po mesiaci patrania som sa dozvedel,. ze aut. kontrola oleja funguje iba na motoroch 16V. Znackovi predajcovia, a maju info o aute ako opravar polnohospodarskej techniky niejakej strojno traktorovej stanice . . . .
Je to docela zvlastni, me taky tvrdili, ze tam je ukazatel stavu oleje, ci co? Ptal jsem se jestli to montujou uz i do motoru bez 16v techniky. Bylo mi receno, jo, mate to tam, ale ejhle ono nic :shock: Taky me tvrdili ze tam je priprava pro radio, zapojeny repracky - jen zapojit radio a muzu poslouchat. Zapojil jsem teda radio a ono nic, tak kouknu do dveri a misto repraku jen dva kusy molitanu :shock: Cekal bych, ze znackovy prodejce bude mit lepsi informace, fakt ale je ze mi to prodavel chlapik, kterej(udajne) u Renaultu zacinal, si myslim ze by nejaky informace meli mit, ale jinak auto super. Od ty doby jsem k nim nemusel, takze dalsi zkusenosti nemam... Ale abych jen nekritizoval, kdybych kupoval auto, asi bych tam klidne sel zas, treba uz ten chlapik bude zaucenej a nebude se mu to tak motat :lol:

Uživatelský avatar
HonYa
Moderátor
Příspěvky: 1164
Registrován: úte led 04, 2005 18:47
Bydliště: Praha - CZ

CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od HonYa » úte led 04, 2005 19:09

Ahojik........
mám CLIO 1,2 8V a nemám s ním za rok a kus ježdění jediný problém...všechno funguje jak má a nic nezlobí...žádný z vašich problémů o kterém jste psali se mi neobjevil....jediná věc která mě zlobí je klepání tlumičů přední osy(nebo něco takového-projeví se to jen při přejetí rychlých a malých nerovností, ale na jízdu to nemá žádný vliv, krom toho zvuku), ale v serisu dvakrát nic nenašli, ani vůli, ani žádnou opotřebovanou část..tak jsem si to nechal zvednout u známého v servisu a koukali jsme spolu na podvozek a skutečne bylo všechno v pořádku..a navíc všechny pohyblivé části podovzku jsou čisté a v perfektním stavu..

Cliu zdar....a vsem mocinky najetých kilometru s renaultem...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika

Viliam Šagát
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř led 14, 2004 20:40
Bydliště: Ša?a

Re: CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od Viliam Šagát » čtv led 20, 2005 18:32

HonYa píše:Ahojik........
mám CLIO 1,2 8V a nemám s ním za rok a kus ježdění jediný problém...všechno funguje jak má a nic nezlobí...žádný z vašich problémů o kterém jste psali se mi neobjevil....jediná věc která mě zlobí je klepání tlumičů přední osy(nebo něco takového-projeví se to jen při přejetí rychlých a malých nerovností, ale na jízdu to nemá žádný vliv, krom toho zvuku), ale v serisu dvakrát nic nenašli, ani vůli, ani žádnou opotřebovanou část..tak jsem si to nechal zvednout u známého v servisu a koukali jsme spolu na podvozek a skutečne bylo všechno v pořádku..a navíc všechny pohyblivé části podovzku jsou čisté a v perfektním stavu..

Cliu zdar....a vsem mocinky najetých kilometru s renaultem...
Podozrivý klepot po roku jazdenia je tiež problém. To by sa na aute TVORCU AUTOMOBILOV nemalo stávať. Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
Viliam

markyz
Advanced member
Příspěvky: 491
Registrován: pon srp 02, 2004 11:31

Příspěvek od markyz » pát led 21, 2005 06:37

Mno treba to s poruchovosti take zavisi na poctu aut, Renault byl(mozna jeste je, presna cisla nesleduji) druhy nejprodavanejsi v CR, hned za skodovkou, takze jeho majitele asi budou resit zavady casteji, nez treba zakaznici ruskeho vyrobce, ktery k nam dovezl sotva petinu vozu co renault!!!

Par poznatku o spolehlivosti renaultu od mych znamych:
S Renaultem 19 1.9dT najeto 300 000km pouze se zakladni udrzbou
R 11 po 200 000km nutna vymena spojky, to byla jedina zavaznejsi oprava
R 19 1.8S najeto 320 000km a kamarad s ni dodnes jezdi do prace, stat ho behem techto kilometru auto nechalo dvakrat... Takto by se dalo pokracovat dal a dal... Spolehlivost je vzdy relativni...
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k

Uživatelský avatar
Myllo
Starting member
Příspěvky: 90
Registrován: úte led 13, 2004 12:40
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myllo » pát led 21, 2005 09:38

Nedávno probíhal ve SVĚTĚ MOTORŮ dlouhodobý test fabie a po 100.000 kilometrech jí komplet rozebrali a pak to obsáhle popisovali, ale co chci říct, je že se tam objevila i tabulka ostatních vozů, které tímto testem prošly a Renault Clio se umístil na 4.místě!!! Golf, BMW, Passat, 307 a jiné značky byly až hluboko za ním, takže celkově je clio spolehlivé auto...bohužel někdy se objeví kus, který je zmetek, ale tomu se nevyhne žádný výrobce....
Ex Clio...1,2 RN...1992....Ex Mégane 1,6e?, RT...1996...nyní VW Golf IV. 1,6 lenoch a žrout v jedné osobě :-(

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od 100KUC » pát led 21, 2005 11:01

Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.

To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)

Viliam Šagát
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř led 14, 2004 20:40
Bydliště: Ša?a

Re: CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od Viliam Šagát » pát led 21, 2005 20:57

100KUC píše:
Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.

To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)
Ako som napísal už v prvom príspevku, nebola to jediná závada na elektronike. Servisy som navštívil 3. A čo sa týka normálnosti závad - mám dvoch bývalých kolegov, ktorý si kúpili Clio II približne v tom istom čase ako ja. Všetci traja máme poruchy na elektronike. Jednému zhasína motor studený alebo teplý, nevie kedy sa to stane najbližie. Navštívil 2 servisy. Nič. Ďaľšiemu to párkrát vypadlo pri 140 na diaľnici. Že vraj porucha na imobilizéry. To nie je normálne ak sa poruchy objavia na 100% áut ktorých majiteľov dobre poznám. Čo sa týka chybovosti elektroniky na francúzkych autách, toto sme dlho predebatovávali s pánom, ktorý sa živý opravou autoelektriky a robí to už pekných pár rokov. Jednoducho, ja osobne mám veľmi zlé skúsenosti s Renaultom.
Asi s kolegami nepatríme medzi tých šťastlivcov, ktorí kúpili bezporuchové auto a ktorí sa nemusia báť, čo im pri najbližšej jazde v aute prdne.
Viliam

markyz
Advanced member
Příspěvky: 491
Registrován: pon srp 02, 2004 11:31

Re: CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od markyz » pon led 31, 2005 06:47

Viliam Šagát píše:
100KUC píše:
Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.

To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)
Ako som napísal už v prvom príspevku, nebola to jediná závada na elektronike. Servisy som navštívil 3. A čo sa týka normálnosti závad - mám dvoch bývalých kolegov, ktorý si kúpili Clio II približne v tom istom čase ako ja. Všetci traja máme poruchy na elektronike. Jednému zhasína motor studený alebo teplý, nevie kedy sa to stane najbližie. Navštívil 2 servisy. Nič. Ďaľšiemu to párkrát vypadlo pri 140 na diaľnici. Že vraj porucha na imobilizéry. To nie je normálne ak sa poruchy objavia na 100% áut ktorých majiteľov dobre poznám. Čo sa týka chybovosti elektroniky na francúzkych autách, toto sme dlho predebatovávali s pánom, ktorý sa živý opravou autoelektriky a robí to už pekných pár rokov. Jednoducho, ja osobne mám veľmi zlé skúsenosti s Renaultom.
Asi s kolegami nepatríme medzi tých šťastlivcov, ktorí kúpili bezporuchové auto a ktorí sa nemusia báť, čo im pri najbližšej jazde v aute prdne.
Ty cisla o procentech jsou velice zajimava... Skoro se az chci zeptat, kolik procent majitelu renaultu znate?! :lol: Presvedcovat Vas nebudu, kdyz pro tri "mene" povedena auta jsou pro vas franzouzi smucky, to je vas nazor, na ktery mate nepochybne pravo! Osobne se vsak snazim veci nehodnotit takto subjektivne(jakekoli)...
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k

Viliam Šagát
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř led 14, 2004 20:40
Bydliště: Ša?a

Re: CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od Viliam Šagát » sob úno 05, 2005 18:07

markyz píše:
Viliam Šagát píše:
100KUC píše:
Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.

To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)
Ako som napísal už v prvom príspevku, nebola to jediná závada na elektronike. Servisy som navštívil 3. A čo sa týka normálnosti závad - mám dvoch bývalých kolegov, ktorý si kúpili Clio II približne v tom istom čase ako ja. Všetci traja máme poruchy na elektronike. Jednému zhasína motor studený alebo teplý, nevie kedy sa to stane najbližie. Navštívil 2 servisy. Nič. Ďaľšiemu to párkrát vypadlo pri 140 na diaľnici. Že vraj porucha na imobilizéry. To nie je normálne ak sa poruchy objavia na 100% áut ktorých majiteľov dobre poznám. Čo sa týka chybovosti elektroniky na francúzkych autách, toto sme dlho predebatovávali s pánom, ktorý sa živý opravou autoelektriky a robí to už pekných pár rokov. Jednoducho, ja osobne mám veľmi zlé skúsenosti s Renaultom.
Asi s kolegami nepatríme medzi tých šťastlivcov, ktorí kúpili bezporuchové auto a ktorí sa nemusia báť, čo im pri najbližšej jazde v aute prdne.
Ty cisla o procentech jsou velice zajimava... Skoro se az chci zeptat, kolik procent majitelu renaultu znate?! :lol: Presvedcovat Vas nebudu, kdyz pro tri "mene" povedena auta jsou pro vas franzouzi smucky, to je vas nazor, na ktery mate nepochybne pravo! Osobne se vsak snazim veci nehodnotit takto subjektivne(jakekoli)...
Porucha na elektronickom plyne - častá porucha. Mechanici to už riešia vycvakaním konektora a napojením plynu priamo. To však mal riešiť už výrobca. Zišlo ti niekedy auto z otáčok pri 110 km rýchlosti a za tebou tou istou rýchlosťou ide kamión? Mne sa to stalo a môjmu kolegovi tiež. Na CLIU. V tomto prípade sa nedá hodnotiť takéto auto pozitívne.Ohrozuje ma na živote. Za auto som vyplatil skoro pol milióna Sk a stále doplácam za opravy, aby sa auto dostalo na takú úroveň, akú malo mať pri kúpe. To tiež nemôžem hodnotiť kladne. Čo sa týka francúzkej elektroniky(aj keď je vyrábaná možno v Čechách alebo na Slovensku) - autoelektrikár o ktorom som sa zmienil vymenil po 3 mesiacoch nového Peugeota 307 za VW. Príčina? Blbla elektronika. Manželkyna kolegyňa je "šťastnou majiteľkou"Peugeota 206. Zhasne nevie na ktorej križovatke. Elektronika. Čo sa týka počtu ľudí ktorých poznám a ktorí vlastnia Renaulta nie je veľa ( tých áut sa až toľko nepredá, aj keď sa umiestňuje na popredných miestach). Ale aj z toho počtu mi vychádza poruchovosť na cca. 20 %. Tých 100% som prepočítal na CLIO. Pri všetkých týchto osobných skúsenostiach hodnotím auto tak, ako hodnotím. Patríš medzi šťastlivcov, ktorí kúpili auto také, aké by malo byť. Bezproblémové. Ak by si sa však dostal tam kde ja, určite by si nemávol rukou a povedal " kašľať na tých mojích zle investovaných 480000 Sk, hlavne že iní sú spokojní. Veď Renault je super značka a ja som mu vďačný aj za to, že som si mohol u nich kúpiť aj tento nepodarok". Alebo takto by malo vypadať objektívne stanovisko na značku Renault? V diskusnom fóre " Technická sekce" je ku dnešnému dňu 874 témat. Vzhľadom na nízky počet ľudí ktorí sa pripojený na net, poznajú túto stránku a vlastnia Renault - je to naozaj slušné množstvo problémov na značku, ktorá ma na trhu v Čechách aj na Slovensku okolo 6%. V Čechách sa ročne predá cca. 7500 ks. Ak to zoberiem 10 rokov dozadu, tak min. každé 20te auto značky Renault má
problémy.
Viliam

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od Jan Kalina » sob úno 05, 2005 18:58

1. To ALL :arrow: když už quotujete předešlý příspšvek, snažte se prosím to citování omezit pouze na tu podstatnou část, ke které se hodláte vyjádřit - jinak tu budou samý příspěvky s 50ti řádky, z čehož však jen pár bude nových :roll:

2.
Viliam Šagát píše:..V diskusnom fóre " Technická sekce" je ku dnešnému dňu 874 témat. Vzhľadom na nízky počet ľudí ktorí sa pripojený na net, poznajú túto stránku a vlastnia Renault - je to naozaj slušné množstvo problémov..
Kdybys sledoval tu sekci pravidelně, zjistíš, že mnoho dotazů je duplicitních, mnoho jich plyne jen z momentální nevědomosti nebo nezkušenosti tazatelů a nemálo jich jsou někdy blbůstky :D To číslo nemá absolutně žádnou vypovídací hodnotu pokud jde o spolehlivost a poruchovost vozů jedný značky 8) (krom lagůny, že ano :lol: :lol: :lol: )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: CLIO B 1,2 8V phase 2

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob úno 05, 2005 20:15

Jan Kalina píše:, k (krom lagůny, že ano :lol: :lol: :lol: )
KŠÁ!!!!
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob úno 05, 2005 20:26

:oops:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob úno 05, 2005 20:30

Jan Kalina píše::oops:
Honzo, Ty hřešíš na to, že cestu k Tobě zatarasily hektary zapadlých sypačů, přes které nikdo neprojede.... :wink:
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob úno 05, 2005 20:43

Čeněk Urbanec píše:..cestu k Tobě zatarasily hektary zapadlých sypačů, přes které nikdo neprojede.... :wink:
A kde by se Čeňku vzaly :?: :P Všude všechno prosolený a suchý, z I./11 1km zrovnatak, pak 2km po ujetým sněhu posypaným inertním posypem a 1km po neposypaným kluzišti :D Sněhu je tu pouhých asi 15cm :(
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host