Renault Clio 1991 - 1998

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » úte srp 07, 2007 23:05

Larry píše: tak to je v pohodě, já mám teď tu 1.8 16V a jak jsem to teď trochu testoval a zkoušel si to auto,navíc ten zvouček je nádhernej tak mě to nutilo pořád někde lítat a jako ten tak hezky papá :D ale jinak když jezdíš normálně tak se vejdu celkem do těch 8 litrů
Heh, sice si vezme tech 8l/100km, ale taky to je znat :) . Tim nechcu rict, ze mi 1,2i nestaci. :oops:
Jak jsem rikal, tech 5,9l/100km u me neni konecnych. V jinem threadu jsem zjistil, ze motor docela dost tocim. Tak potom, az cerstve natankuju, zkusim, kolik si motor vezme pri klidnejsi jizde.
[predtim jsem rozjizdel rychlosti: 2. - 50km/h ; 3. - 90km/h ; 4. - 120km/h. ; 5. - vyse]
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv zář 27, 2007 21:47

Jarre píše:Zdravím Vás, mám Renault Clio I 1.2 RN 1993 už 4 roky a som s ním veľmi spokojný. Až na malé opravy som veľa doňho neinvestoval. Má krásny lak, do autobazáru bolo dovezené z Talianska. Má už prakticky 14 rokov z toho 4 roky je parkované vonku, napriek tomu je bez korózie. Na vozenie do práce mňa a mojej rodinky je ideálne.
_________________
Renault Clio I 1.2 RN 1993
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » stř říj 03, 2007 23:31

Takze predvcerem me zastiha hodne nemila zavada....na olejovem filtru se "vytlacilo" tesneni ven, takze motor cely zality olejem, dymu, jak bych palil seno a cesta pekne namazana :) ...no proste auto na odtah.
Pak jsem zjistil, ze tesneni na filtru nesedelo celou plochou...byl to pry nejaky univerzalni filtr pro vetsinu renaultu. Takze odted uz nic uni :) . Koupil jsem primo na motor D7F a sedi celym povrchem 8) .
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Uživatelský avatar
kaarfii
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: pát pro 28, 2007 19:04
Bydliště: Vrchlabsko

Příspěvek od kaarfii » pon pro 31, 2007 11:56

Maucta,
Jsem tady novej teprve pár dnů. Je to teprve týden (nebo už 14 dní?), co jsem dostal Clio 1,4, 1991. Typ motoru nevím, jenom to, že to je 1.4 s Mono-Motronic. Moje zkušenosti jsou zatím kladný. Aby ne, když těsně předtím jsem měl jenom blbou 120-cítku, což už není vůbec auto. Jenom co bych vytknul je absence teploměru na motor, poněkud blízko sebe pedály (asi jenom nezvyk) a úchyty bezp. pásů musím lovit vždycky na podlaze.

Jinak jsem tady zahlíd zmínku o manuálech - jedna ženská kdysi někde na internetu nabízela k prodeji za pár stovek dílenský manuály na všechny možný Renaulty. Takže kdyby někdo chtěl, mám manuál na Clio v češtině, ale zřejmě tam chybí některé statě, jako třeba elektroinstalace a zaskočila mě i absence údržby a oprav soustavy Mono-Motronic. Nevím, jak dílenský příručky vypadaj v praxi, třeba některé systémy a příslušenství (např. zmíněná elektroinstalace) mají vedené zvlášť v samostatným svazku.

Uživatelský avatar
mchrenko
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob lis 15, 2008 14:33

Příspěvek od mchrenko » ned lis 16, 2008 15:21

Ahoj mám necelý rok ClioI 1,9d r.v.97 spíše moje žena a deně jezdí asi 70 km. Se spotřebou se dostává pod 4 litry jedinou závadu co zatím měla byl utržený silenblok u stabilizátoru a přepínač dálkových světel.Jinak mohu říci že je celkem s ním spokojená
Renault ClioI 1,9D 1870ccm/47KW/64HP r.v.1997.

Uživatelský avatar
juridzy
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: ned lis 30, 2008 21:57
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od juridzy » pon led 17, 2011 09:06

Já mám již druhé Clio. První Clio co jsem měl, byl úplný vrak, což mi nevadilo, protože jsem Clio strašně moc chtěl, tak jsem si ho za peníze z brigády koupil, myslím že jen za 3000,-. Rozpadalo se před očima, ale k údivu všech stále jezdilo. Byla to 1.2, rok výroby 1991. Jediné co mi vadí teď, ale trápilo i na starým, je kolísavá spotřeba a hrozný hluk v interiéru od motoru. Jinak celkově Cliu nemůžu nic vytknout. Jízda v něm je k nezaplacení :) Teď mám 1.4 Baccaru a i když jsem za pár dnů co jí mám našel přes 10 závad, tak musím říct, že se jim tenhle kousek povedl. :) :D

Jediná celková nevýhoda k tomu je, že se stávám už třetím rokem terčem posměchu, jak můžu jezdit se ženským přirozením na kapotě.... :rolling: :rolling:
,,Všude bych dal zásadně přednost aut před chodci! Taková srážka s chodcem neni jen tak... Víte jak, zlomená kost sroste, ale zlomenej plech těžko....":D

Uživatelský avatar
juridzy
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: ned lis 30, 2008 21:57
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od juridzy » pon led 17, 2011 09:09

kaarfii píše:Jenom co bych vytknul je absence teploměru na motor, poněkud blízko sebe pedály (asi jenom nezvyk) a úchyty bezp. pásů musím lovit vždycky na podlaze.
To mě taky může totálně pokaždé naštvat :D Nebo když se to při zavření dvěří zachytí venku a já tahám a řvu proč je to krátké :lol: :lol:
,,Všude bych dal zásadně přednost aut před chodci! Taková srážka s chodcem neni jen tak... Víte jak, zlomená kost sroste, ale zlomenej plech těžko....":D

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Re:

Příspěvek od Jan Kalina » pon led 17, 2011 09:41

juridzy píše:
kaarfii píše:Jenom co bych vytknul je absence teploměru na motor, poněkud blízko sebe pedály (asi jenom nezvyk) a úchyty bezp. pásů musím lovit vždycky na podlaze.
To mě taky může totálně pokaždé naštvat :D Nebo když se to při zavření dvěří zachytí venku a já tahám a řvu proč je to krátké :lol: :lol:
Hodně Renaultů má slabou pružinu na namotávání pásů a je na to jednoduchý recept - když se odpoutám, pomalu pouštím pás při navinování a srovnám ho tak, aby nezadrhnul. Zabere to vteřinku a mám vždycky pás tam kde má být, neušpiněný od přivření ve dveřích. Bohužel málokdo ze spolujezdců má podobný návyk zafixovaný a pak se diví..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od presscott » čtv led 20, 2011 13:21

juridzy píše: Jediné co mi vadí teď, ale trápilo i na starým, je kolísavá spotřeba a hrozný hluk v interiéru od motoru.
Tuším, že jsem někde četl, že někdy kolem roku 1995-1996 vylepšili u Clia odhlučnění kabiny, ale nevím, co je na tom pravdy, nemám s čím porovnávat. Mám sice rv. 98, ale uvítal bych lepší odhlučnění. Při rychlosti 120-130km/h je v kabině takový nepříjemný tlak - hučení (pomůže otevřít střešní okno), který pak při vyšších rychlostech zase vymizí a dokonce ve 150km/h už ani moc motor slyšet nejde.
To samé nepříjemné hučení je, když brzdím motorem při vyšších otáčkách: 3000-4000rpm, je to na zblbnutí :roll: .
Jan Kalina píše: Bohužel málokdo ze spolujezdců má podobný návyk zafixovaný a pak se diví..
Vepředu s tím problém nemám, ale vzadu už se pás zrovna nejlíp nenavíjí a často se stane, že se zapínací spona dostane mezi dveře a karoserii a dotyčný cestovatel začne s dveřma třískat, že nejdou zavřít... většinou v ten moment spouštím sprchu nadávek, protože to pokaždé odnese kousek laku :| :cry:
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Uživatelský avatar
juridzy
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: ned lis 30, 2008 21:57
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od juridzy » čtv led 27, 2011 00:18

presscott píše:Tuším, že jsem někde četl, že někdy kolem roku 1995-1996 vylepšili u Clia odhlučnění kabiny, ale nevím, co je na tom pravdy, nemám s čím porovnávat. Mám sice rv. 98, ale uvítal bych lepší odhlučnění. Při rychlosti 120-130km/h je v kabině takový nepříjemný tlak - hučení (pomůže otevřít střešní okno), který pak při vyšších rychlostech zase vymizí a dokonce ve 150km/h už ani moc motor slyšet nejde.
To samé nepříjemné hučení je, když brzdím motorem při vyšších otáčkách: 3000-4000rpm, je to na zblbnutí :roll: .
Všimla si toho i přítelkyně. Nad 40 km/h se to už skoro prý nedá snášet a po delší trase jí prý pak bolí celý večer hlava z toho. :lol: :lol: Teď je toho hluku i více, protože mám vybrané všechno z pod plastu pod čelním sklem, tak že do interiéru teď prochází hluk přes 2 velké otvory. :lol: :roll:
,,Všude bych dal zásadně přednost aut před chodci! Taková srážka s chodcem neni jen tak... Víte jak, zlomená kost sroste, ale zlomenej plech těžko....":D

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od presscott » pát led 28, 2011 01:25

juridzy píše: Všimla si toho i přítelkyně. Nad 40 km/h se to už skoro prý nedá snášet a po delší trase jí prý pak bolí celý večer hlava z toho. :lol: :lol: Teď je toho hluku i více, protože mám vybrané všechno z pod plastu pod čelním sklem, tak že do interiéru teď prochází hluk přes 2 velké otvory. :lol: :roll:
No pokud jede 40km/h na jedničku, tak možná :). Já už nakoupil karimatky z Polyethylenové pěny a chtěl jsem tím odhlučnit dveře, blatníky a motorovou stěnu zevnitř, ale nechce se mi do toho :D .

Stačila mi cesta ze srazu z Ústí nad Labem do F-M, což je kolem 450 km. Od Ústí do Prahy po dálnici 120km/h, v Praze mě začala bolet hlava...tak od Prahy do F-M (~370km) jsem tachometr nepustil pod 140km/h. Chudák motor, ale jeho hlava jde vyměnit, moje ne :D .
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

CLIO 95
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát kvě 27, 2011 15:14

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od CLIO 95 » pát kvě 27, 2011 15:29

ZDRAVÍM POTŘEBUJI RADU,MÁM CLIO 95.JELO PĚKTNĚ AŽ DO VČEREJŠKA JDE NASTARTOVAT ALE JEN POD PLYNEM JAK MILE PUSTIM PLYNOVÍ PEDAL TAK CHCÍPNE. NEVÍTE CO S TÍM MUŽE BEJT? DÁKY

Ahoj, od technických problémů je zde technická sekce (členěná dle modelů), najdi si vhodné téma tam, a uveď rovněž jaký má tvé Clio motor. Děkuji za pochopení. 100kuc

Martin Plašil
Junior member
Příspěvky: 104
Registrován: úte lis 09, 2010 23:40

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od Martin Plašil » pon čer 27, 2011 10:38

presscott píše:
juridzy píše: Všimla si toho i přítelkyně. Nad 40 km/h se to už skoro prý nedá snášet a po delší trase jí prý pak bolí celý večer hlava z toho. :lol: :lol: Teď je toho hluku i více, protože mám vybrané všechno z pod plastu pod čelním sklem, tak že do interiéru teď prochází hluk přes 2 velké otvory. :lol: :roll:
No pokud jede 40km/h na jedničku, tak možná :). Já už nakoupil karimatky z Polyethylenové pěny a chtěl jsem tím odhlučnit dveře, blatníky a motorovou stěnu zevnitř, ale nechce se mi do toho :D .

Stačila mi cesta ze srazu z Ústí nad Labem do F-M, což je kolem 450 km. Od Ústí do Prahy po dálnici 120km/h, v Praze mě začala bolet hlava...tak od Prahy do F-M (~370km) jsem tachometr nepustil pod 140km/h. Chudák motor, ale jeho hlava jde vyměnit, moje ne :D .

Ruku líbám,
to je pravda. Mám 1,4 a kolem 120 km/h je na zabití. Pak překoná 3 300 ot./min, jede skoro 140 a je tišší. Milerád s ním jezdím i delší trasy. Třeba Vodňany-ČB-Olomouc, ČB-Česká Lípa, +- 300 km na jeden zátah a v pohodě. Na 16 let starý auto, za tu spotřebu (5,7-6,2 l/100km, v TP 6,5l, nájezd na plnou nádrž - 40l mám až 700km) a prachy je to bomba :) :D :lol: . Mám možnost porovnávat Clio a Fabii II Combi 1,2 HTP 51 kW. Cesta do Prahy (odsud 140km) je s Fábkou Alcatraz. Při 80 na pětku řve jako Clio při 160 :D . Sedačky v ní jsou měkké jako beton, takže při poslední cestě do Prahy pauza po 80km, Endiaron, Diazepam a Ibalgin a jelo se dál. Clio mám radši, svižnější, při předjíždění jistější a mnohem pohodlnější. Na dálnici udělá hodně parády. Zkusil jsem i 170. Na takovou drštičku bomba. Skvělý vůz. Další bude opět Renault !! :D
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995

<> Auta s rytmem života. <>

Clioman25
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: úte čer 28, 2011 11:18
Bydliště: chrudim

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od Clioman25 » ned pro 18, 2011 22:25

Zdárek. mám Clio 1,4... Slušný odpich, malá spotřeba (vklidu se vejdu do 6,5l). Minulý týden jsemjel trasu Chrudim-Prešov (SK) a bez jediného zaváhání 580 km tam a za dva dny tu samou trasu zpět. Jsem naprosto spokojen............
Renault Clio I - 1.4 57,5 kw/ 5750ot/min
Takovej malej závoďáček na denní ježdění

....a fábie 1.4 MPI (Mírně Pojízdný Invalida) mi může políbt pr**l !

Jinak Fušuju tak něják do všeho (elektro,truhlařina, vaření.....)

Martin Plašil
Junior member
Příspěvky: 104
Registrován: úte lis 09, 2010 23:40

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od Martin Plašil » ned bře 04, 2012 15:57

Svatá pravda! <>
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995

<> Auta s rytmem života. <>

Martin Plašil
Junior member
Příspěvky: 104
Registrován: úte lis 09, 2010 23:40

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od Martin Plašil » ned dub 08, 2012 13:08

Výběr z citovaného.
Jediná celková nevýhoda k tomu je, že se stávám už třetím rokem terčem posměchu, jak můžu jezdit se ženským přirozením na kapotě.... :rolling: :rolling:
Mám to samé. Na toto vždycky odpovídám: Víš, ne každý má to, aby měl na kapotě diamant. Nebo "furt lepší vaginu na kapotě než čtyři kroužky pro teploušky" apod.
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995

<> Auta s rytmem života. <>

pradeda1
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát říj 28, 2016 10:46

Re: Renault Clio 1991 - 1998

Příspěvek od pradeda1 » pát říj 28, 2016 18:20

Koupil jsem před dvěma roky Clio 1.2 8V 43kW z roku 2003,najeto měl jen 80000 km. Moc nadšený z toho motoru jsem nebyl,dříve jsem mě vše kolem 2 litrů.
Teď bych jej nerad pouštěl z domu! Svižné autíčko,nežíznivé! Většinou jezdíme "couračky kolem baráku" s průměrem do 6,1 litru (celý život vše píšu),při kterých lítáme nízko při zemi.Na dálku (přibližně 500 km) Tam sám,zpět ve dvou,jsem měl průměr 5,3 l/100 km.A to bez courání - jinak to ani neumím!
Při koupi nové brzd.kotouče a destičky,filtry,oleje... .Ve 110.000km výměna ložiska PP kola,nové vzpěry 5.dveří,uvolnění LP brzd.třmenu,výměna brzd.destiček.Olej vydrží od výměny k výměně- 17.500km, 1x svíčky.Nic mimořádného! Na zimu dávám protektory VRANÍK,neznám lepší zimní gumy,utrhnout je od silnice jde moooc těžko! Na ledu a sněhu nejsou lepší zimáky!
Takže nakonec obrovská spokojenost s Clioušem! Startuje na cvrnknutí v létě i v zimě,teď ale budeme měnit přepínač stěračů (občas necykluje a nevypne) a jsme objednaní na rozvody-máme na 120.000km Jezdíme ze Západ.Čech na Již.Moravu i na jeden zátah a v pohodě.
Maximální spokojenost!

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti