Renault Trafic
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
trafic 100dci
V garanci jsem servis navštívil asi 5x s víceméně nepodstatnými věcmi.
Po garanci (cca50000km) musela být vyměněna spínací skříňka 12000,-.
Horní plastový kryt motoru se mírně spekl (chtěli za výměnu 4000,-), vyndal jsem ho a jezdím bez něj. Gumové uložení nosiče vzduchového filtru bylo v háji (v servisu možná pouze výměna za shodný nový) sehnal jsem tvrdší, po cca10000km zatím drží.
Při jízdě otáčky občas mírně kleknou (řešeno v garanci), EGR ventil čistim jak nikdy.
Dozadu začalo zatékat přes světla (silikon se neosvědčil, použil jsem medvědí H. a zatí OK).
Dodatečná montáž centrální zamykání byla dle servisu nemožná bez výměny všech zámků atd (odhad 27000,-), použil jsem universal od molpiru a po roce bez chyby (4000,- + víkend).
Auto bylo s námi na dovolené v Řecku a sloužilo bez chyby!! Vzpomínám na neuvěřitelné závady mého minulého auta stejné velikosti od VW.
Po garanci (cca50000km) musela být vyměněna spínací skříňka 12000,-.
Horní plastový kryt motoru se mírně spekl (chtěli za výměnu 4000,-), vyndal jsem ho a jezdím bez něj. Gumové uložení nosiče vzduchového filtru bylo v háji (v servisu možná pouze výměna za shodný nový) sehnal jsem tvrdší, po cca10000km zatím drží.
Při jízdě otáčky občas mírně kleknou (řešeno v garanci), EGR ventil čistim jak nikdy.
Dozadu začalo zatékat přes světla (silikon se neosvědčil, použil jsem medvědí H. a zatí OK).
Dodatečná montáž centrální zamykání byla dle servisu nemožná bez výměny všech zámků atd (odhad 27000,-), použil jsem universal od molpiru a po roce bez chyby (4000,- + víkend).
Auto bylo s námi na dovolené v Řecku a sloužilo bez chyby!! Vzpomínám na neuvěřitelné závady mého minulého auta stejné velikosti od VW.
Calta
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: trafic 100dci
Na jakou naftu jezdíš, že se to tak zasírá?Vratislav Calta píše: Při jízdě otáčky občas mírně kleknou (řešeno v garanci), EGR ventil čistim jak nikdy.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
trafic
Jezdím prakticky jen k shell, Osobně si nemyslím, že problém je v EGR ventilu ani v naftě, myslel jsem to spíš v nadsázce, protože v servisu by jen čistili-fakturovali-čistili........EGR je čisté jak sníh samo o sobě, závada se vyskytuje jednou za cca 14 dní, tak to nechám zatím být.
Poslední akce:výměna brzd. destiček.
1. servis - cca 7000,- celé auto, 4500,- jen přední.
2.Originál jsou od Ferodo. Firma zastupující Ferodo v ČR mi prodala skladem destičky na celé auto (8ks) za 2300,-Kč. Výměna předních zabrala asi hodinu (na zahradě), jel jsem pro jistotu podle dílenského manualu.
Poslední akce:výměna brzd. destiček.
1. servis - cca 7000,- celé auto, 4500,- jen přední.
2.Originál jsou od Ferodo. Firma zastupující Ferodo v ČR mi prodala skladem destičky na celé auto (8ks) za 2300,-Kč. Výměna předních zabrala asi hodinu (na zahradě), jel jsem pro jistotu podle dílenského manualu.
Calta
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
dodávka-osobák
S novým Trafikem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Měl jsem 1,9 dCi 100k, v krásný žlutý barvě. Najezdil jsem 64000km, absolutně bez závad, jen teklo do zadních světel, tedy jen pod kryt. I naložený uháněl 18O, pohodlí by mohly závidět všechny ostatní dodávky. Ale jak se začalo dařit, Trafik začal být malý a tak jsem sáhl po nejlepším kamionu všech dob- Renault Master Maxi.
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:31, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
trafic
Dnes dosaženo 200 000km. Od "vychytání much" - do 50 000km (viz výše), prakticky bez problémů. Snad jen egr nějak už netěsnil, tak jsem ho "heftnul" svářečkou a pohoda (najeto cca 40 000km).
Calta
Trafic
Poridili jsme trafic, r.v. 2002 najeto 98000 tak uvidime jak se ukaze, a jestli to nebude jak Espace se kterym po roce jsou "trochu" problemy ))
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Návrat k Traficu
Ahoj, dnes jsem koupil Renault Trafic L1 H2. Je perfektně vybavený, má metalízu, klima, okna a zrcátka v elektrice, centrál, navigaci. Vidět ho můžete na www.moje.auto.cz pod nickem švihák lázeňský...
rocni zkusenost
takze trafik nam rok prezil bez zasadnejsich ujm. cca za rok nalitano 49000km. takze celkem ma 145000.
v servisu na vymenu axialnich tyci
na vanoce odesla pumpa na servo - 12000 bez dph
odesel odpor na rychlosti ventilatoru (zoxidoval) - 2100
takze s praci plus ta pumpa 22000.
jinak jednou zdechl a svitila servis kontrolka, vysledek spatna vaha vzduchu, chyba smazana ze systemu a auto jede bez problemu (az se divim).
jinak zadna zasadni zavada se neprojevila.
spokojenost.
az na operku hlavy ktera neni pevne usazena...
spotreba cca 8l na 100km.
v servisu na vymenu axialnich tyci
na vanoce odesla pumpa na servo - 12000 bez dph
odesel odpor na rychlosti ventilatoru (zoxidoval) - 2100
takze s praci plus ta pumpa 22000.
jinak jednou zdechl a svitila servis kontrolka, vysledek spatna vaha vzduchu, chyba smazana ze systemu a auto jede bez problemu (az se divim).
jinak zadna zasadni zavada se neprojevila.
spokojenost.
az na operku hlavy ktera neni pevne usazena...
spotreba cca 8l na 100km.
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
- Eddie75
- Člen RCČR
- Příspěvky: 284
- Registrován: sob pro 04, 2004 14:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mate nekdo konkretni udaje o Traficu prvni generace? Zajima me faceliftovany model, cili cca 1991 a dal...???
Zajimaji me karosarske varianty, spotreby, zrychleni a rychlosti motoru...
Mate s timto vozem nekdo nejakej zkusenosti?
Diky
Zajimaji me karosarske varianty, spotreby, zrychleni a rychlosti motoru...
Mate s timto vozem nekdo nejakej zkusenosti?
Diky
Škoda Citigo 1.0 '14 (1.9.2015 - ???)
ex: VW Golf V 1.4 FSI '05 (cca 6.2012 - 20.11.2015)
ex: Renault Mégane Break 1.6 16V RXE '00 (7.7.2008 - 20.12.2012)
ex: Renault Twingo 1.2 '93 (25.12.2004 - 3.6.2008)
ex: VW Golf V 1.4 FSI '05 (cca 6.2012 - 20.11.2015)
ex: Renault Mégane Break 1.6 16V RXE '00 (7.7.2008 - 20.12.2012)
ex: Renault Twingo 1.2 '93 (25.12.2004 - 3.6.2008)
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Přidám také jednu zkušenost.
Vlastním Renault Trafic 2.0 dCi 115k s robotizovanou převodovkou Quickshift. Kupováno v prosinci roku 2008. Nyní (6/2009) najeto cca 18tis km. Po celou dobu auto mělo pouze 1 závadu - nešly otevřít zadní dveře - vyměněna klika v rámci záruky.
S vozem jsem velice spokojen. Spotřeba se pohybuje od 6,5 (mimo město, lehká noha) po 9,5 (dálnice 130 - 160 km/h). Celkový průměr se pohybuje okolo 7,5 litru. Maximální rychlost dle GPS po rovince je 165 km/h. Z mírného kopce není problém 170 km/h.
Jediné, co mi chybí je tempomat, ale na něj už se šetří
Vlastním Renault Trafic 2.0 dCi 115k s robotizovanou převodovkou Quickshift. Kupováno v prosinci roku 2008. Nyní (6/2009) najeto cca 18tis km. Po celou dobu auto mělo pouze 1 závadu - nešly otevřít zadní dveře - vyměněna klika v rámci záruky.
S vozem jsem velice spokojen. Spotřeba se pohybuje od 6,5 (mimo město, lehká noha) po 9,5 (dálnice 130 - 160 km/h). Celkový průměr se pohybuje okolo 7,5 litru. Maximální rychlost dle GPS po rovince je 165 km/h. Z mírného kopce není problém 170 km/h.
Jediné, co mi chybí je tempomat, ale na něj už se šetří
Zkus mrknout sem: viewtopic.php?t=13139mirastr píše:Jediné, co mi chybí je tempomat, ale na něj už se šetří
a sem: viewtopic.php?t=1450&highlight=tempomat
Par nas to tady uz rozchodilo. Pravda na Lagunach a na Meganech, ale princip by mel byt totozny, treba ti to k necemu bude. Nezbyva ti nez doufat, ze je toho schopna tva ridici jednotka. K tem 170 km/h s tou krabici se vyjadrovat obsirneji nebudu...ale urcite to bylo jen na zkousku a nepovazujes to snad za bezne pouzitelne rychlosti
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
To byla opravdu jen zkouška:-) Nicméně bylo to za příznivých podmínek a vím, co si můžu a nemůžu dovolit. Každopádně i při této rychlosti auto drží naprosto bez problémů!shandy píše:Zkus mrknout sem: viewtopic.php?t=13139mirastr píše:Jediné, co mi chybí je tempomat, ale na něj už se šetří
a sem: viewtopic.php?t=1450&highlight=tempomat
Par nas to tady uz rozchodilo. Pravda na Lagunach a na Meganech, ale princip by mel byt totozny, treba ti to k necemu bude. Nezbyva ti nez doufat, ze je toho schopna tva ridici jednotka. K tem 170 km/h s tou krabici se vyjadrovat obsirneji nebudu...ale urcite to bylo jen na zkousku a nepovazujes to snad za bezne pouzitelne rychlosti
Již jsem zjistil, že se dodává tempomat přímo na Trafici, ale cena je bohužel někde kolem 12tis + montáž.
Naposledy upravil(a) mirastr dne úte čer 16, 2009 20:24, celkem upraveno 1 x.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Naposledy upravil(a) mirastr dne úte čer 16, 2009 20:25, celkem upraveno 1 x.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
trafic
no ja mam dalsie skusenosti, uz mam naj 20 000 od toho co som kupil a spotreba , mal som7,4- 7,9-8,5 teraz 9,4 /no stale mi ide klima, som totiz klimovy clovek,bez klimi ani na krok. ale ja jazdim len a len mesto plyn brzda v zasielkovej sluzbe, od 8,00 do 18,00 ale som max spokopjny. bol som aj za Parizom a isiel som na podlahe tam aj nazad 160 km/h skoro stale a nevysla mi viac ako10 ltr. tak som spokojny.
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
Něco končí něco začíná...
Před 5ti lety jsem tento topic zakládal a asi se sluší na závěr "profesní spolupráce" i poděkovat.
Auto má dnes 264000km, jezdil jsem s ním jenom já a snažil se o vše starat a je pravdou, že mi majitel vozu (firma) vycházela vstříc, olej každý rok, všechny tekutiny po třech letech, co se mi nezdálo, hned jsem vyměnil apod.
Auto mě nikdy nenechalo ve štychu!!
Tímto bych chtěl poděkovat tomuto foru, protože na řadu možných závad mě předem upozornilo a mohl jsem je eliminovat.
Snad jen pro ilustraci: na turbo jsem kromě čištění nesahal a je dodnes původní!
Díky Vám WC, Šamšo a ostatní!
Auto má dnes 264000km, jezdil jsem s ním jenom já a snažil se o vše starat a je pravdou, že mi majitel vozu (firma) vycházela vstříc, olej každý rok, všechny tekutiny po třech letech, co se mi nezdálo, hned jsem vyměnil apod.
Auto mě nikdy nenechalo ve štychu!!
Tímto bych chtěl poděkovat tomuto foru, protože na řadu možných závad mě předem upozornilo a mohl jsem je eliminovat.
Snad jen pro ilustraci: na turbo jsem kromě čištění nesahal a je dodnes původní!
Díky Vám WC, Šamšo a ostatní!
Calta
Re: Něco končí něco začíná...
Ahoj, tak klobouk dolů před firmou, která se stará o služební vozy jak popisuješ. Dneska většina firem, dokud auto nestojí a nejede, tak nevrazí do něho ani korunu.Vratislav Calta píše:Před 5ti lety jsem tento topic zakládal a asi se sluší na závěr "profesní spolupráce" i poděkovat.
Auto má dnes 264000km, jezdil jsem s ním jenom já a snažil se o vše starat a je pravdou, že mi majitel vozu (firma) vycházela vstříc, olej každý rok, všechny tekutiny po třech letech, co se mi nezdálo, hned jsem vyměnil apod.
Auto mě nikdy nenechalo ve štychu!!
Tímto bych chtěl poděkovat tomuto foru, protože na řadu možných závad mě předem upozornilo a mohl jsem je eliminovat.
Snad jen pro ilustraci: na turbo jsem kromě čištění nesahal a je dodnes původní!
Díky Vám WC, Šamšo a ostatní!
Trafic 1.9tdi, 2002
Mam Trafic 7 let, jsem naprosto spokojeny, komfort, rychlost a spotreba...karlosVW píše:někdo s novým (zánovním) autem (Traficem) tu není? Info,info,info...dík
Ted mam najeto 160 tisic. Na posledni garancce mi dali malo oleje...Musel jsem si ho dolit sam...?! Jinak dolevam litr/15000 km.
Ted mam mensi problem s motorem, nechce tahnout nez se dostane nad 2000 rpm, pak uz pohoda. Neporadi nekdo??? cim to muze byt??? V servisu mi rekli, ze by mohli pomenit par soucastek radove za deset tisice...Zatim to jezdi, tak to nechavam, ale pokud by mel nekdo tip, dejte vedet prosim..
Mira
Trafic, 1.9TDi, 2002
Re: Renault Trafic
Mám Renault Trafic 1.9D 80k rok vyroby 2003. 300 000 km takmer bez problémov. V poslednej dobe počas jazdy, zrazu poklesne výkon a rozsvieti sa kontrolka žeravenia. Údajne združuje signalizáciu rôznych chybových stavov. Diagnostika ukazuje závadu na EGR ventile. Dali mi nový ale vôbec to nepomohlo. Tento rok strávilo auto v servise minimálne 2 mesiace. Nevedia čo s tým. Jazdiť sa s tým nedá, ak vypadne výkon pri obiehaní, ide o život.
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Trafic
Jen průběžné info - můj trafik má aktuálně najeto 98tis. km. Za celou dobu (cca 3 roky a 4 měsíce) kromě jedné závady o které jsem již psal (klika u zadních dveří) naprosto bezproblémový!! Nechci to nakřiknout, ale s autem jsem maximálně spokojený.
Váhám teď nad výměnou oleje v automatu zda ano či ne a stále mě trápí možnost dodatečné montáže tempomatu (stále jsem nic nezjistil). Máte někdo zkušenosti?
Váhám teď nad výměnou oleje v automatu zda ano či ne a stále mě trápí možnost dodatečné montáže tempomatu (stále jsem nic nezjistil). Máte někdo zkušenosti?
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů