Renault 25

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
pass
Junior member
Příspěvky: 154
Registrován: pon črc 05, 2004 17:16
Bydliště: HK

Příspěvek od pass » stř pro 22, 2004 20:48

**Mazda 626 2.0i GLE**
Skype "passthank"

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř pro 22, 2004 21:48

Když jsme u těch označení výbavy, minulej tejden jsem zahlídl 25ku-starej model a na C-sloupku, jak bejvá plastovej štítek TS, TurboDX, V6 Injection apod., tak tam byl origoš štítek Club :shock: Zvenku úplně obyčejná 25ka, jednoduchý paraboly, ani mlhovky to myslím nemělo - ale kožený sedačky tam byly :wink: Nikdy jsem tenhle model neviděl, ani v žádnejch materiálech jsem o tom nikde ani zmínku nenašel :roll: Jestli šlo o nějakej akční model, docela se divím, že k tomu vyrobily štítek a umístili na místo běžnýho štítku :o
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » čtv pro 23, 2004 01:21

Jan Kalina píše:Když jsme u těch označení výbavy, minulej tejden jsem zahlídl 25ku-starej model a na C-sloupku, jak bejvá plastovej štítek TS, TurboDX, V6 Injection apod., tak tam byl origoš štítek Club :shock: Zvenku úplně obyčejná 25ka, jednoduchý paraboly, ani mlhovky to myslím nemělo - ale kožený sedačky tam byly :wink: Nikdy jsem tenhle model neviděl, ani v žádnejch materiálech jsem o tom nikde ani zmínku nenašel :roll: Jestli šlo o nějakej akční model, docela se divím, že k tomu vyrobily štítek a umístili na místo běžnýho štítku :o
No, tak si to tam někdo nalepil....:
http://www.renault25.nl/Reghistorie/Tijdlijn.htm
http://aebergon.club.fr/Renault/page_Renault.htm
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv pro 23, 2004 08:20

Je to myslím "nacvakávací", ale hlavně :arrow: šlo o originální plastovej štítek, žádná nálepka nebo práce domácího kutila. Na těch stránkách limitovanejch modelů zdaleka není všechno, znám jich víc zde neuvedenejch :wink:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » čtv pro 23, 2004 15:22

No, nevím, porovnával jsem tři prameny, Club je jen u Clia, tuším....
Hele, Honzo, a nebyla to Cancelář...?
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv pro 23, 2004 15:51

Čeněk Urbanec píše:...nebyla to Cancelář...?
Že bych se jako přehlídl a bylo tam Cancl :?: :D To rozhodně ne, obcházel jsem celý auto dokola a na štítky se díval na obou C-sloupcích zblízka :P Ale něco v tom smyslu by to bejt mohlo, ty kožený sedačky bych řekl že byly původní - byly béžový a auto v hnědý metalíze (SPZ byla myslím pražská a bylo to v Polsku :D )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » čtv pro 23, 2004 16:08

Jan Kalina píše:
Čeněk Urbanec píše:...nebyla to Cancelář...?
Že bych se jako přehlídl a bylo tam Cancl :?: :D To rozhodně ne, obcházel jsem celý auto dokola a na štítky se díval na obou C-sloupcích zblízka :P Ale něco v tom smyslu by to bejt mohlo, ty kožený sedačky bych řekl že byly původní - byly béžový a auto v hnědý metalíze (SPZ byla myslím pražská a bylo to v Polsku :D )
No, ještě je možné, že je to některá nižší výbava a některým servisem dovybavená.... Mám totiž dojem, že ve Francii se prodávají pakety vyšší výbavy, které se jen namontují....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Krosmen
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát led 07, 2005 15:06

25 turbo

Příspěvek od Krosmen » pát led 07, 2005 15:09

Ahoj lidičky,poraďte mi,můžu mít 25 v turbu r.v.92 na co si mám dát pozor a jak je to se spotřebou a tak podobně,prostě celkovou radu jestli by ste mi ho doporučily......
Kdyžtak pište na mejl,mám ho v infu......DÍKEC!!!!!! :shock:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát led 07, 2005 15:26

Turbo má měkký motor. Takže povětšinou vydrží. Na co si dej pozor: Na prášení (kouřící turbo) > oprava 4-16 tisíc.

Jinak má potíže shodné s R25 V6, tj. minimální.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Krosmen
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát led 07, 2005 15:06

Příspěvek od Krosmen » pát led 07, 2005 18:28

díkec,docela o něm uvažuju,kamarád má safrana a 25 mi doporučuje,je prej od svědomitýho majitele a je na ni dost věcí vyměněnejch.....A je to jedna z posledních 92' Ještě takovej dotaz,dělali se jenom s přednim náhonem,nebo i 4x4???

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát led 07, 2005 19:11

pouze přední náhon,
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Krosmen
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát led 07, 2005 15:06

Příspěvek od Krosmen » sob led 08, 2005 19:35

Chlapi dík za rady!!!Doporučili by ste mi 25 v turbu,nebo radši ne.....

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » sob led 08, 2005 20:06

No jasne ber ho, ma ucinejsi motor => ve meste bude zrat o neco min. A tech 205 koniku bude mnamka. Navic ma i lepsi vybavu oproti norm V6i.
A vejdes se u povinneho ruceni do tridy pod 2500 ccm ma objem 2458 ccm :) .
Je to kocar.
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
velkej
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: úte led 18, 2005 11:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2x R25

Příspěvek od velkej » čtv led 20, 2005 09:25

futurak píše:ja mel dve R25 V6. jednu starsi v maxi vybave a jednu novejsi V6 zaklad.
motory obe na vybornou. strasi mela najeto pres 400t a pohadka (nez sem to pucil kamosce, kdy me to stalo spojku a tesneni pod hlavou) novejsi mela najeto 300t a taky v poho. Ta novejsi byla s LPG a nebyl s tim problem.

Problem obou, ale byla elektrika. U tehle aut vecne dou okynka jak priposrany. Mazal sem je menil motorky a vubec vymejslel ptakoviny a okynka sem tlacil rukou. U starsiho modelu se mi zblaznil pocitac a rucicky litali jak na drogach :D po oprave to za mesic zaclo zase...

dalsi minus jsou brzdy na zadku. kdyz jednou zacnou blbnout uz blbnou porad. nez sem potreboval vymenit desticky v pohode. Jak sem na to sahnul a zjistil ze sou temer uplne zarezli zacli problemy.

Velky plus ma u me spotreba tehle auticek. se starsi 2.7 jsem po vymene tesneni pod hlavou a stelungu Davida z Tuklat jel pri 130km/h za 7,8l. Mesto 9-11. Ta 2.9ka na dalnici bezne brala 8-8,5l a ve meste sem jezdil do max 11,5l

Celkovej dojem perfektni svezeni, ale mit to auto delsi dobu znamena spousty nervu s opravama malickosti. Vlastne jako kazdej Renault.
LPG - to rád slyším, že s tím nebyl problém, protože LPG chci montovat, ale hodně lidí mě tu pod toho zrazuje, že to není dobré atd. Jaký systém jsi měl namontovaný (do sání podtlakem řízené či lambda sondou elektronicky / sekvenční vstřik LPG) ? Stalo se ti někdy, že by to střelilo do sání ? Pokud ano, jak často ? Poškodilo se při tom něco ? Na co by jsi doporučil dát si pozor při montáži LPG ? Jak velkou nádrž jsi měl ? Jakou spotřebu LPG jsi měl ? O kolik to jezdilo línějc na LPG než na benzín ?

Elektrika - ten problém jsem už u jedné Baccary viděl. Podle toho, co píšeš, je to asi další výr. vada Baccar, takže se děsím toho, ať to nepotká i mě. Kolik tě stála oprava té elektriky, kde ti to dělali a čím to nakonec bylo ? Nějaký špatný kontakt či co ?

Brzdy - mám obavu, či zadní brzdy nebudu mít též zarezlé ... ruční brzda mi vůbec nefunguje, i když lanko je asi správně nastavené.


Spotřeba - jak ses dostal na tak nízkou spotřebu ? To snad ani neni možný :) Na kolik tě v Tuklatech vyšla ta výměna těsnění pod halvou a seřízení ?

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » čtv led 20, 2005 13:42

Renault 25 - prostor, komfort, síla, elegance, spolehlivost, vyšší, ale přijatelné náklady, konstrukce s ohledem na údržbu a demontáž, toto a mnohem více se dá říci o tomto skvělém vozu.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » čtv črc 21, 2005 09:42

Byl jsem s 25 na takové okružní cestě po balkánu a mám novou zkučenost s R25. Po dohodě s pracovníkem národního parku Velebit (Chorvatsko) jsme získali povolení zkusit vyjet na nějaký místní kopec Prpa. Pracovník (vlastnící Ladu Nivu) nám vysvětlil, že se dá ujet tak 500 metrů, dál se musí jít pěšky. Nakonec jsme ujeli 2 kilometry a auto stanulo na vrcholu kopce. Cestu jsme razili víceméně ručně, některý kameny jsme museli hodit do oudola. V autě byli 4 lidi a kufr nacpaný k prasknutí. Na vrcholu byla vrcholová knížka, kam se zapisují horolezci a turisté, kteří se na kopec doplazí - já tam pro jistotu namaloval schématický obrázek, jak je R25 úplně nahoře se 4 lidmi. :D

Auto to přežilo, jen pneumatiky vypadají jak kdyby na nich řádil Jack Rozparovač.

Takže nová zkušenost - R25 se dá použít i jako Offroad.

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » čtv črc 21, 2005 20:16

Co dodat, šílený Ivan :D
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon črc 25, 2005 15:38

S V6kou bys to vyjel i v zimě. :wink:
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
velkej
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: úte led 18, 2005 11:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od velkej » pon črc 25, 2005 17:10

Hmmm Roberte, jen jestli ty ty nase v6-ky neprecenujes ... podle me tam uz nehraje roli pocet valcu, ale 4x4 apod :-)))

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » pon črc 25, 2005 17:34

Přesně tak čím silnější motor tím ve sněhu horší :)
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon črc 25, 2005 20:43

Ach kdepák. Pneumatiky, rozložení hmotností, zpřevodování, schopnosti řidiče.. - těmhle faktorům bych přikládal stejnou důležitost. A bez motoru s dostatečnou rezervou krouťáku je všechno na nic.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon črc 25, 2005 20:48

To podepíšu!
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon črc 25, 2005 20:56

Tady bych se mírně hádal. Z vlastní zkušenosti vám mohu říct, že R25 V6i je v hlubokém sněho oproto R25 2,0 nebo 2,2 v podstatné nevýhodě vinou hmotnosti, resp. zatížení př. nápravy.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon črc 25, 2005 21:15

DDT píše:Tady bych se mírně hádal. Z vlastní zkušenosti vám mohu říct, že R25 V6i je v hlubokém sněho oproto R25 2,0 nebo 2,2 v podstatné nevýhodě vinou hmotnosti, resp. zatížení př. nápravy.
Ale o tom píše Honza! Je totiž otázkou, kdy je větší váha na přední nápravu nevýhoda ( v hlubokém sněhu určitě, ale vzpomeň si, jak jsme si libovali nad tehdejší praxí odhrnuté vrstvy sněhu a na tomto podkladu štěrk, struska či škvára....) a kdy vyšší procento zatížení přední nápravy výhoda... To je právě ten zelený strom života....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pon črc 25, 2005 21:39

R25 je na sněhu jak doma. Nevím, zda je to konstrukcí nápravy, či čím, každopádně ve sněhu jsem ji prověřil více než dost. Když v zimě nahlásí neprůjezdnou silnici kvůli sněhu někde v okolí, tak do hodiny jsem tam, i kdyby to bylo ve tři ráno. R25ku předčila jen škoda 105 na 14kách 155.

S tím výkonem je to sporný - některé kopce jsme vyjížděli s autama tak, že se dala dvojka dojelo se s postupně chcípajícím motorem až do bodu, kde chcípnul motor úplně - jakékoliv přidání, nebo stagnace, znamenala prokluz. Když si člověk představí, že by se sjezdovkama na ramenou šlapal do kopce 20x za noc, tak většinou přijde na to, jak se dostat co nejvýše. (na vleky nemám, místo vleku používám řidiče a auto, ke sjezdu pár výkonných čelovek). Ono je to dost sporný a jde o konkrétní situaci a konkrétní povrch - někdy je výhoda, že motor nechcípne (tedy vyjede to), jindy je to nevýhoda, protože v agónii "smrti" slabý motor ještě pár desítek metrů utlačí...

Jinak větší váha na předek je výhoda - někdy (když už to nejde jinak) vyženu spolujezdce do mrazu na přední kapotu.

Vůbec nejlepší by byla kolejnice nad celým autem (a kdyby byla s přesahama, tak je to vůbec dokonalý) s posuvným tak 200 - 250 kg závažím. Uvíznete, posunete závaží dozadu, přední část břicha se zvedne a je přístup pod předek, vyházíte sníh, posunete závaží dopředu a jedete dál. Jestli půjdu do nový R25, tak to na starý vyzkouším - alespoň bude sranda (ne nebojte, po silnici bych s tím nejel...)

S pozdravem Ivan

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů