Renault 19

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Renault 19

Příspěvek od DDT » úte pro 30, 2003 22:54

Zkušenosti s Renaultem 19
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Pavel Sobotovič
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř pro 31, 2003 10:25
Bydliště: Kladno

jen ty nejlepší

Příspěvek od Pavel Sobotovič » stř pro 31, 2003 11:08

najeto 200 tis a jede jako brus.
původně jsem ani netušil, že si renaulta koupím a ta náhodná koupě v jednom nejmenovaném bazazu mi přinesla spolehlivé autíčko, které mi dobře slouží od roku 99".

dokonce si teď vybavuju, že v nějakém 94 běžela TV reklama, kde 19" phase II zastaví nad kouřícím kanálem .... - renault "tvůrce automobilů" možná to byl osud :D

Jiného rendlika jsem zatím za vlastního nepojal, ale jednou asi přesedlám na laguna kombi, ale to má ještě čas :wink:

Pavel

Uživatelský avatar
Maverik
Člen RCČR
Příspěvky: 194
Registrován: pát led 02, 2004 20:00
Bydliště: Vranov 52, 47124, Mimoň
Kontaktovat uživatele:

RE: R19 1,9dT

Příspěvek od Maverik » sob led 03, 2004 12:59

Ahoj mám R19ku roku 1999 je to model fáze II z roku 95. Najeto mám 209000km teda autíko, já jenom 100000. Jsem s autem naprosto spokojen, samozřejmě nepočítám že vydrží všechno, problém se spojkovým lankem mě potkal také, jinak jsem měnil dva díly výfuku a ložiska v kolech, rozvodový řemen mě bude čekat podruhé ale jaksi při těch kilometrech to je to řekl bych normální. Teď mě trápí problém asi s tím že mi odchází ložisko v převodovce.... u mé verze s klimatizací jsem jako největší problém měl to že se poničil elektromotor od posilovače řízení (nový stojí bez čerpadla 15000 bez DPH u Renaultu a jinde jsem ho v replice nenašel) no ale i to se nakonec svépomocí podařilo vyřešiti a opět je vše O.K.. Jako skoro u všech starších aut mě začal trápit problém s únikem chladiva ale zatím nebyli tzv. lidi aby se na to někdo podíval. Co se týče koroze když se něco pošrábe, což není takový problém, tak to začne reznout ale jinak jsem s povrchem spokojen, když se o auto starám tyhle problémy zase tak veliké nejsou, rozdíl je hodně velký mezi tím když auto stojí v garáži nebo před panelákem. Svezení je naprosto luxus a nastavení podvozku do měka mi taky sedí. Nikdy jsem nezůstal někde stát a naopak odtahuji kde koho, alespoň zatím. Motoricky jsem naprosto vpohodě a to turbo je hezky znatelné. V nižší střední třídě je to moc dobré autíko a dovolím si i říci že se mi s ním jezdí lépe než s Octavií, moc zahraničních značek jsem zase nesedlal ale co jsem poznal tak co se týče pohodovosti interieru tak jsem nepotkal auto za které bych ho vyměnil... srovnávám se stejnou třídou... laguny jsou někde jinde, zvláště ta nová
Sháním tímto i někoho kdo by si chtěl vyměňovat informace ať již o 1.9dT ale hlavně sháním pokud by byl někdo kdo by tohle autíko vlastnil s klimatizací asi nás moc nebude, nějak se mi zatím nedaří někoho sehnat... Díky.

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » ned led 04, 2004 22:54

ja koupil svyho v zari 02 za necelych 100k, chtel jsem auto ve 100% stavu a to ten muj je, je to rv. 94/phaseII, 4dv. model, nikde znamky rzi, napravy, tlumice, vsechno v dobrym stavu, takze ho mam teprve chvilku, najeto asi 6tis, zavim jsem zadnej vetsi problem nemel, preventivni vymena obou remenu (2500), chladici tekutiny, vicka rozdelovace + palce (1500), odesel mi asi po 2tis prepinac dalkovy/tlumeny (900, tohle je pry casta zavada) a dobiti baterky ;) jeste se chystam na vsechny filtry (palivovy, vzduchovy) a zkontroluju brzdy. co se jidznich vlastnosti tyce, jsem nadsen, uz jsem jezdil v ledascem, ale tohle auto ma presne ten spravnej pomer mekyho podvozku a toho, jak sedi na silnici, kam se hrabe oktavka :)

Víťa Malina
Experienced member
Příspěvky: 629
Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
Bydliště: Pohořelice (BV)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Víťa Malina » úte bře 02, 2004 16:44

Ahoj, čtyři roky mám R19TXE 1,7MPI-66kW/90k, je z posledního měsíce roku 1989,minulý majitel si s ním trošku pohrál,snížil podvozek o cca 5cm,takže trošku líp sedí a mnohem líp vypadá.mám tohle auto rád,mám na něm najeto asi 60000(celkem už má 130000), zatím bez velkých problémů,ikdyž mi trošku kapal olej,ale samo se to zase zastavilo, jednou mi praskla hadice chlazení a teklo to zrovna na výfuk, tak sem jel jak parní stroj,aleco, aspoň byla sranda, a kousek trubky to spravil, jinak sem měnil kotouče,destičky a brzdovou kapalinu. s Motorem jsem absolutně spokojen,výkon to má dostačujíci. Horší je to s elektrikou, pořád mi blbne centrál u zadních dveří,a vůbec dálkové zamykání-ani není moc dálkové, funguje ze vzdálenosti asi půl metru výměna baterky v klíči nepomohla),taky mi blikalo podsvícení palubky,ale to jsou maličkosti, které mi nemůžou zkazit pohled na tohle auto,mnozí na něj nadávají, ale já nemám důvod, tak hodně šťastných kilometrů.

maxik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 07, 2004 10:13
Kontaktovat uživatele:

moje zkušenost

Příspěvek od maxik » stř dub 07, 2004 11:48

Zatim jsem z toho takovej rozpolcenej. Bylo mi totiž o tomto, bezesporu jistě skvělém voze, namazáno hodně medu kolem huby. Ložiska jsem musel udělat hned jak jsem to koupil, protože se stim nedalo jet. To beru, jsou to spotřební dily, který prostě jednou odejít musej. No jak jsem se vyhrabal z ložisek, tak mi odešel přepínač světel. na žádnym vrakáči jsem ho nesehnal a za novej chtěli 1300,- Sehnal jsem teda funkční přepínač z R19 phaseI a z těchto dvou kusů jsem po několika hodinách hodinářské práce vyrobil jeden funkční. Za další odešly svisláky to byl další 1000,- No ale v nejbližší době jdou na řadu spojovačky a zadní tlumiče mi tečou:-(( Auto má najeto 90 000 km a motor za studena klepe. tech 90000 nemohu zaručit, ale asi je to tak, protože je velmi zachovalej. Pravděpodobně se o to nikdo nestaral a tak to zbylo na mě. Za další mi odešel jeden klíč a novej stojí od 1500,- po 5000,- podle typu. To už mě odváželi když jsem to jenom zaslechl. Mimo jiné vždy když to nejvíc potřebuju, tak mi nejde ostřik čelního skla. Jako by nefungovala ta páčka, nebo nějaký relátko. Auto moc nebrzdí ikdyž jsou brzdy jak nový a zavzdušněný to neni. Chtěl jsem auto tohoto typu, ale nejsem si jist, jestli jsem neměl jít spíše do Venta, nebo japonce. No až čas snad ukáže jestli nakonec řeknu jsem rád že ho mam, nebo jestli si budu rvát vlasy.
maxik

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » stř dub 07, 2004 23:54

Zatim jsem z toho takovej rozpolcenej. Bylo mi totiž o tomto, bezesporu jistě skvělém voze, namazáno hodně medu kolem huby .... Chtěl jsem auto tohoto typu, ale nejsem si jist, jestli jsem neměl jít spíše do Venta, nebo japonce. No až čas snad ukáže jestli nakonec řeknu jsem rád že ho mam, nebo jestli si budu rvát vlasy.
nojo, kdyz koupis pojizne vrakoviste, tak se nediv :) docela by mne zajimalo, kolik jsi za to dal, jinak, se starsim ventem imho muzes dopadnout jeste o moc hur.

maxik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 07, 2004 10:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxik » čtv dub 08, 2004 10:19

No rok je to konec 1995, komplet v elektrice, nepočítaje tedy zadní skla a sedačky:-) , airbag el ovl světěl a šíbr. Je na něm nová haubna a auto stálo 85000,-
Dost mě mrzí, že jsem takovouhle boudu koupil od ´´dobrýho známýho´´. Jinak bych si to asi všechno zkontroloval. Druhá věc jem že za to že mi odešel klíč a lukas nemůže a nedalo se to nijak předpovědět. Víc mě XXXXX ty čepy, ložiska a ten zvuk z motoru.
Pak kup něco od známýho:-((
maxik

Uživatelský avatar
afk_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 72
Registrován: čtv bře 25, 2004 16:12
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

zkusenosti s R19

Příspěvek od afk_cz » čtv dub 08, 2004 13:28

ja jsem ho koupil pri 140tis. km, ted ma 190tis., mam ho cca 5let, 66kW TXE 1721ccm. od te doby uz zazil jednu peknou bouracku zezadu (pul auta zmuchlanyho), dale navstivil karosarnu, lakovnu (komplet lak) a pak uz to jen nasledovalo ... audio, interier, komplet plasty a nove i 16" kola. Jede na to, co ma najeto, uplne skvele, jedine co odchazi pomerne casto (jiz po nekolika letech) jsou cepy a loziska (holt siroky kola mu moc nesvedci). jinak maximalni spokojenost. jde jezdit jak za 6L, tak za 12L na 100km - staci jen vybrat styl jizdy. ja osobne bych zatim nemenil.

Víťa Malina
Experienced member
Příspěvky: 629
Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
Bydliště: Pohořelice (BV)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Víťa Malina » čtv dub 08, 2004 20:10

přesně tak, když narazíš na auto o které se někdo aspoň trošku staral, tak není skoro žádný problém, mám taky TXE 1721 - 66kW, z roku 89 a je to skvělé poježdění, vybral sis špatný kousek

Víťa Malina
Experienced member
Příspěvky: 629
Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
Bydliště: Pohořelice (BV)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Víťa Malina » čtv dub 08, 2004 20:11

přesně tak, když narazíš na auto o které se někdo aspoň trošku staral, tak není skoro žádný problém, mám taky TXE 1721 - 66kW, z roku 89 a je to skvělé poježdění, vybral sis špatný kousek

maxik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 07, 2004 10:13
Kontaktovat uživatele:

Jo kdybch si ho tak aspon mohl vybrat

Příspěvek od maxik » pát dub 09, 2004 11:58

Kdybych si ho tak aspon mohl vybrat. Jednoho krásnýho večera mi volal, že je na cestě do reichu a jede mi pro auto. No tak jsem si řikal task to je super, narazil na netu na krasavce. Dovezl to, proclili jsme to, a řekl že to nejdřiv všechno udělá a pak se dohodnem. Podle mě jediný co udělal, bylo to, že dal novou haubnu pač byla schnilá, novej rozvodák a olej. No drahá zkušenost pro příště. Aspoň jsem se ujistil, že: nikomu nevěř, a co chceš, udělej sí sám, jinak s tebou každej vymrdá.
maxik

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » pát dub 09, 2004 22:17

moje zkusenost viz vyse, jenom doplnim, ze jsem nechal vymenit jeste palivej filtr (500,-) a kabely ke svickam (900,-) a ted mne ceka lambda (cca 1500,-) - ona je tam puvodni, takze se nedivim, ze je to 120k mrtva ;-D

Uživatelský avatar
Lenka Švestkova
Člen RCČR
Příspěvky: 474
Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
Bydliště: Studénka

Příspěvek od Lenka Švestkova » pát dub 16, 2004 18:08

Vloni jsem vyměnil R19 1993 PhaseII, 1.4 43kW, hatchback po třech letech za Lagunu, ale dodnes na to autíčko nedám dopustit. Jezdilo za 6L, pohodlí vevnitř neskutečné, kufr překvapivě velký, ovládání super. Navíc, měkoučké sezení jsem ocenil i po cestách do Chorvatska. Dodnes pokud ho potkám na silnici, tak mi hned padne do oka. Vřele doporučuji všem. Ve srovnání s Golfem, Fabkou nebo japoncema u mně jasně vede. Pouze doporučuji - vyhněte se tomuto motoru. Je hrozně slabý ( i když, bylo to auto pro manželku, tak alespoň nemohla moc bláznit...)
Ahoj, Martin

Blue Flash
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte kvě 04, 2004 13:51
Bydliště: Liberec

R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Blue Flash » úte kvě 04, 2004 14:51

V roce 2001 jsem zakoupil po půl ročním shánění vůz. Byl to R19 16V. Nevěděl jsem do čeho jdu, ale risknul jsem to. Dobře jsem udělal. Malý, ale prostorný vůz, 130 koní, rychlý, živý, přesně tak jak má auto vypadat. Po trápení se ve Š 120, Škoda Felicia a Fabia, jsem porozuměl tomu, když mi kolega řekl, že budu konečně sedět v autě. Skutečně. Jezdil jsem kdysi hodně z Liberce na Moravu a zpět. Když jsem jel ve Felicii, dva dny jsem se po jízdě léčil. Když jsem to jel Renaultem, byl jsem odpočinutější, než před jízdou. Loni jsem "risknul" Chorvatsko. Super. Spotřeba 7 l. Pohodlí, paráda. Litoval jsem ty ve škodovkách. Je poznat, že francouzi si potrpí na pohodlí cestování. Auto je ročník 1992, nový typ. Koroze karosérie, je to divné, ale žádná. Nechápu to. U Š 120 jsem měl díru a rez, kam jsem se podíval. U Felicie mi shnily páté dveře. Nevýhody: asi jediná a to, tvrdé tlumiče a pérování (sportovní podvozek). Když potkáte úsek s dírama na vozovce, je to kanonáda. Pak je lepší pérování měkčí. Výhody: vysoká stabilita v zatáčkách, dobře sedí, snadno lze seřídit volant a výšku sedačky k co možná největšímu pohodlí ovládání vozu. Výtečně brzdí, kotouče jsou vpředu i vzadu !!!
Někde jsem tu četl o hlučném studeném motoru. Kdosi mi poradil benzín Shell Power. Motor okamžitě stichnul, přede jako koťátko. Po půl roce jsem se vrátil k normálnímu naturálu a stále je motor tichý i za studena. A co údržba? Měnil jsem: brzdové destičky, brzdové kotouče vpředu, ložiska vpředu. U motoru řemeny. Také mi praskaly hadice topení, byl vadný přetlakový ventil na nádobce vody chlazení. Nyní mi odešli zadní tlumiče, čeká mne jejich výměna. Ještě jsem měnil poslední dva díly výfuku a vodu v chladícím systému a to je za ty tři roky všechno. Více méně jsem vše měnil brzo po zakoupení, abych si tak hezký vůz dal do kupy. A ještě každý rok olej a filtr. Žárovky jsem ještě neměnil. Na technický jsem prošel s jedinou závadou, neměl jsem zadní zástěrky, hihi (oni to tam ale francouzi nedávali). Prý do roku výroby 98 jsou na vozech povinné.
Neocenitelná je ale akcelerace při předjíždění. Když jedete pomalu za avií a naskytne se vám jen pár sekund na bezpečné předjetí, je to super. S Felicií jsem radši ani nepředjížděl. U ní, když jsem přidal plyn, dlouho dlouho nic, než se to rozjelo. S Felicií nebo s Fabií předjíždět je o hubu. Tolik mé zkušenosti s tímto vozem, myslím, že je to dobrý vůz.

Přeju všem renolťákům klid a pohodu na silnicích.

Blue Flash.

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Raven » pát kvě 14, 2004 16:39

Blue Flash píše:Loni jsem "risknul" Chorvatsko. Super. Spotřeba 7 l.

Blue Flash.
Ahoj, se vsim souhlasim, ale tu spotrebu ti neverim :-) Mam stejnej motor, trosku mladsi, ale za 7l se normalne jet neda!! To bych musel jet jako muj tata :-))

Raven

Jan Melichar
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Jan Melichar » pon kvě 17, 2004 08:34

Mě se jednou povedlo s 16V dosáhnout na trase Břeclav - Vlašim průměru 6.6l/100km teda podle palubního počítače. A to jsem to dost žudlal, po dálníci asi 110-120. A taky jsem jezdil na Shell V-Power.
Od tý doby se mi to nikdy nepovedlo takže možná že měl taky slabší chvilku ten palubní počítač :). Jinak jezdíval jsem něco málo pod 8l. Teť poslední dobou mi to chlastá tak 8.5l/100km. A to teda když to moc nehoním a nepopojíždím se studeným motorem. Jezdím zhruba 60% dálnice 15% město a 25% okresky.

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Raven » pon kvě 17, 2004 11:56

Jan Melichar píše:Mě se jednou povedlo s 16V dosáhnout na trase Břeclav - Vlašim průměru 6.6l/100km teda podle palubního počítače. A to jsem to dost žudlal, po dálníci asi 110-120. A taky jsem jezdil na Shell V-Power.
Od tý doby se mi to nikdy nepovedlo takže možná že měl taky slabší chvilku ten palubní počítač :). Jinak jezdíval jsem něco málo pod 8l. Teť poslední dobou mi to chlastá tak 8.5l/100km. A to teda když to moc nehoním a nepopojíždím se studeným motorem. Jezdím zhruba 60% dálnice 15% město a 25% okresky.
To uz je realnejsi. Jak tomu trochu das tak tezko pod devet litru. A s timto motorem nejde jezdit pod 4000 ot :-))

Raven

Jan Melichar
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Jan Melichar » pon kvě 17, 2004 13:42

Raven píše:To uz je realnejsi. Jak tomu trochu das tak tezko pod devet litru. A s timto motorem nejde jezdit pod 4000 ot :-))

Raven
To naprosto souhlas pokud ten motor točí pod 4000 tak nic nenasvědčuje tomu že by měl výkon 100kw. Když jedu po dálnici tak při povolené rychlosti 120-130km to točí pod 4000 a mám pocit že se to auto trošku trápí. Jakmile ale ručička otáčkoměru přesáhne nějakých 4200 ot. tak to hned začne lépe reagovat na přidání plynu a celkově mám subjektivní pocit že se to tomu motoru mnohem víc líbí.
Jinak já jsem uváděl spotřebu při poměrně svižné, ale klidné jizdě. Pokud to budu vytáčet pořád přes čtyři tisíce tak se pod devět taky rozhodně nedostanu.

Uživatelský avatar
faustus
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv čer 24, 2004 18:29
Bydliště: Praha

Re: jen ty nejlepší

Příspěvek od faustus » čtv čer 24, 2004 18:39

Nelze jinak než souhlasit s pozitivními ohlasy :)
Koupil jsem R19 1,8s 95´r tažený z Německa v na konci května a hned co dostal SPZ, jel jsem s ním 2x Praha - Aš a zpět po karlovarské... zprvu jsem mu nevěřil, ale nedělalo mi problém předjet jak náklaďáky tak všudypřítomné zpitomělé němce (chvíli 20 pak 140 :) ,jízda svižná a byl to opravdu požitek. Při dojezdu mne pak překvapil milou spotřebou 7,2/100, což je nádhera (pro mne, který jsem měl felicii 40kw, která si při skoro podobném tempu vzala i 9 to prostě nádhera je 8)
- ještě dovětek -mám tam originál rádio renault vyrobené Philipsem -má sice jen 6W, ale dá se ovládat od volantu a má vstup na jack, takže jsem si jízdu ve spojení s jízdními vlastnostmi prostě užíval :D

takže R19tkám zdar
----------------------------------------
CZFree.NET -wireless future :)

Uživatelský avatar
lagunn
Junior member
Příspěvky: 194
Registrován: čtv úno 26, 2004 21:54
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: jen ty nejlepší

Příspěvek od lagunn » čtv čer 24, 2004 23:20

Pavel Sobotovič píše:najeto 200 tis a jede jako brus.
původně jsem ani netušil, že si renaulta koupím a ta náhodná koupě v jednom nejmenovaném bazazu mi přinesla spolehlivé autíčko, které mi dobře slouží od roku 99".

dokonce si teď vybavuju, že v nějakém 94 běžela TV reklama, kde 19" phase II zastaví nad kouřícím kanálem .... - renault "tvůrce automobilů" možná to byl osud :D

Jiného rendlika jsem zatím za vlastního nepojal, ale jednou asi přesedlám na laguna kombi, ale to má ještě čas :wink:

Pavel
Ahoj !
Lagunu combi můžu jen doporučit - doufám že Ti to vyjde. :D V r.94 když byla Laguna představena jsem v ní seděl a jenom jsen o ní snil. :shock: V té době jsem měl Š1100MB a než jsem si koupil Lagunu jsem měl ještě další 2 auta. :roll: Ale Laguna je Laguna. :D
Zdraví lagunn

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Raven » pát čer 25, 2004 09:28

Jan Melichar píše:Mě se jednou povedlo s 16V dosáhnout na trase Břeclav - Vlašim průměru 6.6l/100km teda podle palubního počítače. A to jsem to dost žudlal, po dálníci asi 110-120. A taky jsem jezdil na Shell V-Power.
Cau, jen takovej dovetek. Taky jsem zkousel Shell V-Power i Shell V-Power Racing, ale jedinej rozdil jsem poznal v penezence. Naleju tam cokoliv a nevidim rozdilu. Mozna u slabsich motoru to je jinak.
Jinak je dost zasadni rozdil kde jezdis. Ja se pohybuji v 95 proc na vysocine (trebicsko). To furt jen zatacis, nahoru dolu a radis. Jak prejedu treba na pardubicko ci hradecko jde spotreba dolu. Ale to neni to podstatne, nejezdim na spotrebu (to bych si neporidil 16V), ale rad posloucham tu hudbu vice nez 5000 otacek :lol: Takze asi tezko porovnavat. Nicmene si vzdy rad poslechnu kolegy jak jejich embecko (rozumej felda ci fobie) jezdi za 5.5

Raven

Jan Melichar
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Jan Melichar » pát čer 25, 2004 11:15

Raven píše: Cau, jen takovej dovetek. Taky jsem zkousel Shell V-Power i Shell V-Power Racing, ale jedinej rozdil jsem poznal v penezence....
Raven
Jo vcelku souhlasím. Myslim že tyhle benzíny jsou spíš finta jak vytáhnout z lidí peníze. Power Racing jsem teda nezkoušel, ale po natankování Poweru 95 jsem žádnej rozdíl ve výkonu nepocítil. Ještě jsem zkoušel normální natural 98 a taky žádnej postřehnutelnej rozdíl. Jinak si ale myslím že naopak více oktanů by právě (teoreticky) mělo mít větší smysl pro 16V než třeba pro slabou 1,8 54kw která má menší kompresní poměr.

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V

Příspěvek od Raven » pát čer 25, 2004 11:29

Jan Melichar píše:
Raven píše: Cau, jen takovej dovetek. Taky jsem zkousel Shell V-Power i Shell V-Power Racing, ale jedinej rozdil jsem poznal v penezence....
Raven
Jo vcelku souhlasím. Myslim že tyhle benzíny jsou spíš finta jak vytáhnout z lidí peníze. Power Racing jsem teda nezkoušel, ale po natankování Poweru 95 jsem žádnej rozdíl ve výkonu nepocítil. Ještě jsem zkoušel normální natural 98 a taky žádnej postřehnutelnej rozdíl. Jinak si ale myslím že naopak více oktanů by právě (teoreticky) mělo mít větší smysl pro 16V než třeba pro slabou 1,8 54kw která má menší kompresní poměr.
Souhlas, ja jsem to myslel spis tak, ze u vetsiho vykonu neni ten narust vykonu tak uz znat jako trebu u faborita. Ale hlavne to bude dle hesla "ver a vira tva te uzdravi" :lol:

Raven

Vladimír Říha
Člen RCČR
Příspěvky: 37
Registrován: stř pro 31, 2003 13:51

Benzin

Příspěvek od Vladimír Říha » pát čer 25, 2004 11:41

Pěkný den! :D
Podívejte se na www.motozurnal.centrum.cz na článek"Méně oktanů zničí motor"Tam to zrovna rozebírají.
Vláďa

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti