1,5 dCi K9K E6
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
1,5 dCi K9K E6
prosim Vas, ake mate skusenosti s motorom 1,5dCi K9K E6, mam ho v Capture..... na co si davat pozor?
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Re: 1,5 dCi K9K E6
Především včasná výměna motorového oleje a filtru do 15000 km, pak nejlépe tankovat lepší naftu- třeba Vervu. Za studena mu moc nenakládat. Po dojezdu nechat dochladit turbo. Víc mě nenapadá.
Re: 1,5 dCi K9K E6
mam ho aj ja v Capture, ako pise kolega, olej max. tych 15tis(ja menim 10tis) a naftu aditivujem VIFkom(tankujem na Slovnaftke), 1,5 je celkom podareny motor
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Re: 1,5 dCi K9K E6
ten motor je již vyladěný a prověřený, však je to skoro 20-ti letý motor.
dřívější výměnou oleje se nic neskazí. já měl 1,5 K9k na meganech II - jeden najezdil 340 000 a jezdí dál druhý jsem prodával ve 170 tis.
olej jsem měnil vždy po 20 tis. Při jízdě jsem na motor nikdy ohledy nebral.
nyní ho mám v megane IV a pořád super motor. Na tom už se snad nemá co pokazit.
problémy se zadíráním z počátku produkce jsou vyřešeníé a vstřikovače už také nezlobí.
dřívější výměnou oleje se nic neskazí. já měl 1,5 K9k na meganech II - jeden najezdil 340 000 a jezdí dál druhý jsem prodával ve 170 tis.
olej jsem měnil vždy po 20 tis. Při jízdě jsem na motor nikdy ohledy nebral.
nyní ho mám v megane IV a pořád super motor. Na tom už se snad nemá co pokazit.
problémy se zadíráním z počátku produkce jsou vyřešeníé a vstřikovače už také nezlobí.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů