Renault Megane Scenic 1996- 2003
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Těch kdyby tam bylo asi víc... kdybych nespěchal, kdybych měl lepší tlumiče, kdyby nebylo náledí, kdybych jel pomaleji, kdybych nebyl blbej... kdybych měl havarijní pojistku...
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Myslím, že to není tlumičema, ale celkovou konstrukcí podvozku.
ně se Thalia taky hrozně houpe a naklání. Už jsem si zvykl, že do zatáček musím pomaleji, než u ostatních dvou aut.
ně se Thalia taky hrozně houpe a naklání. Už jsem si zvykl, že do zatáček musím pomaleji, než u ostatních dvou aut.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Říká se, že ženy jsou jako vítr. Přináší život, vláhu, teplo...
...ale, jsou také jako uragán. Berou domy, děti, auta...
A tak se stalo, že jsem jednoho krásného jarního dne dobrovolně odevzdal klíče od vozu Mégane Break a zůstal automobilově "opuštěn". Ponechán brutálnímu osudu cyklisty a za dobrého počasí motocyklisty.
Ne že bych byl línej jak prase, ale život bez auta si po tolika letech "pohybové svobody" a nezávislosti nedokážu představit. Vystrašen a zcela frustrován představou, že v zimě nasadím rukavice a beranici a budu trpět jako zvíře na kole, případně v prostředcích městské hromadné dopravy, obětoval jsem "tu druhou" vysněnou věc. Motocykl, který mi po rozvodu zbyl, se stal zcela neefektivním dopravním prostředkem.
Sečteno a podtrženo, Suzuki GSX 600 musela z domu a tak se stalo, že v Pátek třináctého jsem vzal červenou krásku na naši poslední společnou cestu. Když jsme dojeli na místo určení, byla červená vyměněna za osobní automobil Renault Mégane Scénic 2.0i 8V.
Renaulty znám, Mégany rovněž, Scénic mi také nebyl cizí a tak jsem věděl, do čeho jdu. Zprvu jsem se trochu obával staršího typu motoru o objemu 2 litry s pouhými osmi ventily. Časem se ukázalo, že tyto obavy byly zcela zbytečné ba naopak. Dvoulitrový motor o výkonu 84kW poskytuje vozu s váhou kolem 1400kg dostatečný výkon a v porovnání s předchozím Breakem 1.6 16V 74kW je Scénic trhač asfaltu.
Snažím se srovnávat vzájemně všechna auta, která jsem kdy vlastnil či s nimi aktivně jezdil. Při vzpomínkách na některé se začnu klepat ze stresu a plakat (Š120, Favorit), jindy mne zamrzí že už je nemám (R21 - srdcová záležitost), u dalších mne vlastně zahřeje, že už je nemám (bohužel Break).
U R21 (předchůdce Laguny) jsem miloval ten prostor, sílu a zátah motoru, vymazlený interiér v semiši a elektrika. Bohužel, byl to sedan, což činí vůz prakticky nepoužitelný pro rodinné účely.
Break (nástupce R19) na tom byl díky karoserii kombi o poznání lépe, bohužel, ubylo prostoru pro posádku a můj konkrétní vůz trpěl špatným záběhem motoru. Auto bylo líné z čeho jsem byl otrávený celou dobu vlastnictví, ale svou službu nakonec nějak odvedlo a vlastně ještě odvádí.
Když jsem tedy onen pátek třináctého, po podpisu dohody o výměně vozidel, usedl za volant Scénika, dýchla na mne pohoda plynoucí z vnitřního prostoru vozu. To auto je příjemně prosvětlené a vzdušné. Stal jsem se v podstatě druhým majitelem. Vůz byl dovezen ze Švýcarska a přestože je 15 let starý, je v zachovalém stavu. Pro mé účely naprosto dostačující a navíc s vědomím "za jakých okolností" jsem k němu přišel, to dopadlo nejlépe jak mohlo.
Scénic mne baví svou variabilitou. Různé posouvání sedaček, sklápění stolečků, výškové posouvání krytu kufru, vytvoření čtyřmístného vozu, všudypřítomné odkládací prostory a přihrádky... děti to naprosto zbožňují a já vítám prostor pro nezbytné doplňky. Můj kus má slušný motor. S nájezdem 160tkm jsem nechal udělat rozvody, vyměnit olej, filtr - klasika. S autem se pohybuji převážně po městě, což se projevuje na spotřebě kolem 9-9.5 litrů na 100km. Povinné ručení vyžaduje v mém případě roční investici ve výši 3.600,- Kč co se dá utáhnout.
Letní prázdniny byl Scénic již v plném nasazení. Cesty na chalupy, výlety do lesů, tahání nákupů o objemu "asi bude konec světa" se staly jeho každodenním chlebem. Zvládl i proměnu na dodávku a stěhování. Když se vyndají zadní sedadla, vejdou se dozadu tři horská kola - vyzkoušeno. Také jsme se Scénikem zvládli "Full-House", tedy KK vepředu a JJJ vzadu, + nesložený kočárek v kufru.
Jediné, kdy už Scénikovi docházel dech, byla situace, kdy jsme jeli v pěti (asi 500kg hovězího) na zápas. Ve strmých kopcích bylo potřeba podřadit "za 2", ale roviny zvládal v klidu a budiž mu omluvou, že ztrátu výkonu způsobovala malinká dírka ve výfuku.
Přišla zima, Scénic slouží, už si snad ani nedokáži nebo nechci představit, že bych měl někdy nějaké jiné auto než MPV. V práci sedám do služebního Mondea 2009. Rozčiluje mne jak z auta nevidím, nevím kde je konec, sedím jakoby na zemi... To snad raději pojedu Transitem.
První listopadové mrazíky odhalují, že baterie má svá nejlepší léta takříkajíc za sebou. Jednoho rána se mnou Scénic nemluví, do práce musím jako ta NEJVĚTŠÍ SOCKA na světě na kole!!! Z práce (opět na kole), spěchám se přesvědčit, zda se mi to jen nezdálo a vrhám se s klíčem ke spínací skříňce... nezdálo. Baterie je KO, ukazuje kolem 10.5 Voltů. Pobyt v koupelně s nabíječkou na kontaktech ji přesvědčil k dalším měsícům funkčnosti (zatím drží). Nu dobrá, takhle to dopadá, když se takříkajíc "vyhulíte" na přípravu auta před zimou, i mistr tesař... má své dny.
Auto je od pořízení v podstatě denně v provozu. Vše co má fungovat funguje, ale samozřejmě u auta z roku 1996 se občas objeví nějaká závada plynoucí z únavy materiálu. Konstrukční chybou těchto vozů je nesmyslné vedení řadící tyče spodem, což se negativně projevuje na sáknutí převodovky. Druhé chyby se francouzští soudruzi dopustili při konstrukci serva - posilovače řízení. To bohužel časem propouští hydraulický olej kolem konstrukčního Faux-pass u pohyblivé tyče řízení a simerinků (jako konstruktér kroutím hlavou, jako bývalý obchodník chápu).
Vím, že po světě jezdí stovky daleko lepších, bezpečnějších, luxusnějších a vybavenějších vozů. Mě osobně ale bohatě stačí ten můj tmavě modrý Scenda, které jsem vyměnil za motorku. Který toho po mně moc nechce a až na jedno moje podcenění situace mne vždy dovezl do cíle. Jako 50% obyvatel kotliny české bydlím v panelovém domě a parkuji na sídlišti před vchodem. Občas se letmo kouknu ven, jen takový zvyk jestli se na autě někdo nemstí protože "něco". Nebojím se o auto, což bych asi nemohl říci u kousku za 500 tisíc trávíce noci v kuchyni u okna. Jsem s autem spokojen. S odstupem času koukám na auta jinak. Potřebuji přepravovat určitý objem "nákladu", potřebuji prostor v autě a nějaký uspokojivý výkon, to vše mi dává můj Scénic RT 2.0i 8V.
...ale, jsou také jako uragán. Berou domy, děti, auta...
A tak se stalo, že jsem jednoho krásného jarního dne dobrovolně odevzdal klíče od vozu Mégane Break a zůstal automobilově "opuštěn". Ponechán brutálnímu osudu cyklisty a za dobrého počasí motocyklisty.
Ne že bych byl línej jak prase, ale život bez auta si po tolika letech "pohybové svobody" a nezávislosti nedokážu představit. Vystrašen a zcela frustrován představou, že v zimě nasadím rukavice a beranici a budu trpět jako zvíře na kole, případně v prostředcích městské hromadné dopravy, obětoval jsem "tu druhou" vysněnou věc. Motocykl, který mi po rozvodu zbyl, se stal zcela neefektivním dopravním prostředkem.
Sečteno a podtrženo, Suzuki GSX 600 musela z domu a tak se stalo, že v Pátek třináctého jsem vzal červenou krásku na naši poslední společnou cestu. Když jsme dojeli na místo určení, byla červená vyměněna za osobní automobil Renault Mégane Scénic 2.0i 8V.
Renaulty znám, Mégany rovněž, Scénic mi také nebyl cizí a tak jsem věděl, do čeho jdu. Zprvu jsem se trochu obával staršího typu motoru o objemu 2 litry s pouhými osmi ventily. Časem se ukázalo, že tyto obavy byly zcela zbytečné ba naopak. Dvoulitrový motor o výkonu 84kW poskytuje vozu s váhou kolem 1400kg dostatečný výkon a v porovnání s předchozím Breakem 1.6 16V 74kW je Scénic trhač asfaltu.
Snažím se srovnávat vzájemně všechna auta, která jsem kdy vlastnil či s nimi aktivně jezdil. Při vzpomínkách na některé se začnu klepat ze stresu a plakat (Š120, Favorit), jindy mne zamrzí že už je nemám (R21 - srdcová záležitost), u dalších mne vlastně zahřeje, že už je nemám (bohužel Break).
U R21 (předchůdce Laguny) jsem miloval ten prostor, sílu a zátah motoru, vymazlený interiér v semiši a elektrika. Bohužel, byl to sedan, což činí vůz prakticky nepoužitelný pro rodinné účely.
Break (nástupce R19) na tom byl díky karoserii kombi o poznání lépe, bohužel, ubylo prostoru pro posádku a můj konkrétní vůz trpěl špatným záběhem motoru. Auto bylo líné z čeho jsem byl otrávený celou dobu vlastnictví, ale svou službu nakonec nějak odvedlo a vlastně ještě odvádí.
Když jsem tedy onen pátek třináctého, po podpisu dohody o výměně vozidel, usedl za volant Scénika, dýchla na mne pohoda plynoucí z vnitřního prostoru vozu. To auto je příjemně prosvětlené a vzdušné. Stal jsem se v podstatě druhým majitelem. Vůz byl dovezen ze Švýcarska a přestože je 15 let starý, je v zachovalém stavu. Pro mé účely naprosto dostačující a navíc s vědomím "za jakých okolností" jsem k němu přišel, to dopadlo nejlépe jak mohlo.
Scénic mne baví svou variabilitou. Různé posouvání sedaček, sklápění stolečků, výškové posouvání krytu kufru, vytvoření čtyřmístného vozu, všudypřítomné odkládací prostory a přihrádky... děti to naprosto zbožňují a já vítám prostor pro nezbytné doplňky. Můj kus má slušný motor. S nájezdem 160tkm jsem nechal udělat rozvody, vyměnit olej, filtr - klasika. S autem se pohybuji převážně po městě, což se projevuje na spotřebě kolem 9-9.5 litrů na 100km. Povinné ručení vyžaduje v mém případě roční investici ve výši 3.600,- Kč co se dá utáhnout.
Letní prázdniny byl Scénic již v plném nasazení. Cesty na chalupy, výlety do lesů, tahání nákupů o objemu "asi bude konec světa" se staly jeho každodenním chlebem. Zvládl i proměnu na dodávku a stěhování. Když se vyndají zadní sedadla, vejdou se dozadu tři horská kola - vyzkoušeno. Také jsme se Scénikem zvládli "Full-House", tedy KK vepředu a JJJ vzadu, + nesložený kočárek v kufru.
Jediné, kdy už Scénikovi docházel dech, byla situace, kdy jsme jeli v pěti (asi 500kg hovězího) na zápas. Ve strmých kopcích bylo potřeba podřadit "za 2", ale roviny zvládal v klidu a budiž mu omluvou, že ztrátu výkonu způsobovala malinká dírka ve výfuku.
Přišla zima, Scénic slouží, už si snad ani nedokáži nebo nechci představit, že bych měl někdy nějaké jiné auto než MPV. V práci sedám do služebního Mondea 2009. Rozčiluje mne jak z auta nevidím, nevím kde je konec, sedím jakoby na zemi... To snad raději pojedu Transitem.
První listopadové mrazíky odhalují, že baterie má svá nejlepší léta takříkajíc za sebou. Jednoho rána se mnou Scénic nemluví, do práce musím jako ta NEJVĚTŠÍ SOCKA na světě na kole!!! Z práce (opět na kole), spěchám se přesvědčit, zda se mi to jen nezdálo a vrhám se s klíčem ke spínací skříňce... nezdálo. Baterie je KO, ukazuje kolem 10.5 Voltů. Pobyt v koupelně s nabíječkou na kontaktech ji přesvědčil k dalším měsícům funkčnosti (zatím drží). Nu dobrá, takhle to dopadá, když se takříkajíc "vyhulíte" na přípravu auta před zimou, i mistr tesař... má své dny.
Auto je od pořízení v podstatě denně v provozu. Vše co má fungovat funguje, ale samozřejmě u auta z roku 1996 se občas objeví nějaká závada plynoucí z únavy materiálu. Konstrukční chybou těchto vozů je nesmyslné vedení řadící tyče spodem, což se negativně projevuje na sáknutí převodovky. Druhé chyby se francouzští soudruzi dopustili při konstrukci serva - posilovače řízení. To bohužel časem propouští hydraulický olej kolem konstrukčního Faux-pass u pohyblivé tyče řízení a simerinků (jako konstruktér kroutím hlavou, jako bývalý obchodník chápu).
Vím, že po světě jezdí stovky daleko lepších, bezpečnějších, luxusnějších a vybavenějších vozů. Mě osobně ale bohatě stačí ten můj tmavě modrý Scenda, které jsem vyměnil za motorku. Který toho po mně moc nechce a až na jedno moje podcenění situace mne vždy dovezl do cíle. Jako 50% obyvatel kotliny české bydlím v panelovém domě a parkuji na sídlišti před vchodem. Občas se letmo kouknu ven, jen takový zvyk jestli se na autě někdo nemstí protože "něco". Nebojím se o auto, což bych asi nemohl říci u kousku za 500 tisíc trávíce noci v kuchyni u okna. Jsem s autem spokojen. S odstupem času koukám na auta jinak. Potřebuji přepravovat určitý objem "nákladu", potřebuji prostor v autě a nějaký uspokojivý výkon, to vše mi dává můj Scénic RT 2.0i 8V.
Fluence 1.6 2011 81kW, LPG Tartarini
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Pekné rozprávanie Ja som podobne spokojný s mojim Megačom...asi ma veľa ľudí nechápe, ale ja som pokojný...v porovnaní s 306kou neporovnateľne veľkorysejší priestor, motor nezmar a vďaka vyradenej elektronike (el.čerpadlo vymenené za mechanické) predpokladám aj spoľahlivosť.
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Zdravím všechny.
Na tachometru mého Scenica 1,6 16v 2003 svítilo
95500km,když se ze spodní části prostoru řemenu
začaly ozývat zvuky podobné přesýpání hřebíku.
Kamarád mi porozebrání v servisu sdělil,že to bylo
o pověstný fousek.Rozpadla se vodní pumpa,a rozv.
řemen se zužil o 1cm na 2cm ze tří!
Díky bohu a Renaultu za to,že se motor nepotkal!
Takže mám doufám na pár let s novými rozvody
vystaráno,a čenda muže dál vesele lítat.Přední destičky
jsou taky po výměně.
Pokud se Vám začnou ozývat z motoru divný zvuky,
tak bacha,bez ohledu na stav tachometru!!
Jo,a cívky po prostříkání v pohodě už 21/4 roku.
Všechny Renaultaky zdraví Koniáš.
Na tachometru mého Scenica 1,6 16v 2003 svítilo
95500km,když se ze spodní části prostoru řemenu
začaly ozývat zvuky podobné přesýpání hřebíku.
Kamarád mi porozebrání v servisu sdělil,že to bylo
o pověstný fousek.Rozpadla se vodní pumpa,a rozv.
řemen se zužil o 1cm na 2cm ze tří!
Díky bohu a Renaultu za to,že se motor nepotkal!
Takže mám doufám na pár let s novými rozvody
vystaráno,a čenda muže dál vesele lítat.Přední destičky
jsou taky po výměně.
Pokud se Vám začnou ozývat z motoru divný zvuky,
tak bacha,bez ohledu na stav tachometru!!
Jo,a cívky po prostříkání v pohodě už 21/4 roku.
Všechny Renaultaky zdraví Koniáš.
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Ja som kupil Scenica 1.9dCi 2002 zhruba pred mesiacom. Vozba super akurat ma caka vymena turba...zere olej jak rakovina
Renault Scenic 1.9 dCi, 2002
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Zdravím všechny
Renault Scenic 1,6 2002 pořád se rozsvěcí oranžová kontrolka motor i po vymazání,
počítač nic neukazuje nevím co stím.
Renault Scenic 1,6 2002 pořád se rozsvěcí oranžová kontrolka motor i po vymazání,
počítač nic neukazuje nevím co stím.
Valcajs RENAULT Scenic 1.6 16V 2002
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Zde si sdělujeme zkušenosti s auty jako takovými, ne návody na opravu, od toho je technická sekce podle jednotlivých typů.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Honza_t
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř zář 30, 2015 20:20
- Bydliště: Austerlitz auf Troppau
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Tak taky něco připíšu
Koupili jsme Megane Scenic 1.6 16v 79kw v roce 2009, kdy se naši rozvedli, jako náhradu za VW Sharana, kterému už podruhé odešlo turbo a celkově byl poruchový a mamka nechtěla dalšího nafťáka (v té době mi bylo 12-13 let , takže jsem do toho neměl moc co mluvit). Čendu jsme koupili za něco okolo 45 tisíc, v té době jsem byl značně zmanipulován názory kamarádů-spolužáků, že Renault je k ničemu, nespolehlivý, prostě na <-> auto... Ale po 6ti letech, a cca 40tis km co mamka najezdila a já se o auto staral (koupen při 146tkm po německém důchodci ) můžu říct, že spolehlivější a pohodlnější auto jsme ještě neměli. Za těch 6 let jsme měnili akorát brzdové destičky + kotouče, letos alternátor a motorek u řidičova okna. Jinak drží, obávám se sice že budu na jaře měnit řemen k altíku , ale to je drobnost. Momentálně nalítáno 192 xxx a šlape jako hodinky. Nemám nač bych si stěžoval
Tady aktuální foto ze dneška
Koupili jsme Megane Scenic 1.6 16v 79kw v roce 2009, kdy se naši rozvedli, jako náhradu za VW Sharana, kterému už podruhé odešlo turbo a celkově byl poruchový a mamka nechtěla dalšího nafťáka (v té době mi bylo 12-13 let , takže jsem do toho neměl moc co mluvit). Čendu jsme koupili za něco okolo 45 tisíc, v té době jsem byl značně zmanipulován názory kamarádů-spolužáků, že Renault je k ničemu, nespolehlivý, prostě na <-> auto... Ale po 6ti letech, a cca 40tis km co mamka najezdila a já se o auto staral (koupen při 146tkm po německém důchodci ) můžu říct, že spolehlivější a pohodlnější auto jsme ještě neměli. Za těch 6 let jsme měnili akorát brzdové destičky + kotouče, letos alternátor a motorek u řidičova okna. Jinak drží, obávám se sice že budu na jaře měnit řemen k altíku , ale to je drobnost. Momentálně nalítáno 192 xxx a šlape jako hodinky. Nemám nač bych si stěžoval
Tady aktuální foto ze dneška
Scenic I ´99 1.6 16v 79kW
Mými životními vzory jsou Homer Simpson, Bender a Kentán z Montargi !
Mými životními vzory jsou Homer Simpson, Bender a Kentán z Montargi !
- Honza_t
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř zář 30, 2015 20:20
- Bydliště: Austerlitz auf Troppau
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
K mému předchozímu příspěvku, auto jsem asi moc vychválil... v krátkém sledu po sobě přišlo několik problémů...
1. špatný kontakt ve spínací skříňce ( stačilo zavadit o klíč a motor zdechl, kolikrát nešel ani nakopnout )
2. Čidlo tlaku oleje v soustavě posilovače řízení (netěsnilo, mám od toho krásně zechcané tapece pod kapotou )
3. tady je větší, a dražší problém... mizí voda z chladiče... > netěsná vodní pumpa > údajně se musí vyměnit celé rozvody, takže počítám cca 6.000,-
4. prokluzuje spojka, to sice už déle, ale doteď to nebylo nějak markantní
5. zvláštní zvuky od poloosy, takové chroupání, nejspíš homokinetický kloub
Auto má TK do 6/2016, takže se asi vše dá do pořádku, udělá technická, a pak děj se vůle boží
1. špatný kontakt ve spínací skříňce ( stačilo zavadit o klíč a motor zdechl, kolikrát nešel ani nakopnout )
2. Čidlo tlaku oleje v soustavě posilovače řízení (netěsnilo, mám od toho krásně zechcané tapece pod kapotou )
3. tady je větší, a dražší problém... mizí voda z chladiče... > netěsná vodní pumpa > údajně se musí vyměnit celé rozvody, takže počítám cca 6.000,-
4. prokluzuje spojka, to sice už déle, ale doteď to nebylo nějak markantní
5. zvláštní zvuky od poloosy, takové chroupání, nejspíš homokinetický kloub
Auto má TK do 6/2016, takže se asi vše dá do pořádku, udělá technická, a pak děj se vůle boží
Scenic I ´99 1.6 16v 79kW
Mými životními vzory jsou Homer Simpson, Bender a Kentán z Montargi !
Mými životními vzory jsou Homer Simpson, Bender a Kentán z Montargi !
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Kdyby to ještě někdo chtěl číst... Scénika jsem koupil po Twingu a Cliu. Nějak jsme renaultový, no. Byl to 1,9 dCi rok. 00, zelená metla. Super variabilita, spolehlivost (po koupi rozvody vč. pumpy, náplně, filtry..), auto sloužilo parádně. Jen ta barva, ta nešťastná zelená barva. Ta mě srala. Po třech letech šel pryč a máme Espace IV STŘÍBRNEJ!! Ale v Táboře jezdilo zelenejch Scéniků asi šest a ač jsme se neznali, tak jsme na sebe pokaždý mávli, chlapi, ženský. Jen my, majitelé zelenejch metalíz
mj.:
ex. Renault Clio 1.2 1994
ex. Renault Kangoo 1.2 1999
ex. Renault Twingo 1.2 1998
ex. Renault Scénic 1.9 dCi 2000
ex. Renault Espace IV 1.9 dCi 2006
a zbylo Renault Clio III 1.2 16V 2005
ex. Renault Clio 1.2 1994
ex. Renault Kangoo 1.2 1999
ex. Renault Twingo 1.2 1998
ex. Renault Scénic 1.9 dCi 2000
ex. Renault Espace IV 1.9 dCi 2006
a zbylo Renault Clio III 1.2 16V 2005
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte led 16, 2018 11:45
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Jak je to s těma tlumičema? Opravdu je to tak nebezpečné v zatáčkách, že to člověka hned rozkotrmelcuje? Mám možnost koupit Scenica za rozumný peníz od známého, ale ne za cenu že bych se v tom měla vysekat. Je to auto bezpečné? Ty tlumiče stačí pouze vyměnit za lepší, nebo je to opravdu celou konstrukcí vozidla, jak píše Espero?preklep píše: ↑ned led 06, 2013 18:03Těch kdyby tam bylo asi víc... kdybych nespěchal, kdybych měl lepší tlumiče, kdyby nebylo náledí, kdybych jel pomaleji, kdybych nebyl blbej... kdybych měl havarijní pojistku...
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob úno 10, 2018 15:42
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Potřebuji radu, už delší dobu řeším volnoběh u Renault Scenik 1998,1.6,66kw. Otáčky se drží na 1000 a když se rozjedu, vyřadím, tak se zastaví na 1500 a někdy i 2000. Přez rychlost je stahnu do normálu. Krokový motorek měněn, vyčištěna i klapka a stále stejné. Někdo radu?
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Ahoj všem, prosím o radu jelikož už nevím co dál.. můj MEGANE Scenic 1,6 16V 79kW benzín rv 2000 pokud je studený tak nestartuje nebo až po dlouhé době.. (10-15 startů), Stačí ovšem pokud vypojím čidlo teploty, zapnu/vypnu klíček zapalování , znova zapojím čidlo teploty(nad převodovkou) a nastartuji na poprvé. Současně podotýkám, že čidlem samotným to není neboť jsem koupil 2 nové a chová se to pořád stejně.. Jakmile se ale motor zahřeje, tak startuje na první brnknutí.. Pročistil jsem kontakty k čidlu teploty, řídící jednotce, snímače otáček(i ten jsem už vyměnil)... vyměnil palivový filtr, dal nové svíčky.. Nesetkal jste se s tím někdo? Díky za jakoukoliv radu a pomoc.
Re: Renault Megane Scenic 1996- 2003
Zdarec, mám stejný problém, čím ti bylo?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů