Renault Talisman
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Tak někdě jsem četl krásný článeček o tom jak tyto testy probíhají. Odpojí alternátor, předehřejí motor, vypnou co se dá.. a jedou v laboratoři, kde jsou ideální podmínky.. jenže venku fouká vítr, mění se počasí.. je zde spousta faktorů.. Jako stačí, když u našeho motoru 1.2 Tce.. u auta, které je vlastně krabice udávají tuto spotřebu Město-7,6/Mimo město-5,0/Komb.-5,9, což je v praxi nereálné a zavádějící pro lidi, kteří se v tomto prostě nevyznají.. samozřejmě kdo ví.. tak mu je jasné, že se k tomu ani moc nepřiblíží, pokud nejezdí eco rally. Akorát nevím k čemu to pak je.. Proč vlastně někdo něco chce splňovat, tak že to testuje v nereálných podmínkách.. jako asi se nikdo nebude zlobit, že oturbené auto si něco vezme.. Ale spotřeba pomalu jak u nafty.. Celá EU je k smichu..
Re: Renault Talisman
Iceman 79 tak zrovna ta prevodovka udela dost rozdil. Zvlast kdyz porovnas AT s HDM starsi konstrukce a novou dvouspojku.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Talisman
Shrnul bych to za sebe asi takhle. 1.6 je opticky do Talu málo, ale za mě i 2.0 jako max.je málo, ideálně kdyby byl na výběr i 6V jak měl LAt
Nicméně jsem jel TAL v 1.6 biturbo DCI a mám 25tis v 1.6 200 Tce a predtim jsem měl automat 2.0 Dci v Lagu, tak kdyby Ren lhal a tvrdil že v Talu je 2.0 jak v Lagu, já to nevěděl a jezdil nevědomě s 1.6, tak to asi nepoznám. A ještě bych měl pocit, že diky Dvojspojce ten 2.0 z Lagu povýšili na o něco málo lepší úroveň.
Nicméně kdyby někdo namítal, že to nedokážu porovnat, tak mám už přes 1mio km s osobákama a prošlo mě rukama cca 15 značek aut s každým najeto 10tisice km.
Naposledy jen Renaulty: Ren megane 1.6 e couch kupé pininfarina OZ racing, oz tuning(cca 50tis-jen pro zábavu), Ren megane 2007 1.5 dci(0km-umřel ve 140 000- ojnice ven), Laguna II grand 2.0 dciMAN 40tis-155tis), laguna III grand black edit 2.0 dci AUT (0-145tis), TAL 1.6 200 Tce AUT (0-25tis zatím)
Nicméně jsem jel TAL v 1.6 biturbo DCI a mám 25tis v 1.6 200 Tce a predtim jsem měl automat 2.0 Dci v Lagu, tak kdyby Ren lhal a tvrdil že v Talu je 2.0 jak v Lagu, já to nevěděl a jezdil nevědomě s 1.6, tak to asi nepoznám. A ještě bych měl pocit, že diky Dvojspojce ten 2.0 z Lagu povýšili na o něco málo lepší úroveň.
Nicméně kdyby někdo namítal, že to nedokážu porovnat, tak mám už přes 1mio km s osobákama a prošlo mě rukama cca 15 značek aut s každým najeto 10tisice km.
Naposledy jen Renaulty: Ren megane 1.6 e couch kupé pininfarina OZ racing, oz tuning(cca 50tis-jen pro zábavu), Ren megane 2007 1.5 dci(0km-umřel ve 140 000- ojnice ven), Laguna II grand 2.0 dciMAN 40tis-155tis), laguna III grand black edit 2.0 dci AUT (0-145tis), TAL 1.6 200 Tce AUT (0-25tis zatím)
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Co se tyka nafty, tak za me by byl ideal jako vrchol dvoulitr biturbo s vykonem okolo 200k, spis lehce nad.
Co se tyka benzinu, tak 1,8 TCe by mohla byt dustojna motorizace. Ale mohli by to popohnat spis nekam k 250k.
1,6ky urcite nejsou spatny, ale v takovym aute to nemuze byt vrchol nabidky.
Makak az budes kupovat Mazdu, tak naftu od nich nebrat. Ta jim nejde.
Co se tyka benzinu, tak 1,8 TCe by mohla byt dustojna motorizace. Ale mohli by to popohnat spis nekam k 250k.
1,6ky urcite nejsou spatny, ale v takovym aute to nemuze byt vrchol nabidky.
Makak az budes kupovat Mazdu, tak naftu od nich nebrat. Ta jim nejde.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Talisman
Když já ještě nevím co koupím...
Ta současná nabídka motorizací napříč značkami je v Evropě peklo.
Ta současná nabídka motorizací napříč značkami je v Evropě peklo.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Talisman
Jezdím okolo filiálky Ford tady v Mýtě a před saloonem postavený Mustang 5.0 no pěkný pokoukáníčko a občas i ve městě při předváděčce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Talisman
Ahojte,
idem kupovat auto a po zvazeni a odskusani vsetkeho mozneho mi zostali vo vybere Talisman Grandtour TCe 200 a Mazda 6 2.5i. Viac menej som bol rozhodnuty pre Talisman, mam na neho super ponuku, auto sa mi velmi paci, ma dobre hodnotenia, ale trocha ma zarazilo toto forum a aj par dalsich clankov a problemy s vrzganim a podobne. Su neskorsie 2017 verzie uz aspon trocha vychytane alebo je to stale take "tragicke"? Vdaka
idem kupovat auto a po zvazeni a odskusani vsetkeho mozneho mi zostali vo vybere Talisman Grandtour TCe 200 a Mazda 6 2.5i. Viac menej som bol rozhodnuty pre Talisman, mam na neho super ponuku, auto sa mi velmi paci, ma dobre hodnotenia, ale trocha ma zarazilo toto forum a aj par dalsich clankov a problemy s vrzganim a podobne. Su neskorsie 2017 verzie uz aspon trocha vychytane alebo je to stale take "tragicke"? Vdaka
Re: Renault Talisman
Nevite KDY bude Talisman nabizen s adekvatnim dCi motorem? Tim myslim kdy bude 2.0dCi/EURO6???
Info na netu si ruzne protireci... melo to byt v r.2018 ale taky az po faceliftu Talismana.... Na RNews starsi clanky (ale i relativne nove, mlade) zahadne mizi... coz ve me vzbuzuje mnoho pochybnosti a neduveru...
Info na netu si ruzne protireci... melo to byt v r.2018 ale taky az po faceliftu Talismana.... Na RNews starsi clanky (ale i relativne nove, mlade) zahadne mizi... coz ve me vzbuzuje mnoho pochybnosti a neduveru...
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon čer 18, 2018 23:08
Re: Renault Talisman
Zdravim vespolek. Jsem "stastnym" uzivatelem Talismanu dCi 130/ZEN GrandTour a mam k nemu par dotazu. NIkde na webu jsem odpovedi nedokazal najit, treba bude vedet nekdo tu .
1) Ma to auto mizernou antenu na prijem radia/DAB, nebo je to jen problem meho kusu? Jak vyjedu za mesto, okamzite ladim radio a v teto cinnosti pokracuju zase az do dalsiho vetsiho mesta. A nejake automaticke prelazovani na jinou frekvenci dane stanice se teda nekona ani nahodou. Firmware R-Link je posledni, tusim 2.2.19.300.
2) Neda se nejak prenastavit citlivost automatickeho zapinani svetel? Potkavacky zapina kazdy sirsi most...
3) Da se nejak vypnout ukazatel vhodnosti razeni? Porad problikava na display, ale radi uplne nesmyslne.
4) Je bezne, ze se auto samo po chvili stani odemkne? Bezne se zamyka samo jak odejdu s kartou z dosahu. Ale nekdy to jaksi nezaznamena a musim ho zamknout tlacitkem na karte. To by tolik nevadilo, nakonec me predchozi auto se muselo tlacitkem zamykat normalne. Ale uz se mi vicekrat stalo, ze jsem od auta odesel, auto piplo, sklopilo zrcatka a kdyz jsem k nemu prisel po par minutach bez karty, tak bylo odemcene a melo zrcatka zase narovnana!!! Normalne je pri odemceni nenarovna, na to potrebuje nastartovat. Karta byla dost daleko a urcite ji nikdo nemackal, uz si na to davam pozor. Zatim se mi to stalo jen doma, nebo na dvore firmy, takze mi zatim nic nechybi, ale duveru to podkopava... A s tim zamykanim souvisi jeste jedna malickost - kdyz s kartou obchazim auto vepredu, tak se zamkne, nejlepe s celym zbytkem rodiny uvnitr. Neda se taky nekde nastavit citlivost?
5) Vsude jsou rozlezle plasty. Z boku palubni desky u spolujezdce, jak je prepinac airbagu, oboje zadni dvere maji vyskocene plasty pres destove tesneni a dalsi plasty nepasujou a povrzavaji - to auto je rok stare a ma najeto cca 20kKm, to snad neni zase tolik, aby to takhle vypadalo... Da se to nejak poresit?
6) V tomto bode ani snad radu nechci, je to jen pro pobaveni hopac se nikomu a nicemu nic nestalo, ale dneska se mi za jizdy otevrely prave zadni dvere, protoze se vysroubovaly sroubky, co ke kastli drzej takove to ocelove ocko, do ktereho se zamyka zamek dveri. Uz nejakou dobu jsem pozoroval, ze ty dvere pri zavreni uplne nedolehaji ke kastli a tak jako divne pruzej, ale protoze i dvere ridice malinko zlobi, rikal jsem si, ze az to priste povezu do servisu, ze je poprosim, aby mi ty dvere seridili. No a nejak jsem to nestihl...
1) Ma to auto mizernou antenu na prijem radia/DAB, nebo je to jen problem meho kusu? Jak vyjedu za mesto, okamzite ladim radio a v teto cinnosti pokracuju zase az do dalsiho vetsiho mesta. A nejake automaticke prelazovani na jinou frekvenci dane stanice se teda nekona ani nahodou. Firmware R-Link je posledni, tusim 2.2.19.300.
2) Neda se nejak prenastavit citlivost automatickeho zapinani svetel? Potkavacky zapina kazdy sirsi most...
3) Da se nejak vypnout ukazatel vhodnosti razeni? Porad problikava na display, ale radi uplne nesmyslne.
4) Je bezne, ze se auto samo po chvili stani odemkne? Bezne se zamyka samo jak odejdu s kartou z dosahu. Ale nekdy to jaksi nezaznamena a musim ho zamknout tlacitkem na karte. To by tolik nevadilo, nakonec me predchozi auto se muselo tlacitkem zamykat normalne. Ale uz se mi vicekrat stalo, ze jsem od auta odesel, auto piplo, sklopilo zrcatka a kdyz jsem k nemu prisel po par minutach bez karty, tak bylo odemcene a melo zrcatka zase narovnana!!! Normalne je pri odemceni nenarovna, na to potrebuje nastartovat. Karta byla dost daleko a urcite ji nikdo nemackal, uz si na to davam pozor. Zatim se mi to stalo jen doma, nebo na dvore firmy, takze mi zatim nic nechybi, ale duveru to podkopava... A s tim zamykanim souvisi jeste jedna malickost - kdyz s kartou obchazim auto vepredu, tak se zamkne, nejlepe s celym zbytkem rodiny uvnitr. Neda se taky nekde nastavit citlivost?
5) Vsude jsou rozlezle plasty. Z boku palubni desky u spolujezdce, jak je prepinac airbagu, oboje zadni dvere maji vyskocene plasty pres destove tesneni a dalsi plasty nepasujou a povrzavaji - to auto je rok stare a ma najeto cca 20kKm, to snad neni zase tolik, aby to takhle vypadalo... Da se to nejak poresit?
6) V tomto bode ani snad radu nechci, je to jen pro pobaveni hopac se nikomu a nicemu nic nestalo, ale dneska se mi za jizdy otevrely prave zadni dvere, protoze se vysroubovaly sroubky, co ke kastli drzej takove to ocelove ocko, do ktereho se zamyka zamek dveri. Uz nejakou dobu jsem pozoroval, ze ty dvere pri zavreni uplne nedolehaji ke kastli a tak jako divne pruzej, ale protoze i dvere ridice malinko zlobi, rikal jsem si, ze az to priste povezu do servisu, ze je poprosim, aby mi ty dvere seridili. No a nejak jsem to nestihl...
Re: Renault Talisman
Nevim, jestli jsi uzivatelem od novoty. Rekl bych, ze ne, protoze 5) a 6) mi vypada na to, ze se v tom nekdo hrabal. Aby se vysroubovaly srouby oka zamku? Jsou dosti dlouke a rekl bych, ze maj od vyrobce i lepidlo.
U za 3) bych autu i veril. Vemte si auto s automatem a sledujte v jakych otackach a jakych rychlostech vam radi. Kdo rad tlaci na pilu, at si indikatoru nevsima. On nevi, jestli budes predjizdet, pojedes do, nebo z kopce apod. Tady mas svobodu a muzes ignorovat.
Za 4) se mi obcas stane. Take zrcatka nesklopene a auto odemcene. Sebekriticky musim hledat chybu v mem SW. Myslim, ze neni mozne, ze auto po odemceni vyklopi zrcatka.
Snimaci zony vne auta jsou pouze v prostorech dveri a kufru. V manuale by to melo byt i s obrazkem. Vepredu zona neni. Kdyz opustis zony, pasazery zamkne. Musis auto obchazet zadem. Pri obchazeni predem musis utikat.
U za 3) bych autu i veril. Vemte si auto s automatem a sledujte v jakych otackach a jakych rychlostech vam radi. Kdo rad tlaci na pilu, at si indikatoru nevsima. On nevi, jestli budes predjizdet, pojedes do, nebo z kopce apod. Tady mas svobodu a muzes ignorovat.
Za 4) se mi obcas stane. Take zrcatka nesklopene a auto odemcene. Sebekriticky musim hledat chybu v mem SW. Myslim, ze neni mozne, ze auto po odemceni vyklopi zrcatka.
Snimaci zony vne auta jsou pouze v prostorech dveri a kufru. V manuale by to melo byt i s obrazkem. Vepredu zona neni. Kdyz opustis zony, pasazery zamkne. Musis auto obchazet zadem. Pri obchazeni predem musis utikat.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon čer 18, 2018 23:08
Re: Renault Talisman
Auto znam od "narozeni", intenzivne jsem ho zacal pouzivat po cca 3 mesicich u nas. Nikdo se v nem urcite nehrabal. Oni ty srouby jsou dost dlouhe, zapreli se zevnitr do dveri, takze nedoslo k uplnemu otevreni, ale dvere povolily a samozrejme auto zaclo jecet jak pominute.
Ten ukazatel ignoruju, to bych moc trapil ten moturecek, ale stve me, jak to porad poblikava - rusi to.
Jo a jeste jedna vec, da se nejak zhasnout stredovej display? To "mesicni tlacitko" jen zrusi zobrazovani informaci, ale podsviceni sviti dal a pri nocnich jizdach je to otravne.
Ten ukazatel ignoruju, to bych moc trapil ten moturecek, ale stve me, jak to porad poblikava - rusi to.
Jo a jeste jedna vec, da se nejak zhasnout stredovej display? To "mesicni tlacitko" jen zrusi zobrazovani informaci, ale podsviceni sviti dal a pri nocnich jizdach je to otravne.
-
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon úno 23, 2009 15:48
- Bydliště: Brno
Re: Renault Talisman
Myslíš středový displej R-linku? Jde v nastavení IT nebo okamžitě tlačítkem s ikonou půlměsíce - 1. tlačítko vlevo od ovladače hlasitosti audia. Pokud myslíš LED světlo u zpětného zrcátka, tak i to, ale musíš do menu nastavení středního panelu.
Renault Talisman Grand tour TCe 150 Intens 10/2016, Renault Laguna Grand tour III 2.0 dci 150 k black edition 6/2012, Renault Megane III HB 1.6 110k Dynamique 4/2008
-
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon úno 23, 2009 15:48
- Bydliště: Brno
Re: Renault Talisman
Nemáte už někdo zkušenosti s novým Talismanem 1.8 TCe 225? Po 4 letech auta obyčejně měním protiúčtem, což bude příští rok. Talisman se mi líbí a tak se začínám pomalu dívat po nástupci. Ve svých lincích jsem psal o potížích, které jsem se současným měl. Byly všechny vyřešeny a auto nyní jezdí velmi dobře. Předpokládám, že se v Renaultu poučili a po 5-6 letech jeho výroby snad všechny dětské nemoci odstranili. Díky R
Renault Talisman Grand tour TCe 150 Intens 10/2016, Renault Laguna Grand tour III 2.0 dci 150 k black edition 6/2012, Renault Megane III HB 1.6 110k Dynamique 4/2008
Re: Renault Talisman
Osobně bych počkal na FL, měl jsem na 4 dny Talismana s 1.8, řada věcí je o dost lepší a to mělo auto najeto 30tis, ale asi bych počkal na Phase 2. NIcméně proti ročníku 2016 který jsem měl bylo hromada věcí OK. Měl jsem např problém ve velkém dešti, kdy mi auto hlásilo chabu parkovacího systemu, chybu hlidani mrtveho uhlu. To se mi zde nedelo a to jsem jel fakt ve velkem desti. Prvni 2 roky vyroby peklo, dokonce ma i novy Talisman jine tycky stabilizatoru.
-
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon úno 23, 2009 15:48
- Bydliště: Brno
Re: Renault Talisman
Díky za informaci. Taky si říkám, že 5 let výroby se musí někde pozitivně projevit. 1.8 budu mít půjčenou koncem tohoto měsíce. Už se těším na srovnání.
Renault Talisman Grand tour TCe 150 Intens 10/2016, Renault Laguna Grand tour III 2.0 dci 150 k black edition 6/2012, Renault Megane III HB 1.6 110k Dynamique 4/2008
Re: Renault Talisman
Tak jsem si pořídil Talismana 2.0 nafta, 118 kW, sedan, INTENS. Dojmy a otázky:
1.) Motor je OK. Jiný jsem v Talismanu nezkoušel, takže nemám srovnání. V zásadě ale splnil moje očekávání. Spotřeba 6.6 na dlouhé trasy, jezdím hodně město, takže spíš 7-8l. Reakce motoru a odezvy na plyn se mění podle jízdního profilu. Dynamický režim je symatický tím, že zbytečně nevytáčí a dá se na něj jezdit i běžně. Jinak je slyšet pískání turba, při vypnutém rádiu. Nijak dramaticky, podobně pískalo i Mondeo. Nevím proč to není lépe odhlučněné.
2.) EDC automat mě velmi mile překvapil. Obával jsem se, ale je to naprosto strovnatelné s DSG u koncernu. Řadí skvěle a hladce.
3.) Podvozek bez 4Control na 18" kolech. Já nevím, možná je to problém všech aut s neadaptivním podvozkem s velkýma kolama, ale nic moc. Na pěkné silnici super, fakt moc pěkné svezení. Velký špatný jsou ale rozbité silnice a to jak ve městě tak okresky. Zapuštěné kanály, výmoly, příčné nerovnosti. Ne že by auto ztrácelo stabilitu i když někdy má tendenci k tomu aby zadek odskočil, ale zejména zadek krutě duní a cestující vzadu se velmi podivovali jízdnímu komfortu u jinak pěkného auta. Za mě velké zklamání a kdybych to věděl dopředu, tak bych si místo Talismana objednal něco jiného nebo bych alespoň dobrovolně downgradoval na 17".
4.) Infotainment - příjemně překvapen. Sice nevypadá kdovíjak pěkně, ale jak tu všichni psali o pomalých reakcích, zasekávání atd - u mě bez potíží, toto jsem nezaznamenal. Intuitivní není, ale po 3 měsících jsem si zcela zvykl. Koncernová auta ale mají infotainment podstatně lepší.
5.) Příplatkové BOSE hrají slušne. Mají snad i active noise cancellation. Nevím, u audiosystému nelze nastavit nic. Ale ve vyšší hlasitosti motor, kola atd. neslyším.
6.) Vyhřívaný volant má idiotské tlačítko nalevo od volantu dole. Po hmatu se blbě hledá. Předchozí Ford a VW vyhřívali po celém obvodu. Renault nehřeje nahoře a dole.
7.) Vyhřívané sedačky - 2 stupně, pomalejší náběh než Ford a VW.
8.) Světla svítí pěkně, přepínání na dálková je automatické a celkem pomalé. Ale OK.
9.) Bezdrátové odemykání funguje, ale občas je to za trest - zamyká než všichni vystoupí, když třeba se minimálně vzdálím (např. obejít betonový květináč na cestě ke kufru). Když na dálku čudlíkem otevřu kufr, tak pak se auto strašně diví a zmatkuje že chci po uzavření kufru nastoupit - zamyká, odemyká. Když meju auto s klíčem v kapse wapkou, tak se zrcátka otvírají, zavírátjí, rozsvěcí, zhasíná, bliká. Táta říká, že BMW je stejné. Nevím no, asi bych uvítal možnost nějak nastavit citlivost systému.
10.) Interiér nevrže a sedadla jsou velmi pohodlná.
11.) Senzory vpředu a vzadu jsou funkční, ale tak nějak pomalejší a neukazují vzdálenost tak detailně. Koncern a Ford opět velmi napřed.
12.) Vzhled je pořád fajn, auto se mi líbí. Hlavně tedy ten sedan.
Podtrženo sečteno, podle toho co jsem četl je asi většina problémů od začátku výroby odstraněna. Velmi chválím automat. Motor je OK. Podvozek, alespoň v té konfiguraci co ho mám já, mne velmi zklamal a znova bych si auto asi nekoupil. Bylo by to přitom snadno řešitelné - trošku si pohrát s nastavnením a dát dozadu víceprvek.
Je to služebák, volil jsem mezi Mondeem, Kugou a Talismanem. Zpětně bych si asi vzal nějakého toho Forda.
1.) Motor je OK. Jiný jsem v Talismanu nezkoušel, takže nemám srovnání. V zásadě ale splnil moje očekávání. Spotřeba 6.6 na dlouhé trasy, jezdím hodně město, takže spíš 7-8l. Reakce motoru a odezvy na plyn se mění podle jízdního profilu. Dynamický režim je symatický tím, že zbytečně nevytáčí a dá se na něj jezdit i běžně. Jinak je slyšet pískání turba, při vypnutém rádiu. Nijak dramaticky, podobně pískalo i Mondeo. Nevím proč to není lépe odhlučněné.
2.) EDC automat mě velmi mile překvapil. Obával jsem se, ale je to naprosto strovnatelné s DSG u koncernu. Řadí skvěle a hladce.
3.) Podvozek bez 4Control na 18" kolech. Já nevím, možná je to problém všech aut s neadaptivním podvozkem s velkýma kolama, ale nic moc. Na pěkné silnici super, fakt moc pěkné svezení. Velký špatný jsou ale rozbité silnice a to jak ve městě tak okresky. Zapuštěné kanály, výmoly, příčné nerovnosti. Ne že by auto ztrácelo stabilitu i když někdy má tendenci k tomu aby zadek odskočil, ale zejména zadek krutě duní a cestující vzadu se velmi podivovali jízdnímu komfortu u jinak pěkného auta. Za mě velké zklamání a kdybych to věděl dopředu, tak bych si místo Talismana objednal něco jiného nebo bych alespoň dobrovolně downgradoval na 17".
4.) Infotainment - příjemně překvapen. Sice nevypadá kdovíjak pěkně, ale jak tu všichni psali o pomalých reakcích, zasekávání atd - u mě bez potíží, toto jsem nezaznamenal. Intuitivní není, ale po 3 měsících jsem si zcela zvykl. Koncernová auta ale mají infotainment podstatně lepší.
5.) Příplatkové BOSE hrají slušne. Mají snad i active noise cancellation. Nevím, u audiosystému nelze nastavit nic. Ale ve vyšší hlasitosti motor, kola atd. neslyším.
6.) Vyhřívaný volant má idiotské tlačítko nalevo od volantu dole. Po hmatu se blbě hledá. Předchozí Ford a VW vyhřívali po celém obvodu. Renault nehřeje nahoře a dole.
7.) Vyhřívané sedačky - 2 stupně, pomalejší náběh než Ford a VW.
8.) Světla svítí pěkně, přepínání na dálková je automatické a celkem pomalé. Ale OK.
9.) Bezdrátové odemykání funguje, ale občas je to za trest - zamyká než všichni vystoupí, když třeba se minimálně vzdálím (např. obejít betonový květináč na cestě ke kufru). Když na dálku čudlíkem otevřu kufr, tak pak se auto strašně diví a zmatkuje že chci po uzavření kufru nastoupit - zamyká, odemyká. Když meju auto s klíčem v kapse wapkou, tak se zrcátka otvírají, zavírátjí, rozsvěcí, zhasíná, bliká. Táta říká, že BMW je stejné. Nevím no, asi bych uvítal možnost nějak nastavit citlivost systému.
10.) Interiér nevrže a sedadla jsou velmi pohodlná.
11.) Senzory vpředu a vzadu jsou funkční, ale tak nějak pomalejší a neukazují vzdálenost tak detailně. Koncern a Ford opět velmi napřed.
12.) Vzhled je pořád fajn, auto se mi líbí. Hlavně tedy ten sedan.
Podtrženo sečteno, podle toho co jsem četl je asi většina problémů od začátku výroby odstraněna. Velmi chválím automat. Motor je OK. Podvozek, alespoň v té konfiguraci co ho mám já, mne velmi zklamal a znova bych si auto asi nekoupil. Bylo by to přitom snadno řešitelné - trošku si pohrát s nastavnením a dát dozadu víceprvek.
Je to služebák, volil jsem mezi Mondeem, Kugou a Talismanem. Zpětně bych si asi vzal nějakého toho Forda.
Re: Renault Talisman
Viděl jsem u někoho v autě, že měl tašky naskládané přímo do kufru, takže byl kufr 100% využitý. Myslíte si, že si to nechal někde dělat?
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř pro 16, 2020 20:22
Re: Renault Talisman
To se dá koupit téměř do každého auta, na jaký model to hledáte? Je pravda, že třeba u sedanu to má opravdu smysl, protože pak dokážete využít kompletně prostor kufru
Re: Renault Talisman
Jó to by se mi také líbilo, ale když vidím ceny, tak již méně. https://www.autotasky.cz/
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Re: Renault Talisman
Kde se to teda dá sehnat? a kolik to stojí? je to opravdu tak moc drahé?
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř pro 16, 2020 20:22
Re: Renault Talisman
Když si otevřete stránky internetového obchodu https://www.autohotarek.cz/ , tak si tam jednoduše zadáte filtr svého auta a najdete tam i tašky, které jsou přímo do kufru konkrétního auta
Re: Renault Talisman
Ahoj, Renaulťáci
Vlastním vůz Talisman 1.6 Dci 118kw 2017, až do dnešního dne jsem byl s autem max spokojen... dneska mi auto skočilo do nouzáku.
Troufl by si někdo z vás egr vymontovat a dát nový , dneska mi řekli že se musí dát nový ! originál.. jelikož on má nastaveny přesné hodnoty od neznačkového---- nový EGR 9000+ práce (6500kč) prý musí všechno ven , i poloosa dokonce možná i turbo je to moc ? 15.500kč.Děkuji za jakoukoliv radu poznatek atd....
Vlastním vůz Talisman 1.6 Dci 118kw 2017, až do dnešního dne jsem byl s autem max spokojen... dneska mi auto skočilo do nouzáku.
Troufl by si někdo z vás egr vymontovat a dát nový , dneska mi řekli že se musí dát nový ! originál.. jelikož on má nastaveny přesné hodnoty od neznačkového---- nový EGR 9000+ práce (6500kč) prý musí všechno ven , i poloosa dokonce možná i turbo je to moc ? 15.500kč.Děkuji za jakoukoliv radu poznatek atd....
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Talisman
No nevim, kde ho 1.6dci ma. Mozne to je. Ale mozna ti i mazou med kolem huby, aby vydelali.
Pisni spis do sekce Talisman, tam se pohybuji jejich majitele a je myslim vetsi sance na odpoved.
Pisni spis do sekce Talisman, tam se pohybuji jejich majitele a je myslim vetsi sance na odpoved.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Vysokotlaký je nahoře motoru a nízkotlaký zezadu, u toho zadního je to opravdu solidní rozborka.
Re: Renault Talisman
Tak mě čeká výměna chladiče EGR a servisy to zatím typují cca na 20-30k. Minimálně cca 20k. Jen díl stojí kolem 10k a prý musí dolu nápravnice a všechno možný aby se na to dostali. 2 servisy mi rovnou řekli že to dělat nebudou a jeden mi to po 1 dnu vrátil s tím, že si na to netroufne a ať jedu nějakému specialistovi na Renaulty. Tak jsem objednán do Auto UNI ve Stodě...
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi 81kW, r.v. 2014 Life
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů