Renault Trafic

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Michallius
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 28, 2012 08:24

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Michallius » sob bře 10, 2012 10:48

Ahoj, mám Trafic Dci 80 r.v.2002. Najeto 272 000 km. Podle servisu kam jezdím je prý zázrak, že ještě jezdí, ale já si myslím, že je to o přístupu. Koupil jsem ho loni s 264 000 km. Chtělo to pár oprav v servisu (komplet přední brzdy, mikrořemen, čep řízení a pod. cca 15 000 Kč) a až do vánoc byl bez prolémů. Potom odešla napínací kladka, roztrhal se řemen a potkal se motor. Oprava + rozvody, pumpa, ventily, těsnění mě celkem přišli na 22 000 Kč. Ujel jsem 200 km a vytekl mi olej. Při opravě motoru mi špatně připojili turbo. Oprava + olej 2000 Kč. Potom přišlo na řadu startování. Výměna svíček a relé žhavení 2500 Kč. Po dalších 2000 km jsem zůstal vyset na cestě. Mechanik při poslední opravě špatně zastrčil svorkovnici řídící jednotky a zohýbal tím kontakty. Oprava 1500 Kč. Když už jsem si myslel, že je vše v pořádku, tak to začalo po nastartování cca po 20 vteřinách chcípat. Začnou kolísat otáčky, spadne hladina nafty a nejde to natočit. Musím držet startér cca 20 vteřin a pak to chytne. Potom už to jede dobře. V servisu nic nenašli a prý je vše v nejlepším pořádku. Pár dní to bylo OK, ale teď už to zase chcípá a je to čím dál tím horší.
Nevíte někdo, čím to může být? Mě už dochází nápady, elán i finanční rezervy.
Naposledy upravil(a) 100KUC dne sob bře 10, 2012 14:19, celkem upraveno 1 x.
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů, pokračuj prosím v technické sekci

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od mirastr » sob bře 10, 2012 10:59

To je šílený, kde ti dělali ty opravy? Možná bych se zamyslel nad změnou servisu a možná i celého auta. Já mám novější model, r.v.2008 a investice za poslední 3 roky byly jen za výměnu oleje a stěračů.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

Michallius
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 28, 2012 08:24

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Michallius » sob bře 10, 2012 11:07

Tak to Ti trochu závidím. Časem budu také pořizovat nové, ale teď to auto musí ještě chvíli vydělávat. Servisu jsem dal ještě jednu poslední šanci. Za vzniklé chyby mi nabídli servis zdarma v hodnotě oprav a souvisejících nákladů, ale budu opatrný. Využiji to pouze na jednoduché výměny.

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od mirastr » sob bře 17, 2012 09:06

Mám automatickou převodovku quickshift, najeto 100tis km. Ačkoli je náplň v převodovce "doživotní", nechal jsem ho preventivně vyměnit. A změna je znát, změna převodu je tišší než předním. Navíc výměna není nákladná, takže doporučuji všem.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

Šuby
Junior member
Příspěvky: 246
Registrován: pon čer 23, 2008 18:47

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Šuby » sob bře 17, 2012 12:02

Michallius píše:Ahoj, mám Trafic Dci 80 r.v.2002. Najeto 272 000 km. Podle servisu kam jezdím je prý zázrak, že ještě jezdí, ale já si myslím, že je to o přístupu. Koupil jsem ho loni s 264 000 km. Chtělo to pár oprav v servisu (komplet přední brzdy, mikrořemen, čep řízení a pod. cca 15 000 Kč) a až do vánoc byl bez prolémů. Potom odešla napínací kladka, roztrhal se řemen a potkal se motor. Oprava + rozvody, pumpa, ventily, těsnění mě celkem přišli na 22 000 Kč. Ujel jsem 200 km a vytekl mi olej. Při opravě motoru mi špatně připojili turbo. Oprava + olej 2000 Kč. Potom přišlo na řadu startování. Výměna svíček a relé žhavení 2500 Kč. Po dalších 2000 km jsem zůstal vyset na cestě. Mechanik při poslední opravě špatně zastrčil svorkovnici řídící jednotky a zohýbal tím kontakty. Oprava 1500 Kč. Když už jsem si myslel, že je vše v pořádku, tak to začalo po nastartování cca po 20 vteřinách chcípat. Začnou kolísat otáčky, spadne hladina nafty a nejde to natočit. Musím držet startér cca 20 vteřin a pak to chytne. Potom už to jede dobře. V servisu nic nenašli a prý je vše v nejlepším pořádku. Pár dní to bylo OK, ale teď už to zase chcípá a je to čím dál tím horší.
Nevíte někdo, čím to může být? Mě už dochází nápady, elán i finanční rezervy.
Proč jsi zfušované opravy servisu opět platil? Servis měl zajistit znovuzprovoznění vozidla a reklamace na špatně odvedenou práci by měla být uznána...

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re:

Příspěvek od kodajz » úte črc 03, 2012 08:15

shandy píše:
mirastr píše:Jediné, co mi chybí je tempomat, ale na něj už se šetří :-)
Zkus mrknout sem: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=13139

a sem: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... t=tempomat

Par nas to tady uz rozchodilo. Pravda na Lagunach a na Meganech, ale princip by mel byt totozny, treba ti to k necemu bude. Nezbyva ti nez doufat, ze je toho schopna tva ridici jednotka. K tem 170 km/h s tou krabici se vyjadrovat obsirneji nebudu...ale urcite to bylo jen na zkousku a nepovazujes to snad za bezne pouzitelne rychlosti :kc:


Jen tak pročítám staré příspěvky o Trafic. Tenhle mě po bavil. 170 km/h je extrém? Když jsem si svého Opel Vivaro vezl z Německa, měl jsem na tacho po příjezdu domů průměrnou rychlost 130 km/h a spotřebu 8,9 l/100km. Takže běžná rychlost 170 km/h nebyla žádný problém. No a řeknu, že to opravdu nebyl problém. Brácha má Seat Toledo 96 kw a stíhal jsem mu bez prblému :-) Neujel mi :-) :mrgreen:
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » pon srp 27, 2012 14:12

Jsou tady lidi, kteří Trafica používají ne pro práci, ale pro cestování s lůžkovou úpravou vevnitř, podobně jako já používám Hyundai H1? Jednak jsem už skoro rozhodnutý, že až přijde čas na výměnu H1 který takhle používám (zatím mám najeto jen 75 tis. km) , pořídím Trafica v dlouhém provedení, nejspíše 6 místného, neboť mám 3 děti. U nás v Hyundai clubu jsou jen 2 lidi, co mají H1 a já jsem jediný, kdo ho takhle používá, i když na fóru se asi tak 3-4 další najdou.
H1.WEB.jpg
Přílohy
Morava09_7.jpg
Espero´s_H1_WEB.jpg
Naposledy upravil(a) Espero dne úte srp 28, 2012 09:28, celkem upraveno 2 x.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019

Uživatelský avatar
bushman
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: stř črc 11, 2012 22:58

Re: Renault Trafic

Příspěvek od bushman » pon srp 27, 2012 18:06

Ahoj, sháněl jsem taky něco na cestování (tedy něco staršího, protože pro mě to je opravdu jen 2÷3x do roka na dovolenou), nad H1 jsem taky uvažoval, ale ten vnitřní prostor mě příjde hodně malý (jezdím jen s přítelkyní, ale nějak přestala stačit Octávka a s jídlem roste chuť :)), tak jsem zvolil Trafica. Rozpočet byl nějakých 180t Kč a dal jsem radši přednost zachovalému kousku 1.9dci 100 s jasnou historií (znám servisáka, co to auto opečovával) v provedení 9 míst (chtěl sem to co nejvíc prosklené, protože se mi to líbí :), hned jsem všechna sedadla kromě řidiče vyházel a vyměnil přední dvoulavici spolujezdce za jednosedačku jako má řidič a dodělal loketní opěrky, přítelkyně si moc pochvalovala cestovní komfort a i já jsem si to užil mnohem líp než s Octávkou, ze které bývám po dlouhých cestách docela rozlámaný). Teď jsem se vrátil z Itálie a cesta pohoda, dálnice 140÷150 na budíku, kopců, kde mi to trochu zpomalovalo bylo jen pár a nebylo to potřeba nijak držet pod krkem, měl jsem z toho trochu strach a samozřejmě takový drtič kopců jako 160k Octa to není, ale byl jsem příjemně překvapený. Vnitřní prostor docela ujde (mám teda krátkou verzi, opět protože dlouhá se mi moc nelíbí) a čeká mě toho ještě přes zimu dost, chci dodělat točny pod přední sedadla a pořádnou vestavbu (a samozřejmě běžné věci jako rozvody, řemenovou sadu příslušenství, náplně, pořádný kompresorový klaksóóón :) pro přesun v ČR atd).
Co mě příjde jako + pro Trafica je poměrně malá náchylnost ke korozi u ojetin (třeba oproti Mercedes Vito, který jsem taky zvažoval a zavrhl).
Octa 1.8TSI && Kawa ZX6R Ninja && dovolenkový speciál Trafic 1.9dCi autobusek

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » úte srp 28, 2012 09:02

Ten H1 není malý, je to standardní dodávkový vůz rozměrů H1 L1, mám objem ložného prostoru 3,6 m3. Délka vozu je cca 5,1 mteru. Působí, že je malý, protože je zaoblený kromě podlahy ze všech stran a zepředu hodně skosený. (blbě se tam dělají úpravy typu obložení koberci nebo třeba záclonky, tak jsem to radši nedělal. Je jinak velmi pohodlný, snad jsem dosud neměl příjemnější auto i dvoulavice vepředu je docela komfortní. (Kam se na to hrabe Octávka, kterou jsem právě tímto H1 nahrazoval nebo Thalie či Dacie.) Vzadu ale proti Traficu 6/VAN v provedení Long je o cca 20 cm kratší a nvíc se musí provozovat s přepážkou, což Traffic, aspoň ten nový nemusí. V zásadě to ale nevadí, protože ležíme na posteli diagonálně, z rohu do rohu to má více než 2 metry. Vepředu pak na složených sedadlech (šoférské sedadlo i dvoulavice má sklápěcí opěradlo z výroby) spí děti. Je to docela dynamické auto, tachometrově "umí" přes 180 km/h. Spotřeba tak 9,1 litru v průměru. Jenže už bude mít zjara 9 let a tak pomalinku přemýšlím o výměně, i když technicky zatím potřeba měnit vůz není. Je to docela držák. Procestovali jsme s tím za ty roky kromě naší zemičky, Polsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Černou Horu, Bosnu, Itálii, Německo, Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Francii, Rakousko. Mám připravené itineráře cest do Turecka, na Nordkapp (Dánsko, Norsko, Finsko, Švédsko) a na Sicilii. Trochu však málo času a v poslední době i peněz. Tak kdybyste chtěli se přidat........
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019

Uživatelský avatar
bushman
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: stř črc 11, 2012 22:58

Re: Renault Trafic

Příspěvek od bushman » úte srp 28, 2012 14:49

Těžko posoudit s těmi rozměry, ono já jsem do ní nešel i pro to, že na trhu ojetin se příliš nevyskytují a když, tak dost často v docela zuboženém stavu. Jinak já jsem tu Itálii "otočil" za 7,2l/100 (docela fajn je, že Trafic má nádrž 90l, až na ty zastávky u benzínky, teď jsem do něj natočil za 3000Kč :cry:).
Octa 1.8TSI && Kawa ZX6R Ninja && dovolenkový speciál Trafic 1.9dCi autobusek

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » úte srp 28, 2012 15:16

To Bushman: nejsi ty ten co čeká na Dacii Lodgy a píše na Dacia Fóru?

No tak já to kupoval jako zánovní auto rok a půl staré a mělo najeto necelých 29 tis. km. Před tím to patřilo nějakým geodetům, takže náklady to nevozilo, zadní prostor nepodřený, jako nový přední taky. Zubožené rozhodně nebylo a dodnes není. Je v zimě nejeté a není tam stopa po rezu. Jak jsi popisoval ten Tvůj, asi bych čistě tehnicky vzato neměnil, za fungl nový ano. Já také umím jet dlouhé jízdy za nějakých 7,8 litru, někdy i o trochu méně, já mám motor 2,5 litru. Jenže nejezdím jenom k moři, ten průměr obsahuje i kratší jízdy. Já mám nádrž na 65 litrů a dojezd něco přes 700 km. To není to hlavní.
Ale jeden z důvodů, proč budu časem měnit, je že Renault má přijatelnější ceny náhradních dílů a servisní politiku a obecně i péči o zákazníka, mimochodem servisuju to z valné části u Renaultu v Praze (jezdím tam teď už se 3 vozy a tak mám flotilovou slevu) a částečně u VW Škoda ve Voticích, tam umějí ještě i opravovat, nejen vyměňovat, ale do Hyundai servisu servisu nepáchnu. Vysadili si tam na to hodinovou cenu 1150 Kč za práci. Ti rákosníci by pořád jenom prodávali, rádi Tě nechají 5 let pojezdit, ale pak Tě stáhnou při servisu a na dílech o kalhoty asi jako při pokru. Jenže to zjistíš, až když to auto máš. Ale mám štěstí, za těch 6 let, co ho mám jsem do toho vrazil zatím asi jen 25 tisíc Kč a z toho bylo 14 tisíc za řídící jednotku komfortních funkcí a 3,5 tisíce za baterku, takže hlavně za elektriku. Zbytek byly prkotiny, převážně servisní práce. Ony ty hjundaje jsou fakt dobrá auta, akorát to ostatní, co s tím souvisí za moc nestojí.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019

Uživatelský avatar
bushman
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: stř črc 11, 2012 22:58

Re: Renault Trafic

Příspěvek od bushman » úte srp 28, 2012 15:44

No k té spotřebě, já mám takovou i na běžné ježdění do práce (30km tam, 30 zpět, ale je fakt, že mám rád spíše klidnou, svižnou rychlejší jízdu s rezervou před a pokud možno i za mnou, bez zbytečného brždění a akcelerace, na té Octě mám od novoty 95t km za 2,5 roku a přední brzdové desky mám na polovině), teď jsem s tím za 2 měsíce od koupě včetně té Itálie najezdil 8t. Km, abych pořádně prověřil funkčnost :), přeci jen auto s 250t km má už něco málo najeto, taky bylo potřeba se s ní trochu sžít, ikdyž s to nebyl zase tak velký problém, s "velkou" firmení dodávkou jsem zrovna zlomil 300t km a rozměry jsou u Trafica přeci jen menší.

Servis jsem si zvyklý dělat buď sám, nebo mám šikovného servisáka, kam jezdím už přes 10 let i s firemními auty.
Octa 1.8TSI && Kawa ZX6R Ninja && dovolenkový speciál Trafic 1.9dCi autobusek

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » úte srp 28, 2012 15:53

No na ježdění do práce mám Dacii a teď nově Thalii. S Hjundajem nevyjedu pokud bych měl cestu od baráku pod 100 km. je to paradox, ale pořád to třetí auto je levnější včetně investice, než na ty krátké cesty používat jako jednomužový automobil tu dodávku. Mám to vyzkoušené, tady ani nestačím ohřát motor, spotřeba kolem 11 litrů. (Třetina té vzdálenosti 37 km je po Praze do samého centra.)
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019

Uživatelský avatar
bushman
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: stř črc 11, 2012 22:58

Re: Renault Trafic

Příspěvek od bushman » úte srp 28, 2012 19:00

Tjn, ja to moc po městě nemám, pár kilometrů po Brně, na ježdění do práce mám Octávku (Trafoš už je zaparkovaný ve skladu a čeká na servis :)), s ní to jezdím za 6÷7 litrů, hodně u ní záleží na okolní teplotě, při velké zimě klidně i za 7,5, ale to si teda moc nezajezdím, není problém, když si člověk trochu pohraje tak to jet za 11 :).
Octa 1.8TSI && Kawa ZX6R Ninja && dovolenkový speciál Trafic 1.9dCi autobusek

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » stř srp 29, 2012 07:03

Tak to já s dacií za 4,9 a Thalii, ale ta není ještě zajetá za 5,3. Dneska jdeme dětem pro pasy, tak se budu muset zamyslet nad nějakým víkendovým výletem za hranice státu i všedních dnů v září.
Naposledy upravil(a) 100KUC dne úte zář 25, 2012 22:36, celkem upraveno 1 x.
Důvod: jsi OT
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019

trainster
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: úte led 09, 2007 20:26

Re: Renault Trafic

Příspěvek od trainster » úte zář 25, 2012 14:00

zdravim.
v roce 2007 jsme koupili jetej trafic 1.9D, r.v. 2002 - mel najetych nejakych 97 000km.
prodali jsme ho, minulej rok a mel tam 296 000.
za tu dobu bylo par zasadnich momentu.
vytekly servo na nejaky vanoce.
odesla zhavicka, vysroubovat nesla, musel se rozdelat cely motor - auto x dni v servisu, a nestalo to malo. do toho se tam jeste utaborila mys, takze pres mesic smrad nez jsme se toho zbavili.
nez jsem si s tim zvykl, pravidelne jsem menil nejaky tyce rizeni ci cepy, cca 10 - 15000km.
spotreba byla ale krasna, jezdim v klidu, takze do 8litru / 100km jsem se krasne vesel.
obcas jsem se az divil, ze jsem dal treba 15000 km bez navstevy servisu, ale obcas, tak jak uz to byva to proste prekvapilo, a tamhle smrdi nafta - nalomena hadicka a dalsi frky.)
nejvtipnejsi moment - motor mel nejaky divny zvuk. dojel sem do servisu, kde jsem se dozvedel ze to ma zvuk jak fiat po 600 000km. aha. pak se zjistilo, ze se roztrepil rozvodovy remen, nejak se tam zasmodrchal ci co, preskocilo nam to o kolecko, a kdyby to preskocilo jeste o jedno, tak jsem dojezdil.
ke konci to zacalo dost zrat olej, turbo. udelali jsme repas, olej to zralo dal.
auto jsme nakonec prodali, samozrejme cestne se vsema informacema co jsem mohl, a nakonec mi typek zavolal ze bylo spatne turbo, a ne krouzky na motoru ci jaky horory se dejou kdyz to zere moc oleje.
takze repas turba kvalitne provedeny.
za tu dobu muzu rict ze jsem si na to auto celkem zvykl, je to proste renault.))))))))

takze jsme tento rok koupili znova ale vetsi, a musim rict ze zatim jsem prijemne prekvapen, musim to zaklepat.
chyba pri nakupu kdy jsem omylem objednal L2H2P2, a nejslabsi verzi v domeni ze usetrim na palivu - to snad nema cenu ani komentovat. zere to stejne jak ten predtim, do kopecka zpomalim tak na 90 abych jel, no ale tak co uz. nemuzu chtit od dodavky zavodnicku, to bych si musel jinak koupit jiny parametry.
za 65000 km jsem byl akorat dvakrat na garanckach, obcas blblo rozsvecovani palubky pri rozsviceni svetel, a obcas nenajelo zakladni radio. procistili konektory, a uz to nedela tak casto, a radio sem si tam dal svoje.
mam puchyr na volantu, a na prednich dverich u zrcatka se dela neco jako dost mozna rez, takovej malej pupinek.
jinak to slape, a uvidime jak se to bude projevovat dal. a neprijemne mi drnci reprak na leve strane ve dverich, ale asi posloucham dobrou hudbu .)

o tom ze tam neni kontrolka otevrenych dveri, nebo treba cidlo teploty motoru se snad nema ani zminovat.

nejezdim zadny zavody F1, zbytecne to nehrotim, pravidelne jezdime do servisu, a necekame az se to rozsype - a to je mozna taky jedna z veci, ktera je dulezita k vydrzi v podstate jakyhokoliv auta.
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))

Uživatelský avatar
bushman
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: stř črc 11, 2012 22:58

Re: Renault Trafic

Příspěvek od bushman » ned zář 30, 2012 20:30

Jen tak pro zajímavost, co jsem zatím viděl tak rekordman v počtu přiznaných kilometrů: http://www.aaaauto.cz/cz/renault-trafic ... &model=393

Renault Trafic 2004
1.9 dCi 100 , 74 kW
servisní knížka, po druhém majiteli, najeto 485 470 km

A pak že to nejde, ne že by jich s tímhle nájezdem nejezdilo víc, ale ta odvaha to přiznat :mrgreen: .
Octa 1.8TSI && Kawa ZX6R Ninja && dovolenkový speciál Trafic 1.9dCi autobusek

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » pon říj 01, 2012 08:14

To by stálo za to poslat jako ťafku na VWtransporter fórum. Oni se tam vytahují, že jedině ty jejich VW vydrží více než vesmír. Ale je tam jeden, který poslal fotku tachometru 920 tis. km. Já mám 75 tisíc a myslím, že mě to přežije.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019

Uživatelský avatar
bushman
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: stř črc 11, 2012 22:58

Re: Renault Trafic

Příspěvek od bushman » pát pro 14, 2012 12:22

A další rekordman :)
http://www.aaaauto.cz/cz/renault-trafic ... &sort[1]=0

Renault Trafic 20031.9 dCi 100, Bus, 9Míst, Klima, 1Maj, 9-MÍSTNÉ
Cena na úvěr*: 70 000 Kč
Cena v hotovosti: 80 000 Kč
Rok výroby: 2003 Počet km: 488 035 km
Motor: 1.9 dCi 100 / 74 kW (1870 ccm, Diesel)
Převodovka: Manuál / 6 stupňů
Barva: stříbrná-metalíza
Karoserie: Bus (4 dveře, 9 míst)
po prvním majiteli
Servisní knížka
Další: klimatizace, airbag, ABS, centrál, víc
Octa 1.8TSI && Kawa ZX6R Ninja && dovolenkový speciál Trafic 1.9dCi autobusek

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Renault Trafic

Příspěvek od kodajz » čtv bře 28, 2013 12:08

Můj Trafic (Vivaro) má 8 míst a je to rodinné auto, vozím v něm sebe a nebo jen rodinu, nic jiného.
já s Trafikem jezdím denně na šichtu 16 km tam a 16 km zpět. Spotřeba teď přes zimu průměr podle pc 8,6. Což není tak špatné, 30% město, zbytek okresky. Menší auto bych už nechtěl. Loni jsem jezdil s Partnerem 2,0 HDi, průměr asi 6,5 v zimě. Na dálkové s těžkou nohou asi 8. S Trafikem s Těžkou nohou jsem dal zimní dovolenou s rakví na střeše asi za 9,2. Božíííí oproti Partnerovi. Kdybych si měl vybrat jiné auto, nevybíral bych a nebo jedině větší-Peugeot Boxer minimálně 2.2 HDi. Klidně i 3,0.
Já Trafic doporučuju !!!
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

Uživatelský avatar
Espero
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
Bydliště: Beroun (Tetín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Espero » čtv bře 28, 2013 12:41

Tu spotřebu Ti závidím, já mám H1 jako rodinný vůz taky, průměrná spotřeba 9,1, ale do práce na 24 km vzdálenost mi to pod 11,3 litru nešlo (je to 2,5 litrový motor). Takže nakonec levnější řešení byla ta nová Thalia pro ženu, já obrušuju Dacii. H1 máme jen na dlouhé cesty tak 100 km a více od baráku. Ale jednotlivé dlouhé jízdy umí i za 7,8 litru, to bylo tak minimum. Už je rozhodnuto, že při obměně H1 bude nahrazen Trafficem, el zatím to ještě na pořadu dne není.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019

zdenioka
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv kvě 16, 2013 08:01

Re: Renault Trafic PŘEVODOVKA

Příspěvek od zdenioka » čtv kvě 16, 2013 08:43

Poradí mi někdo z Vás co se zaseknutým kvaltem. Je tam zařezená pětka, řadička řadí , ale ten kvalt v převodovce nejde ven. Mám Renault trafic 2,5 r.v. 1999

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Renault Trafic PŘEVODOVKA

Příspěvek od Šamša » čtv kvě 16, 2013 10:47

zdenioka píše:Poradí mi někdo z Vás co se zaseknutým kvaltem. Je tam zařezená pětka, řadička řadí , ale ten kvalt v převodovce nejde ven. Mám Renault trafic 2,5 r.v. 1999
Toto téma není určeno k postování technických dotazů, pouze zkušenostmi jako takovými. Pokračuj zde: http://forum.renaultclub.cz/viewforum.php?f=105
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od Laadja03 » ned kvě 26, 2013 19:07

Zdravím Trafikáře,
zvažuji přechod qám :) , takže pánové prosím o radu. Chtěl bych auto s více než 6ti místy kvůli rodinným cestám, ale většinou bude jezdit jako pracovní, do krerého ale budu čas od času potřebovat nacpat krabici o rozměrech 120x120x245cm o váze cca 750kg. Zvládne to Trafic? Když bych si pořídil 9-ti místného, dají se zadní 2 řady zcela a snadno vyndat? Díky za odpověď.
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Trafic

Příspěvek od mirastr » ned kvě 26, 2013 21:39

Trafika doporučuji. Sice jsem měl problém s automatem, ale manuály jsou naprosto spolehlivý. Doporučuji delší verzi. Je tam k dispozici cca 900 kg, pokud se nepletu. Jinak sedačky jdou bez problémů vyndat, ve dvou lidech. V případě nouze už jsem je vyndával i sám. Oproti konkurenci (VW, MB) to jde opravdu snadno.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host