Renault Clio 1998 - 2005
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
moj otec mal tiež dake problemy s meganom..behal po servisoch kde menili co prislo a auto aj tak stale skapinalo..az mu jeden znamy(policajt) poradil týpka ktorý opravuje renault policajtom(teda nielen renalty)...typek sa odviezol,vystupil,otvoril kapotu a ukazal na taku malu skatulku..vymenili a auto slape..v servisoch nechal vyse 5ticis SK a ta mala škatulka vyšla na 3OOsk...a z toho vyplyva,že sa treba poobzerať a povypytovať po okoli a určite sa najde nejaky schopny mechanik..
a asi tak dva mesiace dozadu som kupil aj ja renault clio 2, 1,9D a som zatial velmi spokojny..a určite raz kuknem aj po sceniku...proste renaulty sa mi pacia a kopu ludi ich ma aj okolo a nikto nemal s nimi zatial vaznejsie problemy...
a asi tak dva mesiace dozadu som kupil aj ja renault clio 2, 1,9D a som zatial velmi spokojny..a určite raz kuknem aj po sceniku...proste renaulty sa mi pacia a kopu ludi ich ma aj okolo a nikto nemal s nimi zatial vaznejsie problemy...
Zdravím všechny.Po letech se chci vrátit k Renaultu (měl jsem R6) a mám vyhlídnutý dovoz z CH-model Clio II 1,6 16V-79kW-v plné výbavě a najeto cca 50000km.Auto jsem viděl a docela mne navnadilo.Po přečtení vašich zkušeností mohu očekávat buď bezproblémový provoz (pomíjím standartní údržbu a výměny opotřebených dílů),nebo problém hlavně s elektronikou (auto má komplet el.výbavu a palubní počítač),případně s elektronikou motoru.Prosím o vaše názory na tento motor,popř.na co se ještě zaměřit při kontrole před koupí.Díky
Clio RSi 1,6 16V
Ahoj, koupil jsem ojete Clio RSi 1,6 16V, 79kW, r.v. 2000, počet km nevím (odhad je tak 150 000km). Kromě běžně "unavených" komponentů jako jsou tlumiče, ložisko na předku atp. jsem si celý rok nemohl na nic stěžovat a autiko jen užíval ke spokojenosti své a někdy k nespokojenosti sppolujezdců, kteří se nemohli sžít s rychleji projížděnými zatáčkami. Nyní, po roce blbnutí začaly kolísat otáčky volnoběhu (potenciometr) a při akceleraci začala "ječet" převodovka, při brždění motorem je, mrška, zticha - neznám příčinu, takže bych poděkoval za radu. Jinak jsem spokojen a muím souhlasit s Autocarem, že Renault má jedny z nejlepších brzd co velkovýroby týká.
Za mě vyjadřuju spokojenost a pokud se mě zadaří, jdu do nového Clia RSi 2,0l ihned.
Za mě vyjadřuju spokojenost a pokud se mě zadaří, jdu do nového Clia RSi 2,0l ihned.
Hraboš Clio II RSi 1,6 16V
renault clio 1.8 Rsi
Zdravím mám problém hledám novej motor a celkově nahradní díly na renault clio rothmans sport..... chci ho celkově upravit a dát dohromady,byl bych rád za jakoukoli radu či pomoc. Děkuji
Re: renault clio 1.8 Rsi
AhojDave9156 píše:Zdravím mám problém hledám novej motor a celkově nahradní díly na renault clio rothmans sport..... chci ho celkově upravit a dát dohromady,byl bych rád za jakoukoli radu či pomoc. Děkuji
Zde jsou zkušenosti s Cliem, na řešeni problému je technická sekce a pokud něco sháníš je zde sekce bazar - koupím tak si tam vlož inzerát a do třetice přestaň psát stejný dotaz do několika témat jako si to udělal v tech . sekci, jo a jestli chceš tunit je tu sekce tuning
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Clio RSi 1,6 16V
Tak už to je jasné - vysypané ložisko a druhé "načaté". Takže objednání nových ložisek, kompletace převodovky a zítra mě to na dílně namontují, snad to bude dobrý, a můžeme zase prohánět ty embéčka, co tady folcvágn mrská ve velkémRSi píše:.... a při akceleraci začala "ječet" převodovka, při brždění motorem je, mrška, zticha - neznám příčinu, takže bych poděkoval za radu...
Hraboš Clio II RSi 1,6 16V
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Se svým Cliem (1,2 rok výroby 2000) jsem projel půlku Ukrajiny a odvozil dohromady 5 tun stavebního materiálu a stále drží a vypadá k světu. Nevěřil jsem, co všechno tohle auto dokáže ))DDT píše:Zkušenosti s Renaultem Clio r.v. 1998 - 2005
Mivadesign - Webdesign Vašich snů
http://www.mivadesign.cz/
http://www.mivadesign.cz/
-
- Advanced member
- Příspěvky: 398
- Registrován: čtv bře 11, 2010 13:21
- Bydliště: Na Šancích 1177
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Mam clio II phase 1 1,4/55 kw,r.v 1998.Najeto ma 210tis a ja z toho najezdil 33tis.Za tech 14 mesicu sem dal do auta i s kupni cenou a eko (36000)uz pres 100 tis kc.Ve vzhledu(kola,svetla,aparatura,interier)mam tak 20 tis a zbytek v opravach.Vzdy kdyz udelam jednu vec a mam z toho radost tak se vys..e neco dalsiho.Na svoje km to trochu beru ale v mym veku pri mym zamestnani je to na prd cpat takovy prachy do toho.Ted mam praskly tesneni pod hlavou,cekaj me rozvody,zadni naprava,silentblok prevodovky a pak karoserie) a urcite toho bude jeste mnohem vic.Tohle auto me sice stve ale pokud bych si musel nekdy kupovat jine auto tak bych sel znovu do clia jen se silnejsi motorizaci.Clio je pekny,komfortni auto.To jen ja trefil spatnej kousek,nebo spis predchozi majitele se o to nestarali.Auto si slechtim a staram se o nej aby vydrzelo,jen nestiham setrit na opravy.Takze tohle nema byt zaporne hodnoceni.Jen konkretne myho cliouse
Renault Clio 1.4 55Kw 10/98,modra metal,alu 15 Aluett,195/50 Marangoni Zeta,hudba starbass+audion+magnat+dexon+sony+boschmann,pruziny Fk,koncovy tlumic vyfuku Ulter Sport,zadni diodova svetla JOM,predni svetla Sonar,brembo,kridlo Maxton a navic 864 ctverecku:-)
Re: Renault Clio 1998 - 2005
už je to starší téma ale mam take clio, co se mi na něm vys.alo je řízení, najednou šlo zlehka točit se dalo jen dotykem prstu, nasel jsem si rizeni na renault-dily za 6000 a vše OK bylo to už i s čepama takže cajk, potom jsem předělal kabeláž airbagu pod sedačkama jelikož pořád svítila kontrolka, ale jinak ok na svuj vek. (98)...žádne velke problemy akorat rezne zadni blatnik ale malinko, mame v servisu i lakovnu takze s protekci to bude za hubičku
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Zdravím,
Clio zakoupeno jako bouračka dovoz z Francie v roce 2006 (zaparkováno do příkopu, kde se převrátilo na střechu). V době koupě mělo najeto 118tkm. Po dovozu prošlo amputací střechy v půlce sloupků a navařením nové střechy + výměnou některých části karoserie a následně lakem. Před lakem bylo auto rozebráno prakticky "do šroubku", abych věděl v jakém jsou jednotlivé části auta a taky jsme rovnou udělali rozvody. Auto dostává olej + filtry pravidelně po 15tkm a naftu pouze Shell.
V současné době jsme zdárně překročili 200tkm a k nějaké vážnější(nezůstal jsem nikde viset) závadě nedošlo.
Závady + provedený servis:
1. problikávající kontrolka mlhovky při brzdění a současném blikání, navíc při spuštěných stěračích se při šlápnutí na brzdu pustil zadní stěrač - bylo způsobeno vypálenou "kostkou" v zadním levém světle, kde docházelo ke zkratu
2. při jízdě na dálnici auto přeplo do nouzového režimu - vyčištěny kontakty na pedálu plynu od té doby(rok) je klid
3. před měsícem přestal fungovat klakson, jelikož nebyl čas na opravu, neřešil jsem to a už opět týden funguje.......
4. počítadlo denních kilometrů přestalo držet pamět, po nastartování bylo vždy vynulováno - vyřešilo se až před měsícem kdy odešla při 199tkm původní baterie...neuvěřitelné S novou baterií už je vše ok.
5. klíče(s novou baterií) si přestaly rozumět s autem, otevřít dálkou šlo, ale už mě nenechalo nastartovat, vždy zabral fígl se spárováním klíče(podržet tlačítko zamykání na palubce a tlačítko na klíči (v zapalování, otočeném) dokud nepípne a pak rychle třikrát zmáčknout klíč, pak šlo hned nastartovat.............problém se vyřešil sám po výměně autobaterie.......
6. loni auto přestalo startovat na poprvé (i ihned po jízdě), vyřešilo se kupodivu také výměnou autobaterie, ikdyž podezření bylo na vstřiky, nebo padající naftu
7. závada z blbosti..........auto jsem půjčil a človíček, který ho řídil po 200km asi ostré jízdy zatáhnul ruční brzdu, když pak po třech dnech chtěl odjet, tak už to samozřejmě nešlo, protože se obložení v bubnu rozpadlo jak bylo nahřáté a vzpříčílo se.......ponaučení pro mě.....příště dávej přesné instrukce a neber jako samozřejmost, že se ruční brzda nepoužívá
8. přestali stírar stěrače...........vypálený kontakt v motorku.........vyřešeno rozebráním motorku a prohnutím plíšku kontaktu.
Všechny výše uvedené závady se tedy vyřešili, jediné co mě trápí prakticky celou dobu co auto mám, je klepání volantu při brzdění.....respektive dojde vždy ke zkroucení kotoučů (měneny asi 6x+2x stahovány)......auto sice dostává hodně zabrat........nejezdím zrovna pomalu...........po úvahách že by to mohlo být stylem jízdy, jsem schválně na pár měsíců jezdil opravdu pomalu a došlo k tomu opět. Vidím to spíše tedy na nějakou skrytou závadu v řízení která způsobí deformaci kotoučů ???? (jezdím ještě druhým autem a tam se problém za 2 roky neprojevil, tak snad není chyba v noze)
.
K provedenému servisu asi jenom toto:
olej + filtry pravidělně po 15tkm
vyměněny komplet tlumiče
ložiska vpředu i vzadu
čepy na obou stranách
nebýt těch brzd tak si nemůžu prakticky na nic stěžovat.
Auto slouží spolehlivě a ani jsem nečekal, že motor přežije takový nájezd bez opravy vstřiků. Navíc při rychlejším stylu jízdy se člověk vleze do 5,5 litru ale umí jezdit i za 3,5 litru
Jestli si ještě na něco vzpomenu tak sem doplním.
Mikil
Clio zakoupeno jako bouračka dovoz z Francie v roce 2006 (zaparkováno do příkopu, kde se převrátilo na střechu). V době koupě mělo najeto 118tkm. Po dovozu prošlo amputací střechy v půlce sloupků a navařením nové střechy + výměnou některých části karoserie a následně lakem. Před lakem bylo auto rozebráno prakticky "do šroubku", abych věděl v jakém jsou jednotlivé části auta a taky jsme rovnou udělali rozvody. Auto dostává olej + filtry pravidelně po 15tkm a naftu pouze Shell.
V současné době jsme zdárně překročili 200tkm a k nějaké vážnější(nezůstal jsem nikde viset) závadě nedošlo.
Závady + provedený servis:
1. problikávající kontrolka mlhovky při brzdění a současném blikání, navíc při spuštěných stěračích se při šlápnutí na brzdu pustil zadní stěrač - bylo způsobeno vypálenou "kostkou" v zadním levém světle, kde docházelo ke zkratu
2. při jízdě na dálnici auto přeplo do nouzového režimu - vyčištěny kontakty na pedálu plynu od té doby(rok) je klid
3. před měsícem přestal fungovat klakson, jelikož nebyl čas na opravu, neřešil jsem to a už opět týden funguje.......
4. počítadlo denních kilometrů přestalo držet pamět, po nastartování bylo vždy vynulováno - vyřešilo se až před měsícem kdy odešla při 199tkm původní baterie...neuvěřitelné S novou baterií už je vše ok.
5. klíče(s novou baterií) si přestaly rozumět s autem, otevřít dálkou šlo, ale už mě nenechalo nastartovat, vždy zabral fígl se spárováním klíče(podržet tlačítko zamykání na palubce a tlačítko na klíči (v zapalování, otočeném) dokud nepípne a pak rychle třikrát zmáčknout klíč, pak šlo hned nastartovat.............problém se vyřešil sám po výměně autobaterie.......
6. loni auto přestalo startovat na poprvé (i ihned po jízdě), vyřešilo se kupodivu také výměnou autobaterie, ikdyž podezření bylo na vstřiky, nebo padající naftu
7. závada z blbosti..........auto jsem půjčil a človíček, který ho řídil po 200km asi ostré jízdy zatáhnul ruční brzdu, když pak po třech dnech chtěl odjet, tak už to samozřejmě nešlo, protože se obložení v bubnu rozpadlo jak bylo nahřáté a vzpříčílo se.......ponaučení pro mě.....příště dávej přesné instrukce a neber jako samozřejmost, že se ruční brzda nepoužívá
8. přestali stírar stěrače...........vypálený kontakt v motorku.........vyřešeno rozebráním motorku a prohnutím plíšku kontaktu.
Všechny výše uvedené závady se tedy vyřešili, jediné co mě trápí prakticky celou dobu co auto mám, je klepání volantu při brzdění.....respektive dojde vždy ke zkroucení kotoučů (měneny asi 6x+2x stahovány)......auto sice dostává hodně zabrat........nejezdím zrovna pomalu...........po úvahách že by to mohlo být stylem jízdy, jsem schválně na pár měsíců jezdil opravdu pomalu a došlo k tomu opět. Vidím to spíše tedy na nějakou skrytou závadu v řízení která způsobí deformaci kotoučů ???? (jezdím ještě druhým autem a tam se problém za 2 roky neprojevil, tak snad není chyba v noze)
.
K provedenému servisu asi jenom toto:
olej + filtry pravidělně po 15tkm
vyměněny komplet tlumiče
ložiska vpředu i vzadu
čepy na obou stranách
nebýt těch brzd tak si nemůžu prakticky na nic stěžovat.
Auto slouží spolehlivě a ani jsem nečekal, že motor přežije takový nájezd bez opravy vstřiků. Navíc při rychlejším stylu jízdy se člověk vleze do 5,5 litru ale umí jezdit i za 3,5 litru
Jestli si ještě na něco vzpomenu tak sem doplním.
Mikil
Renault Clio 1.5 dCi 12/2001
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Ahojte, mam uz tretie Clio tak sem prispejem.
Clio c.1:
r.v.10/2004, 1.5dci 48kw, Authentique (+ man klima, elektrika v oknach /ci opacne?:) / )
kupene pri 98tis km od zamestnavatela, predane dalej pri 160tis km blizkej osobe, momentalne tesne pod 200tis km
dovod kupy, hladal som auto s overenou historiou a toto bolo idealne, lebo som s nim chodil obcas aj v firme.
Okrem beznych dielov (oleje, filtre, diely napravy, palivo), som mal raz poruchu egr ventilu (precistili) a raz prasknuty kablik od plynu (vymenil sa).
Jazdilo aj dlhsie trasy Bratislava -> Tatry/Kosice.
Okolo 185tis mal repasovane trysky, aj napriek tomu ze cely svoj zivot jazdilo na OMV (kym bolo firemne) a potom na Shell (spociatku V-Power, teraz Fuelsave)
Upravy ziadne, hlavne som udrzoval v peknej serii.
Clio c.2
r.v. 11/2004, 1.5dci 74kw, Dynamique (tvarovane sedadla, aut.klima, tempomat)
kupene pri 126tis, dovoz Holandsko, pouzivam dodnes. momentalne nieco nad 160tis. km
Auto ma sice trochu vyssiu spotrebu ako 48kw, momentalne okolo 4,8 / 100 km, ale ma turbo s variabilitou cize taha pekne az pokial obmedzovac pusti (realne po 4,5tis). Ma aj intercooler umiestneny na spodku v predu nasirku
V nizkych otackach som mal pocit ze 48kw ma viac sily, asi kvoli nevariabilnemu turbu.
Kedze uz som doma kde mam garaz, vacsinu servisu si riesim sam.
Okrem beznych veci spotrebneho charakteru som mal problem s nizkym tlakom na rail-y, poslal som precisit trysky, boli ok, problem bol v cerpadle to sa vymenilo.
Stare este caka na repas, tak predpokladam ze nejaky ventil v nom bude zly lebo ked sa mi podarilo nastartovat auto tak uz islo v poriadku.
Taktiez som pred dvoma rokmi zrazil svinu ktora uz lezala na zemi. Asi ju zrazil nedavno predo mnou truck. Odmiesli si to chladice (vodu,klima, intercooler) a napravnica (skrivila sa).
V porovnani s 48kw je auto tichsie (ma tlmenie pod kapotou a ine sucasti motora, inu vybavu), da sa s nim ist samozrejme sviznejsie, aj maximalku ma odost lepsiu, ale to zas nepotrebujem skusat casto. Super vec je tempomat.
Upravy, mal som jeden cas znizene pruziny, tie som vsak dal spat kvoli komfortu. Auticko dostalo precaluneny volant z ragnotti edicie. Auto jazdim dodnes a posunul by som ho do rodiny asi len, alebo v ramci klubu.
Clio c.3
r.v. 10/2001, 2.0 16V 124kw, Sport (po facelifte, s cd changerom, auto klima)
Auto mam kratko zatial ide v poriadku, vymenil som rozvody, vsetky naplne (olej motor, olej prevodovka, chladiaca zmes, servoolej, brzdova kvapalina), precistil som skrtiacu klapku.
Akurat mi v servise povedali ze predsuvnik sa zacina ozyvat, ale este je to ok.
Samozrejme je to v porovnani s dci ina liga, ale na bezne vozenie do prace a spat je dci lepsie, menej papa a je sviznejsie v otackach kde vacsinou motor mame.
So sportom staci ist po 4500rpm a uz je to zive dost, a dalej je to uz len zivsie a divokejsie:-)
Na dlhej trase s dodrziavanim povolenych rychlosti mi to spapalo 6.5 L / 100 km, ale odvtedy sa pohybujem od 7,5-8,5, ved si treba jazdu uzit.
Upravy sa tykaju len vyfuku ktory bol vymeneny za celonerezovy s dozivotnou zarukou. Zvuk ma ok. Inac auto udrzujem v seriovom stave.
Nedavno som zacal nahadzovat veci na spritmonitor.de (odkazy mam v podpise).
Clio c.1:
r.v.10/2004, 1.5dci 48kw, Authentique (+ man klima, elektrika v oknach /ci opacne?:) / )
kupene pri 98tis km od zamestnavatela, predane dalej pri 160tis km blizkej osobe, momentalne tesne pod 200tis km
dovod kupy, hladal som auto s overenou historiou a toto bolo idealne, lebo som s nim chodil obcas aj v firme.
Okrem beznych dielov (oleje, filtre, diely napravy, palivo), som mal raz poruchu egr ventilu (precistili) a raz prasknuty kablik od plynu (vymenil sa).
Jazdilo aj dlhsie trasy Bratislava -> Tatry/Kosice.
Okolo 185tis mal repasovane trysky, aj napriek tomu ze cely svoj zivot jazdilo na OMV (kym bolo firemne) a potom na Shell (spociatku V-Power, teraz Fuelsave)
Upravy ziadne, hlavne som udrzoval v peknej serii.
Clio c.2
r.v. 11/2004, 1.5dci 74kw, Dynamique (tvarovane sedadla, aut.klima, tempomat)
kupene pri 126tis, dovoz Holandsko, pouzivam dodnes. momentalne nieco nad 160tis. km
Auto ma sice trochu vyssiu spotrebu ako 48kw, momentalne okolo 4,8 / 100 km, ale ma turbo s variabilitou cize taha pekne az pokial obmedzovac pusti (realne po 4,5tis). Ma aj intercooler umiestneny na spodku v predu nasirku
V nizkych otackach som mal pocit ze 48kw ma viac sily, asi kvoli nevariabilnemu turbu.
Kedze uz som doma kde mam garaz, vacsinu servisu si riesim sam.
Okrem beznych veci spotrebneho charakteru som mal problem s nizkym tlakom na rail-y, poslal som precisit trysky, boli ok, problem bol v cerpadle to sa vymenilo.
Stare este caka na repas, tak predpokladam ze nejaky ventil v nom bude zly lebo ked sa mi podarilo nastartovat auto tak uz islo v poriadku.
Taktiez som pred dvoma rokmi zrazil svinu ktora uz lezala na zemi. Asi ju zrazil nedavno predo mnou truck. Odmiesli si to chladice (vodu,klima, intercooler) a napravnica (skrivila sa).
V porovnani s 48kw je auto tichsie (ma tlmenie pod kapotou a ine sucasti motora, inu vybavu), da sa s nim ist samozrejme sviznejsie, aj maximalku ma odost lepsiu, ale to zas nepotrebujem skusat casto. Super vec je tempomat.
Upravy, mal som jeden cas znizene pruziny, tie som vsak dal spat kvoli komfortu. Auticko dostalo precaluneny volant z ragnotti edicie. Auto jazdim dodnes a posunul by som ho do rodiny asi len, alebo v ramci klubu.
Clio c.3
r.v. 10/2001, 2.0 16V 124kw, Sport (po facelifte, s cd changerom, auto klima)
Auto mam kratko zatial ide v poriadku, vymenil som rozvody, vsetky naplne (olej motor, olej prevodovka, chladiaca zmes, servoolej, brzdova kvapalina), precistil som skrtiacu klapku.
Akurat mi v servise povedali ze predsuvnik sa zacina ozyvat, ale este je to ok.
Samozrejme je to v porovnani s dci ina liga, ale na bezne vozenie do prace a spat je dci lepsie, menej papa a je sviznejsie v otackach kde vacsinou motor mame.
So sportom staci ist po 4500rpm a uz je to zive dost, a dalej je to uz len zivsie a divokejsie:-)
Na dlhej trase s dodrziavanim povolenych rychlosti mi to spapalo 6.5 L / 100 km, ale odvtedy sa pohybujem od 7,5-8,5, ved si treba jazdu uzit.
Upravy sa tykaju len vyfuku ktory bol vymeneny za celonerezovy s dozivotnou zarukou. Zvuk ma ok. Inac auto udrzujem v seriovom stave.
Nedavno som zacal nahadzovat veci na spritmonitor.de (odkazy mam v podpise).
- gabriel755
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát led 04, 2013 09:04
- Bydliště: Louny
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Dlho som uvažoval nadtým či mám kúpiť Renault alebo nie. Nakoniec dostal som prefektnú cenovú ponuku na Clio 1.2 16V r.v. 2001. Myslel som si že bude lepšia volba ako Škoda Felicia.
Stav pri kúpe:
Kosmetické vady (normálka)
Mal roztrhnutý silentblok na výfuku (investícia 2,50€ + 5 min roboty)
Takže som to kúpil pred mesiacom. Cena bola 25000Čk = 1000€. Žiadna hrdza, ani nič. Kilometre má poctivých cca. 150 000km, original. Jediné niečo čo sa mi nezdá, ako som to už uviedol, klepaju ventily resp. jeden ventil. Po prehliadke v servise (Fakt je to starý fachman) vyjadril sa že je to 1h roboty a že tie Clia, ktoré vyržajú bezproblémov 150 000km ešte ďalších 150 000km budú fungovať.
Elektronia ok, ide jak delo. Super spotreba.
Záver: AUTO CELKOVO JE V SUPER STAVE
Stav pri kúpe:
Kosmetické vady (normálka)
Mal roztrhnutý silentblok na výfuku (investícia 2,50€ + 5 min roboty)
Takže som to kúpil pred mesiacom. Cena bola 25000Čk = 1000€. Žiadna hrdza, ani nič. Kilometre má poctivých cca. 150 000km, original. Jediné niečo čo sa mi nezdá, ako som to už uviedol, klepaju ventily resp. jeden ventil. Po prehliadke v servise (Fakt je to starý fachman) vyjadril sa že je to 1h roboty a že tie Clia, ktoré vyržajú bezproblémov 150 000km ešte ďalších 150 000km budú fungovať.
Elektronia ok, ide jak delo. Super spotreba.
Záver: AUTO CELKOVO JE V SUPER STAVE
2001 1.2 16V Tech´ ROAD
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Ahoj jsem tu novej a chystam se koupit Clio 1.2 16V.Je to rok 2001 po faceliftu a ma najeto 142tis.a je za 50tis mam to jen na dojizdeni do prace a po meste a okoli.Doporucite tento model s timto motorem?Docela se bojim tech najetejch kilometru.Ceho si mam vsimat pri koupi tohoto modelu?dik
Naposledy upravil(a) dj.pepino dne stř dub 03, 2013 13:54, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Tato sekce není pro postování dotazů.
Důvod: Tato sekce není pro postování dotazů.
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Ahoj.
Vlastním Clio II 1.2 16V 55kW Dynamique rv. 04 5dv současně najeto 144 000km.
Dlouho jsem váhal (předchozí auto BMW 525 TDs 105kW rv.92) ale nakonec se mi na Cliu nejvíce zalíbil motor (malý povinný, malá spotřeba a rád se vytáčí). Ideální do města a na okrsky. Dnes bych volil jinak (strašně malý kufr) ale na druhou stranu, pořád jezdím (s něčím silnějším bych mohl pěkně narazit).
Clio jsem koupil od týpka(Plzeň) ve 112 000km(8/2010) za 80 000,-. Auto je z dovozu - Německo (vyrobeno ve Francii).
Už když jsem s ním odjížděl, tak jsem tušil, že předchozí majitel se o auto nestaral (jediný co udělal - vyměněný přední kotouče, jinak hučely zadní ložiska, vyndal si autorádio,… apod.), ale vzhledem k najetým kilometrům jsem se servisem počítal.
Vlastně, ten byl záhy potřeba. Už druhý den ve Vrchlabí jsem zjistil, že z Plzně sem jel bez technický.
Tam mi zjistlili, že zadní brzdy nebrzdí. Takže po rozdělání koukám (známej servisák maká), vyteklý jedno prasátko, pakny obroušený pomalu do mínusu - takže udělaný komplet zadek (pakny a prasátka + ložiska).
Prachy na rozvody v pytli a tak odloženo "na později".
Mezitím se začal objevovat problém s výstražným osvětlením (občas čudlík zapadl, občas jsem ho musel odpojit, abych přestal blikat). Časem se to jenom zhoršilo, do toho jsem objevil závadu už jednou popsanou přede mnou:
problikávající směrová světla, zpátečka, brzda - bylo způsobeno vypálenou "kostkou" v zadním levém světle, kde docházelo ke zkratu
Náhradní kostky jsem koupil na vrakáči – vyřešeno
Náhradní čudlík na netu - vyřešeno
O auto se normálně starám (olej, rozvody, svíčky, nástřik spodku, klima) a mám účtenku z každého tankování ale na gumách sem šetřil (už nikdy více). Nyní jenom Continental - ContiWinterContact TS800 a ContiPremiumContact 5
Občas mě auto stojí trochu víc (12/11 do mě najel cyklista a strhnul jsem to do závějě - vyklepání dveří + lak a vyházení polámaných plastových dílů kolem motoru, 10/12 smyk do svodidel při 20km/hod (mokro a špatný gumy) - 2světla, 2blatníky a kapota ) ale zatím nic velkýho ... kastle zatím celá (sem tam poškrábaná). Uvažuji o (celo)laku ale zatím mi stačí technická funkčnost (na posměch lidí jsem zvyklej) - barevný auto je ZNÁMKA punku!
"Občas" se mi na OBD II diagnostice z Lidlu objevila závada P-638 (nějaký problém se zapalováním na třetím válci - auto jelo pak v nouzáku) ale po vynulování chyb… auto zase jelo (občas 5x denně - občas 2x za rok). Zkoušel jsem vyměnit svíčky a nalít lepší benzín ale "občas" se to vrátilo. Před měsícem měněná cívka zapalování (i s kabely) a problém odezněl (snad na dobro).
Už ani nevím jak, nebo od kdy, ale nefunguje mi klakson (teda když je volant natočenej vlevo tak troubí - za jízdy ohromě nebezpečný nehodí se na svatby ), vyřeším rozebráním a snad očištěním kontaktů. Když nepomůže, tak novej volant.
Obecně můžu říct, že elektroinstalace v Cliu je mizerná. Ale po malých krůčcích se blížím k bezvadnému vozu.
Momentálně mám vyměněná ložiska vepředu (příští týden vzadu, ještě čepy a geometrie) a pomalu šetřím na tlumiče, další násřik spodku a výfuk.
Málem bych zapomněl. Auto žere víc oleje než je zdrávo (aspoň si to myslím), už jednou jsem dostal od technika vynadáno, když při výměně oleje vyteklo jen 0,5litru (prostě dobrej motor). Kontrolka na olej mi svítila, jen když jsem jel do zatáčky. Kontroluji častěji (a dolévám).
Vlastním Clio II 1.2 16V 55kW Dynamique rv. 04 5dv současně najeto 144 000km.
Dlouho jsem váhal (předchozí auto BMW 525 TDs 105kW rv.92) ale nakonec se mi na Cliu nejvíce zalíbil motor (malý povinný, malá spotřeba a rád se vytáčí). Ideální do města a na okrsky. Dnes bych volil jinak (strašně malý kufr) ale na druhou stranu, pořád jezdím (s něčím silnějším bych mohl pěkně narazit).
Clio jsem koupil od týpka(Plzeň) ve 112 000km(8/2010) za 80 000,-. Auto je z dovozu - Německo (vyrobeno ve Francii).
Už když jsem s ním odjížděl, tak jsem tušil, že předchozí majitel se o auto nestaral (jediný co udělal - vyměněný přední kotouče, jinak hučely zadní ložiska, vyndal si autorádio,… apod.), ale vzhledem k najetým kilometrům jsem se servisem počítal.
Vlastně, ten byl záhy potřeba. Už druhý den ve Vrchlabí jsem zjistil, že z Plzně sem jel bez technický.
Tam mi zjistlili, že zadní brzdy nebrzdí. Takže po rozdělání koukám (známej servisák maká), vyteklý jedno prasátko, pakny obroušený pomalu do mínusu - takže udělaný komplet zadek (pakny a prasátka + ložiska).
Prachy na rozvody v pytli a tak odloženo "na později".
Mezitím se začal objevovat problém s výstražným osvětlením (občas čudlík zapadl, občas jsem ho musel odpojit, abych přestal blikat). Časem se to jenom zhoršilo, do toho jsem objevil závadu už jednou popsanou přede mnou:
problikávající směrová světla, zpátečka, brzda - bylo způsobeno vypálenou "kostkou" v zadním levém světle, kde docházelo ke zkratu
Náhradní kostky jsem koupil na vrakáči – vyřešeno
Náhradní čudlík na netu - vyřešeno
O auto se normálně starám (olej, rozvody, svíčky, nástřik spodku, klima) a mám účtenku z každého tankování ale na gumách sem šetřil (už nikdy více). Nyní jenom Continental - ContiWinterContact TS800 a ContiPremiumContact 5
Občas mě auto stojí trochu víc (12/11 do mě najel cyklista a strhnul jsem to do závějě - vyklepání dveří + lak a vyházení polámaných plastových dílů kolem motoru, 10/12 smyk do svodidel při 20km/hod (mokro a špatný gumy) - 2světla, 2blatníky a kapota ) ale zatím nic velkýho ... kastle zatím celá (sem tam poškrábaná). Uvažuji o (celo)laku ale zatím mi stačí technická funkčnost (na posměch lidí jsem zvyklej) - barevný auto je ZNÁMKA punku!
"Občas" se mi na OBD II diagnostice z Lidlu objevila závada P-638 (nějaký problém se zapalováním na třetím válci - auto jelo pak v nouzáku) ale po vynulování chyb… auto zase jelo (občas 5x denně - občas 2x za rok). Zkoušel jsem vyměnit svíčky a nalít lepší benzín ale "občas" se to vrátilo. Před měsícem měněná cívka zapalování (i s kabely) a problém odezněl (snad na dobro).
Už ani nevím jak, nebo od kdy, ale nefunguje mi klakson (teda když je volant natočenej vlevo tak troubí - za jízdy ohromě nebezpečný nehodí se na svatby ), vyřeším rozebráním a snad očištěním kontaktů. Když nepomůže, tak novej volant.
Obecně můžu říct, že elektroinstalace v Cliu je mizerná. Ale po malých krůčcích se blížím k bezvadnému vozu.
Momentálně mám vyměněná ložiska vepředu (příští týden vzadu, ještě čepy a geometrie) a pomalu šetřím na tlumiče, další násřik spodku a výfuk.
Málem bych zapomněl. Auto žere víc oleje než je zdrávo (aspoň si to myslím), už jednou jsem dostal od technika vynadáno, když při výměně oleje vyteklo jen 0,5litru (prostě dobrej motor). Kontrolka na olej mi svítila, jen když jsem jel do zatáčky. Kontroluji častěji (a dolévám).
Zigi
Clio II 1.2 16V 55kW rv.04 5dv Spotřeba? u tohodle typu neřeším
Clio II 1.2 16V 55kW rv.04 5dv Spotřeba? u tohodle typu neřeším
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Ahoj. Tak jsem zase (po čase) trochu mouřejší.
Clio mám pořád barevný (už sem si zvyknul) ... opravdu jako pěst na oko působil bílý pravý přední blatník - přestříkáno sprejem na černou (druhý je černý origo).
Co se týká poruchy P-638 chybné zapalování na třetím válci .. tak je o5 z5
Zase řešeno výmazem (diagnostikou) ... a plná síla motoru je k dispozici.
Ne/troubící volant vyřešila výměna za jiný (kožený) ... ovšem chyba nebyla ve volantu ale v kontaktech mezi volantem a "tubusem" (nebo jak nazvat ten díl mezi volantem a přístrojovkou) .. kabely oholený na kostru .. a divím se že to ještě funguje?! Až klakson přestane troubit ... opravím. (Volant stačí nechat, rozdělat "tubus" - prodloužit, popř nahradit drátky od klaksonu).
A už jsem se i dopídil v čem je ustavičná ztráta oleje ... (dolévám cca 1L za 6 měsíců cca 8000km) ... bylo mi řečeno, že za to můžou krátké délky, které jezdím (do práce, do města, ...), takže než se motor ohřeje, kolem válce mi olej teče do směsi a spálí se - nějakou větší "čmoudivost" sem nezaznamenal (vypadá to jen na páru) .. tak zatím neřeším.
No momentálně najeto asi 147 000 - v servise, u známýho (pro jistotu a za dobrou cenu) měněny všechny tlumiče (+ zjištěny prasklé péra v předu - takže taky nové), dále výměna ložisek - vzadu (už asi nebudu kupovat levný cca á 300,-) protože za tu dobu co auto mám jsem je nechal měnit už 3x (různě v zadu i v předu) .. zase rada od známýho ... nemám jezdit tak "drsně" ale aspoň mi to nezarezne
No klima nechladí, jednou jsem jí nechal doplnit (v létě 2012) .. moc nepoužívám, ale jestli přežijeme zimu, tak mu dopřeju full service (vyčištění, naplnění, odplísnění + new filtr).
Jo při výměně tlumičů nastala nová závada ... prasklé kolečko na přední poloose na snímání ABS.
900-1000 sem za to dávat nechtěl a tak objednal z nějaký kovovýrobny kolečko se stejným průměrem a počtem zubů (za cca 350 - rovnou sem vzal 2) - vozím v autě, ale abych je nechal nainstalovat? ....
Tak to sou zatím poslední novinky .... jo a ještě jedna věc ... v zadní číasti (pod levým světlem) je do karoserie z výroby udělaná nějaká díra (asi pro nějaký kabely, možná parkovací senzory, popř kameru - i když vím, že tenhle model na to stavěnej nebyl) ... nic méně mi díky tomu teče (opravdu jen trochu do kufru voda a nasákavá se do koberce a objevuje se plíseň) ... zatím řeším jednou ročně Savem a průběžnou kontrlolou (±¨občas vytření suchým hadrem).
Zdar a sílu a jdu volat "známýmu" abych měl o5 funční ABS ... než začne pořádně mrznout
Clio mám pořád barevný (už sem si zvyknul) ... opravdu jako pěst na oko působil bílý pravý přední blatník - přestříkáno sprejem na černou (druhý je černý origo).
Co se týká poruchy P-638 chybné zapalování na třetím válci .. tak je o5 z5
Zase řešeno výmazem (diagnostikou) ... a plná síla motoru je k dispozici.
Ne/troubící volant vyřešila výměna za jiný (kožený) ... ovšem chyba nebyla ve volantu ale v kontaktech mezi volantem a "tubusem" (nebo jak nazvat ten díl mezi volantem a přístrojovkou) .. kabely oholený na kostru .. a divím se že to ještě funguje?! Až klakson přestane troubit ... opravím. (Volant stačí nechat, rozdělat "tubus" - prodloužit, popř nahradit drátky od klaksonu).
A už jsem se i dopídil v čem je ustavičná ztráta oleje ... (dolévám cca 1L za 6 měsíců cca 8000km) ... bylo mi řečeno, že za to můžou krátké délky, které jezdím (do práce, do města, ...), takže než se motor ohřeje, kolem válce mi olej teče do směsi a spálí se - nějakou větší "čmoudivost" sem nezaznamenal (vypadá to jen na páru) .. tak zatím neřeším.
No momentálně najeto asi 147 000 - v servise, u známýho (pro jistotu a za dobrou cenu) měněny všechny tlumiče (+ zjištěny prasklé péra v předu - takže taky nové), dále výměna ložisek - vzadu (už asi nebudu kupovat levný cca á 300,-) protože za tu dobu co auto mám jsem je nechal měnit už 3x (různě v zadu i v předu) .. zase rada od známýho ... nemám jezdit tak "drsně" ale aspoň mi to nezarezne
No klima nechladí, jednou jsem jí nechal doplnit (v létě 2012) .. moc nepoužívám, ale jestli přežijeme zimu, tak mu dopřeju full service (vyčištění, naplnění, odplísnění + new filtr).
Jo při výměně tlumičů nastala nová závada ... prasklé kolečko na přední poloose na snímání ABS.
900-1000 sem za to dávat nechtěl a tak objednal z nějaký kovovýrobny kolečko se stejným průměrem a počtem zubů (za cca 350 - rovnou sem vzal 2) - vozím v autě, ale abych je nechal nainstalovat? ....
Tak to sou zatím poslední novinky .... jo a ještě jedna věc ... v zadní číasti (pod levým světlem) je do karoserie z výroby udělaná nějaká díra (asi pro nějaký kabely, možná parkovací senzory, popř kameru - i když vím, že tenhle model na to stavěnej nebyl) ... nic méně mi díky tomu teče (opravdu jen trochu do kufru voda a nasákavá se do koberce a objevuje se plíseň) ... zatím řeším jednou ročně Savem a průběžnou kontrlolou (±¨občas vytření suchým hadrem).
Zdar a sílu a jdu volat "známýmu" abych měl o5 funční ABS ... než začne pořádně mrznout
Zigi
Clio II 1.2 16V 55kW rv.04 5dv Spotřeba? u tohodle typu neřeším
Clio II 1.2 16V 55kW rv.04 5dv Spotřeba? u tohodle typu neřeším
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Tak ja muzu rict ze to mam oproti tobe v pohode.Koupil jsem loni na jare r.v.2003 a najeto 85000km za 60000Kc.Vymeneny kotouce+desky,olej a filtry+svicky a civka.Vycistena klapka.Ted me ceka vymena cepu rizeni,ne ze by to bylo nutny ale trosicku vuli maj tak je vymenim.Olej mi nezere vubec a taky jezdim jen po meste a do prace 6km.Jinak jen leju benzin a jezdim
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
Re: Renault Clio 1998 - 2005
Clio 2 Mk2, 1,5dCi 60kW, Privilege, 2002, cca 200t
Auto som kúpil s pokazeným motorom, turbom, nestriekal zadný ostrekovač, nefungoval motorček zadných pravých dverí na CZ, nefungoval vonkajší teplomer, prázdna klimatizácia, strelené pyropásy vzadu a vodičov, auto búrané v PP, menené piate dvere, menená kapota a spolujazdcove dvere, pravdepodobne aj nárazník, nefunkčný motorček sklonu svetlometu vpravo.
Doteraz som stihol:
vymenit motor, turbo, opravit motorček vo dverách, strhnúť fólie zo zadných okien, pyropásy boli nahradené obyč a do konektorov napchali odpory (neriešim), motorcek svetlometu opravený, ostrekovač zadného skla opravený, nová chladiaca zmes, vyčistená nádobka chl. kvap. plus kúpené nové viečko, vyčistené a ošetrené tapacíre dverí, kufra a plasty interiéru.
Dobudúcna:
opraviť teplomer, vymeniť strelený vodičov pyropás, dať urobiť geometriu, vyčistiť sedačky a koberec, vymeniť obitú kapotu a pridať jej tlmenie plus kryt motora s označením motorizácie, zohnať origo Renault alu disky, naplniť/opraviť klímu.
Auto som kúpil za 1650,- ťažkých Eur s tým, že vadné bolo iba zamykanie pravých zadných dverí a strácala sa chlad. kvap.
Po vyhrážkach súdmi bývalého majiteľa som sa mu vysral na hlavu a poňal z toho spraviť auto. Zatiaľ sa darí. Som vůl, ale Clio mi zatiaľ robí iba radosť.
Auto som kúpil s pokazeným motorom, turbom, nestriekal zadný ostrekovač, nefungoval motorček zadných pravých dverí na CZ, nefungoval vonkajší teplomer, prázdna klimatizácia, strelené pyropásy vzadu a vodičov, auto búrané v PP, menené piate dvere, menená kapota a spolujazdcove dvere, pravdepodobne aj nárazník, nefunkčný motorček sklonu svetlometu vpravo.
Doteraz som stihol:
vymenit motor, turbo, opravit motorček vo dverách, strhnúť fólie zo zadných okien, pyropásy boli nahradené obyč a do konektorov napchali odpory (neriešim), motorcek svetlometu opravený, ostrekovač zadného skla opravený, nová chladiaca zmes, vyčistená nádobka chl. kvap. plus kúpené nové viečko, vyčistené a ošetrené tapacíre dverí, kufra a plasty interiéru.
Dobudúcna:
opraviť teplomer, vymeniť strelený vodičov pyropás, dať urobiť geometriu, vyčistiť sedačky a koberec, vymeniť obitú kapotu a pridať jej tlmenie plus kryt motora s označením motorizácie, zohnať origo Renault alu disky, naplniť/opraviť klímu.
Auto som kúpil za 1650,- ťažkých Eur s tým, že vadné bolo iba zamykanie pravých zadných dverí a strácala sa chlad. kvap.
Po vyhrážkach súdmi bývalého majiteľa som sa mu vysral na hlavu a poňal z toho spraviť auto. Zatiaľ sa darí. Som vůl, ale Clio mi zatiaľ robí iba radosť.
Renault Clio 2002 1,5dCi 60 kW Privilege Šedá Boreal
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů