Renault Clio 1991 - 1998

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4145
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » stř čer 07, 2006 01:06

na tvou otázku je velmi těžká odpověď...

dravec to určitě je... i když po R5 GT Turbo mu něco chybí... asi duše :?: :roll: (promiň, pohled Renaulťáka :wink: )

co nejvíc odchází u 11-15 let starého auta? u sportovní verze? VŠECHNO :!: :!:

Ne vážně... počítej, že opravy tě budou něco stát... zkrátka náhradní díly jsou dražší než na běžný model a při využívání potenciálu vozu také rychleji odcházejí... samozřejmě závisí na způsobu využití a hlavně rozsahu a úrovni údržby od předchozího majitele... motor, uložení, podvozek, brzdy... vše trpí...

Ale za to svezení to snad stojí.....
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

franus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: pon čer 05, 2006 09:26
Bydliště: Kromeříž

Příspěvek od franus » stř čer 07, 2006 08:11

Tak to vidim na Favorita :D

franus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: pon čer 05, 2006 09:26
Bydliště: Kromeříž

Clio 1.8 16V

Příspěvek od franus » stř čer 07, 2006 08:15

A myslite, ze je problem u nas sehnat dily na toto auto?

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1916
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » stř čer 07, 2006 10:44

Drahy jsou dily ktery jsou jiny nez u normalniho Clia... bohuzel jsou to vetsinou ty co se nejcasteji menej.

Sehnat dily problem snad neni, u Renaultu ti sezenou vsechno... za patricnou cenu. :wink:
ObrázekRenault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
ObrázekBMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4145
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » čtv čer 08, 2006 17:40

A tak ho nestraš...ono se dá spousta dílů sehnat i na 16V za rozumné peníze z druhovýroby... to auto se dělalo celkem dlouho a spoustu mech. dílů bude míst stejné s R19 1.8 16V

Nechtěl jsem tě odrazovat, ale spíš varovat.... ano máš pravdu... Favorit bude na provoz jistě levnější... Ještě Felicie možná... pak už je to u většiny aut hodně podobné.. někdy něco dražší a něco levnější ale v průměru se to srovná
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

Uživatelský avatar
HonYa
Moderátor
Příspěvky: 1129
Registrován: úte led 04, 2005 18:47
Bydliště: Praha - CZ

Příspěvek od HonYa » čtv čer 08, 2006 19:56

100KUC píše:i když po R5 GT Turbo mu něco chybí... asi duše :?:
ja nevim nevim honzo...lucka i lucinka dusi maji... :D..nemel jsem 2gt turbo, ale myslim, ze moje clia dusi maji
HonYa | Lůca, Áďa a Táďa
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika

franus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: pon čer 05, 2006 09:26
Bydliště: Kromeříž

1.8 16V

Příspěvek od franus » čtv čer 08, 2006 21:22

to 100KUC: Proste bych chtel nejake auto na vyblbnuti, jasne ze neco sportovnejiho a maleho. At uz by to bylo R5 Gt, Clio 1.8 16V, Punto Gt, Uno Turbo, 205 gti atd. je mi celkem jedno, jde mi o to, mit se v cem rypat a obcas si zajet nejaky ten slalom, nebo amatersky kopec apod. A treba behem 5 let to auto hodit do 105procentniho stavu a chodit se na nej divat do garaze a v duchodu jezdit po spanilych jizdach :lol: . Na denni jezdeni bych to stejne nemel, protoze kam potrebuju, tam se dotanu s pomoci ČD (i kdyz nekdy se znacnym zpozdenim) :)

Diky za reakce, klidne pokracujte dal.

Uživatelský avatar
HonYa
Moderátor
Příspěvky: 1129
Registrován: úte led 04, 2005 18:47
Bydliště: Praha - CZ

Příspěvek od HonYa » čtv čer 08, 2006 21:57

aby jsi s tim jel amatersy kopec tak to bude potreba poradna prace a casu a penizku......
HonYa | Lůca, Áďa a Táďa
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát čer 09, 2006 01:05

Ahoj,
Osobně bych doporučoval Renault 5 GT Turbo
To je opravdový pořádny ostrý hatchbag, který ti surovou jízdou dá zkusit to co žádny jiný ze seznamu.

Je ale nároční na údržbu a sehnat ho v použitelným stavu může být problém.

Na druhý straně spousta náhradních dílů jak originálnich tak replik, jednoduchý karburátorový motor a příslušenstvý bez zbytečný elektroniky.

Pokud by ses obával Turba kvůli poruchovosti nebo drahý opravě Honza ti určitě odporučí Renault 5 GTE :lol:
Taky slušný žihadlo, míň náročný na údržbu, modernější motor s čtyřbodovým vstřikovánim. Kastle v podstatě stejná jako GT Turbo.
Na co si dát pozor: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5 druhý topic zdola.


Peugeot 205 GTI (prosím nekamenujte mě:) )- uzavírá trojku nejlepších ze seznamu. Co mi na něm vadí: slabý nárůst výkonu verzi 1.9 proti 1,6
a zadní bubnový brzdy. A taky že na pětku GT Turbo nedorostl :lol: pokud zrovna neseženeš těžkou raritu, verzi s označením T16 - 2.0i Turbo, 200 koní, motor vzadu.

Kdysi se říkalo Fiatům Kabelische Salate (pokud jsem to špatně napsal ajemsori :) ) Já jim tak říkam dodnes. Až na pár světlých výjimek které uznávam.

Fiat Uno Turbo - je to koza, nic než vysoký úzkonápravový nákupní vozík. Motoricky není špatný, no kastle a nápravy nic převratný a ani extra. Řízení bylo jěště celkem v normě. A taky obecně je to jeden z korunných princů řezivění. Jen tak pro doplnění, táta má Fiata takže nekydám jen tak pro nic za nic.

Punto GT - Po technický stránce ho moc neznám, vezl jsem se v něm jednou, noha s pedálem plynu téměř na silnicia a nic :cry: , byla to mrtvola. Žádny pocit ze sportovní jízdy(1,6 16V), brzdy a řízení nemastný neslaný spíše standard. Navíc auto se zákerně tvářilo že na cestě drží a dávalo mi falešný sebevědomí které vyprchalo v příšti zákrutě :P - přetáčivý. Vhodný jako ženský mazlíček a nákupní vozík.
Kdybych musel mít Punto GT rozhodně bych bral verzi GT Turbo abych nudou nezaspal u volantu a nepředjížděli mě Octavie TDI.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

franus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: pon čer 05, 2006 09:26
Bydliště: Kromeříž

Příspěvek od franus » pát čer 09, 2006 08:41

U te 205GTI te musim opravit, 1,9 mela zadni kotouce na 100procent, 1,6gti myslim ty bubny mela...

franus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: pon čer 05, 2006 09:26
Bydliště: Kromeříž

Příspěvek od franus » pát čer 09, 2006 08:53

Jo a punto gt je 1,4 turbo, ta 1.6 16V je asi HGT, ale ted nevim presne. Sranda je, ze nikdo nikde neodpovi objektivne, kdyz se zeptam na fiatackym foru, tak nejlepsi je fiat, kdyz tady tak renault, kdyz se zaptas alfistu, tak alfa... komu ma clovek verit :D

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát čer 09, 2006 10:38

:D
To máš pravdu. Já se snažil říct to objektivně no moc se mi to nepovedlo :oops:

Renault 5 bych zvolil třeba i proto, že jako sporťák je z ostatních na seznamu nejvíce propracovaný. Už od samotnýho výrobce dostal třeba: Sportovní tvrdý podvozek, 4xkotouče, Kompletní spojlerová sada, sportovní sedačky s dobrým bočním vedením, pořádny sportovní volant, nastavování tlaku turba, propracovaný a přece jednoduchý motor a příslušenstvo. Tak třeba chladič karburátoru, já neznám jiný auto který by to mělo.

Aneb takhle:

Když jedeš koupit srdcovku sporťák, tak se taky podle toho řiď. Máš svůj seznam, auta si prohlídni a pak si je vyhledej a vyzkoušej.

Já se taky kdysi rozhodoval mezi více autama různych značek a tohle mi moc pomohlo ve výběru.
Naposledy upravil(a) Anarki dne pát čer 09, 2006 10:49, celkem upraveno 1 x.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9686
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát čer 09, 2006 10:48

franus píše:Jo a punto gt je 1,4 turbo, ta 1.6 16V je asi HGT, ale ted nevim presne. Sranda je, ze nikdo nikde neodpovi objektivne, kdyz se zeptam na fiatackym foru, tak nejlepsi je fiat, kdyz tady tak renault, kdyz se zaptas alfistu, tak alfa... komu ma clovek verit :D
Každý z nich se ti snaží doporučit to co zná. Je celkem logické, že renaulťák se ti bude snažit doporučit renaulta, protože o něm ví relativně mnoho. Zatímco jeho znalosti o autech jiných značek se povětšinou omezují na notoricky známé závady.
Ale k věci:
Peugeot je koncepčně zastaralý a je to vidět jak na designu (což mě by vadilo nejméně), ale především na technice a na bezpečnosti a to už mi vadí víc. Problematická je zejména zadní náprava a brzdy.
O Puntu toho vím co do spolehlivosti pramálo. Vím, že jeho přední náprava vychází z předchozích modelů, které mají kořeny až u Fiata 128 z r. 1968. V tu dobu byla tato koncepce vynikající, dnes už nevyhoví. Malá trvanlivost benzínových motorů s turbem je u Fiatu notoricky známá.
Clio 1,8 16V má také své mouchy, které se týkají především nadměrného opotřebení pohyblivých součástí a zanedbanou údržbou nějakého šíleného teenagera, který potřeboval "hustokáru" ale neměl na její údržbu.
Pokud se ti ale podaří najít zachovalý kousek, kde údržba zanedbána nebyla a není nesprávným zacházením zničený motor, je to skutečně ze zmíněné trojice asi nejlepší volba, jak z hlediska technické vyspělosti tak i bezpečnosti.
Dá práci sehnat ten správný kus...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

franus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: pon čer 05, 2006 09:26
Bydliště: Kromeříž

Příspěvek od franus » pát čer 09, 2006 11:37

jj, nejspis bych se to auto snazil dotahnout z italie nebo svycarska, ale svycarsko je o neco drazsi.

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4145
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát čer 09, 2006 15:56

HonYa píše:
100KUC píše:i když po R5 GT Turbo mu něco chybí... asi duše :?:
ja nevim nevim honzo...lucka i lucinka dusi maji... :D..nemel jsem 2gt turbo, ale myslim, ze moje clia dusi maji
nemluvil jsem o Cliu 2 ...ale o Cliu 1 .... z pohledu nástupce R5 GT Turbo očekávání nenaplnil... možná williams...
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

Uživatelský avatar
Majk
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: pon říj 16, 2006 23:37
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majk » pát lis 10, 2006 18:30

já jezdím z cliem 1.8 16V spokojenej až nato že mi po tejdnu co to auto mám odešla spojka :cry: :cry:
Renault Clio 1.8 16V 101KW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 9807
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pát lis 10, 2006 18:42

Majk píše:já jezdím z cliem 1.8 16V spokojenej až nato že mi po tejdnu co to auto mám odešla spojka :cry: :cry:
Budeš muset změnit nějaký návyky, co se týče třeba používání spojky ze slabších aut, nebo nedej bože z autoškoly, ono u těhle kW si spojku jen párkrát potáhneš a budeš jen dokola vyměňovat a kroutit hlavou. Tady je pravidlo použití jen s minimálním prokluzem a co nejkratší dobu, tj knedlík až po.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 378000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 202000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 349500km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Majk
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: pon říj 16, 2006 23:37
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majk » pát lis 10, 2006 22:28

Šamša píše:
Majk píše:já jezdím z cliem 1.8 16V spokojenej až nato že mi po tejdnu co to auto mám odešla spojka :cry: :cry:
Budeš muset změnit nějaký návyky, co se týče třeba používání spojky ze slabších aut, nebo nedej bože z autoškoly, ono u těhle kW si spojku jen párkrát potáhneš a budeš jen dokola vyměňovat a kroutit hlavou. Tady je pravidlo použití jen s minimálním prokluzem a co nejkratší dobu, tj knedlík až po.
dík
Renault Clio 1.8 16V 101KW

hermikS
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned úno 04, 2007 09:40

clio

Příspěvek od hermikS » sob úno 10, 2007 11:39

Zdravím renaultaci,jezdim cliem 1.8 16V Williams původně to mělo byt auto pro přítelkyni,ale jak sem do toho sedl hned sem se zamiloval! :D muzu Vám řict že ten pocit z tý jízdy se ničemu nevyrovná a ty nechapajici majitele nových našlapaných aut,to nema chybu! :D :D Jen hodne malo aut se chytá!k poruchovosti taky supr jen mi tet zacaly hučet zadní ložiska :cry: tak bych potřeboval sehnat ten manual abych oněm věděl všechno. nemate nekdo?

Uživatelský avatar
diko
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: pon led 16, 2006 21:20
Bydliště: Hlučinsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diko » čtv dub 12, 2007 00:05

nazdarek taky mam už třetim rokem R Clio 1.8 16V a jsem spokojeny zatim žadne problemy až na praskle těsněni pod hlavou a par nucenych oprav.jinak po motoricke strance super :D
Renault Clio 1.8 16V MINULOST, VW BORA 1.9 TDI PD

Larry
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř črc 18, 2007 16:49
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Larry » čtv srp 02, 2007 00:11

ahoj měl jsem renault Clio 1.9D rok 94 , během měsíce a půl co jsem ho měl jsem měl 3 porcuhy ,takže mě moc nenadchlo,ale jelikož mě zbořila jedna paní co mi nedala přednost měl jsem důvod pořídit si jiné auto. Jelikož žeru Clia,tak jsem si pořídil Clio 1.8 16V mám ho teprve týden,takže nemůžu dělat nějaké velké rozbory,ale jízdní vlastnosti super, na to že je tam vysraný výfuk ,tak to táhne jako blázen , pokud bych si chtěl koupit malýho sportáka jdu určitě do Clia ;-)

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1039
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » čtv srp 02, 2007 01:29

Ja mam Clio Maxi 1,2i 1998 (tesne pred novym modelem) a zatim si nemam na co stezovat. Spotreba mi pri sviznejsi jizde vychazi na 6,5l/100km, takze np. Co se tyce komfortu, tak oproti felicii je to uplne jina trida (samozrejme k lepsimu). Vykon postacuje, i kdyz by mohl byt vetsi kroutak.
Jedina vec, ktera me ted trapi jsou zadni tlumice. Levy je totalka, kdyz prejedu hrb, je to jakobych prejel diru jen po rafku. Vymenovat je ale budu az na konci srpna, tak snad to vydrzi. Taky mi tam chybi otackomer. Ale je to fany mazel... :wink:
Renault Clio II 1,6 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Larry
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř črc 18, 2007 16:49
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Larry » čtv srp 02, 2007 13:02

Na spotřebu doporučuji jedině diesela, s tim at jsem jel jak jsem jel do 5 litrů nafty na 100 jsem se vešel ;-)

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1039
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » sob srp 04, 2007 13:52

Larry píše:Na spotřebu doporučuji jedině diesela, s tim at jsem jel jak jsem jel do 5 litrů nafty na 100 jsem se vešel ;-)
No ted jsem zkousel jezdit slusneji (ono bez otackomeru to jde tezko :D ) a prumernou spotrebu jsem stahnul na 5,9l/100km. Pocitam, ze kdybych mel otackomer, tak se na tech 5-5,5l/100km dostanu.
Renault Clio II 1,6 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Larry
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř črc 18, 2007 16:49
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Larry » sob srp 04, 2007 21:39

presscott píše:
Larry píše:Na spotřebu doporučuji jedině diesela, s tim at jsem jel jak jsem jel do 5 litrů nafty na 100 jsem se vešel ;-)
No ted jsem zkousel jezdit slusneji (ono bez otackomeru to jde tezko :D ) a prumernou spotrebu jsem stahnul na 5,9l/100km. Pocitam, ze kdybych mel otackomer, tak se na tech 5-5,5l/100km dostanu.
tak to je v pohodě, já mám teď tu 1.8 16V a jak jsem to teď trochu testoval a zkoušel si to auto,navíc ten zvouček je nádhernej tak mě to nutilo pořád někde lítat a jako ten tak hezky papá :D ale jinak když jezdíš normálně tak se vejdu celkem do těch 8 litrů
Škoda Favorit 1.3 karbec(ostrá vačka, kitové sání, snížená hlava) -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 99 Kw

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host