Renault 25

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Renault 25

Příspěvek od DDT » úte pro 30, 2003 22:55

Zkušenosti s Renaultem 25
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

R 25 2,0 2,2

Příspěvek od Ivan Rous » stř led 28, 2004 10:41

Zkušenost:
Negativa:
Vodní pumpa u R25 je konstrukční průser - všechny vozy na vrakovištích mají hin těsnění u ložiska. Replika (španělská) je daleko lépe vyřešena.

Disky na R25 nejsou dle vyjádření pneuservisů zaměnitelné j jinými typy (kde je mám pak sehnat sakra!)

Ložiska předních kol jsou připevněna zcela absurdně hvězdičkovými šrouby (oreznou a je po hvězdičce - pomáhají metr dlouhý Knipexy).

Používání závitů č. 7 je přežitek z 19. století.

Závěsy dveří jsou příliš malé vůči váze dveří.

Positiva:
Motor má najeto 300 000 a je jak novej (pravda ovšem je, že bratrův mercedes 208D má najeto 1 000 000 a motor je taky v cajku)

Pohodlí (netřeba dále rozebírat)

Nápravy: vzadu nezávisle zavěšené kola, vpředu kombinovaná náprava (opět netřeba dále chválit)

atd atd
Ivan

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Další poznatky:

Příspěvek od Ivan Rous » stř úno 18, 2004 12:55

Jak mi bylo potvrzeno člověkem, který do R25 dělá už dlouho, tak i nezrezlý R25 mají po pár letech měkkou kastli.

Originál autorádio Philips do R25 nemá specifický název (asi) a na Inetu nelze najít jeho elektro schéma. U typu s elektrickým zasouváním kazety je v mechanice použito velké procento umělé hmoty a je to všechno dost lámavé.

Co lze udělat složitě, to Renault udělal ještě o třídu složitější. To vynikne až když máte další jiné auto na porovnání.

Ivan

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » sob úno 28, 2004 13:09

Moje zkusenost? Spis pribeh....
Od taty jsem dostal za 20.000kc pred ctyrmi lety R25,karburatorovy 2litr. Ale ten novejsi model. Privezli ho v roce92 z Francie po jednom velvyslanci. Takze celkem slusne udrzovany{jako by toho nebylo malo,safrana mam po Janu Nedvedovi-pekne zcunenej interier!]. 25 byla GTS verze,takze absolutni zaklad.Po te, co jsem ho po elektronicke strance kompletne rozebral a pouzil elektronickych sedacek, zelektronizoval zadni okna, namontoval do zadu lampicky, pouzil radio z baccary,atd,atd jsem nechal vyvari karoserii, navarit nove prahy,zadni blatniky,nove nastrikat. Nechal jsem jim 65.000. Za doplnky do interieru dalsich 42.000. Vypadal zkratka krasne.pak nasledoval novy vyfuk,predni polosy,tlumice,cela jednotka rizeni.. No,bylo z toho uplne nove auto:o}. Asi si budete myslet,ze jsem XXXXX,kdyz jsem do takoveho stareho auta nacpal bezmala dost pres sto tisic. Ale to auto jsem miloval.Nechci rozmazavat,jak jsem o nej prisel. Dnes jezdim v safranu. Mam ho taky rad,ale uz to neni ono. Vzdy,kdyz si vzpomenu na svou 25,mam slzy v ocich. To auto jsem si defakto postavil... Dnes se da sehnat baccara po 40.000 Uz vim,co si poridim.Ale uz si ji ukrast nenecham!
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
futurak
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon bře 01, 2004 16:16
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

2x R25

Příspěvek od futurak » pon bře 01, 2004 17:28

ja mel dve R25 V6. jednu starsi v maxi vybave a jednu novejsi V6 zaklad.
motory obe na vybornou. strasi mela najeto pres 400t a pohadka (nez sem to pucil kamosce, kdy me to stalo spojku a tesneni pod hlavou) novejsi mela najeto 300t a taky v poho. Ta novejsi byla s LPG a nebyl s tim problem.

Problem obou, ale byla elektrika. U tehle aut vecne dou okynka jak priposrany. Mazal sem je menil motorky a vubec vymejslel ptakoviny a okynka sem tlacil rukou. U starsiho modelu se mi zblaznil pocitac a rucicky litali jak na drogach :D po oprave to za mesic zaclo zase...

dalsi minus jsou brzdy na zadku. kdyz jednou zacnou blbnout uz blbnou porad. nez sem potreboval vymenit desticky v pohode. Jak sem na to sahnul a zjistil ze sou temer uplne zarezli zacli problemy.

Velky plus ma u me spotreba tehle auticek. se starsi 2.7 jsem po vymene tesneni pod hlavou a stelungu Davida z Tuklat jel pri 130km/h za 7,8l. Mesto 9-11. Ta 2.9ka na dalnici bezne brala 8-8,5l a ve meste sem jezdil do max 11,5l

Celkovej dojem perfektni svezeni, ale mit to auto delsi dobu znamena spousty nervu s opravama malickosti. Vlastne jako kazdej Renault.

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte bře 02, 2004 09:37

Jo, okýnka jsou dost připosraný a nedej bože aby bylo auto pokrytý centimetrovou vrstvou ledu. A elektrika je taky dost hardcore - naštěstí můj hlavní požadavek u auta je absence elektronických volovin, takže jsem zvolil R25 s karburátorem a bohatě mi stačí el. řízenej předstih, který bych nejraději taky poslal do věčných lovišť. No a okýnka v el., el. tachometr a podobné pitchoviny jsou už jen nutné zlo u jinak povedeného auta :wink: .

(Jasně, vše v el. je dnes už standard, ale vzhledem k tomu, že chci v létě jet s R25 do Turecka a následně traj. do Egypta, tak se toho trochu děsím - u starý škodovky, nebo žigula je taková cesta v poho, ale co když v Turecku nebo v Egyptě odejde u moderního auta počítač, či jiná pitchovina - co pak? Hodně moderních aut už v takových zemích skončilo ve šrotu díky jejich neopravitelnosti)

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte bře 02, 2004 18:07

Ivane, kroť svůj slovník nebo se bude mazat.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » stř bře 03, 2004 09:29

Ano, omlouvám se, nechal jsem se unést... :wink:

Ivan

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Něco rachtalo...

Příspěvek od Ivan Rous » čtv bře 18, 2004 10:19

Včera bylo pěkné počasí, piglilové vyrazili piglit a já vyrazil rozebrat pravé přední dveře - promazat zámek, podívat se na el. spouštění okýnka a odstranit rachtání ve dveřích. Rozeberu, promažu, vyčistím a rachtání jsem odstranil vybráním skoro dvaceti marek :D . (jak to tam mohlo napadat, to nechápu - někdo to tam musel strkat mezi lištu a sklo) Už v kufru jsem našel něco kolem dvou marek. Asi se dám do hledání pokladů... Škoda, že nemám nové auto - třeba bych tam našel už Eura. Známej kterej rozebíral VW je pěkný máslo, vytěžil z výměny kastle jen 5 marek :wink: .

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
Ladislav Ballý
Člen RCČR
Příspěvky: 489
Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladislav Ballý » čtv bře 18, 2004 11:43

Ahoj, já když důkladně uklízel auto hned po koupi tak jsem vytěžil 5 fr. franků 1,50 euro 50 feniků 1 us cent a jiné drobné fr. mince v hodnotě cca půl fraku. :wink: Víc tam toho asi nebude to by to musel někdo házet jako Ivanovy do dveří. Tam jsem ještě nehledal závady ani drobné.

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » čtv bře 18, 2004 13:00

...by nebyla špatná soutěž o nejzajímavější věc nalezenou v autě po předchozím majiteli.

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Nový rekord...

Příspěvek od Ivan Rous » pon bře 22, 2004 13:41

R 25 překonává fyzikální možnosti :wink:

Při stěhování jsem do R25 narval (ano, "narval" je správné slovo):
Selskou malovanou truhlu (do ní se vešli dva malé stolky), rozloženou dvoulůžkovou postel, čtyři židle, dvě police, 80 litrovej bágl s knihama, dvě lampy a mnoho různých drobností. Páté dveře byly pochopitelně otevřeny, každopádně koupě R25 byla dobrým tahem.

Mňo, a když jsme u toho, tak si dovolím ještě pár podobných starších rekordů s jinými auty:
U mé staré škody 105s nezáleželo na nějaké té odřenině, nebo pomačkaném plechu. Díky tomu byla schopná převézt: Zahradní malotraktor! z roku 1938, kmen lípy o délce rovnající se šířce vozu a průměru rovnajícímu se kružnici vepsané do otvoru po zadních dveřích (u této akce jsem přišel o olejovou vanu) a úlomek žulového mlýnského kamene (putoval na výstavu o Libereckém průmyslu), který byl původně jeden z největších mlýnských kamenů, o kterých jsem kdy četl (průměr 1,2 m, výška 50 cm) . Tento kámen se nyní válí na trávě, vpravo od vchodu do Severočeského muzea v Liberci. Mimochodem kámen rozmačkal zadní sedadla, pomačkal prahy a vlastně zahájil už řízenou devastaci mé Škody (ono už bylo načase).

S pozdravem Ivan

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon bře 22, 2004 18:14

První pětadvacítku jsem si koupil před 12-ti lety. Byl to typ GTS, takže dvoulitr holátko s výkonem 74 kW. Když jsem jí kupoval měla nejeto odhadem 200.000 Km. Kromě malicherných závad jako byl rozsypaný alternátor, výfuk, tlumiče a podobný spotřebák jsem s ní neměl žádné potíže. Se mnou to vozítko najezdilo ještě dalších 250.000 Km. Pak už to pomalu začala být krize.
Mým nejoblíbenějším modelem je třílitr V6 (pro hnidopichy je to 2.848 ccm). Ten první, co jsem měl se mnou nalítal něco kolem 100.000 km. Během té doby jsme spolu absolvovali vyýměnu silentbloků na převodovce, které jsem zručně urval při neuravlé jízdě :-), Alternítor, a pochopitelně výfuk a tlumiče. Jednou zazlobila elektrika, ale už si nevzpomenu co to bylo. Po té, co jsem ji prodal kamarádovi absolvovala dopravní nehodu, kdy to bylo na výměnu kastle a pak už nikdy nebyla jako dřív. Další majitel ji pak dodělal montáží plynu a poslední mě známý majitel pak stylem své jízdy.
Současnou vé šestku máme od roku 2000 (jako druzí majitelé) v plné polní. Dnes už to je 13 let staré auto, ale nemohu si stěžovat na nespolehlivost.
Výčet poruch je asi následující: Regulátor napětí na alternátoru, zadní brzdové třmeny (stačilo precizně vyčistit), klimatizace (generálka za 15 tisíc), prasklá vodní hadice mezi vodní pumpou a blokem, výfuk, příliš vysoký volnoběh, ložisko levého zadního kola, unikající brzdová kapalina (to je aktuální problém), kulové čepy a ještě nějaké drobnosti. Na auto, které má najeto 200.000 se mi to nezdá nijak moc.
Pohodlí je skutečně unikátní.

Nejnižsí spotřebu jsem naměřil se dvoulitrem na trase Praha - Gibraltar - Praha > 6,1 l/100 km průměr.
s V6 to pak bylo 6,9 l při průměrné rychlosti 94,2 na trase o délce 180 km.
Nejvyšší spotřeba byla 18,6 na trase Brno - Praha (od nájezdu na dálnici v Brně na Nuselský most > čas 53 minut a nějaké drobné)

Dlouhodobě jezdím v průměru za 11,3 l/100 km.

Základem pro to aby auto dobře šlapalo je neustálá dobrá péče.
Pokud se někdo o auto moc nestará, anebo koupí past, pak si nemůže stěžovat na to že je nespolehlivé.

.... a jedna myšlenka nakonec > není mi známo, jak kdosi tvrdil, nic o měknutí plechů i když nekorodují. Dotyčný zřejmě aplikuje nějaký mě neznámý fyzikální zákon :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte kvě 04, 2004 16:24

Zdravím,

řezal někdo někdy R25? Zadek? Po pečlivém ohledání rozbořeného zadku zjišťuji u mého vozu na zadním blatníku tři vrstvy plechů, mezi vnitřníma izolaci. Je to normální? V servisu Renault jsem se koukal na "plechový systém" zadního blatníku a mají tam plechy jen dva :shock: . O izolaci nemluvě.

Pravda je, že po nárazu Avie do zadní části vozu neruplo ani sklo na pátých dveřích.

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Měknutí plechů

Příspěvek od Tomáš Langer » stř kvě 26, 2004 10:47

To DDT:
No, není to zrovna fyzikální zákon, ale ve strojařině je to docela známé. Souvisí to se složením a zpracováním hlubokotažných plechů, je v tom trochu chemie a hlavně nauky o materiálech.
Jde o to, že každý materiál tzv. stárne. Např. odlitky se záměrně nechávají po odlití nějakou dobu ležet na továrním dvoře, aby materiál vystárnul a odstranilo se z něj vnitřní pnutí, které by pak ve výrobku způsobilo trhlinky.
Podobné je to i s hlubokotažným plechem. Většina automobilek předepisuje dodavateli plechů nejen dost přesné složení a výrobní postup, ale i dobu, která uplyne mezi vyrobením plechu a vylisováním karosářského dílu. Rusové prý kdysi vyrobili i plech, který šel bez protržení vytáhnout do neuvěřitelných tvarů a hloubek, měl jen jedinou vadu - během procesu stárnutí se chtěl vrátit do původního tvaru, což už většinou nevydržel a doslova se roztrhal na kousky...

Čili obecně se dá říct, že záleží na tom, jak který výrobce šetří na vstupní surovině, podle pravidla nižší cena=horší dodací technické podmínky. A protože známe Renaulty z 80-tých a začátku 90-tých let, je nám jasné že ty plechy byly nakupovány za nejnižší cenu :) .
Vzhledem k tomu, že hlavním mechanizmem stárnutí materiálu je difuze uvnitř materiálu, působí na něj hlavně čas a cyklické namáhání. Dá se to velmi zjednodušeně představit jako málo nasákavá houba (krystalická mřížka železa), ponořená do vody (příměsi). Voda bude postupně pronikat do houby sama od sebe. Pokud ji však budu opakovaně mačkat, nasákne voda mnohem rychleji. Stejně tak příměsi, které po odlití obklopují zrna krystalů a jsou válcováním a tažením zdeformovány, postupně putují difuzí částečně zpět do původních míst, částečně nahrazují deformovanou krystalickou strukturu. Tím ovšem mění (bohužel) i mechanické vlastnosti materiálu (pochopitelně k horšímu).
Mám osobní zkušenost s karosérií Žigulíku, která po 23 letech změkla - prostě auto začalo šmatlat na levý kolo a po ostřejším průjezdu pravou zatáčkou začlo šmatlat na pravý. A po další zatáčce naopak... Pokud tedy nákupčí Renaultu nakupovali příliš levný materiál, nebo ho výrobní plánovači nechali dlouho ležet před zpracováním, může se stát, že materiál změnil svoje vlastnosti i docela brzo po vyrobení. A že se to stává právě u "vlajkové lodi" je, myslím, pro Renault typické :D :D
Když už nutně musíte mít pohodlnýho Renaulta, z vlastní zkušenosti můžu doporučit Espace - ten je laminátovej a ocelová kostra je pokryta 22 kg zinku. Ten vydrží nafurt...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Co všechno nejezdí po světě..?

Příspěvek od Jan Kalina » ned črc 11, 2004 21:42

Ivane, když už si měl pomuchlanej ten zadek, mohl sis to přestavět na kombíka a při příštím stěhování si nemusel mít otevřený víko :lol: :arrow: http://www.renault25.nl/Reghistorie/EBS.htm

Pak jsem ještě objevil nějaký kupé s renaultím znakem v masce a i ty liťáky, na kterejch to stojí, jsou renaultí - je možný, že by bylo postavený na bázi R25 jako Premier (AMC/Renault/Eagle) / Monaco (Dodge) :?: :shock: :roll: :arrow: http://www.renault25.nl/Reghistorie/premier.htm
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte črc 13, 2004 08:54

Já jsem v jednom časopise viděl R25 - kombi, který přestavovala nějaká francouzská firma - a to mělo celou střechu zvedlou asi o 10 -15 cm. Po boku půlkulatá okna, jako měl ten starej autobus Škoda RTO? - dákl. verze. To byla bomba :shock: ale vzhledem k prosklení celý střechy to muselo být v létě psycho!

Ivan

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pát črc 30, 2004 10:35

Tak jsem už zase o něco zkušenější:

R25:
Nyní mám doma už 10 poloos do R25, 4 z V6 - ty na V6 nemají vůli v tisícihranu (na straně převodovky), ty menší z ostatních modelů mají vůli, některý i pár mm - ohlodaná je vždy samice - co to je za matroš nevím :? .

Brzdová hadička k předním kolům u Renaulta stojí 1200,- za kus (taková ta 20cm guma s kovovejma koncovkama) - neoriginál stojí 250 Kč. Klaním se prodavači v Renaultu, který mi rovnou naznačil, ať je u nich nekupuju - proč taky??? :wink:

Vzhledem k tomu, že propojovací kabel autorádio - panel stojí podobné peníze a pětikolík je pochopitelně nenormovaný, doporučuji při jeho výrobě následující postup. Vykucháte kolíky z pětikolíku (stand), natřete samici konektoru vazelínou, zapícháte kolíky, zalejete nevodivou pryskyřicí, připájíte kabely, znovu zalejete a to samé na druhém konci. Vyjde Vás to na 50 korun a trochu práce.

Výměna převodovky mi včera zabrala cca 5 hodin se všim všudy. Zespoda to jde snadno.

Přitáhnul jsem si vrak R25,
TZN - mrtě náhradních dílů na R25 - po dohodě zdarma :!:

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pát črc 30, 2004 12:05

Držím Ti palce Ivane, jen si , prosím Tě , udělej nějaké slabší brzdy, abys zase nezastavoval zadkem Avie... :?
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát črc 30, 2004 12:19

Ivane, s tím kvantem použitých náhradních dílů bys už klidně mohl založit vrakoviště.
Tvé opravy mi připomínají jednu scénu z Císařova pekaře, kde Skota (Skoták, aka herec Černý) předvádí Rudolfovi druhému (pekaři - Werichovi) jak dělá toužebně očekávaný elixír a přitom pronáší legendární větu: "Patláma patláma, paprťála, paprťála i patláma, žbrluch." :lol:
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Medved
Junior member
Příspěvky: 108
Registrován: čtv led 08, 2004 09:18

Příspěvek od Medved » pát črc 30, 2004 14:02

DDT píše:Ivane, s tím kvantem použitých náhradních dílů bys už klidně mohl založit vrakoviště.
Tvé opravy mi připomínají jednu scénu z Císařova pekaře, kde Skota (Skoták, aka herec Černý) předvádí Rudolfovi druhému (pekaři - Werichovi) jak dělá toužebně očekávaný elixír a přitom pronáší legendární větu: "Patláma patláma, paprťála, paprťála i patláma, žbrluch." :lol:
Hmmm, mozna se pletu, ale podle me "patlama, patlama" rika O.Lipsky :wink: . Skota (Cerny) vari burty, ne? :D :D :D :D .

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát črc 30, 2004 15:28

Medved píše:
DDT píše:Ivane, s tím kvantem použitých náhradních dílů bys už klidně mohl založit vrakoviště.
Tvé opravy mi připomínají jednu scénu z Císařova pekaře, kde Skota (Skoták, aka herec Černý) předvádí Rudolfovi druhému (pekaři - Werichovi) jak dělá toužebně očekávaný elixír a přitom pronáší legendární větu: "Patláma patláma, paprťála, paprťála i patláma, žbrluch." :lol:
Hmmm, mozna se pletu, ale podle me "patlama, patlama" rika O.Lipsky :wink: . Skota (Cerny) vari burty, ne? :D :D :D :D .
že by? :-))))
mno pro ten případ....:

Ivane, s tím kvantem použitých náhradních dílů bys už klidně mohl založit vrakoviště.
Tvé opravy mi připomínají jednu scénu z Císařova pekaře, kde nevím kdo (aka herec Lipský) předvádí Rudolfovi druhému (pekaři - Werichovi) jak dělá toužebně očekávaný elixír a přitom pronáší legendární větu: "Patláma patláma, paprťála, paprťála i patláma, žbrluch." :lol:

Jedna z těch variant bude správně :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte srp 03, 2004 09:38

A to jsem vůbec nepsal, že auto jsem u báby na zahradě zvedal pomocí řeznické trojnožky s kladkostrojem. Ještě byla mastná od poslední zabijačky.

Každopádně platí to co jsem napsal. Co nepotřebuji je zdarma.

Ivan

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte říj 19, 2004 09:06

Zdravím,

nikde jsem se nedočetl o modelu R25 TS - není ani ve výčtu modelů na stránkách RCČR. Nemělo by se to napravit? Nebo tam není schválně?

Ivan

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » stř pro 22, 2004 20:39

Pro Vás, kdo si rádi čtete o těch krasavcích:
http://www.hut.fi/~minoru/renault/r25v6turbo.htm
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host