Příspěvek
od GREYWOLF » pon črc 11, 2005 20:14
Tak mam dalsi zkusenost s R19. Muj uzasny motor se rozhodl ze nejakych 900 ot/min je pro nej opravdu hodne malo a tak si postupne pridaval na neutral az k bajecnym 4 500 ot/min... Jizda po meste neskonaly zazitek
No podle technika v Renaultu ( zbezny pohled pod kapotu, prekvapive zdarma
) jsem se dozvedel ze to dela takovy valecek poustejici vzduch primo do sani ( jestli se nepletu tak to asi bude automaticky sitic
) Oprava
vymenou predpokladana cena 4000 CZK
bez prace
No nejak se mi podlomily kolena....
Nakonac mne zachranila spasna myslenka privod vzduchu zacpat oprava
vicko z pet lahve a cerna izolacka vse dukladne zamaskovat. Cena 18,90 za 0,5l Sprite. Zajel jsem k dalsimu mechanikovi ( ne Renault
) a dle jeho slov to bude az do zimy fungovat bez problemu coz mohu zatim potvdit
No je to nejaky dlouhy, ale moje rada na zaver
Neverte vsemu co Vam v autorizovanem servisu reknou
Ne vzdy jsou nohama na zemi
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T