Renault Captur
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Renault Captur
Zkušenosti s tímto vozem
Re: Renault Captur
To tady nemá nikdo Captura ?? Žádné forum žádný odkaz žádný příspěvek
Re: Renault Captur
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát srp 17, 2018 11:16
Re: Renault Captur
Dobrý den, mám Renault Captur 2017 a stále mezi 40 a 50 km/h je slyšet hučení od přední nápravy. Má s tím někdo zkušenosti?
Re: Renault Captur
Tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Captur
Mé zkušenosti s Renaulty jsou naprosto minimální i když jsem párkrát "popojel" s R11 benzín a s Meganem / vajíčko / 1.9tdi které vlastnili příbuzní! Auta Renault ale pro mne vždy představovala auta pro pohodáře ! Nevím proč ale jiné značky na mne tak nepůsobí ! Captura jsem si koupil protože je takové malé velké auto lépe se do něho ale i z něho vylézá a pro mé potřeby si myslím tak akorát i co se motoru 0.9 TCe týká ! Čas ukáže jestli jsem si vybral správně ! Zatím po pár měsících jsem spokojen ! V.
Re: Renault Captur
Offtopic to Vavřinec:
K ukončení věty se dá použít i tečka. .
K ukončení věty se dá použít i tečka. .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Captur
Tady je to o autech ne o češtině. Ale jo beru to. Je to pravda. Příště si dám pozor. Žádný problém. Správně psát je také vizitka. A když jsme v česku tak česky. To "offtopic to" se dá napsat i česky ! V.
Re: Renault Captur
Jak jsem psal cca před měsícem že mé zkušenosti s Renaulty jsou minimální tak o to více mě potěšil článek ve SM 16/19 o Cliu IV a motoru 0.9 TCe. Zkušenosti opravdu z praxe po osmi letech výroby a používání jasně dokazují a to přes počáteční nedůvěru a odsuzovani že je to dobrý proti jiným bezproblémový motor no prostě že si své místo na slunci plně zaslouží. Bohužel příští emisní norma ho pošle na nebesa! Doufám že nám co ho ve svých autech máme bude sloužit ještě dlouho a o svých zkušenostech s ním se tady budeme ješte také dlouho svěřovat. V.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Captur
Tak 1.0 TCe ve verzi s nepřímým vstřikováním (74 kW) by mohl být velmi úspěšný nástupce.
Re: Renault Captur
Motoru 1.0Tce 74kW přeji mnoho úspěchů také. Mě dělá radost má 0.9ka. Točím 11tý tisíc/9tý měsíc. Vím moc to neni ale 6 týdnů jsem nemohl jezdit. Spotřeba celková 6.4 , olej téměř neubývá a jezdí se mi s ním také dobře prostě auto na normální každodenní ježdění a o to mi také šlo proto jsem ho kupoval a jsem spokojen. P.S. Stop-start vždy vypínám a jak to jde používám tempomat.
Re: Renault Captur
Captur 1,5 dCi EDC... priemerka 5,2l/100km(mesto-dialnica 50/50%)..ECO rezim stale vypnuty, taktiez S/S..najazdene 130tkm...som velmi spokojny
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Re: Renault Captur
Za 1-8/19 v ČR prodáno 2055 Capturů což je 2.místo v malých SUV 1.místo Vitara 3.místo S-Cross. Pěkná společnost i číslo co říkáte ?
Re: Renault Captur
26.12.2012 uveřejnil "motoristický novinář?" pan Pavel Janda článek že Clio IV s motorem 0.9 TCe je tragický motorový omyl. V 361 odpovědích to dost schytal a celkem po právu. Po sedmi letech se ukazuje že omyl je pan Janda sám. Dnes je tento motor velice chválen i ceněn. Potvrdil to i časopis Svět motorů /a to je co říct/ ! Hlavně to potvrzují auta a jejich počty které tento "motůrek" vesele a bez potíží pohání. Píši to proto protože český našinec se často nechá takto ovlivnit, lehce podlehne takovéto "zaručené" reklamě a podle toho se rozhoduje. Jsem rád že jsem opět reklamě nepodlehl a že mi má 0.9ka bude i dále dělat radost jak už rok dělá. Pane Jando prostě jste se netrefil tak příště miřte lépe. Motorových omylů je víc stačí zůstat 'doma' nemusíte hned za hranice! V.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Captur
Před 20 lety vyjeli první Fábie HTP a od té doby vím, že 3 hrnky jsou omyl ať si říká kdo chce co chce. Jediný obdivuhodný je v motorce Triumph.
Všechny články "motoristických " odborníků beru s rezervou i populární Koubek leckde ujede.
Všechny články "motoristických " odborníků beru s rezervou i populární Koubek leckde ujede.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Captur
Jen tak pro zajimavost : v letošním roce je Captur sedmé nejprodávanější auto v Evropě /Octavia až devátá/ dobrý výsledek myslím ! Složení první desítky je vůbec zajímavé řekl bych že lidé po mnoha letech opět přicházejí k rozumu! Holt auta na baterky jsou na baterky a benzín a nafta je benzín a nafta a zvyk je železná košile . Jen tak dál dokud to jde !!! V.
Re: Renault Captur
Za pár dnů je to rok co mám Captura, takže první servis naprosto bez problémů /olej 5W40 ELF/ . Jinak stále spokojenost. A stále více jsem přesvědčen o tom že jsme si vybrali dobře! Čas to ukáže.Jinak všem přeji do nastávajícího roku 2020 mnoho šťastných km pevné zdraví a spokojenosti i se svými plechovými miláčky ! V.
Re: Renault Captur
Jak přibývají kilometry tak přibývá i má spokojenost s Capturem ale hlavně s jeho tak opovrhovaným tříhrnkem O.9tkou. Byl jsem dříve také skeptik ale současné tzv. litry tříhrnky jsou srovnatelné s dřívějšími i dvoulitrovými atmosférami a v mnohém jsou i lepší hlavně co se dynamiky týká. Škodovácká HTP reputaci tříhrnků velmi poškodila ale "dnes" je situace naprosto jiná. Tříhrnky jsou stále více k naprosté spokojenosti používány a v mnoha modelech i nic jiného nekoupíte ani v naftě ! Těm co stále nevěří a v hospodě nad pivem vedou své demagogie radím - až budete střízliví běžte se svést a budete mluvit jinak. Tak čau a zdar - a tříválcům zvlášť. V.
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned lis 01, 2020 21:16
Re: Renault Captur
Ahoj všem, jsem novým majitelem Renaultu Captur II, vybral jsem si benzín + LPG a zatím veliká spokojenost s motorem 3/1L. Předchozí vůz na proptiůčet byl Opel Meriva 1,4T. S tím byla také velká spokojenost - ovšem bylo potřeba snížít náklady, kdy manželka začala jezdit do práce 35km sama kvůli situaci kolem nás a Hom. Off.
Zvažoval jsem předělávku Opela na LPG, to mi dost lidí nedoporučilo kvůli problémům s dodatečným vestavováním LPG. NAvíc tovární LPG je vždy lepší, je vyvíjen i motor a je to znát. Plyn motoru dělá vyloženě dobře, je živější a lépe akceleruje než na benzín. Ovšem i na ten jede velmi dobře.
Takže jak jsem tříválce nemusel kvůli jejich nevalné pověsti, po projižďce jsem byl v šoku z velmi příjemného projevu a zátahu motoru.
Zvažoval jsem předělávku Opela na LPG, to mi dost lidí nedoporučilo kvůli problémům s dodatečným vestavováním LPG. NAvíc tovární LPG je vždy lepší, je vyvíjen i motor a je to znát. Plyn motoru dělá vyloženě dobře, je živější a lépe akceleruje než na benzín. Ovšem i na ten jede velmi dobře.
Takže jak jsem tříválce nemusel kvůli jejich nevalné pověsti, po projižďce jsem byl v šoku z velmi příjemného projevu a zátahu motoru.
Re: Renault Captur
Za pár dnů jsou to dva roky s capturem takže i druhý servis vše stále bez problémů a naprostá spokojenost. Vlastně není co psát. Jen taková drobnůstka. Origo olej elf, první výměna loni elf, letos castrol !? Vše 5W40 RN 0710. I když se říká že by se olej neměl střídat a já to také nikdy nedělal tak když to tam dal sám renault servis tak asi v pohodě. Na elf to vzalo za 13000km cca 2mm na měrce. Takže skoro nic.Uvidím jak na castrol !? V mazdě dávají po origo dexelii shell a v pohodě. No uvidím ! Hlavně ať nám to v 2021 co nejlépe jezdí. V.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Captur
Renault přešel z ELFu na Castrol. Je to obchodní věc. Autu to bude jedno, pokud se dodrží normy.
Re: Renault Captur
Satellite 22 - ač nejsem velkým příznivcem kombinací pohonných medií /ale.jen hlupák nemění názory/ tak v Capturu benzín+LPG je velice zajímavé.nemyslím ani tak ekonomicky ale co se týká dojezdu na jedno tankování. Dvě plnohodnotné nádrže to dává předpoklad i 1300km. Jde-li i libovolně přepínat mezi palivy tak to nemá chybu. Vim v zemi kde je pumpa na každém rohu asi zbytečnost ale na dálku ještě s desítkou v kanystru (já tak dálky jezdím) naprosto úžasné. Co ty na to ? Jinak přeji hodně spokojených km. V.
Re: Renault Captur
Rok se s rokem sešel a třetí servis nastal. Celý rok opět bez problémů a závad přibylo 14000km. Protože mé jízdy jsou víceméně kolem komína (středočeský kraj a Praha) měnil jsem kotouče i destičky. Vlastně není o čem psát . Olej to nebere cca 3mm na měrce. Ani pneu moc neubývají (letní Kleber zimní Nokian) prostě pohoda a spokojenost. A to přeji také všem ostatním šoférům renolťákům zvlášť a také hodně štěstí v příštím roce. Protože když budeme mít štěstí tak zůstaneme také zdraví a můžeme toho také hodně najezdit. A aby to tak bylo nechte se očkovat - nic lepšího dosud nikdo nevynalezl - od mala jsme očkováni proti devíti někteří jedenácti nemocem. Díky tomu je neumíme ani vyjmenovat. Můj děda jako chlapec prodělal záškrt s obrnou patra dnes plně očkováno. Měl štěstí, z 35 spolužáků 12 zemřelo. Dovedete si to představit dnes? Dík očkování těžko že ? A není to nějak dávno pouhých 94 let. Má někdo ještě něco proti očkování já tedy ne ! P.s. Šťastný nový rok všem ! V.
Re: Renault Captur
U jedné pumpy mohu natankovat do nádrže o 5-6 l vice něž jinde! Jak je to možné? Za posledním stojanem je ve vozovce taková příčná prohlubeň a když v ní zastavím předními koly tak zadní zůstanou o něco výš. Tento rozdíl ještě zvětšuje to že samotná tankovací plocha je ještě vydlážděna. Takže auto stojí jakoby z kopce. Rozdíl mezi nápravami může být cca 8cm. A tento náklon auta stačí aby se do nádrže vešlo o těch 5-6l víc. A já se ptám je to jakási "skrytá vada tvaru nádrže" nebo bezpečnostní účel aby specielně v létě kdy se benzín teplem rozpíná nedošlo k přetečení nádrže? Podle mě je to ta bezpečnost protože pumpy stojí rovně. Také se mi to nikde jinde nepovedlo. Kdo máte pod. zkušenost nebo víte víc dejte vědět! V.
Re: Renault Captur
Plastova palivova nadrz ma slozity tvar a hlavne je dulezite, kde ma odvzdusnovaci vyvod. Tady mas treba na MII: https://auto.bazar.sk/30261712-palivova ... -dci-2002/
Tato nadrz ma tankovaci a odvzdusnovaci otvory na zadni vyvysene strane. Kdyby byl autak predkem o hodne vys, tak neodvzdusni predek a natankujes min.
K vuli kapsam tam nejaky ten vzduch zustane vzdycky.
Spravne hodnoty stavu, vsech provoznich kapalin i paliv ti ukazuje pouze v presne vodorovne poloze.
Stav plne nadrze proto dosahnes na rovine pri vypnuti tankovaci pistole a vetsinou doporuveni, kolikrat muzes jeste domacknout.
Ma zkusenost je i s nepresnosti tankovaciho zarizeni. Jiz na devadesat procent tankuji na jedne benzince Benzina. Vervu jsem vzdy bral na stojanu cislo jedna. Vetsinou vylo natankovano vice, jako ukazoval PC. Jednou nebylo misto volne a tankovani na trojce me presvedcilo, ze je pro me vyhodnejsi. Nikdy nebylo vyssi a v muj prospech i o par litru. Vyzkousel jsem zmenit i naftu a tu tankuje +- stejne.
Na jedne OMV se mi podarilo natankovaz o par litru vice, nez deklarovany objem nadrze 70 litru a to jsem mel jeste slusnou rezervu. Podle PC to bylo celkem asi osum litru. To me jiz nastvalo. Postoupil jsem na OI, ta mi oznamila, ze udelala nekolik odberu na stojanech a byly v norme. Nebylo jasne, jestli zkoumala ten stojan, co jsem jim uvedl, nebo okradajici.
Tato nadrz ma tankovaci a odvzdusnovaci otvory na zadni vyvysene strane. Kdyby byl autak predkem o hodne vys, tak neodvzdusni predek a natankujes min.
K vuli kapsam tam nejaky ten vzduch zustane vzdycky.
Spravne hodnoty stavu, vsech provoznich kapalin i paliv ti ukazuje pouze v presne vodorovne poloze.
Stav plne nadrze proto dosahnes na rovine pri vypnuti tankovaci pistole a vetsinou doporuveni, kolikrat muzes jeste domacknout.
Ma zkusenost je i s nepresnosti tankovaciho zarizeni. Jiz na devadesat procent tankuji na jedne benzince Benzina. Vervu jsem vzdy bral na stojanu cislo jedna. Vetsinou vylo natankovano vice, jako ukazoval PC. Jednou nebylo misto volne a tankovani na trojce me presvedcilo, ze je pro me vyhodnejsi. Nikdy nebylo vyssi a v muj prospech i o par litru. Vyzkousel jsem zmenit i naftu a tu tankuje +- stejne.
Na jedne OMV se mi podarilo natankovaz o par litru vice, nez deklarovany objem nadrze 70 litru a to jsem mel jeste slusnou rezervu. Podle PC to bylo celkem asi osum litru. To me jiz nastvalo. Postoupil jsem na OI, ta mi oznamila, ze udelala nekolik odberu na stojanech a byly v norme. Nebylo jasne, jestli zkoumala ten stojan, co jsem jim uvedl, nebo okradajici.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti