enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Farky123
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř čer 08, 2022 16:07

enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018

Příspěvek od Farky123 » stř čer 08, 2022 16:11

Ahoj, mám možnost koupi Clia 1.2 Tce r.v. 2018, najeto 60 tisíc km.. po netu jsme se dozvěděl, že výše uvedený motor není zrovna povedený cituji: - Dochází k tomu, že se benzin špatně odpařuje a písty ho doslova smývají dolů do oleje. Kontaminovaný olej tak ztrácí svoje schopnosti. To, že motor „žere“ víc benzinu, by člověk ještě nějak přežil, ale když pak začne brát moc oleje, to už je horší. Zdegradovaný olej nemaže a válce se doslova vydřou. Chci se poradit co je na tomto pravdy a zda je opravdu lepší se tomuto motoru vyhnout. Děkuji

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2029
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018

Příspěvek od marek230177 » stř čer 08, 2022 17:06

Nechtěl bych ten motor.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5794
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018

Příspěvek od kotasekh » stř čer 08, 2022 17:22

Motor vhodny jen na delsi trasy a vyssi zatizeni, jinak nepouzitelny. Plus je treba menit olej driv nez co 30k km, coz je potreba overit u puvodniho majetele. A pokud s tim bylo doted jezdeno po meste, tak uz ten motor stejne nic nespasi…
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2029
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018

Příspěvek od marek230177 » stř čer 08, 2022 19:14

Vhodnější je rozhodně motorizace 0,9 TCe. To je nepřímý vstřik a tímto problémem netrpí.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5794
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018

Příspěvek od kotasekh » čtv čer 09, 2022 06:49

Pripadne i novejsi 1.0 TCe ve variante neprimeho vstriku, coz je myslim do tech 74 kW, dela se i na tovarni LPG.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018

Příspěvek od renault841 » sob čer 11, 2022 11:41

60 tisíc km, to už kolikrát i motor hodně přesluhuje.
Určitě pryč od toho, H5F je katastrofa nad katastrofy. Ten motor se vyloženě zevnitř vyhobluje a ne jenom válce, ale i vačky a další, padne kompres a je konec.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů