enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018
Ahoj, mám možnost koupi Clia 1.2 Tce r.v. 2018, najeto 60 tisíc km.. po netu jsme se dozvěděl, že výše uvedený motor není zrovna povedený cituji: - Dochází k tomu, že se benzin špatně odpařuje a písty ho doslova smývají dolů do oleje. Kontaminovaný olej tak ztrácí svoje schopnosti. To, že motor „žere“ víc benzinu, by člověk ještě nějak přežil, ale když pak začne brát moc oleje, to už je horší. Zdegradovaný olej nemaže a válce se doslova vydřou. Chci se poradit co je na tomto pravdy a zda je opravdu lepší se tomuto motoru vyhnout. Děkuji
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018
Nechtěl bych ten motor.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018
Motor vhodny jen na delsi trasy a vyssi zatizeni, jinak nepouzitelny. Plus je treba menit olej driv nez co 30k km, coz je potreba overit u puvodniho majetele. A pokud s tim bylo doted jezdeno po meste, tak uz ten motor stejne nic nespasi…
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018
Vhodnější je rozhodně motorizace 0,9 TCe. To je nepřímý vstřik a tímto problémem netrpí.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018
Pripadne i novejsi 1.0 TCe ve variante neprimeho vstriku, coz je myslim do tech 74 kW, dela se i na tovarni LPG.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: enault Clio 1.2 TCe r.v. 2018
60 tisíc km, to už kolikrát i motor hodně přesluhuje.
Určitě pryč od toho, H5F je katastrofa nad katastrofy. Ten motor se vyloženě zevnitř vyhobluje a ne jenom válce, ale i vačky a další, padne kompres a je konec.
Určitě pryč od toho, H5F je katastrofa nad katastrofy. Ten motor se vyloženě zevnitř vyhobluje a ne jenom válce, ale i vačky a další, padne kompres a je konec.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů