Renault Clio III 2005- 2012

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
renault841
Advanced member
Příspěvky: 382
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od renault841 » úte zář 05, 2017 18:10

No, lépe bych to nevystihl. Navíc, nemyslím si, že by zrovna vodní pumpa byla něco, co by mi mělo příliš narušit rozpočet.
<> Renault Grand Modus 1.2TCe LPG | Obrázek

danishek
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned zář 19, 2010 19:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od danishek » stř zář 06, 2017 09:16

intago píše:
úte zář 05, 2017 14:44
Hmmm, označím si polohu řemenice a řemenu a je to. Proč by se nedal vrátit??
Jo a svede výměny i neznačková opravna? Ty ceny jsou pro značkový?
Ceny jsou z neznačkové opravny, nevím o kolik se to liší ve značkové..
Clio III Grandtour, 1,2 TCE, 74 kW, Expression, ESP, RNA - modrá extreme, r. v. 2010

intago
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od intago » sob zář 09, 2017 21:39

no, dik, ale 5500.- za řemen s vodní pumpou je dost. Samotný bude jistě levnější. Mám jen 60tis za 7 let a ještě jsem neměnil destičky. Kolik tak vydrží? Jak poznám, že už jsou na mezi? Nerad bych si odral kotouče... Co vlastně stojí výměna?
Dneska jsem si na D1 říkal-vyjedu tady všecky kopce na pětku, proč tam není ještě šestka? Dalo by se ušetřit... A co koupim dál, Clio IV je hrozné, žeby V. bude lepší? taky podražili...
Mám ho z Turecka, jak jsem zjistil z čísla, ale velká spokojenost nad kvalitou. Akorát ty potkávačky a výměna gumiček a stěračů je hrůza. Vše šlape jak má a 5,2l. je supr.
Na minulých autech jsem se vyřádil jako mechanik a tady klídek...

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11290
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od Šamša » ned zář 10, 2017 12:05

Nevím, kde jste si vycucali cenu sady, ale dá se kvalitní pořídit i s pumpou od 1800Kč i s DPH. Např. ověřený obchod zde:
https://eshop.autorozvody.cz/cs/tdc/ren ... 6%7C100405

Ale toto téma není o opravách, ale o běžných zkušenostech z vlastnictví a provozu.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

intago
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od intago » úte lis 14, 2017 08:39

Díky, to mi pomohlo. Servis chtěl daleko víc a tenhle odkaz bral. Platil jsem 12 000. Ale problém. Po opravě je auto daleko hlučnější, jak motor, tak zbytek a nechápu proč. Leda že by odstranili nějaké hlukové utěsnění, nevíte? Taky spojka a ruční brzda potřebuje seřídit a baterka po 8 letech slábne. Musím kouknout na kontakty, ještě jsem je neviděl... Kolik vám vydržela? Jo, léta běží, vážení...
A jaký akumulátor tam vlastně patří?
Naposledy upravil(a) intago dne úte lis 14, 2017 21:14, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
renault841
Advanced member
Příspěvky: 382
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od renault841 » úte lis 14, 2017 15:15

8 let, to už je docela dost slušné. Možná lepší vyměnit, než pak nenastartovat, taky nám zeslábla, nabili jsme, jenže jak už je stará tak je i dost slabá a ztratí více méně svoji kapacitu a nic nevydrží. Naštěstí auto kleklo hned u domu, když jsem jej jenom posouval. Na cestě už by to bylo horší.
<> Renault Grand Modus 1.2TCe LPG | Obrázek

pecaturboman
Advanced member
Příspěvky: 267
Registrován: pát říj 02, 2015 19:58

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od pecaturboman » úte črc 17, 2018 16:54

Když chcete měnit žárovku a zdelavate nárazník tak celý nebo stačí půlka vyhnout ? A co podbehem nezkoušel to nekdo měnit? Pravou tlumenou myslím .

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11290
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od Šamša » úte črc 17, 2018 19:46

Myslím, že jsi tu už dost dlouho na to aby jsi postoval dotaz na opravu v pokecu o autě jako takovém.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
regine
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: úte úno 23, 2016 04:06
Bydliště: Hanácké Slovácko

Renault Clio III 2008

Příspěvek od regine » sob lis 17, 2018 11:04

Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor D4F H7 z 2008. Po 10 letech jen běžný servis (brzdy, olej... a prokleté žárovky díky nutnému dennímu svícení). Najeto 140 tisíc po Moravě, Rakousku, Slovensku a Maďarsku.
Předtím jsem měl Škoda Fabie (v podstatě stejná kategorie).
PLUS
1. Clio tiché v interieru.
2. Mnohem spolehlivější (Fabia mne dvakrát během 6 let nechala stát na silnici, zlatá předcházející Felicie).
3. Řek bych, že i menší spotřeba, ale dnes užívám VIF z důvodu přídávání řepkového oleje do benzinu.
4. Servis dostupný běžně i na českých vesnicích, není potřeba předražené 'značkové' servisy. Požívám druhý neznačkový servis po přestěhování. Pravidelné kontroly podle knížky a kompjúteru.

MINUS
A. Mám verzi s hroznou výměnou předních žárovek, ale už měním přímo z motorové části (video-návody jsou na Youtube). Navíc jsem před 3 roky přimontoval LED na denní svícení. Začal jsem užívat žárovky BOSCH (ne silně svítící).
http://www.zarovky.cz/auto-moto/osram-h ... 2v-duobox/
B. I u mne se projevil nedostatek všech Renaultů - palubní podsvícení ve středním sloupku (klimatizace) si občas svítí a občas ne.
C. Po sklopení zadních sedadel je ke zlosti na podlaze nahoru vyčnívající příčný 'práh '.
D. Rezervní kolo je zespodu, ale zavazadlová prostor se při výměně kol musí vyklidit, protože spouštěcí mechanismus je zevnitř.
E. Poslední rok zadní okénka (na kliku) se samovolně spouští. Projevuje se v zimním období.
F. Zadní sedadla mají pro mne nevýhodné dělení. Dvojsedák je na prvé straně. Pokud občas převážím něco dlouhého (například lyže, vánoční stromek...), stačilo by sklopit jedno-sedák a zůstaly by 2 místa vzadu pro spolucestující.

Celkově, pokud bych známkoval jako ve škole, dávám Clio III za 2. Předchozí vozidla škodovky - 120L za 5, Felicie za 1, Fabie za 3. V zaměstnání jsem jezdíval s Fordy (za 1), VW Caravelle (za 1) a Oktávkami (za 2 až 3 podle ročníku).
Informativní doplnění o provozu:
I. Po 11 letech v únoru 2019 autobaterie originál Renault 47Ah (rok výroby 2008) nenastartovala (naštěstí doma a nikam jsem nespěchal). Koupil jsem osvědčenou VARTA SILVER Dynamic 52Ah startovací proud EN 520 Důvod, VARTA? Kdysi jsem používal obdobnou VARTA SILVER ve Felicie a s ní plně funkční odjela Felda do šrotu.
Naposledy upravil(a) regine dne úte úno 26, 2019 11:09, celkem upraveno 7 x.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008 :arrow:

pecaturboman
Advanced member
Příspěvky: 267
Registrován: pát říj 02, 2015 19:58

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od pecaturboman » ned led 27, 2019 13:32

Az na to že mi nesvítí ty vypínače oken a že v kastlíku není světlo (to mám jednu z nejlepších výbav ) ato u dvojkového bylo (a svítilo aspoň pri obrysových ) a že kufr svítí při otevření jakýchkoli dveří ,je to celkem. Ok :roll: :haji:

Drahoun
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte bře 14, 2017 21:33

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od Drahoun » úte dub 09, 2019 22:16

Já si na své Clio 3 s 1.4 16V hatchback zas tak stěžovat nemožu. Kombinovaná spotřeba, kterů sem měřil v období od podzimu do podzimu, ňa vyšla na 6,2 litru. Podvozek je sice tužší a na horších silnicách to tak nejak drncá, ale na druhů stranu perfektně sedí v zatáčkách, "neplave" a nepřipadám si jak na houpačce, takže za jízdy nebleju. :oops: :lol: Co se týče jízdních vlastností, si na nic stěžovat nemožu. Motor je svižný a tych necelých 100 koní si s takovým "prdítkem" hravě poradí.
O neco horší je to ale s "domácím" servisem. Výměna přední žárovky, hlavně té levé, je kolikrát o nervy - víc jak dva prsty do světlometu nezasunu. :D Výměna olejovýho filtru neco podobnýho. Je "hezky" schován pod alternátorem, ze kterýho trčí nejaký strašně důležitý šrůb, kdy se ňa stalo, že při nasazování klíča na filtr sem o něho zavadil až to zajiskřilo. Teďka musím vždycky alternátor pro jistotu zabalit do hadru. Ze spodku demontovat nejde. A výměna kabinovýho filtru ? Nechápu, že zrovna přes pouzdro musí jít hadica s kabelážů, takže při zasůvání novýho filtru zpátky mám pocit, že nový filtr rozmačkám, nebo urvu vodiče. Jinak sem s ním ale neměl žádný vážný problémy, kromě výměny zapalovacích cívek a lambda sondy.
Rezerva má sice "zajímavě" řešený špagátkový upevnění zespoda, což "oceňuju" hlavně když ho musím měnit po deštivej jízdě, jsa oblečen do kvádra. :roll: Jen si tak ještě říkám, jestli nezkusit zkrátit řadicí páku, protože mi nesedí dlúhé dráhy při přeřazování. Než přeřadím, tak stojím. Až na tu rezervu sů to ale všecko prkotiny.

Hrdla2
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř srp 14, 2019 21:42

Re: Renault Clio III 2005- 2012

Příspěvek od Hrdla2 » stř srp 14, 2019 21:54

Zdravím všechny Cliáky, dostalo se mi zajímavé nabídky. Clio III 2010 1.2 44kw s nájezdem 27xxx, 1. majitel, za velmi příznivou cenu. Auto garážováno a vždy v autorizovaném servisu, čili kompletní servisní historie. Nic shnilé, jedna malá oděrka na předním nárazníku. Paní s ním jezdila jen do města a zpět a to sporadicky :-D má otázka zní. Kromě malého výkonu je něco co by mě mohlo překvapit? Nějaké další neduhy? Mam starou vránu tak to vidím jako příležitost mít spolehlivé auto na pár desítek tisíc kilometrů. A to díky malému nájezdu.
Díky všem za odpovědi.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti