Renault Clio 1998 - 2005
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renault Clio 1998 - 2005
Zkušenosti s Renaultem Clio r.v. 1998 - 2005
Naposledy upravil(a) DDT dne ned dub 09, 2006 21:14, celkem upraveno 1 x.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originally posted by Viliam Šagát
Naozaj je Clio II také super, že tu nie je žiadny dotaz?
Ja osobne som mal a mám problémy s elektrikou. Trikrát mi menili plynový pedál. Clio jednoducho v určitom čase nešlo do otáčok. Pri zošliapnutí plynového pedálu sa nič nedialo.Žiadna Akcelerácia ( akurát svieti kontrolka elektroniky ). Musel som zastaviť, vypnúť motor a znova naštartovať. Potom sa to (niekedy až na 5 pokus ) umúdrilo. Pri posledno servisnom úkone mi jednoducho vycvikali dráty z konektoru na pedály a napojili ho priamo. Odvtedy je to O.K. Ten konektor je totiž dosť namáhaný. A ešte si pri tejto VÝMENE dávajte pozor na dobre zapadnutý guľový čap na pedáli v skrinke pedálu. Mne pri jednej takejto výmene po 30 km jednoducho spadol pedál na podlahu. NESKUTOČNÝ ŠOK ! Najmä keď sa za vami rúti náklaďák.
Druhý problém súvisí s dažďom. Občas sa mi pri daždivom počasí (počas jazdy aj pri státi) rozsvietia všetky kontrolky v prostredmom panely. Otáčkomer, tachometer klesnú na nulu a väčšinou sa vynuluje aj denné počítadlo km. Po 2 - 3 sekundách to zhasne. Motor normálne akceleruje a všetko ide tak, ako má. Teraz po 2 rokoch som si všimol, že sa to deje pri zapnutých stieračoch a to v polohe pri dokončení cyklu stieračov.Stáva sa totiž aj to, že v tejto polohe sa kontrolky celkom nerozsvietia, ale iba trošku bliknú. Preto si myslím, že problém bude niekde v spoločnom elektrobode týchto kontroliek a ovládania stieračov resp. ich pohonu. Buď kostra alebo iný spoločný prvok. Tester v servise nevykazuje žiadnu závadu, je to teda mimo počítač. Ak mi viete niekto poradiť, resp. poslať elektroschému na CLIO 1,2 16V r.v. 2002, budem Vám vďačný.
Inak nebyť týchto problémov, poviem SUPER VOZÍTKO.
sagat@inmail.sk
Ja osobne som mal a mám problémy s elektrikou. Trikrát mi menili plynový pedál. Clio jednoducho v určitom čase nešlo do otáčok. Pri zošliapnutí plynového pedálu sa nič nedialo.Žiadna Akcelerácia ( akurát svieti kontrolka elektroniky ). Musel som zastaviť, vypnúť motor a znova naštartovať. Potom sa to (niekedy až na 5 pokus ) umúdrilo. Pri posledno servisnom úkone mi jednoducho vycvikali dráty z konektoru na pedály a napojili ho priamo. Odvtedy je to O.K. Ten konektor je totiž dosť namáhaný. A ešte si pri tejto VÝMENE dávajte pozor na dobre zapadnutý guľový čap na pedáli v skrinke pedálu. Mne pri jednej takejto výmene po 30 km jednoducho spadol pedál na podlahu. NESKUTOČNÝ ŠOK ! Najmä keď sa za vami rúti náklaďák.
Druhý problém súvisí s dažďom. Občas sa mi pri daždivom počasí (počas jazdy aj pri státi) rozsvietia všetky kontrolky v prostredmom panely. Otáčkomer, tachometer klesnú na nulu a väčšinou sa vynuluje aj denné počítadlo km. Po 2 - 3 sekundách to zhasne. Motor normálne akceleruje a všetko ide tak, ako má. Teraz po 2 rokoch som si všimol, že sa to deje pri zapnutých stieračoch a to v polohe pri dokončení cyklu stieračov.Stáva sa totiž aj to, že v tejto polohe sa kontrolky celkom nerozsvietia, ale iba trošku bliknú. Preto si myslím, že problém bude niekde v spoločnom elektrobode týchto kontroliek a ovládania stieračov resp. ich pohonu. Buď kostra alebo iný spoločný prvok. Tester v servise nevykazuje žiadnu závadu, je to teda mimo počítač. Ak mi viete niekto poradiť, resp. poslať elektroschému na CLIO 1,2 16V r.v. 2002, budem Vám vďačný.
Inak nebyť týchto problémov, poviem SUPER VOZÍTKO.
sagat@inmail.sk
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř led 14, 2004 20:40
- Bydliště: Ša?a
servis
Ja som auto kupoval vo Zvolene v Autoadexe a rovnako tam robím aj servis. Bývam síce v Šali, ale so servisom vo Zvolene som tak spokojný.P r O píše:Ja mam thaliu, ale snad partim sem
Z autom, som vcelku spokojny,
nespokojny som len zo znackovym servisom renault.
DDT: Mna by zaujmalo, kde si tieto opravy daval robit?
Rovnako tam robí servis aj môj švagor, ktorý zostal prekvapený, ako málo platil za servis na ktorý mu dali cenovú ponuku v nemenovanom
servise na západe Slovenska 2x vyššiu. Ten plynový pedál potom technika
veľmi mrzel, ale bola to nový nevybalený komplet, tak predpokladal, že je to z výrobného závodu 100% tné.
Viliam
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř led 14, 2004 20:40
- Bydliště: Ša?a
Tak ako som otvoril diskusiu a začal som problémami u Clia, tak musím pokračovať. Chybu na elektronike sa podarilo odstrániť, avšak až po záruke, čo značí, že to musím hradiť sám aj keď som s tou chybou jazdil do servisu ešte počas záruky a nikdy sa im to nepodarilo odstrániť. Bola to možno vadná riadiaca jednotka, ktorú vymenili. Ak sa to bude opakovať, možno mi povedia - pane je nám ľúto, ale budeme vám musieť vymeniť celú elektroniku aj s palubnou doskou, čo vás vyjde na 200 000100KUC píše:Přátelé to Clio-community opravdu spí? Nebo jsou Clia tak spolehlivá a bezproblémová a nebaví vás psát si "hm autíčko mi jezdí a je fajn" ?
korún. Nás vôbec nezaujíma, že ste to reklamovali v záruke a mi sme to nevedeli vtedy odstrániť. Teraz je to už po záruke, tak plať. My vieme že sme predali šmejd ale to nie je náš problém. Tak to chápu v Renault Slovensko s.r.o. ako výhradného dovozcu Renault na Slovensku. Čo sa týka poruchovosti Clia - mám dvoch kolegov, ktorí su tiež "šťastnými" majiteľmi Clia. Obaja majú problémy s elektronikou. Jeden s imobilizérom a druhému Clio chcípa priemerne tak 20 x za deň. Či je motor zahriaty alebo studený. A klasika v servisoch - počítač nič nevykazuje. CLIO môžem nazvať jedným slovom - ŠMEJD a to od tvorcu AUTOMOBILOV. A šťastlivcom ktorí už vlastnia Clio a majú ho ešte v záruke chcem poradiť jedno.
Pri poruche ktorú vám nevedia odstrániť v záruke jednajte nekompromisne. V najhoršom žiadajte výmenu vozidla za také, aké ste si zaplatili - za dobré. Inak dopadnete ako ja a moji kolegovia. Budete si musieť kvalitu, ktorú ste už raz zaplatili, zaplatiť ešte raz. A najmä ak si auto kupujete cez Renault Slovensko s.r.o.
V mojom prípade si už Renault nikdy nekúpim.
Viliam
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm tak to je nehezká zkušenost...když auto zlobilo už v záruce a nebyli schopni závadu odstaranit... Já mám právě od známých zatím spíš kladné reference až na drobnosti...
Naposledy upravil(a) 100KUC dne ned kvě 15, 2005 00:22, celkem upraveno 3 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř led 14, 2004 20:40
- Bydliště: Ša?a
Mam podobne skusenosti . . .renault slovensko a autorizovane servisy . . . po kupe novej thalie a precitani manualu v ktorom sa popisuje aj to, co na slovensko sa nikdy nedoviezlo a nikdy nevyrabalo (!!!!) som volal do servisu1. ze nefunguje aut. kontrola oleja odpoved? pridite, to bude asi len poistka, za 10 min. to mate opravene . . . servis 2. Jaj, tak to nevieme, pridite pozrieme sa . . . cumeli na to jak puci, a vraveli ze by to malo fungovat. Nakoniec vliezli do predvadzacieho a ked to neslo ani tam, tak povedali ze asi to nieje zapojene . . . . Asi po mesiaci patrania som sa dozvedel,. ze aut. kontrola oleja funguje iba na motoroch 16V. Znackovi predajcovia, a maju info o aute ako opravar polnohospodarskej techniky niejakej strojno traktorovej stanice . . . .
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř led 14, 2004 20:40
- Bydliště: Ša?a
lubik píše:Mam podobne skusenosti . . .renault slovensko a autorizovane servisy . . . po kupe novej thalie a precitani manualu v ktorom sa popisuje aj to, co na slovensko sa nikdy nedoviezlo a nikdy nevyrabalo (!!!!) som volal do servisu1. ze nefunguje aut. kontrola oleja odpoved? pridite, to bude asi len poistka, za 10 min. to mate opravene . . . servis 2. Jaj, tak to nevieme, pridite pozrieme sa . . . cumeli na to jak puci, a vraveli ze by to malo fungovat. Nakoniec vliezli do predvadzacieho a ked to neslo ani tam, tak povedali ze asi to nieje zapojene . . . . Asi po mesiaci patrania som sa dozvedel,. ze aut. kontrola oleja funguje iba na motoroch 16V. Znackovi predajcovia, a maju info o aute ako opravar polnohospodarskej techniky niejakej strojno traktorovej stanice . . . .
Ovšem majú veľmi dobré informácie, ako ťahať neférovo ba povedal by som ,až chrapúnsky peniaze od ľudí, ktorým doviezli a predali evidentný šmejd.
Viliam
Je to docela zvlastni, me taky tvrdili, ze tam je ukazatel stavu oleje, ci co? Ptal jsem se jestli to montujou uz i do motoru bez 16v techniky. Bylo mi receno, jo, mate to tam, ale ejhle ono nic Taky me tvrdili ze tam je priprava pro radio, zapojeny repracky - jen zapojit radio a muzu poslouchat. Zapojil jsem teda radio a ono nic, tak kouknu do dveri a misto repraku jen dva kusy molitanu Cekal bych, ze znackovy prodejce bude mit lepsi informace, fakt ale je ze mi to prodavel chlapik, kterej(udajne) u Renaultu zacinal, si myslim ze by nejaky informace meli mit, ale jinak auto super. Od ty doby jsem k nim nemusel, takze dalsi zkusenosti nemam... Ale abych jen nekritizoval, kdybych kupoval auto, asi bych tam klidne sel zas, treba uz ten chlapik bude zaucenej a nebude se mu to tak motatlubik píše:Mam podobne skusenosti . . .renault slovensko a autorizovane servisy . . . po kupe novej thalie a precitani manualu v ktorom sa popisuje aj to, co na slovensko sa nikdy nedoviezlo a nikdy nevyrabalo (!!!!) som volal do servisu1. ze nefunguje aut. kontrola oleja odpoved? pridite, to bude asi len poistka, za 10 min. to mate opravene . . . servis 2. Jaj, tak to nevieme, pridite pozrieme sa . . . cumeli na to jak puci, a vraveli ze by to malo fungovat. Nakoniec vliezli do predvadzacieho a ked to neslo ani tam, tak povedali ze asi to nieje zapojene . . . . Asi po mesiaci patrania som sa dozvedel,. ze aut. kontrola oleja funguje iba na motoroch 16V. Znackovi predajcovia, a maju info o aute ako opravar polnohospodarskej techniky niejakej strojno traktorovej stanice . . . .
CLIO B 1,2 8V phase 2
Ahojik........
mám CLIO 1,2 8V a nemám s ním za rok a kus ježdění jediný problém...všechno funguje jak má a nic nezlobí...žádný z vašich problémů o kterém jste psali se mi neobjevil....jediná věc která mě zlobí je klepání tlumičů přední osy(nebo něco takového-projeví se to jen při přejetí rychlých a malých nerovností, ale na jízdu to nemá žádný vliv, krom toho zvuku), ale v serisu dvakrát nic nenašli, ani vůli, ani žádnou opotřebovanou část..tak jsem si to nechal zvednout u známého v servisu a koukali jsme spolu na podvozek a skutečne bylo všechno v pořádku..a navíc všechny pohyblivé části podovzku jsou čisté a v perfektním stavu..
Cliu zdar....a vsem mocinky najetých kilometru s renaultem...
mám CLIO 1,2 8V a nemám s ním za rok a kus ježdění jediný problém...všechno funguje jak má a nic nezlobí...žádný z vašich problémů o kterém jste psali se mi neobjevil....jediná věc která mě zlobí je klepání tlumičů přední osy(nebo něco takového-projeví se to jen při přejetí rychlých a malých nerovností, ale na jízdu to nemá žádný vliv, krom toho zvuku), ale v serisu dvakrát nic nenašli, ani vůli, ani žádnou opotřebovanou část..tak jsem si to nechal zvednout u známého v servisu a koukali jsme spolu na podvozek a skutečne bylo všechno v pořádku..a navíc všechny pohyblivé části podovzku jsou čisté a v perfektním stavu..
Cliu zdar....a vsem mocinky najetých kilometru s renaultem...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř led 14, 2004 20:40
- Bydliště: Ša?a
Re: CLIO B 1,2 8V phase 2
Podozrivý klepot po roku jazdenia je tiež problém. To by sa na aute TVORCU AUTOMOBILOV nemalo stávať. Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.HonYa píše:Ahojik........
mám CLIO 1,2 8V a nemám s ním za rok a kus ježdění jediný problém...všechno funguje jak má a nic nezlobí...žádný z vašich problémů o kterém jste psali se mi neobjevil....jediná věc která mě zlobí je klepání tlumičů přední osy(nebo něco takového-projeví se to jen při přejetí rychlých a malých nerovností, ale na jízdu to nemá žádný vliv, krom toho zvuku), ale v serisu dvakrát nic nenašli, ani vůli, ani žádnou opotřebovanou část..tak jsem si to nechal zvednout u známého v servisu a koukali jsme spolu na podvozek a skutečne bylo všechno v pořádku..a navíc všechny pohyblivé části podovzku jsou čisté a v perfektním stavu..
Cliu zdar....a vsem mocinky najetých kilometru s renaultem...
Viliam
Mno treba to s poruchovosti take zavisi na poctu aut, Renault byl(mozna jeste je, presna cisla nesleduji) druhy nejprodavanejsi v CR, hned za skodovkou, takze jeho majitele asi budou resit zavady casteji, nez treba zakaznici ruskeho vyrobce, ktery k nam dovezl sotva petinu vozu co renault!!!
Par poznatku o spolehlivosti renaultu od mych znamych:
S Renaultem 19 1.9dT najeto 300 000km pouze se zakladni udrzbou
R 11 po 200 000km nutna vymena spojky, to byla jedina zavaznejsi oprava
R 19 1.8S najeto 320 000km a kamarad s ni dodnes jezdi do prace, stat ho behem techto kilometru auto nechalo dvakrat... Takto by se dalo pokracovat dal a dal... Spolehlivost je vzdy relativni...
Par poznatku o spolehlivosti renaultu od mych znamych:
S Renaultem 19 1.9dT najeto 300 000km pouze se zakladni udrzbou
R 11 po 200 000km nutna vymena spojky, to byla jedina zavaznejsi oprava
R 19 1.8S najeto 320 000km a kamarad s ni dodnes jezdi do prace, stat ho behem techto kilometru auto nechalo dvakrat... Takto by se dalo pokracovat dal a dal... Spolehlivost je vzdy relativni...
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
- Myllo
- Starting member
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte led 13, 2004 12:40
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Nedávno probíhal ve SVĚTĚ MOTORŮ dlouhodobý test fabie a po 100.000 kilometrech jí komplet rozebrali a pak to obsáhle popisovali, ale co chci říct, je že se tam objevila i tabulka ostatních vozů, které tímto testem prošly a Renault Clio se umístil na 4.místě!!! Golf, BMW, Passat, 307 a jiné značky byly až hluboko za ním, takže celkově je clio spolehlivé auto...bohužel někdy se objeví kus, který je zmetek, ale tomu se nevyhne žádný výrobce....
Ex Clio...1,2 RN...1992....Ex Mégane 1,6e?, RT...1996...nyní VW Golf IV. 1,6 lenoch a žrout v jedné osobě
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: CLIO B 1,2 8V phase 2
Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř led 14, 2004 20:40
- Bydliště: Ša?a
Re: CLIO B 1,2 8V phase 2
Ako som napísal už v prvom príspevku, nebola to jediná závada na elektronike. Servisy som navštívil 3. A čo sa týka normálnosti závad - mám dvoch bývalých kolegov, ktorý si kúpili Clio II približne v tom istom čase ako ja. Všetci traja máme poruchy na elektronike. Jednému zhasína motor studený alebo teplý, nevie kedy sa to stane najbližie. Navštívil 2 servisy. Nič. Ďaľšiemu to párkrát vypadlo pri 140 na diaľnici. Že vraj porucha na imobilizéry. To nie je normálne ak sa poruchy objavia na 100% áut ktorých majiteľov dobre poznám. Čo sa týka chybovosti elektroniky na francúzkych autách, toto sme dlho predebatovávali s pánom, ktorý sa živý opravou autoelektriky a robí to už pekných pár rokov. Jednoducho, ja osobne mám veľmi zlé skúsenosti s Renaultom.100KUC píše:Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)
Asi s kolegami nepatríme medzi tých šťastlivcov, ktorí kúpili bezporuchové auto a ktorí sa nemusia báť, čo im pri najbližšej jazde v aute prdne.
Viliam
Re: CLIO B 1,2 8V phase 2
Ty cisla o procentech jsou velice zajimava... Skoro se az chci zeptat, kolik procent majitelu renaultu znate?! Presvedcovat Vas nebudu, kdyz pro tri "mene" povedena auta jsou pro vas franzouzi smucky, to je vas nazor, na ktery mate nepochybne pravo! Osobne se vsak snazim veci nehodnotit takto subjektivne(jakekoli)...Viliam Šagát píše:Ako som napísal už v prvom príspevku, nebola to jediná závada na elektronike. Servisy som navštívil 3. A čo sa týka normálnosti závad - mám dvoch bývalých kolegov, ktorý si kúpili Clio II približne v tom istom čase ako ja. Všetci traja máme poruchy na elektronike. Jednému zhasína motor studený alebo teplý, nevie kedy sa to stane najbližie. Navštívil 2 servisy. Nič. Ďaľšiemu to párkrát vypadlo pri 140 na diaľnici. Že vraj porucha na imobilizéry. To nie je normálne ak sa poruchy objavia na 100% áut ktorých majiteľov dobre poznám. Čo sa týka chybovosti elektroniky na francúzkych autách, toto sme dlho predebatovávali s pánom, ktorý sa živý opravou autoelektriky a robí to už pekných pár rokov. Jednoducho, ja osobne mám veľmi zlé skúsenosti s Renaultom.100KUC píše:Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)
Asi s kolegami nepatríme medzi tých šťastlivcov, ktorí kúpili bezporuchové auto a ktorí sa nemusia báť, čo im pri najbližšej jazde v aute prdne.
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř led 14, 2004 20:40
- Bydliště: Ša?a
Re: CLIO B 1,2 8V phase 2
Porucha na elektronickom plyne - častá porucha. Mechanici to už riešia vycvakaním konektora a napojením plynu priamo. To však mal riešiť už výrobca. Zišlo ti niekedy auto z otáčok pri 110 km rýchlosti a za tebou tou istou rýchlosťou ide kamión? Mne sa to stalo a môjmu kolegovi tiež. Na CLIU. V tomto prípade sa nedá hodnotiť takéto auto pozitívne.Ohrozuje ma na živote. Za auto som vyplatil skoro pol milióna Sk a stále doplácam za opravy, aby sa auto dostalo na takú úroveň, akú malo mať pri kúpe. To tiež nemôžem hodnotiť kladne. Čo sa týka francúzkej elektroniky(aj keď je vyrábaná možno v Čechách alebo na Slovensku) - autoelektrikár o ktorom som sa zmienil vymenil po 3 mesiacoch nového Peugeota 307 za VW. Príčina? Blbla elektronika. Manželkyna kolegyňa je "šťastnou majiteľkou"Peugeota 206. Zhasne nevie na ktorej križovatke. Elektronika. Čo sa týka počtu ľudí ktorých poznám a ktorí vlastnia Renaulta nie je veľa ( tých áut sa až toľko nepredá, aj keď sa umiestňuje na popredných miestach). Ale aj z toho počtu mi vychádza poruchovosť na cca. 20 %. Tých 100% som prepočítal na CLIO. Pri všetkých týchto osobných skúsenostiach hodnotím auto tak, ako hodnotím. Patríš medzi šťastlivcov, ktorí kúpili auto také, aké by malo byť. Bezproblémové. Ak by si sa však dostal tam kde ja, určite by si nemávol rukou a povedal " kašľať na tých mojích zle investovaných 480000 Sk, hlavne že iní sú spokojní. Veď Renault je super značka a ja som mu vďačný aj za to, že som si mohol u nich kúpiť aj tento nepodarok". Alebo takto by malo vypadať objektívne stanovisko na značku Renault? V diskusnom fóre " Technická sekce" je ku dnešnému dňu 874 témat. Vzhľadom na nízky počet ľudí ktorí sa pripojený na net, poznajú túto stránku a vlastnia Renault - je to naozaj slušné množstvo problémov na značku, ktorá ma na trhu v Čechách aj na Slovensku okolo 6%. V Čechách sa ročne predá cca. 7500 ks. Ak to zoberiem 10 rokov dozadu, tak min. každé 20te auto značky Renault mámarkyz píše:Ty cisla o procentech jsou velice zajimava... Skoro se az chci zeptat, kolik procent majitelu renaultu znate?! Presvedcovat Vas nebudu, kdyz pro tri "mene" povedena auta jsou pro vas franzouzi smucky, to je vas nazor, na ktery mate nepochybne pravo! Osobne se vsak snazim veci nehodnotit takto subjektivne(jakekoli)...Viliam Šagát píše:Ako som napísal už v prvom príspevku, nebola to jediná závada na elektronike. Servisy som navštívil 3. A čo sa týka normálnosti závad - mám dvoch bývalých kolegov, ktorý si kúpili Clio II približne v tom istom čase ako ja. Všetci traja máme poruchy na elektronike. Jednému zhasína motor studený alebo teplý, nevie kedy sa to stane najbližie. Navštívil 2 servisy. Nič. Ďaľšiemu to párkrát vypadlo pri 140 na diaľnici. Že vraj porucha na imobilizéry. To nie je normálne ak sa poruchy objavia na 100% áut ktorých majiteľov dobre poznám. Čo sa týka chybovosti elektroniky na francúzkych autách, toto sme dlho predebatovávali s pánom, ktorý sa živý opravou autoelektriky a robí to už pekných pár rokov. Jednoducho, ja osobne mám veľmi zlé skúsenosti s Renaultom.100KUC píše:Promiň, jestli tomu dobře rozumím tak máš stále ten samý problém, chybu v elektronice, ale to přeci není problém auta že je nekvalitní, závada se může vyskytnout u auta jakéhokoliv výrobce. Problém je spíš v servisu, který není schopen závadu odstranit.... co zkusit jiný servis? Já měl u bývalého auta - Mégane - v záruce 3 drobnější závady - volný siletblok u převodovky a trochu vzlínal olej okolo těsnění vany motoru a také trochu teklo servo... v jednom servisu se s tím odmítli zabývat a v jiném mi to bez problémů a bez řečí opravili k plné spokojenosti.Viliam Šagát píše: Moje Clio má už 3 roky, najazdené cca. 80000 km a porucha na elektronike sa opakuje stále. Už som si však uvedomil, že Renault nepatrí medzi lepšie automobily( a žiadny francúzky). Ešte s ním vydržím nejaké dva roky a predám ho. Renault si už ale nekúpim. Stačí keď si prečítam diskusné fórum a prichádzam k presvedčeniu, že každý štvrtý majiteľ Ranaulta má s autom problémy.
To že tu majitelé Renaultů řeší závady je snad normální, od toho tu také fórum je.... uvědom si že jsou tu převážně lidé co mají Renaulta již třeba 10 let starého a u takového auta se občas nějaká závada vysktne. Zvlášť když má najeto několik set tisíc kilometrů (mnohdy díky různým vychytrálkům i mnohem víc než si jejich majitelé myslí)
Asi s kolegami nepatríme medzi tých šťastlivcov, ktorí kúpili bezporuchové auto a ktorí sa nemusia báť, čo im pri najbližšej jazde v aute prdne.
problémy.
Viliam
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Re: CLIO B 1,2 8V phase 2
1. To ALL když už quotujete předešlý příspšvek, snažte se prosím to citování omezit pouze na tu podstatnou část, ke které se hodláte vyjádřit - jinak tu budou samý příspěvky s 50ti řádky, z čehož však jen pár bude nových
2.
2.
Kdybys sledoval tu sekci pravidelně, zjistíš, že mnoho dotazů je duplicitních, mnoho jich plyne jen z momentální nevědomosti nebo nezkušenosti tazatelů a nemálo jich jsou někdy blbůstky To číslo nemá absolutně žádnou vypovídací hodnotu pokud jde o spolehlivost a poruchovost vozů jedný značky (krom lagůny, že ano )Viliam Šagát píše:..V diskusnom fóre " Technická sekce" je ku dnešnému dňu 874 témat. Vzhľadom na nízky počet ľudí ktorí sa pripojený na net, poznajú túto stránku a vlastnia Renault - je to naozaj slušné množstvo problémov..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CLIO B 1,2 8V phase 2
KŠÁ!!!!Jan Kalina píše:, k (krom lagůny, že ano )
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A kde by se Čeňku vzaly Všude všechno prosolený a suchý, z I./11 1km zrovnatak, pak 2km po ujetým sněhu posypaným inertním posypem a 1km po neposypaným kluzišti Sněhu je tu pouhých asi 15cmČeněk Urbanec píše:..cestu k Tobě zatarasily hektary zapadlých sypačů, přes které nikdo neprojede....
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů