Renault 19
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- Pavel Sobotovič
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř pro 31, 2003 10:25
- Bydliště: Kladno
jen ty nejlepší
najeto 200 tis a jede jako brus.
původně jsem ani netušil, že si renaulta koupím a ta náhodná koupě v jednom nejmenovaném bazazu mi přinesla spolehlivé autíčko, které mi dobře slouží od roku 99".
dokonce si teď vybavuju, že v nějakém 94 běžela TV reklama, kde 19" phase II zastaví nad kouřícím kanálem .... - renault "tvůrce automobilů" možná to byl osud
Jiného rendlika jsem zatím za vlastního nepojal, ale jednou asi přesedlám na laguna kombi, ale to má ještě čas
Pavel
původně jsem ani netušil, že si renaulta koupím a ta náhodná koupě v jednom nejmenovaném bazazu mi přinesla spolehlivé autíčko, které mi dobře slouží od roku 99".
dokonce si teď vybavuju, že v nějakém 94 běžela TV reklama, kde 19" phase II zastaví nad kouřícím kanálem .... - renault "tvůrce automobilů" možná to byl osud
Jiného rendlika jsem zatím za vlastního nepojal, ale jednou asi přesedlám na laguna kombi, ale to má ještě čas
Pavel
- Maverik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 194
- Registrován: pát led 02, 2004 20:00
- Bydliště: Vranov 52, 47124, Mimoň
- Kontaktovat uživatele:
RE: R19 1,9dT
Ahoj mám R19ku roku 1999 je to model fáze II z roku 95. Najeto mám 209000km teda autíko, já jenom 100000. Jsem s autem naprosto spokojen, samozřejmě nepočítám že vydrží všechno, problém se spojkovým lankem mě potkal také, jinak jsem měnil dva díly výfuku a ložiska v kolech, rozvodový řemen mě bude čekat podruhé ale jaksi při těch kilometrech to je to řekl bych normální. Teď mě trápí problém asi s tím že mi odchází ložisko v převodovce.... u mé verze s klimatizací jsem jako největší problém měl to že se poničil elektromotor od posilovače řízení (nový stojí bez čerpadla 15000 bez DPH u Renaultu a jinde jsem ho v replice nenašel) no ale i to se nakonec svépomocí podařilo vyřešiti a opět je vše O.K.. Jako skoro u všech starších aut mě začal trápit problém s únikem chladiva ale zatím nebyli tzv. lidi aby se na to někdo podíval. Co se týče koroze když se něco pošrábe, což není takový problém, tak to začne reznout ale jinak jsem s povrchem spokojen, když se o auto starám tyhle problémy zase tak veliké nejsou, rozdíl je hodně velký mezi tím když auto stojí v garáži nebo před panelákem. Svezení je naprosto luxus a nastavení podvozku do měka mi taky sedí. Nikdy jsem nezůstal někde stát a naopak odtahuji kde koho, alespoň zatím. Motoricky jsem naprosto vpohodě a to turbo je hezky znatelné. V nižší střední třídě je to moc dobré autíko a dovolím si i říci že se mi s ním jezdí lépe než s Octavií, moc zahraničních značek jsem zase nesedlal ale co jsem poznal tak co se týče pohodovosti interieru tak jsem nepotkal auto za které bych ho vyměnil... srovnávám se stejnou třídou... laguny jsou někde jinde, zvláště ta nová
Sháním tímto i někoho kdo by si chtěl vyměňovat informace ať již o 1.9dT ale hlavně sháním pokud by byl někdo kdo by tohle autíko vlastnil s klimatizací asi nás moc nebude, nějak se mi zatím nedaří někoho sehnat... Díky.
Sháním tímto i někoho kdo by si chtěl vyměňovat informace ať již o 1.9dT ale hlavně sháním pokud by byl někdo kdo by tohle autíko vlastnil s klimatizací asi nás moc nebude, nějak se mi zatím nedaří někoho sehnat... Díky.
ja koupil svyho v zari 02 za necelych 100k, chtel jsem auto ve 100% stavu a to ten muj je, je to rv. 94/phaseII, 4dv. model, nikde znamky rzi, napravy, tlumice, vsechno v dobrym stavu, takze ho mam teprve chvilku, najeto asi 6tis, zavim jsem zadnej vetsi problem nemel, preventivni vymena obou remenu (2500), chladici tekutiny, vicka rozdelovace + palce (1500), odesel mi asi po 2tis prepinac dalkovy/tlumeny (900, tohle je pry casta zavada) a dobiti baterky jeste se chystam na vsechny filtry (palivovy, vzduchovy) a zkontroluju brzdy. co se jidznich vlastnosti tyce, jsem nadsen, uz jsem jezdil v ledascem, ale tohle auto ma presne ten spravnej pomer mekyho podvozku a toho, jak sedi na silnici, kam se hrabe oktavka
-
- Experienced member
- Příspěvky: 629
- Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
- Bydliště: Pohořelice (BV)
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, čtyři roky mám R19TXE 1,7MPI-66kW/90k, je z posledního měsíce roku 1989,minulý majitel si s ním trošku pohrál,snížil podvozek o cca 5cm,takže trošku líp sedí a mnohem líp vypadá.mám tohle auto rád,mám na něm najeto asi 60000(celkem už má 130000), zatím bez velkých problémů,ikdyž mi trošku kapal olej,ale samo se to zase zastavilo, jednou mi praskla hadice chlazení a teklo to zrovna na výfuk, tak sem jel jak parní stroj,aleco, aspoň byla sranda, a kousek trubky to spravil, jinak sem měnil kotouče,destičky a brzdovou kapalinu. s Motorem jsem absolutně spokojen,výkon to má dostačujíci. Horší je to s elektrikou, pořád mi blbne centrál u zadních dveří,a vůbec dálkové zamykání-ani není moc dálkové, funguje ze vzdálenosti asi půl metru výměna baterky v klíči nepomohla),taky mi blikalo podsvícení palubky,ale to jsou maličkosti, které mi nemůžou zkazit pohled na tohle auto,mnozí na něj nadávají, ale já nemám důvod, tak hodně šťastných kilometrů.
moje zkušenost
Zatim jsem z toho takovej rozpolcenej. Bylo mi totiž o tomto, bezesporu jistě skvělém voze, namazáno hodně medu kolem huby. Ložiska jsem musel udělat hned jak jsem to koupil, protože se stim nedalo jet. To beru, jsou to spotřební dily, který prostě jednou odejít musej. No jak jsem se vyhrabal z ložisek, tak mi odešel přepínač světel. na žádnym vrakáči jsem ho nesehnal a za novej chtěli 1300,- Sehnal jsem teda funkční přepínač z R19 phaseI a z těchto dvou kusů jsem po několika hodinách hodinářské práce vyrobil jeden funkční. Za další odešly svisláky to byl další 1000,- No ale v nejbližší době jdou na řadu spojovačky a zadní tlumiče mi tečou:-(( Auto má najeto 90 000 km a motor za studena klepe. tech 90000 nemohu zaručit, ale asi je to tak, protože je velmi zachovalej. Pravděpodobně se o to nikdo nestaral a tak to zbylo na mě. Za další mi odešel jeden klíč a novej stojí od 1500,- po 5000,- podle typu. To už mě odváželi když jsem to jenom zaslechl. Mimo jiné vždy když to nejvíc potřebuju, tak mi nejde ostřik čelního skla. Jako by nefungovala ta páčka, nebo nějaký relátko. Auto moc nebrzdí ikdyž jsou brzdy jak nový a zavzdušněný to neni. Chtěl jsem auto tohoto typu, ale nejsem si jist, jestli jsem neměl jít spíše do Venta, nebo japonce. No až čas snad ukáže jestli nakonec řeknu jsem rád že ho mam, nebo jestli si budu rvát vlasy.
maxik
nojo, kdyz koupis pojizne vrakoviste, tak se nediv docela by mne zajimalo, kolik jsi za to dal, jinak, se starsim ventem imho muzes dopadnout jeste o moc hur.Zatim jsem z toho takovej rozpolcenej. Bylo mi totiž o tomto, bezesporu jistě skvělém voze, namazáno hodně medu kolem huby .... Chtěl jsem auto tohoto typu, ale nejsem si jist, jestli jsem neměl jít spíše do Venta, nebo japonce. No až čas snad ukáže jestli nakonec řeknu jsem rád že ho mam, nebo jestli si budu rvát vlasy.
No rok je to konec 1995, komplet v elektrice, nepočítaje tedy zadní skla a sedačky:-) , airbag el ovl světěl a šíbr. Je na něm nová haubna a auto stálo 85000,-
Dost mě mrzí, že jsem takovouhle boudu koupil od ´´dobrýho známýho´´. Jinak bych si to asi všechno zkontroloval. Druhá věc jem že za to že mi odešel klíč a lukas nemůže a nedalo se to nijak předpovědět. Víc mě XXXXX ty čepy, ložiska a ten zvuk z motoru.
Pak kup něco od známýho:-((
Dost mě mrzí, že jsem takovouhle boudu koupil od ´´dobrýho známýho´´. Jinak bych si to asi všechno zkontroloval. Druhá věc jem že za to že mi odešel klíč a lukas nemůže a nedalo se to nijak předpovědět. Víc mě XXXXX ty čepy, ložiska a ten zvuk z motoru.
Pak kup něco od známýho:-((
maxik
- afk_cz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 72
- Registrován: čtv bře 25, 2004 16:12
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
zkusenosti s R19
ja jsem ho koupil pri 140tis. km, ted ma 190tis., mam ho cca 5let, 66kW TXE 1721ccm. od te doby uz zazil jednu peknou bouracku zezadu (pul auta zmuchlanyho), dale navstivil karosarnu, lakovnu (komplet lak) a pak uz to jen nasledovalo ... audio, interier, komplet plasty a nove i 16" kola. Jede na to, co ma najeto, uplne skvele, jedine co odchazi pomerne casto (jiz po nekolika letech) jsou cepy a loziska (holt siroky kola mu moc nesvedci). jinak maximalni spokojenost. jde jezdit jak za 6L, tak za 12L na 100km - staci jen vybrat styl jizdy. ja osobne bych zatim nemenil.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 629
- Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
- Bydliště: Pohořelice (BV)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Experienced member
- Příspěvky: 629
- Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
- Bydliště: Pohořelice (BV)
- Kontaktovat uživatele:
Jo kdybch si ho tak aspon mohl vybrat
Kdybych si ho tak aspon mohl vybrat. Jednoho krásnýho večera mi volal, že je na cestě do reichu a jede mi pro auto. No tak jsem si řikal task to je super, narazil na netu na krasavce. Dovezl to, proclili jsme to, a řekl že to nejdřiv všechno udělá a pak se dohodnem. Podle mě jediný co udělal, bylo to, že dal novou haubnu pač byla schnilá, novej rozvodák a olej. No drahá zkušenost pro příště. Aspoň jsem se ujistil, že: nikomu nevěř, a co chceš, udělej sí sám, jinak s tebou každej vymrdá.
maxik
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Vloni jsem vyměnil R19 1993 PhaseII, 1.4 43kW, hatchback po třech letech za Lagunu, ale dodnes na to autíčko nedám dopustit. Jezdilo za 6L, pohodlí vevnitř neskutečné, kufr překvapivě velký, ovládání super. Navíc, měkoučké sezení jsem ocenil i po cestách do Chorvatska. Dodnes pokud ho potkám na silnici, tak mi hned padne do oka. Vřele doporučuji všem. Ve srovnání s Golfem, Fabkou nebo japoncema u mně jasně vede. Pouze doporučuji - vyhněte se tomuto motoru. Je hrozně slabý ( i když, bylo to auto pro manželku, tak alespoň nemohla moc bláznit...)
Ahoj, Martin
Ahoj, Martin
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte kvě 04, 2004 13:51
- Bydliště: Liberec
R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
V roce 2001 jsem zakoupil po půl ročním shánění vůz. Byl to R19 16V. Nevěděl jsem do čeho jdu, ale risknul jsem to. Dobře jsem udělal. Malý, ale prostorný vůz, 130 koní, rychlý, živý, přesně tak jak má auto vypadat. Po trápení se ve Š 120, Škoda Felicia a Fabia, jsem porozuměl tomu, když mi kolega řekl, že budu konečně sedět v autě. Skutečně. Jezdil jsem kdysi hodně z Liberce na Moravu a zpět. Když jsem jel ve Felicii, dva dny jsem se po jízdě léčil. Když jsem to jel Renaultem, byl jsem odpočinutější, než před jízdou. Loni jsem "risknul" Chorvatsko. Super. Spotřeba 7 l. Pohodlí, paráda. Litoval jsem ty ve škodovkách. Je poznat, že francouzi si potrpí na pohodlí cestování. Auto je ročník 1992, nový typ. Koroze karosérie, je to divné, ale žádná. Nechápu to. U Š 120 jsem měl díru a rez, kam jsem se podíval. U Felicie mi shnily páté dveře. Nevýhody: asi jediná a to, tvrdé tlumiče a pérování (sportovní podvozek). Když potkáte úsek s dírama na vozovce, je to kanonáda. Pak je lepší pérování měkčí. Výhody: vysoká stabilita v zatáčkách, dobře sedí, snadno lze seřídit volant a výšku sedačky k co možná největšímu pohodlí ovládání vozu. Výtečně brzdí, kotouče jsou vpředu i vzadu !!!
Někde jsem tu četl o hlučném studeném motoru. Kdosi mi poradil benzín Shell Power. Motor okamžitě stichnul, přede jako koťátko. Po půl roce jsem se vrátil k normálnímu naturálu a stále je motor tichý i za studena. A co údržba? Měnil jsem: brzdové destičky, brzdové kotouče vpředu, ložiska vpředu. U motoru řemeny. Také mi praskaly hadice topení, byl vadný přetlakový ventil na nádobce vody chlazení. Nyní mi odešli zadní tlumiče, čeká mne jejich výměna. Ještě jsem měnil poslední dva díly výfuku a vodu v chladícím systému a to je za ty tři roky všechno. Více méně jsem vše měnil brzo po zakoupení, abych si tak hezký vůz dal do kupy. A ještě každý rok olej a filtr. Žárovky jsem ještě neměnil. Na technický jsem prošel s jedinou závadou, neměl jsem zadní zástěrky, hihi (oni to tam ale francouzi nedávali). Prý do roku výroby 98 jsou na vozech povinné.
Neocenitelná je ale akcelerace při předjíždění. Když jedete pomalu za avií a naskytne se vám jen pár sekund na bezpečné předjetí, je to super. S Felicií jsem radši ani nepředjížděl. U ní, když jsem přidal plyn, dlouho dlouho nic, než se to rozjelo. S Felicií nebo s Fabií předjíždět je o hubu. Tolik mé zkušenosti s tímto vozem, myslím, že je to dobrý vůz.
Přeju všem renolťákům klid a pohodu na silnicích.
Blue Flash.
Někde jsem tu četl o hlučném studeném motoru. Kdosi mi poradil benzín Shell Power. Motor okamžitě stichnul, přede jako koťátko. Po půl roce jsem se vrátil k normálnímu naturálu a stále je motor tichý i za studena. A co údržba? Měnil jsem: brzdové destičky, brzdové kotouče vpředu, ložiska vpředu. U motoru řemeny. Také mi praskaly hadice topení, byl vadný přetlakový ventil na nádobce vody chlazení. Nyní mi odešli zadní tlumiče, čeká mne jejich výměna. Ještě jsem měnil poslední dva díly výfuku a vodu v chladícím systému a to je za ty tři roky všechno. Více méně jsem vše měnil brzo po zakoupení, abych si tak hezký vůz dal do kupy. A ještě každý rok olej a filtr. Žárovky jsem ještě neměnil. Na technický jsem prošel s jedinou závadou, neměl jsem zadní zástěrky, hihi (oni to tam ale francouzi nedávali). Prý do roku výroby 98 jsou na vozech povinné.
Neocenitelná je ale akcelerace při předjíždění. Když jedete pomalu za avií a naskytne se vám jen pár sekund na bezpečné předjetí, je to super. S Felicií jsem radši ani nepředjížděl. U ní, když jsem přidal plyn, dlouho dlouho nic, než se to rozjelo. S Felicií nebo s Fabií předjíždět je o hubu. Tolik mé zkušenosti s tímto vozem, myslím, že je to dobrý vůz.
Přeju všem renolťákům klid a pohodu na silnicích.
Blue Flash.
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
Ahoj, se vsim souhlasim, ale tu spotrebu ti neverim Mam stejnej motor, trosku mladsi, ale za 7l se normalne jet neda!! To bych musel jet jako muj tata )Blue Flash píše:Loni jsem "risknul" Chorvatsko. Super. Spotřeba 7 l.
Blue Flash.
Raven
-
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
Mě se jednou povedlo s 16V dosáhnout na trase Břeclav - Vlašim průměru 6.6l/100km teda podle palubního počítače. A to jsem to dost žudlal, po dálníci asi 110-120. A taky jsem jezdil na Shell V-Power.
Od tý doby se mi to nikdy nepovedlo takže možná že měl taky slabší chvilku ten palubní počítač . Jinak jezdíval jsem něco málo pod 8l. Teť poslední dobou mi to chlastá tak 8.5l/100km. A to teda když to moc nehoním a nepopojíždím se studeným motorem. Jezdím zhruba 60% dálnice 15% město a 25% okresky.
Od tý doby se mi to nikdy nepovedlo takže možná že měl taky slabší chvilku ten palubní počítač . Jinak jezdíval jsem něco málo pod 8l. Teť poslední dobou mi to chlastá tak 8.5l/100km. A to teda když to moc nehoním a nepopojíždím se studeným motorem. Jezdím zhruba 60% dálnice 15% město a 25% okresky.
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
To uz je realnejsi. Jak tomu trochu das tak tezko pod devet litru. A s timto motorem nejde jezdit pod 4000 ot )Jan Melichar píše:Mě se jednou povedlo s 16V dosáhnout na trase Břeclav - Vlašim průměru 6.6l/100km teda podle palubního počítače. A to jsem to dost žudlal, po dálníci asi 110-120. A taky jsem jezdil na Shell V-Power.
Od tý doby se mi to nikdy nepovedlo takže možná že měl taky slabší chvilku ten palubní počítač . Jinak jezdíval jsem něco málo pod 8l. Teť poslední dobou mi to chlastá tak 8.5l/100km. A to teda když to moc nehoním a nepopojíždím se studeným motorem. Jezdím zhruba 60% dálnice 15% město a 25% okresky.
Raven
-
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
To naprosto souhlas pokud ten motor točí pod 4000 tak nic nenasvědčuje tomu že by měl výkon 100kw. Když jedu po dálnici tak při povolené rychlosti 120-130km to točí pod 4000 a mám pocit že se to auto trošku trápí. Jakmile ale ručička otáčkoměru přesáhne nějakých 4200 ot. tak to hned začne lépe reagovat na přidání plynu a celkově mám subjektivní pocit že se to tomu motoru mnohem víc líbí.Raven píše:To uz je realnejsi. Jak tomu trochu das tak tezko pod devet litru. A s timto motorem nejde jezdit pod 4000 ot )
Raven
Jinak já jsem uváděl spotřebu při poměrně svižné, ale klidné jizdě. Pokud to budu vytáčet pořád přes čtyři tisíce tak se pod devět taky rozhodně nedostanu.
Re: jen ty nejlepší
Nelze jinak než souhlasit s pozitivními ohlasy
Koupil jsem R19 1,8s 95´r tažený z Německa v na konci května a hned co dostal SPZ, jel jsem s ním 2x Praha - Aš a zpět po karlovarské... zprvu jsem mu nevěřil, ale nedělalo mi problém předjet jak náklaďáky tak všudypřítomné zpitomělé němce (chvíli 20 pak 140 ,jízda svižná a byl to opravdu požitek. Při dojezdu mne pak překvapil milou spotřebou 7,2/100, což je nádhera (pro mne, který jsem měl felicii 40kw, která si při skoro podobném tempu vzala i 9 to prostě nádhera je
- ještě dovětek -mám tam originál rádio renault vyrobené Philipsem -má sice jen 6W, ale dá se ovládat od volantu a má vstup na jack, takže jsem si jízdu ve spojení s jízdními vlastnostmi prostě užíval
takže R19tkám zdar
Koupil jsem R19 1,8s 95´r tažený z Německa v na konci května a hned co dostal SPZ, jel jsem s ním 2x Praha - Aš a zpět po karlovarské... zprvu jsem mu nevěřil, ale nedělalo mi problém předjet jak náklaďáky tak všudypřítomné zpitomělé němce (chvíli 20 pak 140 ,jízda svižná a byl to opravdu požitek. Při dojezdu mne pak překvapil milou spotřebou 7,2/100, což je nádhera (pro mne, který jsem měl felicii 40kw, která si při skoro podobném tempu vzala i 9 to prostě nádhera je
- ještě dovětek -mám tam originál rádio renault vyrobené Philipsem -má sice jen 6W, ale dá se ovládat od volantu a má vstup na jack, takže jsem si jízdu ve spojení s jízdními vlastnostmi prostě užíval
takže R19tkám zdar
----------------------------------------
CZFree.NET -wireless future
CZFree.NET -wireless future
- lagunn
- Junior member
- Příspěvky: 194
- Registrován: čtv úno 26, 2004 21:54
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: jen ty nejlepší
Ahoj !Pavel Sobotovič píše:najeto 200 tis a jede jako brus.
původně jsem ani netušil, že si renaulta koupím a ta náhodná koupě v jednom nejmenovaném bazazu mi přinesla spolehlivé autíčko, které mi dobře slouží od roku 99".
dokonce si teď vybavuju, že v nějakém 94 běžela TV reklama, kde 19" phase II zastaví nad kouřícím kanálem .... - renault "tvůrce automobilů" možná to byl osud
Jiného rendlika jsem zatím za vlastního nepojal, ale jednou asi přesedlám na laguna kombi, ale to má ještě čas
Pavel
Lagunu combi můžu jen doporučit - doufám že Ti to vyjde. V r.94 když byla Laguna představena jsem v ní seděl a jenom jsen o ní snil. V té době jsem měl Š1100MB a než jsem si koupil Lagunu jsem měl ještě další 2 auta. Ale Laguna je Laguna.
Zdraví lagunn
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
Cau, jen takovej dovetek. Taky jsem zkousel Shell V-Power i Shell V-Power Racing, ale jedinej rozdil jsem poznal v penezence. Naleju tam cokoliv a nevidim rozdilu. Mozna u slabsich motoru to je jinak.Jan Melichar píše:Mě se jednou povedlo s 16V dosáhnout na trase Břeclav - Vlašim průměru 6.6l/100km teda podle palubního počítače. A to jsem to dost žudlal, po dálníci asi 110-120. A taky jsem jezdil na Shell V-Power.
Jinak je dost zasadni rozdil kde jezdis. Ja se pohybuji v 95 proc na vysocine (trebicsko). To furt jen zatacis, nahoru dolu a radis. Jak prejedu treba na pardubicko ci hradecko jde spotreba dolu. Ale to neni to podstatne, nejezdim na spotrebu (to bych si neporidil 16V), ale rad posloucham tu hudbu vice nez 5000 otacek Takze asi tezko porovnavat. Nicmene si vzdy rad poslechnu kolegy jak jejich embecko (rozumej felda ci fobie) jezdi za 5.5
Raven
-
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
Jo vcelku souhlasím. Myslim že tyhle benzíny jsou spíš finta jak vytáhnout z lidí peníze. Power Racing jsem teda nezkoušel, ale po natankování Poweru 95 jsem žádnej rozdíl ve výkonu nepocítil. Ještě jsem zkoušel normální natural 98 a taky žádnej postřehnutelnej rozdíl. Jinak si ale myslím že naopak více oktanů by právě (teoreticky) mělo mít větší smysl pro 16V než třeba pro slabou 1,8 54kw která má menší kompresní poměr.Raven píše: Cau, jen takovej dovetek. Taky jsem zkousel Shell V-Power i Shell V-Power Racing, ale jedinej rozdil jsem poznal v penezence....
Raven
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: R E N A U L T 1 9 - 1 6 V
Souhlas, ja jsem to myslel spis tak, ze u vetsiho vykonu neni ten narust vykonu tak uz znat jako trebu u faborita. Ale hlavne to bude dle hesla "ver a vira tva te uzdravi"Jan Melichar píše:Jo vcelku souhlasím. Myslim že tyhle benzíny jsou spíš finta jak vytáhnout z lidí peníze. Power Racing jsem teda nezkoušel, ale po natankování Poweru 95 jsem žádnej rozdíl ve výkonu nepocítil. Ještě jsem zkoušel normální natural 98 a taky žádnej postřehnutelnej rozdíl. Jinak si ale myslím že naopak více oktanů by právě (teoreticky) mělo mít větší smysl pro 16V než třeba pro slabou 1,8 54kw která má menší kompresní poměr.Raven píše: Cau, jen takovej dovetek. Taky jsem zkousel Shell V-Power i Shell V-Power Racing, ale jedinej rozdil jsem poznal v penezence....
Raven
Raven
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř pro 31, 2003 13:51
Benzin
Pěkný den!
Podívejte se na www.motozurnal.centrum.cz na článek"Méně oktanů zničí motor"Tam to zrovna rozebírají.
Vláďa
Podívejte se na www.motozurnal.centrum.cz na článek"Méně oktanů zničí motor"Tam to zrovna rozebírají.
Vláďa
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů