Renault 20 a Renault 30
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renault 20 a Renault 30
Zkušenosti s Renaultem 20 a 30
Naposledy upravil(a) DDT dne čtv črc 08, 2004 09:29, celkem upraveno 1 x.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Taxe mi zdá, že se nějak pozapomíná na starší rendlíky - je to tu jen samá Laguna..
Jak jsem se již zmiňoval jinde, nedávno jsem zcela náhodou objevil v bazaru R-20 TS a na první pohled to bylo "moje" auto Tady mám nedokonalý snímky mýho dokonalýho rencka, to aby bylo jasno, o čem je řeč (a taky pro ty, kteří jste nebyli letos v Jičíně)
Asi je z r.1982, když jsem ho kupoval, měl natočíno (zřejmě skutečnejch) 185.tkm - dnes už tam mám 189.tkm a pohoda
Tedy, né že by to bylo úplně bez chyby - holt je to stará kárka, ale na ten věk šlape výborně. A ty neduhy?
O tý nádrži jsem se už zmiňoval - ještě jsem se nedostal ke zkontrolování všech hadiček, který z ní vedou, jestli není některá povolená, ale viděl bych to možná na netěsnost okolo plováku - on je totiž do ní strčenej ne v nejvyšším místě, ale v dolíku a zákonitě když dám nádrž plnou a nebude to pořádně těsnit, tamtudy to určitě poteče ven
Pak mě občas vypeče šíbr - to když dýl a víc prší a auto stojí čumákem do kopce, tak nateče voda to tý kapsy mezi střechou a stropnicí kam se zasouvá šíbr a když se auto narovná nebo zabrzdím, setrvačnost udělá svý a studená sprcha mě nemine Měl jste už někdo u renaulta rozdělanej elektrickej šíbr? Mohlo by to bejt stejný i u R25, to je mezi Vámi ještě celkem frekventovanej model - v obou předních rozích jsou odtokový kanálky a hadičky asi vedou skrze A-sloupky, dozadu ale vidět není, tak nevím, jestli tam nějaký jsou - jestli jo (a to bych čekal), asi budou nějak zanesený a ucpaný. Pak asi časem bude potřeba vyměnit ty těsnící gumy v šíbru, něco je zpuchřelý - nevíte někdo, jestli je to identický s tou 25kou (rozměrově) a zda se to dá sehnat nový za rozumnou cenu?
Pak mě trápí (tedy ne zas tolik ) startování studenýho motoru - když ráno přijdu k úplně studenýmu autu, tak mi to sice chytne hned, ale taky to hned chcípne - až tak na 3.pokus to ustojím a udržím jakž takž v otáčkách, aby to nechcíplo. Během chvilky - tak do minuty - to ale už pak volnoběh udrží a je to v poho, zrovna tak i každej další start ten den, pokud je motor (karbec) alespoň nepatrně odraženej. Slyšel jsem, že u R25 odcházej na karburátoru či vstřikování nějaký válečky, který se staraj o právě tyhle studený starty, tak mě napadlo, že by to tu mohl bejt stejnej problém. Ale není to nic dramatickýho, tak to zatím neřeším
Teď jsem si ještě vzpomněl, že mě zlobí voda v benzínu - a to už dost otravně a dlouho - nepomáhá ani líh, ani velfobin, ani novej filtr.. Párkrát jsem natankoval u HDB (prý "..a s námi jedete!" - no, já spíš stojím a rozdělávám karbec ) a dost se mi to vymstilo. Asi budu muset vyndat nádrž a pořádně vyčistit - ale až během měsíce, mám slíbenej manuál právě na R20TS, tak až tu bude a budu chytřejší, pustím se do toho
Koukám, že jsem se nějak rozepsal - něco si zas nechám na příště - nějaký fotečky ze světa, odkazy, technický údaje,..
Ještě pozn.pro DDT: Viktore, asi by nebylo na škodu sjednotit tu R20 a R30 - jak už někdo říkal - v jednotě je síla - a jsou to přece bratři
EDIT by DDT: Mas to mit
Jak jsem se již zmiňoval jinde, nedávno jsem zcela náhodou objevil v bazaru R-20 TS a na první pohled to bylo "moje" auto Tady mám nedokonalý snímky mýho dokonalýho rencka, to aby bylo jasno, o čem je řeč (a taky pro ty, kteří jste nebyli letos v Jičíně)
Asi je z r.1982, když jsem ho kupoval, měl natočíno (zřejmě skutečnejch) 185.tkm - dnes už tam mám 189.tkm a pohoda
Tedy, né že by to bylo úplně bez chyby - holt je to stará kárka, ale na ten věk šlape výborně. A ty neduhy?
O tý nádrži jsem se už zmiňoval - ještě jsem se nedostal ke zkontrolování všech hadiček, který z ní vedou, jestli není některá povolená, ale viděl bych to možná na netěsnost okolo plováku - on je totiž do ní strčenej ne v nejvyšším místě, ale v dolíku a zákonitě když dám nádrž plnou a nebude to pořádně těsnit, tamtudy to určitě poteče ven
Pak mě občas vypeče šíbr - to když dýl a víc prší a auto stojí čumákem do kopce, tak nateče voda to tý kapsy mezi střechou a stropnicí kam se zasouvá šíbr a když se auto narovná nebo zabrzdím, setrvačnost udělá svý a studená sprcha mě nemine Měl jste už někdo u renaulta rozdělanej elektrickej šíbr? Mohlo by to bejt stejný i u R25, to je mezi Vámi ještě celkem frekventovanej model - v obou předních rozích jsou odtokový kanálky a hadičky asi vedou skrze A-sloupky, dozadu ale vidět není, tak nevím, jestli tam nějaký jsou - jestli jo (a to bych čekal), asi budou nějak zanesený a ucpaný. Pak asi časem bude potřeba vyměnit ty těsnící gumy v šíbru, něco je zpuchřelý - nevíte někdo, jestli je to identický s tou 25kou (rozměrově) a zda se to dá sehnat nový za rozumnou cenu?
Pak mě trápí (tedy ne zas tolik ) startování studenýho motoru - když ráno přijdu k úplně studenýmu autu, tak mi to sice chytne hned, ale taky to hned chcípne - až tak na 3.pokus to ustojím a udržím jakž takž v otáčkách, aby to nechcíplo. Během chvilky - tak do minuty - to ale už pak volnoběh udrží a je to v poho, zrovna tak i každej další start ten den, pokud je motor (karbec) alespoň nepatrně odraženej. Slyšel jsem, že u R25 odcházej na karburátoru či vstřikování nějaký válečky, který se staraj o právě tyhle studený starty, tak mě napadlo, že by to tu mohl bejt stejnej problém. Ale není to nic dramatickýho, tak to zatím neřeším
Teď jsem si ještě vzpomněl, že mě zlobí voda v benzínu - a to už dost otravně a dlouho - nepomáhá ani líh, ani velfobin, ani novej filtr.. Párkrát jsem natankoval u HDB (prý "..a s námi jedete!" - no, já spíš stojím a rozdělávám karbec ) a dost se mi to vymstilo. Asi budu muset vyndat nádrž a pořádně vyčistit - ale až během měsíce, mám slíbenej manuál právě na R20TS, tak až tu bude a budu chytřejší, pustím se do toho
Koukám, že jsem se nějak rozepsal - něco si zas nechám na příště - nějaký fotečky ze světa, odkazy, technický údaje,..
Ještě pozn.pro DDT: Viktore, asi by nebylo na škodu sjednotit tu R20 a R30 - jak už někdo říkal - v jednotě je síla - a jsou to přece bratři
EDIT by DDT: Mas to mit
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- lagunn
- Junior member
- Příspěvky: 194
- Registrován: čtv úno 26, 2004 21:54
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Honzo !
S tím lihem opatrně. Já jsem ho kdysi taky párkrát nalil do nádrže(samozřejmě že v rozumné míře), ale docela se mi to vymstilo - pak jsem každou chvíli čistil odkalovací nádobku od rzi. P.S. - pokud máš u svýho Rencka plastovou nádrž, tak to vadit nebude. Jinak fakt opatrně. Líh je potvora
S tím lihem opatrně. Já jsem ho kdysi taky párkrát nalil do nádrže(samozřejmě že v rozumné míře), ale docela se mi to vymstilo - pak jsem každou chvíli čistil odkalovací nádobku od rzi. P.S. - pokud máš u svýho Rencka plastovou nádrž, tak to vadit nebude. Jinak fakt opatrně. Líh je potvora
Zdraví lagunn
Laguna 1.8 RN combi + LPG
Laguna 1.8 RN combi + LPG
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
S tím lihem zacházím tak nějak "přiměřeně", nalil jsem tam jen asi litr do dvacky benzínu. O plastový nádrži si můžu s tímhle rokem výroby nechat jen zdát - uvažuju o tom, že až ji vyndám a zjistím, že to bude mít brzy za sebou, tak tam spíš nabastlím plastovou z R5 (ty mám 2 ) - ale zas bych měj jen 43 litrů, tak nevím. Ale když to nebude tak velkej problém, tak to asi udělám, on mě taky zlobí plovák - když ho vytáhnu ven, tak krásně plynule předává informace o stavu na ukazatel na palubce, i kontrolku báječně rozsvěcí, ale jen ho tam vrátím, tak se vždy nějak sekne a nechce měnit polohu. Myslel jsem, že ho tam dávám třeba nějak blbě - obráceně, nebo naštorc - ale jinak tam prostě nejde a nekomunikuje se mnou
No, jinak jsem vyzjistil, že modelová řada R20/30 se přestala vyrábět 26.10.1983, celkový vyrobený počty dosáhly u R20... 619.312 ks, u R30... 154.281 ks. Ty čísla jsou celkem pochopitelný - ikdyž se R30 vyráběla delší dobu a měla "náskok" a vždy lepší výbavu, pro běžný uživatele byla v tý době finančně dostupnější R20 (např.v r.82 stál nejlevnější R20LS (2.0-104PS, 4-kvalt) 57.500FRF, nejdražší R20TXA (2.2-116PS, automat) 74.400FRF - oproti tomu R30TX/TD (2.7/V6-142PS nebo 2.1-85PS) 89.500FRF a R30TXAutom. 92.200FRF (pro srovnání: R5AlpineTurbo-56,8t R18 (1.4+4-kvalt)-41,2t Škoda120LS-24,33tFRF ) a přestože R20 byl "jen mladší a chudší bráška R30", i tak poskytoval nadstandardní pohodlí, výkony a výbavu oproti lecjaký konkurenci Předpokládám, že v těhle číslech jsou započtený auta vyrobený do onoho data a se značkou Renault, neboť jsem narazil i na licenční R20 s jinou značkou (foto bude )
No, jinak jsem vyzjistil, že modelová řada R20/30 se přestala vyrábět 26.10.1983, celkový vyrobený počty dosáhly u R20... 619.312 ks, u R30... 154.281 ks. Ty čísla jsou celkem pochopitelný - ikdyž se R30 vyráběla delší dobu a měla "náskok" a vždy lepší výbavu, pro běžný uživatele byla v tý době finančně dostupnější R20 (např.v r.82 stál nejlevnější R20LS (2.0-104PS, 4-kvalt) 57.500FRF, nejdražší R20TXA (2.2-116PS, automat) 74.400FRF - oproti tomu R30TX/TD (2.7/V6-142PS nebo 2.1-85PS) 89.500FRF a R30TXAutom. 92.200FRF (pro srovnání: R5AlpineTurbo-56,8t R18 (1.4+4-kvalt)-41,2t Škoda120LS-24,33tFRF ) a přestože R20 byl "jen mladší a chudší bráška R30", i tak poskytoval nadstandardní pohodlí, výkony a výbavu oproti lecjaký konkurenci Předpokládám, že v těhle číslech jsou započtený auta vyrobený do onoho data a se značkou Renault, neboť jsem narazil i na licenční R20 s jinou značkou (foto bude )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Licenční R20
Jaxem se zmínil posledně, objevil jsem dvacítku, která se vyráběla mimo Francii a nejmenovala se Renault A co to tedy bylo Nuže - tak jako se R8 jmenovala Dacia1100 a R12 Dacia1300, tak R20 byla Dacia2000 Tohle jsem teda vůbec netušil, ani na oficiálních stránkách Dacie jsem o tom nenašel ani zmínku Ale něco jsem přecijenom vyštrachal, takže tu.. (a tady měla bejt fotka a na 2 další link, ale nějak to nefachá, tak mi dejte chvilku, než je dám jinam )Podle těch snímků bych řekl, že šlo o 1.verzi - 3-šroubový náboje kol, nárazníky bez gumových lišt a sedačky bez opěrek hlav. Co tam je ještě vidět, to je barva - vyráběný to bylo prý výhradně v této tmavěmodré nebo v černé barvě. Co vidět není, ale napoví číslo "2000" v názvu - motor z R20LS/TS - 2.0 a tahle kára byla určená především pro tehdejší rumunskou nomenklaturu.
Nevím tedy nic oficiálně, čili kdy se to dělalo, zda jen montovalo z fr.dílů, kolik toho bylo, jaký verze.. Ale napsal jsem už panu Černuškovi z DaciaČR (LumOris) dotaz, tak jestli se to k němu dostane a jestli se on dostane k odpovědi, dám vědět. Mimochodem, už jsem měl tu čest být s ním v kontaktu a musím Vám říct, že pokud našinec shání na rumunský auto něco, co tu není (a ani nikdy nebylo!) k sehnání a v Rumunsku to existuje už jenom v jednom jediným exempláři, tak on je schopnej to sehnat Osobně mi těch asi 30kg "železa" dovezl z Rumunska v kufru svýho osobáku tomu říkám péče o zákazníka
Nevím tedy nic oficiálně, čili kdy se to dělalo, zda jen montovalo z fr.dílů, kolik toho bylo, jaký verze.. Ale napsal jsem už panu Černuškovi z DaciaČR (LumOris) dotaz, tak jestli se to k němu dostane a jestli se on dostane k odpovědi, dám vědět. Mimochodem, už jsem měl tu čest být s ním v kontaktu a musím Vám říct, že pokud našinec shání na rumunský auto něco, co tu není (a ani nikdy nebylo!) k sehnání a v Rumunsku to existuje už jenom v jednom jediným exempláři, tak on je schopnej to sehnat Osobně mi těch asi 30kg "železa" dovezl z Rumunska v kufru svýho osobáku tomu říkám péče o zákazníka
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Konečně fotky
Slíbený fotky najdete zde: http://dacia2000.cf.cz/
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
R 20 TL
Nazdar kluci. Ten muj se jmenuje R 20 TL, r.v. 1978, jeste se jenom spoznavame ale padli sme si do oka. ma najeto 208 tis. km, kola mam na 3 sroubech a sem rad ze sem nasel nekoho jinyho kdo ma taky R20
tel:: 00421903480242
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
To zas byl dnes den Byl jsem v servisu domluvit si přesnej termín a cestu zpět (6km) jsem jel 2 hodiny 3x jsem rozdělával karbec.. Jak je sakra možný, že mi bordel projde skrz odkalovací skleničku se sejtkem a pak ještě skrz papírovej filtřík V plovákový komoře je furt smetí. Dnes jsem dokonce vyhodil původní tankovací hrdlo nádrže, neb je železný, už opravovaný-vařený a uvnitř koroduje (odtud možná ten sajrajt) a jelikož není nad domácí vrakáček , už tam je hrdlo z R5 (plastový) a mezikus pro změnu z Ara Takže padat tam už nemá co kudy, jen zbejvá to vyčistit - bohužel to mám přistavit do servisu až v úterý a v pátek na weekend jedu k Horš.Týnu - jen teda nevím, čím
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- futurak
- Starting member
- Příspěvky: 61
- Registrován: pon bře 01, 2004 16:16
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
vrak R20 na nehr dily
hele kluci na vrakovisti ve Slusticich u Prahy je R20ka podle me docela slusna, ale hlavne kompletni a chce za ni 600 kc... to je podle me super cena pac tech dilu na to uz moc neni...
ja tam takhle koupil Fuego za 500,- a pri ty prilezitosti sem to tam zahlid...
ale asi nejak v blizky dobe pac mi rikal ze to jinak vyveze na srot...
kdyby ste meli problem se tam dostat ci nejakej jinej dotaz tak na futurak@futurak.com
ja tam takhle koupil Fuego za 500,- a pri ty prilezitosti sem to tam zahlid...
ale asi nejak v blizky dobe pac mi rikal ze to jinak vyveze na srot...
kdyby ste meli problem se tam dostat ci nejakej jinej dotaz tak na futurak@futurak.com
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
V Autolandu Během tejdne bych měl jet přes Prahu, tak mi snad zajížďka vyjde (není nad domácí vrakáček ) Dík za info
Moje R20 je momentálně v servisu (ještě že R21-2L Turbo-NeTurbo jezdí ) bude novej rozvoďák, kladka, olej, filtr, svíčky, brzdový trubky, možná nějakej ten čep a silentblok,.. Prostě příprava na STK, končí sice až v únoru, ale kdo by pod tím pak ležel v mrazech
Moje R20 je momentálně v servisu (ještě že R21-2L Turbo-NeTurbo jezdí ) bude novej rozvoďák, kladka, olej, filtr, svíčky, brzdový trubky, možná nějakej ten čep a silentblok,.. Prostě příprava na STK, končí sice až v únoru, ale kdo by pod tím pak ležel v mrazech
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Taxem R20 dnes dovezl domů - vyčištěná nádrž, nový lanka ručky, zadní ložiska, 13m brzdovejch trubiček, brzd.kapal., 1x čep řízení, destičky, mot.olej, filtry, svíčky, rozv.řemen + kladka, vnější manžety na poloosách, stočený kotouče + bubny.. No, a pro ty, kteří víte, za kolik jsem to koupil.. ..hodnota vozu se nám více než zdvojnásobila
(jen tak ze srandy koupil by to teď někdo řekněme za 25.tis. (a pro ty, kteří nevědí, kolik mě to fšechno stálo stálo mě to fšechno víc, než těch 25.t ))
Teď se mi zdá, že R20 je živější, než ta R21, brzdy jsou nezajetý a přijdou mi oproti R21 o dost slabší - uvidím ale za pár dní
(jen tak ze srandy koupil by to teď někdo řekněme za 25.tis. (a pro ty, kteří nevědí, kolik mě to fšechno stálo stálo mě to fšechno víc, než těch 25.t ))
Teď se mi zdá, že R20 je živější, než ta R21, brzdy jsou nezajetý a přijdou mi oproti R21 o dost slabší - uvidím ale za pár dní
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A máme tu jednu exkurzi na západ nebyl jsem koukám jedinej, kdo měl problémy s tankovacím hrdlem
Je to z jedný nádherný dvacítky 2.2 v automatu, takhle vypadala zhruba před necelejma 4 rokama...
...a bohužel takhle dopadla před pár tejdny
Je to z jedný nádherný dvacítky 2.2 v automatu, takhle vypadala zhruba před necelejma 4 rokama...
...a bohužel takhle dopadla před pár tejdny
Naposledy upravil(a) Jan Kalina dne pon kvě 02, 2005 22:19, celkem upraveno 1 x.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nemáte někdo zájem rozšířit naše řady Možná budou k mání papíry k R20 s motorem 1647ccm (výhodný vzhledem k povinnýmu ručení ) použitelný na cokoliv (2.0 i 2.2), čili případní zájemci: řaďte se do trojstupu, vytvořím pořadník
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Kdož chcete rozšířit naše řady, v Annonci bude 5.1. jedna dvacítka s papírama, odhaduju to na TXko, jedno z posledních vyrobenejch renault 20 r. v. 84 stk. em-8.05, plne pojizdny. hak 1000kg dobre prac. auto. cena 7000kc
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 5.1.2005 UW8QK8
Já bych mu dal "pracovní auto" (no, já to původně taky tak kupoval, ale - věčná škoda s tím autem jezdit jindy, než v neděli )
(mně se to vážně nikam (zatím) nevejde (a to ještě nemám doma tu dvacítku, ze který budou TL-papíry ))
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 5.1.2005 UW8QK8
Já bych mu dal "pracovní auto" (no, já to původně taky tak kupoval, ale - věčná škoda s tím autem jezdit jindy, než v neděli )
(mně se to vážně nikam (zatím) nevejde (a to ještě nemám doma tu dvacítku, ze který budou TL-papíry ))
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nu, tak mám konečně doma ten druhej kousek
První okouknutí a porovnání s tou první novej model, ale zřejmě starší provedení (tipuju 80-81) - nárazníky s gumovejma lištama, obyčejnější potahy na sedačkých, nemá šíbr, rozteč 4x130 (plecháče 14" bohužel tradičně bez krytek středový díry ), ale zase má zadní stěrač a všechny chromový lišty okolo masky (na tý modrostříbrný oboje nikdy nebylo). Kastle je TS, má to dokonce oba zadní štítky (RENAULT20TS i velkej 2litres, přední malej do masky 2litres doma mám ) Co je pod kapotou, to teprv budu zjišťovat - buď 2.0 nebo spíš prý snad 2.2 - motor byl měněnej. A kdybyste tedy někdo z toho chtěli ty papíry, jsou na R20TL 1635ccm r.v.1976 barva zelená
První okouknutí a porovnání s tou první novej model, ale zřejmě starší provedení (tipuju 80-81) - nárazníky s gumovejma lištama, obyčejnější potahy na sedačkých, nemá šíbr, rozteč 4x130 (plecháče 14" bohužel tradičně bez krytek středový díry ), ale zase má zadní stěrač a všechny chromový lišty okolo masky (na tý modrostříbrný oboje nikdy nebylo). Kastle je TS, má to dokonce oba zadní štítky (RENAULT20TS i velkej 2litres, přední malej do masky 2litres doma mám ) Co je pod kapotou, to teprv budu zjišťovat - buď 2.0 nebo spíš prý snad 2.2 - motor byl měněnej. A kdybyste tedy někdo z toho chtěli ty papíry, jsou na R20TL 1635ccm r.v.1976 barva zelená
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Má-li někdo zbytečnejch "jen" 2900,-euro, tady je jedna velmi pěkná 30ka TX z 1983 v kůži a s dalšíma libůstkama (jen dáte novou spojku a jezdíte na srazy RCČR jako prezident )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nuže, tak po dnešku mám vyvařený uložení zadních pružin včetně podběhů (10 pytlů cementu to zcela jistě unese (né že bych je tam musel vozit ) Ještě je to třeba začistit a řádně povrchově ošetřit, ale z nejhoršího jsem venku Teď ještě vyšpekulovat, který pružiny bude nejvhodnější nasadit - stahováky už mám hotový svoje, tak lze experimentovat do álelůjá
(podle počasí a nálady (a fínancí ) přijdou na řadu prahy, a na konec chuťovka s překvapením (počítám nepříjemným ) - přední podběhy s A-sloupkem spojeno s výměnou blatníků )
(podle počasí a nálady (a fínancí ) přijdou na řadu prahy, a na konec chuťovka s překvapením (počítám nepříjemným ) - přední podběhy s A-sloupkem spojeno s výměnou blatníků )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ták páni, popojedem
Po nekonečných trápeních jsem vyřešil tu svoji nádrž. Došla mi trpělivost, taxem ji flexou rozpůlil, abych nakonec zjistil, že je úplně zdravá a bordýlek byl usazenej pod sací miskou (foto někdy dodám). Začal jsem ji tedy důkladně čistit zvenku a připravovat na sletování a povrchovou úpravu na věčné časy, když tu mě napadla spásná myšlenka - jakpak asi vypadá ta plastová v 25ce Jelikož 25ka používá jak 67L-plech (stejně jako R20/30), tak 72L-plast, kastle by se lišit kvůli tomu nemusela. No a opravdu - je to tam, padlo to tam jak ulitý, včetně připevňovacích otvorů. Jedinej jestli můžu napsat problém byl s plovákem, neboť u 25ky při plný nádrži vystupuje nad ten otvor v takovým válečku a ten mi narážel už na podlahu pod zadním sedadlem - vyřešilo to nahřátí okolí těch vstupních otvorů do nádrže horkovzdušnou pistolí a zatlačení o pár cm do nádrže. S tím se musela zkrátit trubička sacího koše, ale to byla brnkačka. Pak jsem ještě přepájel trochu ten tišťák v nádrži na palivoměr, dal delší odvzdušňovací hadičky a jednu nadbytečnou napojil do téčka - toliko úskalí s nádrží - tahle už nezrezne ani zvenku Tímto díky Robertovi
Jako další věc jsem asi dořešil ty pružiny. Dal jsem 25kový (V6) a nad ně 3,5cm nadložky. Původní pružiny byly moc měkký (měkký to bejt má, ale tohle už bylo fakt moc a stačilo, aby si někdo sednul dozadu a dostalo to hlubokej záklon, natož něco dávat do kufru), tak tyhle tvrdší přišly vhod. Po zatížení to zas tolik neklesá, v kombinaci se slabším stabilizátorem oproti 25ce by to mohlo bejt stále ještě přijatelně měkký. Tímto taky díky Robertovi
No a když už jsme u toho - R25 má spoustu věcí naprosto shodnejch s R20/30, tudíž zaměnitelnejch
Nemám ještě vyřešenej rozměr pneu a to taky na odpružení a jízdním komfortu udělá dost. V TP mám (jelikož je to papírově 1.6TL) jen 165R13, ale to je strašně malý kolo. Pokud bych dal 13", tak bych musel něco většího. Ale spíš 14" - na tý druhý 20ce je 185/70R14 a vypadá to vážně o moc líp - ještě popřemejšlím
Po nekonečných trápeních jsem vyřešil tu svoji nádrž. Došla mi trpělivost, taxem ji flexou rozpůlil, abych nakonec zjistil, že je úplně zdravá a bordýlek byl usazenej pod sací miskou (foto někdy dodám). Začal jsem ji tedy důkladně čistit zvenku a připravovat na sletování a povrchovou úpravu na věčné časy, když tu mě napadla spásná myšlenka - jakpak asi vypadá ta plastová v 25ce Jelikož 25ka používá jak 67L-plech (stejně jako R20/30), tak 72L-plast, kastle by se lišit kvůli tomu nemusela. No a opravdu - je to tam, padlo to tam jak ulitý, včetně připevňovacích otvorů. Jedinej jestli můžu napsat problém byl s plovákem, neboť u 25ky při plný nádrži vystupuje nad ten otvor v takovým válečku a ten mi narážel už na podlahu pod zadním sedadlem - vyřešilo to nahřátí okolí těch vstupních otvorů do nádrže horkovzdušnou pistolí a zatlačení o pár cm do nádrže. S tím se musela zkrátit trubička sacího koše, ale to byla brnkačka. Pak jsem ještě přepájel trochu ten tišťák v nádrži na palivoměr, dal delší odvzdušňovací hadičky a jednu nadbytečnou napojil do téčka - toliko úskalí s nádrží - tahle už nezrezne ani zvenku Tímto díky Robertovi
Jako další věc jsem asi dořešil ty pružiny. Dal jsem 25kový (V6) a nad ně 3,5cm nadložky. Původní pružiny byly moc měkký (měkký to bejt má, ale tohle už bylo fakt moc a stačilo, aby si někdo sednul dozadu a dostalo to hlubokej záklon, natož něco dávat do kufru), tak tyhle tvrdší přišly vhod. Po zatížení to zas tolik neklesá, v kombinaci se slabším stabilizátorem oproti 25ce by to mohlo bejt stále ještě přijatelně měkký. Tímto taky díky Robertovi
No a když už jsme u toho - R25 má spoustu věcí naprosto shodnejch s R20/30, tudíž zaměnitelnejch
Nemám ještě vyřešenej rozměr pneu a to taky na odpružení a jízdním komfortu udělá dost. V TP mám (jelikož je to papírově 1.6TL) jen 165R13, ale to je strašně malý kolo. Pokud bych dal 13", tak bych musel něco většího. Ale spíš 14" - na tý druhý 20ce je 185/70R14 a vypadá to vážně o moc líp - ještě popřemejšlím
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- velkej
- Junior member
- Příspěvky: 141
- Registrován: úte led 18, 2005 11:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Honzo, pročítám tuhle sekci věnovanou R20 a R30 ... ty jseš teda nadšenec, člověče. Škoda, že jsi neměl R20 před pár lety zpátky, tehdy jsem je měl R20 a R30 jako obrovskej koníček. Jsou to skvělý auta. A pořád se mi tvarově líbí - víc než R25, co mám teď, R20 měla takovej jedinečnej tvar karoserie. Až budeš mít cestu kolem, tak se stav, pokecáme a ukážu ti ty moje R20 a R30, co mám na prodej a díly - které mám a ke kterým se dostanu (však víš, jak to u nás chodí) ...
Pavel http://www.Renault25.cz
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
No jo, většinou je to tu takovej můj "monolog"
Dnes jsem se stavoval v HK u Renaultů, jestli se dá a za kolik sehnat nová guma okolo origoš šíbru.. Ta stojí cca 2100,- - teda stála by, kdyby se dala sehnat - už nedá Nemáš ji taky náhodu Pavle někde v regále? Nepotřebuju úplně novou, jen nesmí bejt zkroucená od blbýho zavírání Všechny vraky, o kterej kde vím, šíbr nemaj, není kde brát Jo, vlastně říkal mi Tomáš, že ve 30kách jede někdo z Mělníka a má jich několik - neznáš? Asi si budu muset udělat vejlet i tam, ale prej není moc komunikativní. Objevil jsem jednu trosku kousek odsud a má dobrý 2 ty plastový rámečky do dveří, tak snad do srazu to stihnu očesat To je ale asi tak jediný, co se z toho dá použít - jinak fakt totální troska. Čím dál víc jsem rád, v jakým stavu mám ve svý 20ce interiér - co kde teď vidím, je všechno rozervaný, plasty polámaný, prostě k nepoužití
Dnes jsem se stavoval v HK u Renaultů, jestli se dá a za kolik sehnat nová guma okolo origoš šíbru.. Ta stojí cca 2100,- - teda stála by, kdyby se dala sehnat - už nedá Nemáš ji taky náhodu Pavle někde v regále? Nepotřebuju úplně novou, jen nesmí bejt zkroucená od blbýho zavírání Všechny vraky, o kterej kde vím, šíbr nemaj, není kde brát Jo, vlastně říkal mi Tomáš, že ve 30kách jede někdo z Mělníka a má jich několik - neznáš? Asi si budu muset udělat vejlet i tam, ale prej není moc komunikativní. Objevil jsem jednu trosku kousek odsud a má dobrý 2 ty plastový rámečky do dveří, tak snad do srazu to stihnu očesat To je ale asi tak jediný, co se z toho dá použít - jinak fakt totální troska. Čím dál víc jsem rád, v jakým stavu mám ve svý 20ce interiér - co kde teď vidím, je všechno rozervaný, plasty polámaný, prostě k nepoužití
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- velkej
- Junior member
- Příspěvky: 141
- Registrován: úte led 18, 2005 11:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jo, na R20 a R30 už před 8 lety nebylo možné nic koupit. Odpověď byla vždy jednoduchá: nemáme ani katalog ani mikrofiše. Dva litry za gumu neni moc levný, ale když není jiná šance ... Já ji určitě jako díl nemám. Mám leda na autě - ten R30 ji má. Zohýbaná určitě není, ale či se ti bude líbit nevím, nový holt neni. Maníka s R30 z Mělníka neznám. Kdysi dávno před lety byli v Praze dva maníci, co se jen R20 a R30 díly zabývali, teď už neznám nikoho. No jak budeš mít čas, někdy se stav, proberem, co mám za auta a díly.
Pavel http://www.Renault25.cz
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak se tak dozvídám, že Dacia vyráběla takové méně podařené kopie Renaultů a nezastavila se ani před R20, jsem rád, že nepokračovala dál. Jakéhopak dalšího Renaulta by postavila do řady?
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Jaképak: " by "...? Staví Logana....Robert píše:Jak se tak dozvídám, že Dacia vyráběla takové méně podařené kopie Renaultů a nezastavila se ani před R20, jsem rád, že nepokračovala dál. Jakéhopak dalšího Renaulta by postavila do řady?
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ještě že přeskočili R25. A Logan vychází z Renaulta?
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A jedna kuriozitka pro oživení R30TS break
Na rozdíl od 25kybreak není toto řešeno výměnou zadní výklopný stěny, nýbrž kompletní přestavbou střechy, C-sloupků (možná i včetně dveří, to není až tak úplně patrný), zadních blatníků, zadního čela a pochopitelně toho víka (sklo zůstalo původní, jen je posazeno níž). Docela by mě zajímalo, jestli jde o malosériovku na zakázku dle dokumentace u specializovaný firmy (podobně jako FuegoCabrio Einfeldt), nebo je to naprostá kusovka nějakýho správně ujetýho šílence
Na rozdíl od 25kybreak není toto řešeno výměnou zadní výklopný stěny, nýbrž kompletní přestavbou střechy, C-sloupků (možná i včetně dveří, to není až tak úplně patrný), zadních blatníků, zadního čela a pochopitelně toho víka (sklo zůstalo původní, jen je posazeno níž). Docela by mě zajímalo, jestli jde o malosériovku na zakázku dle dokumentace u specializovaný firmy (podobně jako FuegoCabrio Einfeldt), nebo je to naprostá kusovka nějakýho správně ujetýho šílence
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů