Renault Trafic

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » pon kvě 27, 2013 07:48

Doporučuju Longa, pak se tři lidi v pohodě vyspí vzadu, a další dva až 3 na sedačkách. Nevím jak to má Traffic se sklápěním předních opěradel do lůžkové, ale ten můj korejský ďábel to má už z fabriky ve standardní výbavě. Jenže je zase o něco kratší než Traffic Long, i když delší než traffic krátký. Doporučil bych Ti udělat postel se skříněmi pod ní do ložného prostoru, když to uděláš dostatečně bytelně, pak na posteli uvezeš dobře 4 metráky (já to tak mám) a pak jí musím vyndávat jen když vezu opravdu něco velkého. Zatím jsem jí vyndával jen jednou. Já mám u svého nosnost 1,3 tuny. Vozím 3 děti, takže ta 6 místná verze je ideální. Pořád chodím kolem Traffica Long ve verzi 2,2 litru, naposledy jsem ho oblézal minulou středu, ale zatím ještě nepřišel ten správný čas na změnu.
Morava09_7_WEB.jpg
Renault 11 1,7i z r. 1985 v barvě červené (Jedenácté přikázání)
Dacia Logan sedan I, Phase II; 1,2 16V 55kW v barvě červené Passion z 06/2011 (Metelesku blesku III)
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018

mirastr
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od mirastr » pon kvě 27, 2013 07:50

Ve verzi 2,2? Dělají se 2.0 nebo 2.5 dCi :-)
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » pon kvě 27, 2013 07:59

Možná jsem blbě četl, nebo zapoměl. Detailně se to zatím neučím. Jak říkám, zatím nepřišel ještě ten správný čas na změnu, ale Traffic to jednou bude. Spíše sleduju vybavení a uspořádání, jde o to, že bych zadek chtěl jednak tepelně odizolovat a obložit čalouněním koberci a to u Hjundaje dost dobře nejde vzhledem k jeho zakulacenému tvaru, u Traffica to bude lepší. Zatím oproti fotce jsem očaloubil boční desky a dveřní vnitřní výplně. To ostatní je trošku problém.
Renault 11 1,7i z r. 1985 v barvě červené (Jedenácté přikázání)
Dacia Logan sedan I, Phase II; 1,2 16V 55kW v barvě červené Passion z 06/2011 (Metelesku blesku III)
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » pon kvě 27, 2013 09:05

Tak jsem se na ty motory u Traffica koukal, dneska u nás nabízejí skutečně jen 2 litrové motory, (2,5 litrové ne), máš pravdu. Ten 84kW/115 k by vyhovoval, ale myslím, že to moc dynamické svezení nebude, obdobně jako s VW transportér T5. S tím jsem měl možnost se svézt a řekl bych, že můj stávající 2,5 litrový 73,6 kW (100,1 K) za ním nijak významně nezaostává a slabší Transportéry hravě předstihuje. U Traffica nevím, tohle srovnání jsem neměl možnost zatím provést. V každém případě Traffic bude asi o litr nafty na 100 km úspornější než moje Háčko. Důležité pro mě je, že ten Traffic v provedení L2H1P2 je o cca 14 cm delší než ten můj Kim Ir Čong a navíc bez přepážky, takže bychom tam leželi podélně a ne diagonálně za přepážkou jako v tom současném, neboť délka i šířka prostoru tam je 1,62 metru a diagonálně je to cca 2 metry. (Já musím, při své délce, ostatní to mají v pohodě).
Renault 11 1,7i z r. 1985 v barvě červené (Jedenácté přikázání)
Dacia Logan sedan I, Phase II; 1,2 16V 55kW v barvě červené Passion z 06/2011 (Metelesku blesku III)
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018

karlosVW
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: úte zář 30, 2008 17:11
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od karlosVW » úte čer 25, 2013 22:07

plánuji změnu vozu z VW T5 Multivan 96kW na Renault Trafic a tak bych se rád poradil co je vhodnější.Auto dosud používám spíš pro ježdění do práce asi 50km denně celkem,občasný převoz krabic z obchodu na poštu nebo tahání spíše většího karavanu.V autě jsem si zvykl převážet krom psí klece ještě 3 dospělá kola a další víkendové zbytečnosti :)
A teď tedy....koukám na rok výroby 2005-2009...cenově 180-350tkč.....motor 2,5 nejraději,ale netuším zda 107kW s FAPem nemá nějaké "drahé" nedostatky oproti starší 99kW verzi nebo zda současná 2,0dci je dostatečně výkonná.No a další dilema je long nebo kraťas...
Jsem zvyklý na krátké auto,ale vnitřní variabilita mi dovoluje převoz všeho co převážím.U renaultu jsou sedačky buď 3lavice nebo 2lavice uprostřed a tam si myslím by byl problém vše nacpat....nebo koupit verzi generation,vymontovat poslední lavici...pak by to třeba i šlo.
Další možnost je verze long...ta by byla perfektní,tam bych nedostatek místa řešit nemusel,ale zas nevim jak se to prodloužení třebas odráží na spotřebě,jízdních vlastnostech...
Svezl jsem se s 1,9tkou Generation (lenoch),2.5tkou Generation 99kW (o poznání lepší)....četl jsem o problémech převodovek PK6,vstřikovačích...ale to mě neděsí,závady k autu prostě patří.Budu rád za každý pozitivní i negativní postřeh...dík Karel.
Jsme spolu v dobrém i zlém...dokud nás STK nerozdělí.
CarHifi & multimedia master / Renault Trafic > next level

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3977
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od amat » pon čer 15, 2015 17:18

Přátelé dostaly se k nám zajímavé materiály ze servisu Auto Pokorný s.r.o., Trafic 2.0dCi (M9R), který za rok najezdi 300 000km (24h nonstop v provozu) a aktuálně má najeto 938 000km. A stále ve službě. Nejzajímavější na tom je, že se na voze nikdy nedělal větší servis, dokonce i turbo je původní:

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0298315430
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 240 000km

Dále doma:
Laguna III liftback IP, 2.0dCi 127kW, 2009, 330 000km
Laguna III GrandTour Dynamique, 2.0dCi 110kW Energy S&S, 2014, 80 000km
Laguna III liftback Dynamique, 4Control, Bose, 2.0dCi 110kW, 2013, 170 000km
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km

Novinky ze světa Renault: Renault News

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

trainster
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: úte led 09, 2007 20:26

Re: Renault Trafic

Příspěvek od trainster » úte čer 16, 2015 16:59

ahoj, ja Vas tady vsecky zdravim.
jen chci rict, ze moje zkusenosti z trafika z roku 2011 jsou vesmes pozitivni. ted mu byli 4 roky, delali se dvakrat brzdy, dve ramena, a jinak bez zasadnich zavad - coz je na najezd 165000km slusny.
kdyz si vemu toho predtim, co sme koupili a mel cca 90, a sralo se tam porad neco, tak je to win win.)
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))

kecner
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: stř kvě 27, 2015 18:27

Re: Renault Trafic

Příspěvek od kecner » úte črc 07, 2015 18:42

Zdravím trafikáře-teď jsem se díval na to auto co má najeto 938 tisíc a na jeho číslo 7B59214-myslíte že se mě to taky povede když mám jenom 7B59314-zatím mě chybí jenom 712 tis. km
R clio-2000/1,2 Rmegan 1,6combi2004 Rmegan combi1,6/2008,Rtrafic generation 2,0/115 r.O8

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » stř črc 08, 2015 07:50

Spíš než o číslo vozu v tomhle případě jde o to, kolik Ti je let. Já už bych na to nedosáhl. Nejspíše bych při tom dohánění zemřel sešlostí věkem.
Renault 11 1,7i z r. 1985 v barvě červené (Jedenácté přikázání)
Dacia Logan sedan I, Phase II; 1,2 16V 55kW v barvě červené Passion z 06/2011 (Metelesku blesku III)
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018

kecner
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: stř kvě 27, 2015 18:27

Re: Renault Trafic

Příspěvek od kecner » stř črc 08, 2015 12:59

Asi budeš mít pravdu,najedem tak 30-35 ročně,takže bych to měl tak na 20 let,ne že bych někam spěchal,ale to už asi nedám.Zvlášt zdravím Espero,obdivoval jsem na Seči tvojeho poláčka,taky jsem ho kdysi měl,byl r.v. 79 a pořád v kondici.
R clio-2000/1,2 Rmegan 1,6combi2004 Rmegan combi1,6/2008,Rtrafic generation 2,0/115 r.O8

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » stř črc 08, 2015 13:19

Původně jsem napsal koninu, kdysi jsem měl také polského Fitata 125 P 1,5 litru motor. Jasně, Ty narážíš na ten malý přívěsný karavánek. Ano, bylo to na Seči loni tuším někdy v říjnu. Od té doby jsem na karavánek de facto ani nesáhl, elektriku jsem nedodělal. Mám rest.
Renault 11 1,7i z r. 1985 v barvě červené (Jedenácté přikázání)
Dacia Logan sedan I, Phase II; 1,2 16V 55kW v barvě červené Passion z 06/2011 (Metelesku blesku III)
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018

merkelova
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát bře 04, 2016 10:28

Re: Renault Trafic

Příspěvek od merkelova » pon dub 11, 2016 18:17

Ahojte mam trfika pol roka a už som doňho vrazil peknú kopu peňazí zacalo to torbom erg ventil vaha vzduchu a stále je to v servise len sa rozsvieti kontrolka zhavenia a je to ..... ! V servise sú už bezradný stále sa diagnostika mora okolo váhy vzduchu všetko je nové dva dni to ide a potom to klakne a má to najazdenych 200 tisíc

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » pon dub 11, 2016 19:49

Jo jo, něco takového se mi dělo před lety u Octavia I, 2,0 benzin. V servisu říkali, že příčin může být 18 a buď vymění všechno najednou, v tehdejších cenách to bylo cca 185 tisíc nebo půjdou postupně 1 příčinu po druhé, ovšem nemůžou zaručit, že nakonec nebude špatná to poslední 18. tak jsem je nechal asi 2x opravovat za cca 3,5 tisíce a když se závada znovu ukázala, nechal jsem to zhasnout, a auto šlo z domu. Do závad jsem uvedl, že se rozsvěcuje kontrolka, ale bez vlivu na provoz (což byla pravda, nezměnila se ani spotřeba). prodalo se to asi za 3 týdny, Najeto to mělo 73 tisíc a měl jsem to od nového, asi tak 3 tisíce to ale haprovalo..
Renault 11 1,7i z r. 1985 v barvě červené (Jedenácté přikázání)
Dacia Logan sedan I, Phase II; 1,2 16V 55kW v barvě červené Passion z 06/2011 (Metelesku blesku III)
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018

Tomibmw
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte zář 13, 2016 15:41

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Tomibmw » úte zář 13, 2016 15:48

Mám Trafika od funglovky 2004 mám najeto víc jak 500 tis km a jsem nadmíru spokojen. Investice za celou dobu minimální, teď mě jen začíná zlobit převodovka, ale s takovýma najetýma km se není co divit, opravovat už to nebudu prodám a dnes jsem objednal nového zase L2H2 , doufám že mi vydrží jako ten starý. Jakmile budu mít nového mazlíka tak starý půjde do světa. Motor šlape jak hodiky. Běžný servis, oleje, desky, čepy, za celou dobu 2x repas alternátoru, výměna trubky u serva.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1202
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Renault Trafic

Příspěvek od LONGER » pát zář 16, 2016 01:47

Tomibmw píše:Mám Trafika od funglovky 2004 mám najeto víc jak 500 tis km a jsem nadmíru spokojen. Investice za celou dobu minimální, teď mě jen začíná zlobit převodovka, ale s takovýma najetýma km se není co divit, opravovat už to nebudu prodám a dnes jsem objednal nového zase L2H2 , doufám že mi vydrží jako ten starý. Jakmile budu mít nového mazlíka tak starý půjde do světa. Motor šlape jak hodiky. Běžný servis, oleje, desky, čepy, za celou dobu 2x repas alternátoru, výměna trubky u serva.
A jakou motorizaci?
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti