Renault Laguna III. 2007 - *
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- bazartechnik
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39
Renault Laguna III. 2007 - *
Docela bych přivítal zařadit Lagunu III. do samostatné sekce.
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Nechceš počkat až budeš mít s kým diskutovat??? Zatím můžeš trpět samomluvou při jízdě v nováčkovi. Jinak blahopřeju a doufám že napíšeš nějaké krátké uživatelské zhodnocení, těm novinářským testům se nedá věřit a krátké svezení u dealera mi taky moc neřeklo...
Renault Laguna II Grandtour 1.9 DCi
chronologie: 2x R11 TXE, R21, R19, R21, R19 Chamade - no Lagunu I a Mégana jsem přeskočil:-)
chronologie: 2x R11 TXE, R21, R19, R21, R19 Chamade - no Lagunu I a Mégana jsem přeskočil:-)
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
O Laguně III se již diskutuje o momentálně řádek níže, zamykám
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Já odemykám a přesouvám sem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Né já jsem spokojenej se šestkou a dvojkou.zinda píše:ÁÁááá, Šamša zakoupil trojkuŠamša píše:Já odemykám a přesouvám sem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Joo, móda bílejch začala pozdě. Když si vezmu, že jsem dal vo šedesát víc za stříbro, bo před dvěma lety byla bílá jen pro taxíkáře a dneska to cpou na všechny prémijov auta... Jako dneska vidím toho bílýho chudáka za stodevadesát v plný palbě co ho nikdo nechtělwc píše:...mít zbytečných 700....
Je moc hezká. po Ostravě jezdí jedna bílá.
Zbožňuji bílá auta !
wecka
Renault Laguna II Grandtour 1.9 DCi
chronologie: 2x R11 TXE, R21, R19, R21, R19 Chamade - no Lagunu I a Mégana jsem přeskočil:-)
chronologie: 2x R11 TXE, R21, R19, R21, R19 Chamade - no Lagunu I a Mégana jsem přeskočil:-)
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
To máš z toho, že dáš na to, co říká okolí a ne na svůj vlastní cit .zinda píše:Joo, móda bílejch začala pozdě. Když si vezmu, že jsem dal vo šedesát víc za stříbro, bo před dvěma lety byla bílá jen pro taxíkáře a dneska to cpou na všechny prémijov auta... Jako dneska vidím toho bílýho chudáka za stodevadesát v plný palbě co ho nikdo nechtělwc píše:...mít zbytečných 700....
Je moc hezká. po Ostravě jezdí jedna bílá.
Zbožňuji bílá auta !
wecka
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- bazartechnik
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39
zinda píše:Nechceš počkat až budeš mít s kým diskutovat??? Zatím můžeš trpět samomluvou při jízdě v nováčkovi. Jinak blahopřeju a doufám že napíšeš nějaké krátké uživatelské zhodnocení, těm novinářským testům se nedá věřit a krátké svezení u dealera mi taky moc neřeklo...
Nejsem tu jedinej, kdo se honosí v nový Lagunce. Ale pro nový uživatele se to bude hledat rychleji v obecný sekci, než tady.
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Souhlasím i když nemám L3.bazartechnik píše:zinda píše:Nechceš počkat až budeš mít s kým diskutovat??? Zatím můžeš trpět samomluvou při jízdě v nováčkovi. Jinak blahopřeju a doufám že napíšeš nějaké krátké uživatelské zhodnocení, těm novinářským testům se nedá věřit a krátké svezení u dealera mi taky moc neřeklo...
Nejsem tu jedinej, kdo se honosí v nový Lagunce. Ale pro nový uživatele se to bude hledat rychleji v obecný sekci, než tady.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak, kluci, když už máme toto téma ve zkušenostech, tak, prosím, respektujte výsostné postavení studnice moudrosti a nechte tento topic těm, kteří zkušenosti mohou předávat.
Místo na pokec je v pokecu a časem přibude určitě i technická sekce, až bude potřeba.
Pokud si tu budete chtít ještě chvilku pokecat, pokecejte, ale s vědomím, že to zanedlouho promažu a nebudu se s tím přesouvat.
P.S. Trojkařům mnoho šťastných kilometrů
Místo na pokec je v pokecu a časem přibude určitě i technická sekce, až bude potřeba.
Pokud si tu budete chtít ještě chvilku pokecat, pokecejte, ale s vědomím, že to zanedlouho promažu a nebudu se s tím přesouvat.
P.S. Trojkařům mnoho šťastných kilometrů
- bazartechnik
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39
Jasně, na stránky Renault fórum zavítá človíček, který hledá informace ohledně Laguny III. ( kde taky jinde, by je měl hledat, než tu ), ale jak je může najít, když není Laguna III. ještě zařazena do obecné sekce ??? A ten, kdo se tu neorientuje ( jakože nováček sotva ), nenajde nic !!! Např. člověk, který hledá informace před koupí tohoto mazla.
Laguna III. se prodává už od listopadu a GrandTour od Ledna a pár uživatelů z tohoto fóra už ji vlastní. Rádi bychom diskutovali v dané sekci, a ne jinde. Nevím, proč v tom site admin vidí takový problém zařadit Lagi III. do samostatné sekce ??? V této sekci by pak, každý uživatel našel potřebné informace hned od začátku, jako testy, recenze a ostatní. I kdyby byly uživatelé jen např. tři ( opravdu jen příklad ), tak si později, každý najde, co potřebuje, protože se informace budou shromažďovat hned od začátku v dané sekci pro to určené.
Laguna III. se prodává už od listopadu a GrandTour od Ledna a pár uživatelů z tohoto fóra už ji vlastní. Rádi bychom diskutovali v dané sekci, a ne jinde. Nevím, proč v tom site admin vidí takový problém zařadit Lagi III. do samostatné sekce ??? V této sekci by pak, každý uživatel našel potřebné informace hned od začátku, jako testy, recenze a ostatní. I kdyby byly uživatelé jen např. tři ( opravdu jen příklad ), tak si později, každý najde, co potřebuje, protože se informace budou shromažďovat hned od začátku v dané sekci pro to určené.
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Diskutovat je možno v diskusi nahoře.
Zkušenosti, evtl. odkazy na testy apod - od toho tu jsou zkušenosti s..., tedy tato sekce.
Technická sekce je od probírání technických problémů. Příslušné oddělení v technické sekci založím, až na toto téma bude v sekci pro ostatní modely bez vlastního šuplíku alespoň jeden dotaz týkající se LIII. Zakládat prázdnou sekci, kde není nic je na draka.
Zkušenosti, evtl. odkazy na testy apod - od toho tu jsou zkušenosti s..., tedy tato sekce.
Technická sekce je od probírání technických problémů. Příslušné oddělení v technické sekci založím, až na toto téma bude v sekci pro ostatní modely bez vlastního šuplíku alespoň jeden dotaz týkající se LIII. Zakládat prázdnou sekci, kde není nic je na draka.
- bazartechnik
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39
Respektuji rozhodnutí Site Admina, ale nerozumím a zároveň nesouhlasím.
Do tech. sekce spadá i s help LCD v Carminat, jak na tento LCD připojit externí DVD přeheávač ? Řeším právě tento problém a docela mě s..e, že Renault nepočítá dnes, už tak s celkem běžnou věcí. Kdy si většina lidí DVD bude chtít připojit. Kdyby alespoň udělal přípravu, když už se nemůže dohodnout ( a nebo ani nemá zájem ) s výrobcem Carminat, aby jejich přehrávač načítal běžné DVD disky. Je to věc programu v čipu, kterým je základní deska playeru osazena. Tak levná záležitost a tolik uživatelů by to přivítalo. Takhle to musejí řešit výrobci třetích stran a pak chtějí za adaptery docela dardy, ale nedivým se jim. Někdo to přeci zaplatit musí.
Do tech. sekce spadá i s help LCD v Carminat, jak na tento LCD připojit externí DVD přeheávač ? Řeším právě tento problém a docela mě s..e, že Renault nepočítá dnes, už tak s celkem běžnou věcí. Kdy si většina lidí DVD bude chtít připojit. Kdyby alespoň udělal přípravu, když už se nemůže dohodnout ( a nebo ani nemá zájem ) s výrobcem Carminat, aby jejich přehrávač načítal běžné DVD disky. Je to věc programu v čipu, kterým je základní deska playeru osazena. Tak levná záležitost a tolik uživatelů by to přivítalo. Takhle to musejí řešit výrobci třetích stran a pak chtějí za adaptery docela dardy, ale nedivým se jim. Někdo to přeci zaplatit musí.
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Laguna III
Jednoznačne je potrebné vytvoriť pokec do sekcie na Lagunu III. Neviem preco sa tomu bránia. Ja mam niekolko skuseností s L III a hladam to ako blbec raz v Lagune I potom v LaguneII v navigacii v spotrebe ako keby to nemohlo byť v sekcii Laguna III. No ale preco sa poškrabat pravou rukou na pravom uchu ked sa mozeme poškrabat lavou.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Laguna III
Jo zapracuju na tom.tiko píše:Jednoznačne je potrebné vytvoriť pokec do sekcie na Lagunu III. Neviem preco sa tomu bránia. Ja mam niekolko skuseností s L III a hladam to ako blbec raz v Lagune I potom v LaguneII v navigacii v spotrebe ako keby to nemohlo byť v sekcii Laguna III. No ale preco sa poškrabat pravou rukou na pravom uchu ked sa mozeme poškrabat lavou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
asi som sialeny, ale uvazujem zase o Renaulte. Tento krat ma laka Laguna III hatch Dynamic 2.0 16v 140PS. Ma niekto skusenost. Momentalne ju viem v Polsku kupit za za nehoraznych 520t. skk. Je v tom uz aj postavenie na znacky, co je cena ako za Megane 1.6 s onieco lepsou vybavou. Teda je to +/- . U nas je pisana automaticka alebo automaticka dvojzonova klimatizacia a v polsku poloautomaticka alebo automaticka dvojzonova klimatizacia. Neviete aka je ta poloautomaticka ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- MOPADŽI
- Člen RCČR
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob bře 08, 2008 20:28
- Bydliště: Ústeckoorlicko
- Kontaktovat uživatele:
Já také uvažuji o "trojce" a verze cupé je slastná i pro oko
Ale ! V6 o obsahu 3,5 litru a výkonu pouhopouhých 245 koníků, mně zrazuje. Myslím, že v dnešní době z tohoto obsahu, by měl být "běžný" výkon okolo a ještě lépe přez 300PS.
Nemám totiž rád, když ti nabubřelci v obstarožních i nových BMW a Audinách, mně ukazují záda
Počkám tedy rok, dva co s tím v Renaultu vymyslí
Nejlepší by bylo, kdyby přemýšleli v Dieppe....a vycházela z ní nová Alpina, to bylo
Potažmo, Renault má dosti vyvinutých motorů V8 a V10, kdyby tam některý šupli...
Ale ! V6 o obsahu 3,5 litru a výkonu pouhopouhých 245 koníků, mně zrazuje. Myslím, že v dnešní době z tohoto obsahu, by měl být "běžný" výkon okolo a ještě lépe přez 300PS.
Nemám totiž rád, když ti nabubřelci v obstarožních i nových BMW a Audinách, mně ukazují záda
Počkám tedy rok, dva co s tím v Renaultu vymyslí
Nejlepší by bylo, kdyby přemýšleli v Dieppe....a vycházela z ní nová Alpina, to bylo
Potažmo, Renault má dosti vyvinutých motorů V8 a V10, kdyby tam některý šupli...
Renault Alpine A610turbo, Renault Master 2,4dci a nějaká Kangaaaa
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
V tomto ohledu souhlasim...a myslim si, ze by mohl byt zajimavy motor 2.0T s 205PS 6° manual... Vim o jedny takovy nadherny za 750.000,- ve sportovnim original paketu... stoji u nas na salonuMOPADŽI píše:Já také uvažuji o "trojce" a verze cupé je slastná i pro oko
Ale ! V6 o obsahu 3,5 litru a výkonu pouhopouhých 245 koníků, mně zrazuje. Myslím, že v dnešní době z tohoto obsahu, by měl být "běžný" výkon okolo a ještě lépe přez 300PS.
Nemám totiž rád, když ti nabubřelci v obstarožních i nových BMW a Audinách, mně ukazují záda
Počkám tedy rok, dva co s tím v Renaultu vymyslí
Nejlepší by bylo, kdyby přemýšleli v Dieppe....a vycházela z ní nová Alpina, to bylo
Potažmo, Renault má dosti vyvinutých motorů V8 a V10, kdyby tam některý šupli...
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
bez sport paketu v cerny metle audiosystem bose hraje luxusne najeto +-80km u nas na salone nase demo(predvadecka) k odberu za 690 000,- pro vas kluci za 735 000,- pro normalniho cloveka aby mel radost ze slevicky kdyz jeste slevime plna cena 816 000 a naky drobny kdyby mel nekdo zajem tak mailJirke píše:V tomto ohledu souhlasim...a myslim si, ze by mohl byt zajimavy motor 2.0T s 205PS 6° manual... Vim o jedny takovy nadherny za 750.000,- ve sportovnim original paketu... stoji u nas na salonuMOPADŽI píše:Já také uvažuji o "trojce" a verze cupé je slastná i pro oko
Ale ! V6 o obsahu 3,5 litru a výkonu pouhopouhých 245 koníků, mně zrazuje. Myslím, že v dnešní době z tohoto obsahu, by měl být "běžný" výkon okolo a ještě lépe přez 300PS.
Nemám totiž rád, když ti nabubřelci v obstarožních i nových BMW a Audinách, mně ukazují záda
Počkám tedy rok, dva co s tím v Renaultu vymyslí
Nejlepší by bylo, kdyby přemýšleli v Dieppe....a vycházela z ní nová Alpina, to bylo
Potažmo, Renault má dosti vyvinutých motorů V8 a V10, kdyby tam některý šupli...
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- Jaromír Novák
- Člen RCČR
- Příspěvky: 321
- Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
- Bydliště: Kámen, okr.Děčín
Laguma 3 kombi 2 dci
Autino žere do 6litrů nafty,ve městě 8.2a ž 8.5..prostě Renault se vším všudy.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů