Renault 25
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Čeněk Urbanec píše:Ježíši....
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V6ka má dvě věci, kvůli kterým je v zimě normálně použitelná:
1) o hodně více kil nad přední nápravou než 2,2i
2) ABS.
Samozřejmě, že v povrchu, který se boří a nemá někde v hloubce pevný základ, je hmotnost nevýhodou, ale v situacích, kdy nasněží 10cm sněhu, nemá problémy ani při sjetých zimních pneumatikách. Na čerstvě napadlém sněhu sjíždím kopec před domem (sklon 5-20°), který samozřejmě ani náhodou nevyjedu, celé to sjíždím na N a nechávám pracovat ABS, drží to jako přibité. Jak mi to někdo rozjezdí s offroadem, mám po zábavě.
Než začala zima, padal na mě stres ze vzorku 2mm na Michelin M+S 185/65/15, prvních pár jízd na sněhu mě ovšem přesvědčilo, že v kombinaci s tímto autem můžu pneumatiky v klidu přezout až za letní někdy na jaře.
Co je ale na sníh nevhodné, je automatická převodovka, nedovoluje totiž vyšlápnout spojku a přibržďovaná kola neustále v tahu potlačují efektivní využití ABS. Vyřazovat u automatu na neutrál je sice řešením, ale nemá se to a pak si také mohu zařadit zpátečku, takže automat na sněhu nic moc. Já už jsem ale líný řadit, takže na zimu opět vyrazím s automatem.
1) o hodně více kil nad přední nápravou než 2,2i
2) ABS.
Samozřejmě, že v povrchu, který se boří a nemá někde v hloubce pevný základ, je hmotnost nevýhodou, ale v situacích, kdy nasněží 10cm sněhu, nemá problémy ani při sjetých zimních pneumatikách. Na čerstvě napadlém sněhu sjíždím kopec před domem (sklon 5-20°), který samozřejmě ani náhodou nevyjedu, celé to sjíždím na N a nechávám pracovat ABS, drží to jako přibité. Jak mi to někdo rozjezdí s offroadem, mám po zábavě.
Než začala zima, padal na mě stres ze vzorku 2mm na Michelin M+S 185/65/15, prvních pár jízd na sněhu mě ovšem přesvědčilo, že v kombinaci s tímto autem můžu pneumatiky v klidu přezout až za letní někdy na jaře.
Co je ale na sníh nevhodné, je automatická převodovka, nedovoluje totiž vyšlápnout spojku a přibržďovaná kola neustále v tahu potlačují efektivní využití ABS. Vyřazovat u automatu na neutrál je sice řešením, ale nemá se to a pak si také mohu zařadit zpátečku, takže automat na sněhu nic moc. Já už jsem ale líný řadit, takže na zimu opět vyrazím s automatem.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
ja mam za sebou tri zimy s 25kou a nemozem si stazovat ... to auto ma v zime pre mna len jednu jedinu nevyhodu, ze ma jeho spravanie doteraz neprinutilo dokupit mu zimne gumy .....Friatec píše:
No uvidim letos v zimě jak na tom budu s autem, zatim jsem na sníh používal tátovu Š125 a neměl jsem problem.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak zde mám další zkušenosti s R25 staršího data vydání :
Konečně jsem dostal nalakovaný dveře a jelikož jsem nechtěl vyhazovat 800,- za namíchání barvy, tak jsem je nechal stříknout " nějakou" bílou. Potíž je v tom, že auto teď vypadá jako hnědý a nová bílá vypadá na autě jako modrá - no nic, detailista u auta nejsem.
Ze starých dveří jsem vše vykuchal šroubovákem, kladivem a sekerou a odjel jsem včera do fabričné haly měnit dveře. Každopádně se u sundání dveří musí sundat blatník - a toho jsem se obával. Povolit šly jen šrouby směrem k motoru (pod koferem), ostatní jsem povolil i s kousky karoserie. Když jsem sundal blatník, tak jsem zjistil, že nosník, který je přivařen k závěsu tlumiče a péra tam není (upad chudák samým strachem zrezl ) a výše jmenovaný závěs (taková ta vana naruby) se protlačil o 12 mm výš než je zdrávo. Protože bych nerad jednou skončil s kolečkem u motoru, tak jsem vše zapatlal tmelem od Bizona a mezi nosníky tlumiče vrazil do motorového prostoru vzpěru z kvalitního jeklu. Po první jízdě jsem si všiml ticha, plasty nevržou, auto je stabilnější (bůhví o kolik se to ohejbalo za jízdy). Dveře jsem napasoval za cca 2 min, s blatníkem to bylo horší - protože jsem nechěl oddělávat nárazník, tak jsem ho jen odklonil, vyndal šrouby a blatník. Zpět jsem narovnával nárazník jeřábem.
Takže abych to shrnul:
Rada č.1: Na R25 neměnit dveře
Rada č.2: Když měnit, tak nesundávat blatník
Rada č.3: Když sundávat blatník, tak mít po ruce 5 kg rychletuhnoucího tmelu - blatník zpět přišroubovat nejde
Rada č.4. bílá není jen jedna!
S přáním veselých vánoc Ivan
Konečně jsem dostal nalakovaný dveře a jelikož jsem nechtěl vyhazovat 800,- za namíchání barvy, tak jsem je nechal stříknout " nějakou" bílou. Potíž je v tom, že auto teď vypadá jako hnědý a nová bílá vypadá na autě jako modrá - no nic, detailista u auta nejsem.
Ze starých dveří jsem vše vykuchal šroubovákem, kladivem a sekerou a odjel jsem včera do fabričné haly měnit dveře. Každopádně se u sundání dveří musí sundat blatník - a toho jsem se obával. Povolit šly jen šrouby směrem k motoru (pod koferem), ostatní jsem povolil i s kousky karoserie. Když jsem sundal blatník, tak jsem zjistil, že nosník, který je přivařen k závěsu tlumiče a péra tam není (upad chudák samým strachem zrezl ) a výše jmenovaný závěs (taková ta vana naruby) se protlačil o 12 mm výš než je zdrávo. Protože bych nerad jednou skončil s kolečkem u motoru, tak jsem vše zapatlal tmelem od Bizona a mezi nosníky tlumiče vrazil do motorového prostoru vzpěru z kvalitního jeklu. Po první jízdě jsem si všiml ticha, plasty nevržou, auto je stabilnější (bůhví o kolik se to ohejbalo za jízdy). Dveře jsem napasoval za cca 2 min, s blatníkem to bylo horší - protože jsem nechěl oddělávat nárazník, tak jsem ho jen odklonil, vyndal šrouby a blatník. Zpět jsem narovnával nárazník jeřábem.
Takže abych to shrnul:
Rada č.1: Na R25 neměnit dveře
Rada č.2: Když měnit, tak nesundávat blatník
Rada č.3: Když sundávat blatník, tak mít po ruce 5 kg rychletuhnoucího tmelu - blatník zpět přišroubovat nejde
Rada č.4. bílá není jen jedna!
S přáním veselých vánoc Ivan
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pro zachování seriozního zevnějšku vašeho Renaultu 25 rada nad zlato: "Neopravujte karoserii".
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No jo no, v TV nedávno říkali, že je to hrozné, proč v ČR jezdí takovýho šrotu staršího 14 let, proč se zde kupuje větší počet ojetin, než nových aut?! Nějaký pan ekonom tam nad tím kroutil hlavou a mudroval. Asi mu nedošlo, že ne všichni berou takové peníze jako on, že někteří pracujou za 10 000,- hrubýho a prakticky osobně neznám mladýho člověka, který by bral onen průměrný plat (cca 18 000,-), nehledě na to, že třeba u nás v muzeu nemá ten průměrný plat nikdo ze 40 zaměstnanců (a je jedno, jestli je to uklizečka, nebo doktor). Takže prostě někdo jezdí šrotem, někdo novým autem.jakub píše:tak takový auto patří do šrotu a ne na silnici.
S pozdravem Ivan
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
nejsem odpůrce starších aut, sám mám rok 91 ale jde o technický stav, nadáváte tady že lidi jezděj rychle a ostatní ohrožujou a tohle je vlastně taky ohrožování, a výmluvy typu nemám na to nebo vydělávám málo neberu v dnešní době si mužeš najit jiné zaměstnání za jiný peníze, ale ono plno lidí bude radši za míň v teple nic nedělat a za státní peníze, a aby se to neobrátilo proti mě tak chci ještě dodat že pracuji manualně od 10 do 18 hod za každého počasí venku.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Škoda... očividně je Ti sympatické, když si někdo manuální prací (nejlépe venku) vydělá na pořádné, nebo nové (novější) auto. Budiž.jakub píše: ale ono plno lidí bude radši za míň v teple nic nedělat a za státní peníze, a aby se to neobrátilo proti mě tak chci ještě dodat že pracuji manualně od 10 do 18 hod za každého počasí venku.
A aby se to neobrátilo proti mně, tak chci ještě dodat, že pracuji od rána do večera včetně sobot a nedělí pro 4 státní ústavy a přesto si moc nevydělám. Holt věda není tak dobře placená jako řemeslo. Vedle toho ten šrot, kterým by asi většina pohrdla, nás provezl v létě Rakouskem, Slovinskem, Itálií a Chorvatskem, zanedlouho nás poveze do Alp a za půl roku konečně do Turecka. Někdo autem, někdo šrotem.
Mimochodem by mě zajímalo, koho ohrožuju? Jedině sebe, až to narvu pod Tatru a kastle povolí víc než je zdrávo. Brzdy mám komplet nové a kolečko tak ještě 10 let neupadne. Technickou R25 prošla bez úplatku, za půl roku projde zas.
S pozdravem Ivan
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jenže tuhost kastle zaručuje právě to, že na ní vlítnu se svářečkou a pokud neulítne kolo, či se nezhroutí něco někam, tak ohrožuju jen sebe tím, že mi třeba nějaká moje výztuha projde při čelní srážce hlavou. Když tomu shnily prahy, tak se tam luply nový, když tomu uhnily nosníky za předními koly, tak se tam luply nový a tak to jde dál...
Jinak R25 za 15 000,- ve stavu "najezdím s ní ještě min 100 000 km" jsem ještě neviděl (mimo automatu, což je sázka do loterie a V6, což je už za hranicema mých možností)
Ivan
Jinak R25 za 15 000,- ve stavu "najezdím s ní ještě min 100 000 km" jsem ještě neviděl (mimo automatu, což je sázka do loterie a V6, což je už za hranicema mých možností)
Ivan
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že nemáš pravdu.Ivan Rous píše:
Jinak R25 za 15 000,- ve stavu "najezdím s ní ještě min 100 000 km" jsem ještě neviděl (mimo automatu, což je sázka do loterie a V6, což je už za hranicema mých možností)
Ivan
Ostatně podívej se po zahraničních inzertních serverech, není jich mnoho, ale rostou.
Papíry na starou máš, takže přestavba, pokud bude žádoucí shoda ve VIN, není problém.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
No, Ivane, sehnat se dá někdy kvalitní kousek za moc dobrej peníz - před pár dny byla k mání jedna Baccara předělaná na manuál za opravdu směšnej peníz (i kdybys s tím měl jen rok jezdit, nákladově by to nepřekročilo tvoji 4-válcovou 25ku, povinný ručení do 2.5L a přes 2.5L zas tak rozdílný už není) vzhledem ke stavu vozu, za ty prachy by se ani nezaplatila doprava ani z toho Německa (bejt to jen přes čáru, tak jó ) a + nákupka a doklady....kochejte se, třeba se tu ukáže, v Podolí neskončila (Robert příliš váhal a teď toho lituje )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Neváhal jsem, jen jsem se modlil, aby jí koupil někdo jiný, naštěstí to byl Pavel, takže zůstala skoro v rodině. Zajisté budu zapojen do jejích oprav, takže si jí užiji až až.
Jsi, Ivane, stále nepřítelem nových modelů?
Věděl bych o stavebnici celkem pěkné R25. Vědec tvých kvalit si zajisté rád hraje se stavebnicemi aut.
Honza se už určitě směje.
Jsi, Ivane, stále nepřítelem nových modelů?
Věděl bych o stavebnici celkem pěkné R25. Vědec tvých kvalit si zajisté rád hraje se stavebnicemi aut.
Honza se už určitě směje.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ale je pravda, že je to přesně pro Ivana - v TP 2.2 a vybrat by si mohl i ten motor, a za výbavu by se stydět taky nemusel
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Martina Podroužková
- Starting member
- Příspěvky: 79
- Registrován: pát zář 02, 2005 09:42
- Bydliště: B?íství 45,Kounice,289 15
Cena R25 padá šíleně dolů, právě že mezi 15-20 tis. se už dají koupit super káry včetně turbodieslu. Přitom mi to přijde zcestné, protože jsou to úžasná auta. Krásná, velká, pohodlná a hlavně spolehlivá. Ale pro nás dobře, aspoň si jich budeme moci pořídit víc
"Šrotu totiž není nikdy dost!" Já osobně bych si nové auto nepořídila, i kdybych na to měla. Opravdu dobrá auta se už pro nás totiž nevyrábí. Co s autem, které je nacpané elektronikou, a které si tím pádem nelze sám opravit. To by pak šlo naše renaultí hobby k šípku
"Šrotu totiž není nikdy dost!" Já osobně bych si nové auto nepořídila, i kdybych na to měla. Opravdu dobrá auta se už pro nás totiž nevyrábí. Co s autem, které je nacpané elektronikou, a které si tím pádem nelze sám opravit. To by pak šlo naše renaultí hobby k šípku
Renault 4 GTL + TL, Renault 5 GTE, 2x Renault 9 Alliance, Renault 11 Encore, Renaul 21 Medallion, Renault 25 - turbo-DX, turbo-D Beverly, V6-injection, V6 Baccara, Renault Espace 2,1 TD komplet v kůži, R11 Electronic, Rapid, Renault 5 TL a Renault 5 Exclusive, Peugeot 405 - americká verze, Fiat Ducato 2,5 TD
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Mimochodem moc se mi líbil R25 TS, co jsem chvíli měl a pak ho neuváženě rozřezal na ND. V elektrice to auto nemělo nic - žádný centrál, žádný el. stahování oken - nic, co by se mohlo porouchat.Martina Podroužková píše:Cena R25 padá šíleně dolů, právě že mezi 15-20 tis. se už dají koupit super káry včetně turbodieslu. Přitom mi to přijde zcestné, protože jsou to úžasná auta. Krásná, velká, pohodlná a hlavně spolehlivá. Ale pro nás dobře, aspoň si jich budeme moci pořídit víc
"Šrotu totiž není nikdy dost!" Já osobně bych si nové auto nepořídila, i kdybych na to měla. Opravdu dobrá auta se už pro nás totiž nevyrábí. Co s autem, které je nacpané elektronikou, a které si tím pádem nelze sám opravit. To by pak šlo naše renaultí hobby k šípku
Ivan
Právě se pokouším zbavit R25 Baccara. Sehnal jsem ho před pár lety v bazaru za 50 000,? a řikal jsem si, jak mám krásný, nadupaný a v podstatě levný auto. Plánoval jsem obětovat tak 25?30 tis. na opravy a bude to fakt masírka. Teď mě stál se všema opravama něco přes 130 tis. 2x automat, motor, 2x přední náprava, klima, 2x počítač a miliarda dalších volovin. Všechno, co se dalo porouchat už se porouchalo. Ale těch pár měsíců, co mi to jezdilo bylo super. A rozhodně bych to nenazval "renaultí hobby" ? spíš "nerozum"!
- Martina Podroužková
- Starting member
- Příspěvky: 79
- Registrován: pát zář 02, 2005 09:42
- Bydliště: B?íství 45,Kounice,289 15
No jo, ale my to děláme jinak. My si pořídíme slušné auto ve střední výbavě za co nejméně korun, a když se něco vysype, rozhodně to nedáváme do servisu, ale seženeme si na díly celé auto za cenu šrotu s tím zdravým potřebným dílem a přítel Ríša si sám vymění. Pravda je, že se nám jaksi hromadí ta auta na díly , asi jako Cimrmanovi horníci v dole Ovšem nikdy jsem tady netvrdila, že bychom, tedy hlavně já, něco takového jako je rozum, vlastnili
P.S.Některých náhradních dílů na R25 máme skutečně dost a jsou de facto volné za hubičku
P.S.Některých náhradních dílů na R25 máme skutečně dost a jsou de facto volné za hubičku
Renault 4 GTL + TL, Renault 5 GTE, 2x Renault 9 Alliance, Renault 11 Encore, Renaul 21 Medallion, Renault 25 - turbo-DX, turbo-D Beverly, V6-injection, V6 Baccara, Renault Espace 2,1 TD komplet v kůži, R11 Electronic, Rapid, Renault 5 TL a Renault 5 Exclusive, Peugeot 405 - americká verze, Fiat Ducato 2,5 TD
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jestli před pár lety byla Baccara jen za pade, tak to byla asi ta největší troska na našich silnicích a předchozí majitel nic neservisoval, jen jezdil dokud to jezdilo a veškerý opravy a výměny opotřebitelnejch dílů spadly na Tebe...
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Myslím, že Vás zrak nešálil, podobná 25 jezdila a možná ještě jezdí v Táboře:-)Jan Kalina píše:Že bych se jako přehlídl a bylo tam Cancl To rozhodně ne, obcházel jsem celý auto dokola a na štítky se díval na obou C-sloupcích zblízka Ale něco v tom smyslu by to bejt mohlo, ty kožený sedačky bych řekl že byly původní - byly béžový a auto v hnědý metalíze (SPZ byla myslím pražská a bylo to v Polsku )Čeněk Urbanec píše:...nebyla to Cancelář...?
- Martina Podroužková
- Starting member
- Příspěvky: 79
- Registrován: pát zář 02, 2005 09:42
- Bydliště: B?íství 45,Kounice,289 15
My jsme podobnou tm.hnědou R25 Club - starý model ve světle hnědé kůži okukovali nejprve na Praze 4-Chodov a pak se na tu samou jeli podívat do Štětí. To, že je to ta samá, jen stačila mezitím změnit majitele, jsme zjistili bohužel až na místě Takže se jednalo o další zbytečný výjezd v rámci našeho "Renaultího safari" neb to byla bohužel pěkná hrobka i pro nás, velmi nenáročné lovceLukas P píše:Myslím, že Vás zrak nešálil, podobná 25 jezdila a možná ještě jezdí v Táboře:-)Jan Kalina píše:Že bych se jako přehlídl a bylo tam Cancl To rozhodně ne, obcházel jsem celý auto dokola a na štítky se díval na obou C-sloupcích zblízka Ale něco v tom smyslu by to bejt mohlo, ty kožený sedačky bych řekl že byly původní - byly béžový a auto v hnědý metalíze (SPZ byla myslím pražská a bylo to v Polsku )Čeněk Urbanec píše:...nebyla to Cancelář...?
Ale vyplývá z toho, že originál označení CLUB jednoznačně existuje I kdyby to bylo jediné putovní auto v celé republice neb je nás vícero svědků, kteří ho viděli na vlastní oči.
Renault 4 GTL + TL, Renault 5 GTE, 2x Renault 9 Alliance, Renault 11 Encore, Renaul 21 Medallion, Renault 25 - turbo-DX, turbo-D Beverly, V6-injection, V6 Baccara, Renault Espace 2,1 TD komplet v kůži, R11 Electronic, Rapid, Renault 5 TL a Renault 5 Exclusive, Peugeot 405 - americká verze, Fiat Ducato 2,5 TD
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nevím čím to je, ale již několik let se věnuji vozům Renault 25, aniž by mi je cokoliv znechutilo. Předmětem mého zájmu jsou ty nejsložitější kousky s plnými výbavami a zatím se mi většinou dařilo rozhýbat vše, co předchozím majitelům přestalo fungovat.
Jak jsem již výše napsal, neopravovat karoserii, která je na více místech prorezlá skrz na skrz. Už samotné opravy mechanických, elektrických a elektronických částí jsou dosti časově náročné a vyvařovaní karoserie považuji za absolutní ztrátu času. Již dávno nejsme v době, kdy bylo nemožné sehnat levně auto se slušnou karoserií. Je-li shnilá karoserie, je shnilé vše.
Pokaždé, když rozhýbávám auto, které dlouho stálo, měním manžety na poloosách, na řízení, vadné kulové čepy a silentbloky, jsou-li silné brzdové destičky, zabrousím je do roviny a nechám přesoustružit brzdové kotouče, povyměňuji popraskané žárovky, doslova vyházím neoriginální elektroinstalaci a vůbec auto uvádím do koncepčně originálního stavu.
Toto vše mě nikdy nestojí více než 5000-7000 Kč včetně výměny oleje filtrů a svíček. Horší je situace, kdy je třeba měnit výfuk, chladič, spojku nebo nějaký obdobný díl, který není rozumné montovat použitý. V každém případě, chce-li někdo vlastnit Renault 25, měl by si na něm vše měnit sám, anebo pořádně vydělávat. Jeden, dva servisní zásahy, kdy se mění spojka, převodovka nebo nějaká obdobná větší oprava málokdy vede k absolutní spokojenosti majitele a částky, které majitel za takové opravy zaplatí, velmi rychle převýší několikrát pořizovací cenu auta.
Jak jsem již výše napsal, neopravovat karoserii, která je na více místech prorezlá skrz na skrz. Už samotné opravy mechanických, elektrických a elektronických částí jsou dosti časově náročné a vyvařovaní karoserie považuji za absolutní ztrátu času. Již dávno nejsme v době, kdy bylo nemožné sehnat levně auto se slušnou karoserií. Je-li shnilá karoserie, je shnilé vše.
Pokaždé, když rozhýbávám auto, které dlouho stálo, měním manžety na poloosách, na řízení, vadné kulové čepy a silentbloky, jsou-li silné brzdové destičky, zabrousím je do roviny a nechám přesoustružit brzdové kotouče, povyměňuji popraskané žárovky, doslova vyházím neoriginální elektroinstalaci a vůbec auto uvádím do koncepčně originálního stavu.
Toto vše mě nikdy nestojí více než 5000-7000 Kč včetně výměny oleje filtrů a svíček. Horší je situace, kdy je třeba měnit výfuk, chladič, spojku nebo nějaký obdobný díl, který není rozumné montovat použitý. V každém případě, chce-li někdo vlastnit Renault 25, měl by si na něm vše měnit sám, anebo pořádně vydělávat. Jeden, dva servisní zásahy, kdy se mění spojka, převodovka nebo nějaká obdobná větší oprava málokdy vede k absolutní spokojenosti majitele a částky, které majitel za takové opravy zaplatí, velmi rychle převýší několikrát pořizovací cenu auta.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů