Renault 19

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzin

Příspěvek od Raven » pát čer 25, 2004 12:13

Vladimír Říha píše:Pěkný den! :D
Podívejte se na www.motozurnal.centrum.cz na článek"Méně oktanů zničí motor"Tam to zrovna rozebírají.
Vláďa
To co pisou zni logicky. V tomto smyslu jsem uz o ridicich jednotkach cetl.
Nicmene je to asi tak jako kdyz uz vyhodis 800Kc za "stinenou dvoulinku" mezi CD a zesikem tak prece ten lepsi (pruzracnejsi, prostorovejsi, lepsi lokalizace nastroju....) zvuk musis slyset :wink:

Raven

Uživatelský avatar
faustus
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv čer 24, 2004 18:29
Bydliště: Praha

Re: Renault 19

Příspěvek od faustus » úte črc 27, 2004 00:58

Přihodim další zkušenost do kotlíku 8)
Dnes jsem se vrátil z "okružní" cesty itálií (Praha-Salzburg-Innsbruck-Bolzano-Verona-Benátky-Salzburg-Praha) -najeto 2100km v neskutečném horku (mezi Veronou a benátkami 50 stupňů na dálnici) a kromě jednoho "kiksu" vše v naprostém pořádku. Autíko jelo 100-110 do kopce z kopce a bralo cca 7L ve 4 lidech (mám 1,8S). Zatímco vedle mne jeli na odtahu Fiati, Opely a někdy i Renaulty zaručeně novějšího data než 95, moje devatenáctka se šinula spokojeně dál :)
"kiks" -jel jsem do 3km prudkého stoupání plně naložen v koloně kamionů rychlostí cca 50km/h při teplotě asi 40 stupňů ve stínu a na kopci jsem z auta nemohl vytlačit více jak 80km/h -prostě to nešlo. Nicméně jedna hodinka na odpočívadle vše spravila...
_________________
----------------------------------------
CZFree.NET -wireless future
----------------------------------------
CZFree.NET -wireless future :)

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault 19

Příspěvek od Raven » úte črc 27, 2004 08:06

faustus píše:Přihodim další zkušenost do kotlíku 8)
Dnes jsem se vrátil z "okružní" cesty itálií (Praha-Salzburg-Innsbruck-Bolzano-Verona-Benátky-Salzburg-Praha) -najeto 2100km v neskutečném horku (mezi Veronou a benátkami 50 stupňů na dálnici) a kromě jednoho "kiksu" vše v naprostém pořádku. Autíko jelo 100-110 do kopce z kopce a bralo cca 7L ve 4 lidech (mám 1,8S). Zatímco vedle mne jeli na odtahu Fiati, Opely a někdy i Renaulty zaručeně novějšího data než 95, moje devatenáctka se šinula spokojeně dál :)
"kiks" -jel jsem do 3km prudkého stoupání plně naložen v koloně kamionů rychlostí cca 50km/h při teplotě asi 40 stupňů ve stínu a na kopci jsem z auta nemohl vytlačit více jak 80km/h -prostě to nešlo. Nicméně jedna hodinka na odpočívadle vše spravila...
_________________
----------------------------------------
CZFree.NET -wireless future
Cau, pokud jela uz sahara tak signal od zapnuti sahary je veden i do zapalovaci jednotky a omezuje se vykon, tak proto jen tech 80km/h

Raven

Uživatelský avatar
faustus
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv čer 24, 2004 18:29
Bydliště: Praha

Re: Renault 19

Příspěvek od faustus » stř črc 28, 2004 21:36

Raven píše:
faustus píše:Přihodim další zkušenost do kotlíku 8)
Dnes jsem se vrátil z "okružní" cesty itálií (Praha-Salzburg-Innsbruck-Bolzano-Verona-Benátky-Salzburg-Praha) -najeto 2100km v neskutečném horku (mezi Veronou a benátkami 50 stupňů na dálnici) a kromě jednoho "kiksu" vše v naprostém pořádku. Autíko jelo 100-110 do kopce z kopce a bralo cca 7L ve 4 lidech (mám 1,8S). Zatímco vedle mne jeli na odtahu Fiati, Opely a někdy i Renaulty zaručeně novějšího data než 95, moje devatenáctka se šinula spokojeně dál :)
"kiks" -jel jsem do 3km prudkého stoupání plně naložen v koloně kamionů rychlostí cca 50km/h při teplotě asi 40 stupňů ve stínu a na kopci jsem z auta nemohl vytlačit více jak 80km/h -prostě to nešlo. Nicméně jedna hodinka na odpočívadle vše spravila...
_________________
----------------------------------------
CZFree.NET -wireless future
Cau, pokud jela uz sahara tak signal od zapnuti sahary je veden i do zapalovaci jednotky a omezuje se vykon, tak proto jen tech 80km/h

Raven
jj, díky. Měl jsem nejdřív dojem, že sem si uvařil motor, ale ručička na červenym ještě nebyla... ;)
----------------------------------------
CZFree.NET -wireless future :)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv dub 14, 2005 16:40

Haló haló, je tu někdo, kdo si do starýho modelu dodělával přední mlhovky :?: (mám na mysli origoš - výměnou bezmlhovkovýho nárazníku za mlhovkovej) Jde mi o to, co všechno je na to připravený a co ne. Konektor s kabeláží pro vypínač je - to je jeden konec. Ale co pokračování a druhej konec? Před chladičem z toho kabelovýho svazku na mě konektor nekouká. Předpoklám, že když se dá připojit vypínač, jdou kabely snad k pojistkám. Jestli je pojistka jsem ještě nekoukal. Pak někde musí bejt relátko - ale kde? V 5ce i 21ce bylo na svazku u mlhovek, v nárazníku - tady není (tím myslím 19ku s mlhovkama). Moc se mi nechce v tom šťourat - kdyby šlo jen o ten svazek, ze kterýho kouká před chladičem ten žádoucí konektor, tak to ještě z auta do auta přehodím, ale kdyby něco chybělo v kabeláži pod palubkou a vyžadovalo by to demontáž celý palubky, tak bych se na to vykašlal.
Nějaký nápady :?: :P
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát kvě 06, 2005 22:49

Taxem vystrojil tu elektroinstalaci z "mlhovkovýho" auta a k mýmu zděšení pod palubkou na A-sloupku není kabelovej svazek ke světlům (a i k mlhovkám) na konektoru, ale z relátkový krabičky v motorovým prostoru na levým podběhu je ten svazek v jednom kuse až pod palubku do pojistek před spolujezdcem :shock: :o :roll: To co třeba jde u 5ky a 21ky, čili jednoduše rozpojit konektory v obou A-sloupcích a bez problémů sundat celou palubku a pak to zas dát zpět, u 19ky když má jít dolu palubka, musí se ten svazek s konektorama vytáhnout z relátkový krabičky, protáhnout levým podběhem a levým A-sloupkem do kabiny a vpravo obdobnou "operaci" províst se svazkem od "+"baterky, stěrače a ventilátoru :evil: Teda tohle fakt vymejšlel nějakej íkvouš :tululum:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pát kvě 20, 2005 14:05

Levné pořízení, zdánlivě jednodušší řešení, ale náročnější opravy. U pětadvacítky by se tohle stát nemohlo. :lol:

Patrně v Renaultu nepředpokládali, že by někdo R19 upravoval nebo opravoval. Vyhodit a koupit nové (auto) :lol:
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

originally posted by Maro

Příspěvek od DDT » úte kvě 24, 2005 23:50

Ahoj renaulťáci,zdravím vás z Ostravska a chci přidat svou zkušenost s tímto vozem.Mám R19 Chamada,1.7,66kw,r.v.1990,koupil jsem ho v září 2004.Je to celkem bezproblémové auto,navíc celkem dobře opravitelné svépomocí.Minulý měsíc jsem byl na STK a až na zadní brzdy to bylo OK.Je s tím radost jezdit a to jezdím většinou ,,kolem komína".Mimochodem na R 19 jsem přesedlal z R11,což bylo taky dobré auto a proto na frantíky nedám dopustit .
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř kvě 25, 2005 11:29

Máš pravdu, Roberte, byl nejvyšší čas dát to pryč. Stalo se :) Ale co teď :?: Možná povýšit :wink: , ale taky jsem zahlídl 5kuBaccaru.. :oops: Fakt nevím, ale je tu najednou nějak prázdno :lol:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » stř kvě 25, 2005 11:50

Tuším, Honzo, že k té pětadváce se už blížíš, ale z devatenáctky povýšíš i na tu pětku v Baccaře. :lol:
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Martan
Advanced member
Příspěvky: 266
Registrován: úte dub 05, 2005 16:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martan » pon kvě 30, 2005 15:13

Víťa Malina píše:přesně tak, když narazíš na auto o které se někdo aspoň trošku staral, tak není skoro žádný problém, mám taky TXE 1721 - 66kW, z roku 89 a je to skvělé poježdění, vybral sis špatný kousek
Dobré zkušenosti s tímto "kouskem" R19TXE 1721ccm/68kW/r.v.89 mohu jen potvrdit.
Nikdy mě nevypeklo nějakým vážným malérem. Od roku 1992-2000 jsem najel bezmála 200000km. Vyměňoval jsem vpodstatě jen spotřební materiál (destičky,kotouče, řemeny, tlumiče, náplně a pod.), ale vlastně vždy jen preventivně. V roce 2000 (po 11 letech věku) jsem po prasknutí několika hadic usoudil, že auto odchází jaksi "plošně", tak šlo do světa. Dnes mám Mégana, ale na starou R19 velmi rád vzpomínám.
Laguna II

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od GREYWOLF » sob črc 09, 2005 22:59

Zdravicko panove, vcera jsem si privezl domu noveho Mazlika R 19 cabrio 8) Je to rok 1993 dovoz z Nemecka motor 1.8 8V a nejspis jednobod :x i presto je velmi zivy. Od predchoziho majitële je uz trochu upraven ( Predni naraznik, snizeni, alu 15'' , prime sani) No ja jsem vcera nelenil, koupil volant a par blbustek a uz stoji v garazi a torxy jedou naplno :twisted: Jakmile budu mit nejake slusne fotky tak se je sem pokusim vlozit :oops:

Preji vsem krasne a slunne leto s neben nad hlavou 8)
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od GREYWOLF » pon črc 11, 2005 20:14

Tak mam dalsi zkusenost s R19. Muj uzasny motor se rozhodl ze nejakych 900 ot/min je pro nej opravdu hodne malo a tak si postupne pridaval na neutral az k bajecnym 4 500 ot/min... Jizda po meste neskonaly zazitek :? No podle technika v Renaultu ( zbezny pohled pod kapotu, prekvapive zdarma :wink: ) jsem se dozvedel ze to dela takovy valecek poustejici vzduch primo do sani ( jestli se nepletu tak to asi bude automaticky sitic :?: ) Oprava :arrow: vymenou predpokladana cena 4000 CZK :x bez prace :!: No nejak se mi podlomily kolena.... :? Nakonac mne zachranila spasna myslenka privod vzduchu zacpat oprava :arrow: vicko z pet lahve a cerna izolacka vse dukladne zamaskovat. Cena 18,90 za 0,5l Sprite. Zajel jsem k dalsimu mechanikovi ( ne Renault :) ) a dle jeho slov to bude az do zimy fungovat bez problemu coz mohu zatim potvdit :wink: No je to nejaky dlouhy, ale moje rada na zaver :arrow: Neverte vsemu co Vam v autorizovanem servisu reknou :!: Ne vzdy jsou nohama na zemi :twisted:
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » pát črc 15, 2005 13:37

Dneska jsem vymenil svicky NGK za EYQUEM, zatim jsem s tim jel jenom pres Prahu, ale mam z toho docela dobrej pocit. O weekendu jedu do jiznich Cech, budu informovat, jestli se pohne spotreba.

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od GREYWOLF » sob črc 16, 2005 20:56

Problem vyresen :P Celkova cena opravy 3500,- Byl vadny potenciometr na skrtici klapce :roll: Uz lita jak hodinky :wink:
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
mOzkiT
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: úte črc 19, 2005 18:58

Příspěvek od mOzkiT » pát črc 29, 2005 23:02

Zdravim

do nedavna jsem byl majitel R19tky II sedan 1,8. rv. 94.Reknu Vam absolutni spokojenost.
kupoval sem ji kdyz mela najeto 90tis a nebylo s tim nikdy nic co sem ji mel 5 let.
Je to super auto.!!

Uživatelský avatar
Ivon
Advanced member
Příspěvky: 356
Registrován: stř srp 24, 2005 09:43
Bydliště: Nový Bor

Ivon

Příspěvek od Ivon » ned led 01, 2006 10:49

R19 phII Chamade 1,8 54 kW - motor by mohl být svižnější, ale zase za cenu té spotřeby to tak hrozné není! Co se týče konstrukce absolutně u mně vede, i když ztrácí praktičnost hatchbacku, která pro mne to vlastně nemá význam. Je to stále elegantní tvar vůči prostoru, kterému může konkurovat jen Laguna. K příspěvkům, kde vyzvdvihují R25 nebo dokonce R5 nad R19 nemám co dodat :roll: už jsem oba měl a stačilo! :wink:
Megane CC 2,0 Privilege Luxe, Espace IV 2,0T Privilege (Ex.: 6xR19,Megane,Laguna,Scenic,R5)

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od EfineSS » pát úno 24, 2006 10:23

Mam vyhlidnutej R19 Ph II 1,8 66kw r.v. 95, o vikendu se na nej pojedu podivat... Na co si pri koupi hlavne davat pozor?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát úno 24, 2006 12:44

Zadní lemy, ty má chycený skoro každá 19ka. Pak jestli to nebylo vážnějc bouraný - nosníky okolo motoru, prahy, sloupky,..všude následná koroze je nezadržitelná. Zadní náprava jestli netluče nebo není unavená a potom běžný opotřebitelný věci, který se občas musí měnit - ale když na to někdo kašle a nastřádá se toho víc najednou, nový díly můžou bejt dražší, než pořizovací cena auta. Takže ložiska kol jestli nehučí, poloosy v rejdu pod zátěží jestli nebouchají, čepy jestli nemají vůli, tlumiče jestli nejsou vyskákaný, všechny gumy jestli nejsou sjetý (a hlavně asymetricky), kotouče a destičky jestli nejsou u konce apod.- tohle všechno může dost ovlivnit celkovou cenu, jako u každýho auta. A taky si dej pozor, jestli pod kapotou nebo palubkou nejsou natahaný neoriginální kabely - není snad nic horšího, než divočina v elektrice od nějakýho Joži Koumese.
Jinak těch 66kW pokud je to 1.8 by měl bejt 1-bod F3P, vstřikování Bosch
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » sob úno 25, 2006 01:06

Jinak - ani kdyz jsou ty zadni lemy zrezly, nic se nedeje - ten lem se vymenit (dokonce existuje jako nahradni dil) a nalakovat, mne to udelali tak, ze to neni vubec poznat.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od EfineSS » sob úno 25, 2006 10:41

Diky za upozorneni.. Jen se chci zeptat.. motor F3P je jakasi evoluce (vylepseni) motoru F3N, ktery se daval do R19 Ph. I?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob úno 25, 2006 22:02

Evoluce v tom smyslu, že to má větší zdvihový objem. F2N/F3N=1721cc, kdežto F3P=1783cc a 1794cc.
3.znak v typu motoru určuje objemovou třídu, v tomto případě N=1651cc-1750cc a P=1751cc-1850cc.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od EfineSS » ned úno 26, 2006 11:00

Ale nejak mi nejde do hlavy, ze starsi F3N 66kw ma vicebodovy vstrikovani, kdezto v podstate novejsi F3P 66kw ma vstrikovani jednobodove.. Je mezi jednobodem a vicebodem v praxi nejaky znatelnejsi rozdil? Jinak vcera jsem se byl mrknout na to auto, a vyfotil jsem nejake vady na karoserii, tak na to mrknete a posudte jestli to neni nejak vazne, nebo moc spatne.. dekuji..


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » ned úno 26, 2006 12:35

s výjimkou té střechy jsou to problémy malé, poměrně snadno a levně opravitelné, ale ta střecha se mi vůbec nelíbí - navíc na okně to vypadá, že tam zatéká :-((((
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned úno 26, 2006 13:24

Co Ti na tom nejde do hlavy? Že je F3P výkonnější než F3N je snad logický, má větší objem. Na F3P se dával jinej vstřikovací systém.

Prozraď, kolik chce majitel za tu trosku :P Sklo je lepený, starší seženeš sotva. Na STK s tímhle neprojdeš, leda to bude něco stát někomu do kapsy. Jestli do toho teče, teče to dovnitř - sloupek, podlaha..a když je takto napadený auto v letech, lehko mu upadnou dveře i se sloupkem.. :? Mrkni tu do bazaru, je tam pěkná červená 19ka novej model za dobrou cenu. A porovnej.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti