LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » ned zář 02, 2018 00:08

Oprava, podminkou je kontrola ventilu co 40 000 km...
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » ned zář 02, 2018 16:04

To Paja: Režimy pro EOBD se sami nenačtou.Musíš je najet s mechanikem, který to bude za jízdy ladit.Jak se již opakuji.Kvalitní naladění dělá zkušený technik 50-80km a pokud řídíš záleží jen na tobě jaké režimy jízdy dokážeš ze svý 1.6 vyloudit,Čím více rozdílných režimů vykouzlíš tím lépe.Jinak se nelekej, že vyměnili jen 1 tyčku stabilizátoru.Druhá pokud je v pořádku se nemění, není to jako třeba tlumiče.Takže pokud nic nemlátí tak je to ok.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » ned zář 02, 2018 16:53

To FanulkaF: Takze jsem se rozhodl, ze co 15 000 km vymena oleje u Auto Unger (koupim origo filtr a olej) a serizeni LPG, co 30 000 km u Opportunity (zaruka) vymena oleje od nich, garancka, kontrola vuli ventilu... To bude mazec, jsem zvedavy, na kolik me ve finale provoz LPG vyjde a kolik vydrzi...
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » ned zář 02, 2018 22:19

To Paja: Můj názor je, že nemůžeš za 60.000km podpálit ventily.Pokud máš tedy lpg seřízené tak jak má být.U Hyundae i30 mě tím strašily rovněž a všude říkali, že bez elektronického přímazu nenajedu ani 50.000km.V Autogas cetrum plus ve Strakonicích mě naopak řekli, ač by z toho měli větší profit, že elektronický přímaz je zbytečný a pokud to bude dobře naladěné a každých 20.000km zkontrolované, tak že se nemám čeho bát.Při správném naladění nejsou prý na ventilech vyšší teploty, pokud je naladěno špatně,tak je to ale jiná písnička.Uvěřil jsem a na lpg je již 170.000km.a vůle stále zatím v pohodě.Paja, jak jsi dopadl na tom naladění systému jak jsi psal že pojedeš?Opravdu tomu věnuj pozornost, ušetří ti určitě v důsledku velké výdaje. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

Analyse
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Analyse » ned zář 02, 2018 22:26

Pajo to má smysl, pokud jsi právník, máš vše písemně a ideálně se znáš se soudním znalcem v oboru automobilové dopravy. Jestli ten technik říká pravdu, tak jsou sedla ventilů na tom motoru z bláta a prostě se podpálí ať děláš co děláš. Potom ale Renault neměl přistupovat na to, že tam LPG montuje. Z toho budou akorát soudní spory a další poškození reputace Renaultu a LPG (Zavoli nebo co montují). Snad to vidím moc černě.

Mimochodem co si představují pod "20 000 km serizeni LPG"? Za prvé je to směšný nájezd a především jde o to, že na všech moderních LPG systémech je možnost zvolit (a taky to plynaři využívají) KONTINUÁLNÍ adaptaci podle OBD2 (popisoval jsem dříve). ECU LPG se adaptuje na to, co jí reportuje ECU benzínu. Takže tam není co nastavovat! Pro motor ohrožující je pak už jen dříve zmíněný open-loop režim, ale jak psal Fanda, to vyžaduje delší projížďku a na tu není čas. Pak je tu skoro zanedbatelné riziko v chybě SW ECU LPG (od toho jsou svolávačky, které ale nechtějí přiznávat jak výrobci tak zastoupení) a nějakém vadném sensoru (třeba MAP, který je typicky stejný s tím benzínovým a za druhé to stejně neodhalí, dokud si nestěžujete, protože ty se špatně diagnostikují).

Celé mi to přijde jako přenášení podnikatelského rizika na koncového zákazníka. Je to škoda, protože LPG systémy jsou vyladěné a léty ověřené.

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » pon zář 03, 2018 05:33

Sám jsem zvědav jaká ventilová sedla se v těch 1.6 sce motorech skrývají.Nemáte někdo zkušenost s měřením ventilové vůle u tohoto motoru?U H i30 si měřím sám a žádný problém to není.Za 30min. hotovo a ani nezničím těsnění pod víkem.U našeho H4M motoru se mi nelíbí to sací potrubí nad ventilovým víkem.To buxe muset ven,jsou do nej ještě přidělány hadičky od lpg vstřiků takže to bude asi složitější.Nedělal to již někdo?Radši si to změřím sám,opravdu moc nemám důvěru ke značkovým servisům.Jsou ti schopni sdělit cokoli a já si raději případnou destrukci sedel ohlídám sám a budu na ní připraven .Můj plán je takový,že pokud uvidím změny vůlí tak poté proběhne kontrola ve znaćkovém servisu a pokud budou špatné vůle budu od nich chtít papír že se na to nevztahuje záruka vzhledem k montáži lpg.Nejlepší by bylo ventily rovnou podpálit.Pak by mělo nastoupit pojišťení montáže lpg které mám zaplacené a opravu popř.seřízení uhradit.To je má pesimistická varianta.Optimistická je ,že se za 3 roky a 150000km nic nestane a pak už mi to bude jedno a kdyby pak odešly ventily tak nechám udělat hlavu s novými ventilovými sedly na lpg.Oprava by byla s tímto nájezdem finančně snesitelnější než to ďělat po 60tis.km.Poradí zde někdo jak na to měření ventilové vůle, kolik by VV měla vůbec u H4M být a zda mít rovnou připravené nové těsnění pod víko?Dík za rady.Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » pon zář 03, 2018 08:06

To Analyse:V Opportunity Brno montuji system Tartarini, co jsem zjistoval, tak to neni zadny smejd, naopak, ma to byt jedno z nejlepsich... A co se tyce open-loopu, jsem ochotny udelat i delsi projizdku..
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » úte zář 04, 2018 18:00

To Paja: Tu delší projíždku musí být hlavně ochotný udělat s tebou zkušený mechanik, který to naladí ve všech režimech.A s tím bývá právě ten největší problém.Nebývá na to totiž čas a bez toho to bohužel nejde.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » úte zář 04, 2018 19:05

FanulkaF:U Auto Unger rikal, ze s tim nema problem, ja budu ridit, on drzet NB, tak snad to bude dobry, ladit to budu za cca 14 dni, to budu mit najeto cca 19 500 km,.Pri 30 000 km mam garancku, udelam vymenu oleje a kontrolu vule ventilu v Opportunity, pak dam vedet, co z toho vzejde:-)
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » stř zář 05, 2018 18:16

To Paja: Napiš poté rovněž kolik si za kontrolu ventilů řekli.Nepředpokládám, že by již ve 30tis. bylo potřeba seřizovat vůli.To už by byl velký průšvih a myslím, že by bylo ekonomičtější rovnou nechat sundat hlavu a vyměnit sedla.Pak už by měl být pokoj.A pokud to stojí 25000Kč tak je to určitě lepší volba než dělat ventily třeba za 10 a za chvíli jsi zase tam kde předtím.Pro mě jasná volba nová sedla.Ale nemalujme čerta na zeď.Pokud to dobře odladíte, tak myslím, že nebude potřeba dělat vůbec nic. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od niky79 » stř zář 05, 2018 22:01

Jak jsem psal dříve... mě psali (Renault Pokorny), že serizování vůle bude nutné kolem 60 tisic km, popr. to nechat byt a pak tam udelat repas s LPG friendsly vecmi. Mimochodem, puvodni motor HR16DE, ktery je od nissanu, vyzadoval serizovani vule ventilu kazdych cca 90 tisic km, pri provozu na benzin. Renault ve sve variante toho nissaniho motoru serizovani vule ventilu nepredepisuje v servisnich ukonech.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

carolco
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 12, 2018 23:56

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od carolco » úte zář 11, 2018 22:49

Provoz na lpg, zatim pohoda. Prvnich 400km jsem mel pocit, ze to hur tahne, ale uz je to dobry. V nedeli jsem jel z Brna do Prahy a zpet a na jednu nadrz jsem ujel 490km (rychlost tam i zpet 140km/h), coz je cca o 2l na 100km rozdil oproti 1.6 16v z M3. Mel jsem strach nechavat motor delsi dobu nad 4000ot., Montaznici mne rekli, ze tenhle Nissanackej motor delaji casto a ze se jim zatim zadnej nevratil. Hlavy a ventily pry delaji porad dokola jen u Fordu.

Jinak z auta jsem fakt nadsenej. Jede hezky. A v noci to osvetlsni v interieru. To se fakt povedlo. Skoda, ze do te 1.6. Nedavaji to multisense tlacitko. Jen uplne nevim, jak je to s tou klimatizaci. Kdyz je venku horko a v aute nesnesitelne M3 po zapnuti motoru okamzite foukal ledovy vzduch nejvyssimi otackami nastaveno stale 20st. Tady nastaveno 20st, v aute hic a klima jen tak pobrukuje a abych ji donutil nejrychleji vychladit, musim stahnout teplotu na low. Potom to ale neni automaticka, ale manualni klimatizace.. Resil tohle nekdo? Vim, ze jsem o tom cetl v sekci M4 (bez lpg), ale nedocetl jsem se nikde reseni tohoto problemu. Za kazdou radu dik
Fiat Brava 1.6 16V 1995, Citroen BX 1.4 1991, Volkswagen Bora 1.6 1999,
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od niky79 » stř zář 12, 2018 09:32

Asi servis. Ja kdyz vlezu do rozehrateho auta, otevru okynka a rozjedu se, tak klima funguje jak má – vetraky fici na sesty (nekdy i sedmy) stupen z osmi, teplota je nastavena na 23 stupnu.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » stř zář 12, 2018 16:33

To Carolco: Jaký máš system LPG a kde ti to delali?
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

carolco
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 12, 2018 23:56

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od carolco » čtv zář 13, 2018 21:02

Cadek Brno. Delaji stejny system, co ve Strakonicich, tedy vyhradne Landi Renzo.
Fiat Brava 1.6 16V 1995, Citroen BX 1.4 1991, Volkswagen Bora 1.6 1999,
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG

miro1979
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: stř led 25, 2017 20:50

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od miro1979 » stř říj 31, 2018 22:49

Caute uz mam namotnovanz LPG system v aute Renault Megane IV. 1,6, sce, potreboval by som vediet aky emulator tam mate namotovany, lebo ja som to tam najprv nemal emulator a palivomer odpocitaval palivo benzinu ked som chodil na LPG tak mi tam zapojili emulator na co ma upozornili ze nemusi byt to v poriadku treba to odskusat. Po odskusani to nieje ono raz to zresetuje a je to v ok no niekedy nie tak je to zle rucika palivomeru ostane nezresetovana cize v polohe ako keby sa minal benzin a jazdi sa na LPG, niekedy mi zas rucicka palivomeru bez hore dole i za jazdy musim vypnut klucik 2-3 krat a prestane to. Cize potreboval by som vediet aky emulator tam mate namotovany. Dakujem Miro

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od niky79 » pát lis 02, 2018 12:17

Emulator mnozstvi paliva = vyhozene penize. Proste natankuj benzinem tretinu nadrze (15 litru), jednou mesicne tam dotlac par litru litru, at se to vyresetuje a vis, kolik tam je.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » sob lis 03, 2018 09:04

Já rovněž žádný emulátor namontovaný nemám.Ručička po nastartování za jízdy ukazuje stále méně a méně jako by jsi jel na benzín.Ve chvíli kdy se mi rozsvítí rezerva paliva tak většinou již při dalším nastartování ručička opět vyskočí na skutečnou hodnotu a poté opět při jízdě klesá stejným způsobem.Je to stále dokola až do chvíle kdy je v nádrži málo benzínu(rezerva).Pak již ručička klesne na nulu a již se nezvedne ani o milimetr.To je pro mě znamení k dotankování cca 15 l paliva a tak stále dokola.Je to zvláštní pocit, u jiných aut na lpg to nemám, ale při montáži jsem byl na toto upozorněn a již jsem si na to bez problémů zvykl.Aspoň je člověk donucen natankovat včas a nejezdí na 2 l benzínu v nádrži.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

miro1979
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: stř led 25, 2017 20:50

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od miro1979 » ned lis 04, 2018 19:07

Potrebujem vediet aky emulator tam treba namontovat aby som mal s tym raz a navzdy pokoj. Co tam popisujete je blbost - absolutne neprakticke lebo v lete som siel do Chorvatska a mal som tristrvrte nadrze benzinu samozrejme ze siel som na LPG ako som siel tak po ubehnuti urcitych kilometrov cca 400 mi rucicka benzinu klesla na rezervu tak som dotankoval LPG a aj benzin zistil som ze ked dotankujem cca 5 L benzinu tak sa to zresetuje rucicka vybehne na skutocnu hodnotu benzinu opat som siel.cca 400 km rucicka prisla na rezervu a opatt som dotankol LPG a aj benzin cca 5L a uz som mal skoro plnu nadrz a uz som nemal pomalinky kde tankovat benzin tak ako som siel na LPG musel som minat benzin cize prepnut si na benzin aby som minul aspon tych 5 L aby som ich musel potom dotankovat cize zresetovat to. Tak.som si dal namontovat emulator ale ako popisujem vyssie bolo to lepsie ale samozrejme vyskytli sa aj problemy. V servise.mi povedali ze musim vyskusat viac emulatorov s zistit ktory sa tam hodi tym ze ich budem postupne skusatm PRRETO POTREBUJEM VEDIET AKY EMULATOR SA HODI DO RENAULT MEGAN GRANTOUR 1,6 SCE R.V. 2017 . ??? DAKUJEM VOPRED ZA SERIOZNE ODPOVEDE - CHCEM TO MAT TAK AKO TO MA BYT.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5788
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od kotasekh » ned lis 04, 2018 22:36

Tohle je snad otazka na dany servis ne? Ti maji vedet, jaky emulator patri do jakeho auta...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » pon lis 05, 2018 09:24

U nového Megana ti to neřekne přesně nikdo.Budou zkoušet a ty budeš jen platit.Je to bohužel bolest většiny francouzských vozů.Mě to funguje jak jsem popisoval výše a vůbec mě to v ničem neomezuje.Kdyby jsi místo tankování 5 l benzínu, zejména pokud víš že máš téměř plnou nádrž počkal několik startů tak se ti to vyresetuje samo a můžeš zvesela jezdit.Schválně pak popiš jak jste to vyřešili.S radostí tvou zkušenost předám montážníkům do Strakonic.Ti raději zákazníky než jim tahat peníze z kapes na toto upozorní.Žádný emulátor , který by pracoval u Megana na 100% není.Když ho najdeš tak sem rychle s ním.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od niky79 » pon lis 05, 2018 10:05

miro1979 píše:
ned lis 04, 2018 19:07
Potrebujem vediet aky emulator tam treba namontovat aby som mal s tym raz a navzdy pokoj. Co tam popisujete je blbost - absolutne neprakticke lebo v lete som siel do Chorvatska a mal som tristrvrte nadrze benzinu samozrejme ze siel som na LPG ako som siel tak po ubehnuti urcitych kilometrov cca 400 mi rucicka benzinu klesla na rezervu tak som dotankoval LPG a aj benzin zistil som ze ked dotankujem cca 5 L benzinu tak sa to zresetuje rucicka vybehne na skutocnu hodnotu benzinu opat som siel.cca 400 km rucicka prisla na rezervu a opatt som dotankol LPG a aj benzin cca 5L a uz som mal skoro plnu nadrz a uz som nemal pomalinky kde tankovat benzin tak ako som siel na LPG musel som minat benzin cize prepnut si na benzin aby som minul aspon tych 5 L aby som ich musel potom dotankovat cize zresetovat to. Tak.som si dal namontovat emulator ale ako popisujem vyssie bolo to lepsie ale samozrejme vyskytli sa aj problemy. V servise.mi povedali ze musim vyskusat viac emulatorov s zistit ktory sa tam hodi tym ze ich budem postupne skusatm PRRETO POTREBUJEM VEDIET AKY EMULATOR SA HODI DO RENAULT MEGAN GRANTOUR 1,6 SCE R.V. 2017 . ??? DAKUJEM VOPRED ZA SERIOZNE ODPOVEDE - CHCEM TO MAT TAK AKO TO MA BYT.
Vůbec to neni neprakticke.
- kdyz jedu na LPG, tak logicky mě stav benzínu vůbec nezajímá. Nechápu, proč to řešíš.
- když do auta natankuju dejme tomu 20 litru benzinu, tak prostě vím, že tam těch 20 litrů benzínu (minimálně!') mám, i když jsem mezitím jel do Chorvatka a 3x bral LPG do plna. Ten benzín ti z nádrže nikam nemizi v nějakém závratném množství. Mizi ti leda pri startování a ty 2-3 km jizdy za studena, co na něj jedeš, než se ti to to přepne na LPG.
- když mi dojde LPG a jedu na benzín, tak vyresetuji ukazatel km a jednoduše počítám s extrémné spotřebou 10l/100km. Takže pokud jsem bral naposledy 20 litru, měl bych na benzín jet maximalne 200 km do dalšího natankování (ať už LPG nebo benzín).

Ale samozrejme, pokud tě deptá špatně ukazující ručička paliva, ačkoliv víš, že v nádrži to palivo prostě máš, protože jsi ho tam sám osobně natankoval, nedokážu ti pomoci.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » pon lis 05, 2018 23:12

Niky79 naprostý souhlas.Jen mě zaujala ta varianta s tím vyjetím 5 litrů paliva, kvůli resetu palivoměru 😎😎😎.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

miro1979
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: stř led 25, 2017 20:50

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od miro1979 » úte lis 06, 2018 08:45

Proste potrebujem vediet aky emulator tam dat. Mam nove a chcem mam vsetko tip top co ked sa stane ze rucicka pride uplne na nulu benzinu benzin samozrejme tam bude a ak je to pocitane elektricky ako je pisane na inych forach auto - riadiaca jednotka da auto do nejakeho rezimu trebars nieco zablokuju??? Preto este raz pisem chcem vediet aky emulator tam treba dat . A s tymi cca 5 l benzinu je to tak ze vyrobca pocitadlo paliva v benzine naprogramoval tak ze po dotankovani cca 5 L benzinu sa rucicka palivomeru skutocne pohne a ukazuje realnu hodnotu paliva - benzinu v nadrzi.

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od niky79 » úte lis 06, 2018 09:31

Nevim, jak je to na M4, ale na Megane 2 to bylo tak, ze rucicka ukazatele klesala ne podle plovaku v nadrzi, ale podle ujetych km a spotreby paliva. Tyto informace ridici jednotka vi a podle se toho se regulovala pozice rucicky. Pokud někdo chtel v pripade LPG znat skutečny stav paliva bez dotankovani par litru, doporucovalo se zaparkovat auto v prudkem kopcio, kompletne vypnout, chvili nechat a pak nastartovat. Doslo k resetu hodnoty plovaku. Nebo kratce odpojit baterii :-)

Kasli na emulator, dej si do interieru tlacitko na odpojeni a zapojeni baterie :p
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti