LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
rk69
Advanced member
Příspěvky: 404
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od rk69 » čtv čer 06, 2019 06:37

Aká veľká nádrž na LPG vošla do M IV?
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017
Renault Mégane I 1,4 16 V LPG r.v.2002,355000 km

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » čtv čer 06, 2019 23:15

Mám tam 62 litrů.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

paja.1
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » čtv zář 26, 2019 14:16

Tak dneska opět na "revizi" plynu k Opportunity Brno po 40 000 km... Stálo mě to 900 kč a nasrání z proje..ného času... Při rozhovoru z nich vypadlo, že se jim renaulty na LPG vrací s podpálenými ventily, s různým nájezdem km, někdy po 40 tis, někdy v 60 tis, někdo prý najel už i 100 tis... A jako radu mi doporučili, abych jezdil aspoň občas na benzín:-)
Renault Mégane IV Grandtour, 1,6 SCE, LPG Tartarini

Robo91
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: pon říj 07, 2013 09:30

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Robo91 » čtv říj 03, 2019 14:26

Zdravím, prešiel som fóra a ako pomerne spokojný užívateľ Meganu II na LPG pozerám po niečom novšom. Vytipoval som si Lagunu III Gandtour 2,0 dCi 110 kW od roku výroby 2013. Z toho čo som sa dočítal, sa dá s ňou jazdiť za cca 6 litrov nafty. Pri cenách PHM mi ale na prevádzku vychádza môj Megane o polovicu lacnejšie, aj keď žerie do 10l LPG. Otázka znie, či mi vie niekto odporučiť spoľahlivé cca 5 - 6 rokov staré auto s benzínovým motorom, výkonom nad 100 kW, objemom do 2,0 litru a hlavne aby motor zvládal LPG. Nemusí to byť nevyhnutne Renault, koncernu VW sa ale snažím vyhnúť. P.S. Na Megane mám už 115 000 km na LPG a ten pocit, keď natankujem za 23 € a vozím sa 500 km je na nezaplatenie :D
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013

Analyse
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Analyse » čtv říj 03, 2019 20:07

Spolehlivé bude jedině s klasickým nepřímovstřikovým motorem. A ty začaly končit před 2010 (BMW i MB). Řešení je klasický Renault F4RT. Třeba v L3, kterou dělali do 2015, takže se vejdeš do těch 5-6 let. Ono vlastně nic jiného na přestavbu dnes není. Píší sem lidi, co ho mají v Espace a najeli přes 250 tisíc z toho přes 100t na LPG. Stejně tak polská fóra, bez problémů statisíce km na LPG. Spotřeba ale není do 10, já jezdím s L3 kombi za 12 a půl, ale mám automat, jezdím svižně a musím překonat několik vesnic a okresek, než se dostanu na dálnici a zajedu do města do práce. Vejde se tam nádrž 62 (nebo 63litrů nevím jistě), takže tankuju podle prázdnosti, pumpy a počasí 48-51.

hynek1
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř čer 04, 2014 09:29

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od hynek1 » pon lis 25, 2019 20:04

Nechci to přechválit, ale mám najeto 62 000 Km na Lpg. Přestavěno při 3t.km. Motor H4M, spotřeba 7,9 - 8,5l Lpg. Podtlak. přímaz, polské komponenty. Většinou dálniční tempo - 65l toroid nádrž. Co 15t. km seřízení u p. Jiránka Holohlavy - super :) Držím všem palec, ať to jezdí pěkně.:)

xmaster
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pon říj 11, 2010 21:08

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od xmaster » stř dub 15, 2020 11:07

Nějaké aktualizace k přestavbě?
Já mám právě najeto na Meganu 67 tkm a klube se problém. V nízkých otáčkách se auto začalo klepat (běží na 3 válce) a to i na benzín.
Klepání se za posledních pár set km výrazně zhoršuje (auto neklepe tolik, ale problém není jen volnoběh, ale už cca do 2500 ot/min).
Nyní výměna svíček v LPG servisu nepřinesla žádné zlepšení, jen potvrzení vadného stavu.
Autem jezdím zejména po německé dálnici déle než 3 hodiny v kuse většinou ve vysokých otáčkách. Přimazávání elektronické ERC, ale ani to nepomohlo.
Olej měním po 20 tisíc a poslední diagnostika před 4tkm nic neukázala.
Zjevně dochází k poškození ventilů jak je popsáno na stránce 6.
Kadjar 1.2 TCE EDC
Megane IV 1.6 SCE LPG

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 4838
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od kotasekh » stř dub 15, 2020 11:39

Neni spis cas seridit ventily?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Dacia Logan MCV Stepway 2019, Renault Thalia 2012

redidlos6006
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: ned zář 05, 2010 02:40

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od redidlos6006 » úte dub 28, 2020 12:00

Moje konfigurace: magic g4, reduktor magic 3 Compact, výstřiky valtek t32 (OMVL) toroid 680x240 68lit.

Důvody: magic g4 má pěkný návod takže se v tom mužů vrtat. A snad se mi to vrtání v budoucnu vyplatí.
Nastavení od plynaře byla bohužel tragédie. Auto po přepnutí bylo neklidné, ucukané, ale po zahřátí to s klidem na noze šlo.

Objednal jsem hned kabel na magic g4. Vytáhnul bluetooth elm327 a mrknul na korekce ltft=+65 a stft lítaly +-75 podle toho jak jsem přidával.

LPG montážníka jsem skutečně chtěl využít jen na montáž a zápis do TP.
Chci si auto zku* na LPG svým přičiněním. Dokud to zvládnu budu si ladit LPG sám. Proto jsem ten kabel taky koupil.

Takže jsem nastavil dávku(násobič) na volnoběh bez zátěže, a trochu vyhladil křivku, jen tak od oka( mám citlivý oči :D) Ladím aby stft byly opakem ltft/uložit. Pak jsem zapnul co šlo: okamžitý výhled, vyhřívání sedaček, zadní okno, dálkový světla, sahara se spustila po minutě takže máme druhý bod na nastavení dávky/uložit.

Pak jsem přenastavil podmínky přepnutí na LPG z 1500ot/min a 40st.C ==> 400ot/min a 25st.C (to přepnutí nad 1500ot je fakt úplná kravina, ale když není LPG odladěný tak se motor s přepínáním na LPG korekcemi srovná a nezdechne :( )

Odpoledne pršelo a bylo chladno, takže super. Večer jsem se jel projet a nechápu: po 100 m pípnutí a nic, nepřeplo se na LPG. Po 300m bezpečně zastavuju u krajnice a dívám se do NTB jestli to něco píše. Ty Lojzo vždýť já jedu na plyn :D. Bez cukání, houpání, prostě píp a jedu na LPG. :D tímto jsem dal za pravdu všem co říkají, že ani neví kdy se jim auto přeplo na plyn.

Další 2dny jsem si hrál s mapou abych nějak ty korekce dostal na 0, což je fakt na dlouho, až asi zbytečný.

V blízké budoucnosti budu kontrolovat vstřikovače, jestli dávají stejně, chci stáhnout tlak systému a prodloužit tak délky výstřiků.

PS: i přes ty šílené korekce, které nestíhaly rychle zregulovat 14,7:1 se nic nerozsvítilo a elm taky žádnou chybu nevidí. Tak mě napadá, že podpálit ventily na H4M asi fakt nebude problém, když si řj prostě neřekne co by jí už mělo vadit. Korekce +-75 jsou maximum, víc mi to neukáže.
Renault MEGANE GrandCoupé Intens SCe 115 LPG Magic G4 modrá Cosmos RPR Obrázek

Analyse
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Analyse » úte dub 28, 2020 19:04

"abych nějak ty korekce dostal na 0,"
Spíš by měly být stejný jako při provozu na benzin, aby se to nepřetahovalo.
Na hýbání s tlakem jsem nikdy neměl odvahu, ale je od plynaře nastavený na 1,07bar (AC STAG R01 250, motor F4RT), takže ani není důvod. Trysky jsem měnil, protože mi vadily hlášky STAGu o tom, že vstřikovače jsou plně otevřený. Nejdřív jsem je vyvrtal podle manuálu STAGu (2,8mm), ale byly příliš velký - multiplikátor byl v horní části zátěže mezi 0,7-0,8, takže jsem koupil další a jsem na 2,5mm.

redidlos6006
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: ned zář 05, 2010 02:40

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od redidlos6006 » stř dub 29, 2020 10:14

Máš pravdu, ale ještě to rozvedu:
Od novoty mám problém se škubáním při studených startech při přeřazení. Jakmile se motor lehce ohřeje je po problému.
Moje žena s úsměvem na rtu řekne: "autoškola" . :D

U Dusteru jsem na fóru četl, že jim přehrávali řj, a škubaní se tím údajně odstranilo.

Mě na škubání za studena pomohlo LPG; když se dostanu plynem na korekce LTFT +20. Pak jsou studený starty bohatý, ale řadím jak pán. :) (LTFT= 0 jsem dorovnával abych se přiblížil stavu jako po odpojení baterky.)

Tlak mám 1.2bar a ani přes 6000ot./min mi nepísklo slití vstřiků. V takových točkách mi ELM327 napsal že chce směs 11:1. Nevím do jaké míry můžu věřit údajům z lambdy ale ukazovala 10,91:1.

Printscreen 5800ot/min :) Obrázek

Ještě doplním LPG mám od 7/19 najeto celkem 46tis. // lpg15tis. 8-9l/100km
Přívstřik benzinu nemám, přimazávání taky ne.
Renault MEGANE GrandCoupé Intens SCe 115 LPG Magic G4 modrá Cosmos RPR Obrázek

Analyse
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Analyse » stř dub 29, 2020 21:15

Ani já nepoužívám přívstřik nebo přimazávání. Ale je to jiný motor, tak to nejde zevšeobecnit. Nevím jak Torque počítá AFR mimo rozsah úzkopásmové lambda sondy (teda ona něco naměří, ale přesnost už tam není), na svém kontrolu dělám s SLC2 Free (Bosch LSU 4.9) a na benzín to jde až k lambda 0,8 tj. 11,75-12, což odpovídá tomu, co ti ukázal Torque. Tlak 1,2bar je třeba u Tomasetto reduktorů standard.

To škubání studeného motoru je u 1.6sce časté nebo je to problém kusu? Ty trimy jsou docela dost, ale pamatuju si, že i mě to tenkrát překvapily ty hodnoty, co to ukazuje jak DDT/CLIP a přepočtené OBD-II (Torque). Budu si muset zas připojit Torque, abych si to připomněl.

redidlos6006
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: ned zář 05, 2010 02:40

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od redidlos6006 » čtv dub 30, 2020 09:28

Nevím jak to počítá, ale věřím tomu. Při brzdění motorem napíše 29:1, při požadavku 14,7:1 to pěkně skáče 14,5-15,1:1
1,6SCe má širokopásmovou sondu vizhttps://www.seka.sk/public/files/dokume ... da%20X.pdf

Tlak je nastavitelný 0,8-1,4 bar Obrázek

Jinak to škubání je časté. Někdo to řeší výměnou svíček, pak má na chvíli pokoj. Jak píšu, mě to dělá od začátku. Stojím podélně s hlavní silnicí, takže většinou potřebuji rychlejší rozjezd za studena a tam je problém. :roll:

Ten printscreen je z 7/19, pak jsem to ještě trochu vyladil. Každopádně STFT při prudkém přidání vyskočí na +50 a při velmi nízkém zatížení -75( z kopce na 5st. 90km/h a aktuální spotřebě pod 2.5l/100) jsem na krátkých délkách vstřiků, což už vstřikovače nedávaj, proto chci jít s tlakem dolů.
Na prudké přidání je f-ce korekce na akcelerace viz str.31 https://www.lpgprofi.cz/files/prod_file ... gic-g4.pdf
jen si s tím musím vyhrát. :mrgreen:
Renault MEGANE GrandCoupé Intens SCe 115 LPG Magic G4 modrá Cosmos RPR Obrázek

hynek1
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř čer 04, 2014 09:29

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od hynek1 » stř kvě 20, 2020 19:14

A jaké byly hodnoty naměřené při kontrole vůle ventilů ?

Analyse
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Analyse » čtv kvě 21, 2020 22:36

Na koho je to dotaz? A o jaké jde hodnoty? Ventilové vůle nebo korekcí paliva?

hynek1
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř čer 04, 2014 09:29

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od hynek1 » úte kvě 26, 2020 17:18

Dotaz byl na reakci od xmaster » stř dub 15, 2020 11:07, zajímá mne všeobecně vůle ventilů na 1.6 sce s lpg s nájezdem 70tis km a více..

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » stř kvě 27, 2020 07:30

Příští týden budu měřit ventilové vůle na své 1,6 Sce tak sem potom hodím nějaká čísla.Mám najeto 70000km.Jdu do toho trochu s obavou.Snad nebudu nemile překvapen.Ale zatím žádné náznaky, že by mělo být něco KO nemám.Uvidíme.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » pát čer 05, 2020 13:03

Tak jsem se dneska s velkým očekáváním pustil do měření ventilových vůlí na svém Meganu. Musím se přiznat, že ve mě byla malá dušička, jelikož po příspěvcích, které jsem si zde na fóru přečetl jsem netušil co mě čeká. Za necelé 2 roky jsem najezdil na lpg 70700km. Stále jsem myslel na příspěvky, kde byla sdělení z Auto Pokorný jak v 70000 budou lidi sundavat hlavu a dělat za 25000,-nová sedla a ventily. Za dobu co s tímto vozem jezdím jsem byl prozatím 3x v Agc Plus Strakonice na seřízení. Vždy jsme s vozem udělali delší zkušební jízdu v různých režimem jízdy a vždy mi bylo řečeno, že mám směs po seřízení mírně bohatší a že ventily budou v pořádku. Dnes jsem se přesvědčil, že nelhali.Naměřil jsem vůle:
1.válec SV 0,26a 0,26 -VV 0,25 a 0,25- 2.válec SV 0,25 a 0,30 VV 0,30 a 0,30-3.válec SV 0,26 a 0,26 VV 0,32 a 0,32- 4.válec SV 0,27 a 0,26
VV 0,32 a 0,32. Takže je to v pohodě.Snad jen VV na 1.válci by mohli být o cca 0,05mm větší, ale není to vůbec žádný problém. Bůh ví kolik tam bylo na novém motoru. Vyměnil jsem preventivně i těsnění pod ventilovým víkem a mám zase na nějakou chvíli klid na duši.Práce na cca 2,5hod.Toto vše mě ještě více utvrdilo v mém přesvědčení, že pokud je lpg seřízené opravdu kvalitně a hlavně zkušeným mechanikem, tak se motoru prostě nic nestane. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

hynek1
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř čer 04, 2014 09:29

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od hynek1 » ned čer 07, 2020 17:56

Plně souhlasím s předchozím příspěvkem, ventily je potřeba kontrolovat. Moje auto prošlo v současnosti také měřením vůle ventilů po ujetí cca 70 tis. km na Lpg + " Flash Lube " podtlak.. Výsledek je všechny ventily 1-3 válec 0,25 a 4.válec SV 0.25 0.20 a VV 0.15 0,15. Všem držím palce ať klidně a spokojeně jezdí.

xmaster
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pon říj 11, 2010 21:08

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od xmaster » pát čer 12, 2020 10:12

Tak mám auto po opravě.
Před předáním do servisu ukazovalo ELM chybu vstřikování na válci 1.
Následně servis proměřil tlaky a na prvním válci naměřili jen 3. Ostatní kolem 10.
Po rozebrání motoru potvrzeno podpálení ventilů.
Následovalo rozebrání, broušení hlavy, výměna sedel ventilů za 132018521R a 132028257R. Dále vymezení vůle ventilů a montáž zpět.
Poté přeměření tlaků, na prvním válci 11, na ostatních kolem 10.
Cena v autorizovaném servisu (hlavu s ventily posílají externí firmě) lehce přes 40.
Ještě dodám, že mám elektronické přimazávání (používám ERC) s tím, že krátce po montáži nefungovalo (cca 5-10 tis km). Systém LPG BRC. Nastavení jen na LPG, žádný přívstřik benzínu.
Kadjar 1.2 TCE EDC
Megane IV 1.6 SCE LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » sob čer 13, 2020 06:58

Pokud jezdíš často dálnice tak bych si nechal přívstřik nastavit. Je to nejúčinější ochrana ventilů. Já používám podtlakový přímaz a zároveň do něj dávám nejúčinější látku, která je speciálně vyvynutá pro motory Hyundai a Kia.Je to Gaslube Special ( 400,- Kč/1 l). Než jsem to začal používat tak jsem na Hyundai i30 používal jiné značky a při měřeních jsem pozoroval nepatrnou změnu vůlí na ventilech.Od té doby co jsem přešel na Gaslube Speciál tak se ventily dalších 100000km nehnuli ani o píď.Na Renaultu to používám od nového vozu po montáži lpg.K tomu mám samozřejmě přívstřik benzínu od 3800 otáček a ják píši výše tak po 70000km na ventilech po měření absolutně bez problénů. Ale stejně je dle mého názoru nejdůležitější naprosto perfektní nastavení tvého systému lpg.Pokud jezdíš dálnici jak píšeš tak musí ten kdo ti auto ladí rovněž nejlépe s tebou vyrazit někam na dálnici a ladit při dálničních otáčkách jako jezdíš za normálních okolností ty.Pokud ty korekce nedoladíš na správnou, ale spíš mírně bohatší směs tak pak to končí tím podpálením ventilů a takřka s jistotou to odnese nejdřív ventil na 1.válci.To je zajímavé.Předpokládám, že sedla, která ti tam namontovali jsou již nějaká tvrzená, která by měli vydržet více než ty původní.Ale stejně bych vyhledal někoho, kdo mi auto naladí i při lítání po dálnici a nechal bych určitě nastavit ten přívstřik.Na spotřebě to takřka nepoznáš.A nebo věřit novým sedlům.Přeji ti aby vydrželi protože dělat po 70000 hlavu za 40 tak tím ztrácí investice do lpg jakykoliv ekonomický smysl. zdravi Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

rk69
Advanced member
Příspěvky: 404
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od rk69 » úte čer 30, 2020 07:13

Ja by som pridal len môj názor na tento problèm,ak viem,že budem často a pravidelne veľa jazdiť diaľnicu,tak nechápem dôvod kúpy LPG...Mal som podobnú dilemu1,6 SCe LPG a nafta a išiel som do nafty,na krátke trasy mám stále M I LPG,Neviem koľko točí benzín po diaľnici,ja mám 2400 pri 130,ticho a spotreba do 5 l.Na LPG nedám dopustiť ale jazdiť často diaľnicu na 1,6 SCe to fakt nie...
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017
Renault Mégane I 1,4 16 V LPG r.v.2002,355000 km

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1569
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od niky79 » úte čer 30, 2020 07:56

Na dalnici se s 1,6 SCE jezdi uplne normalne. Ano, toci vic nez dnesni turbo-sekacky, na druhou stranu min, nez predchozi atmosfery + auto je suprove odhlučněno.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 4838
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od kotasekh » úte čer 30, 2020 08:15

Navic, i kdyby 1.6 na dalnici zrala 10 litru lpg, furt je to vyhodnejsi nezli 5 litru nafty. Sice uz ne o moc, ale je. A 10 litru brat nebude... Otacky bych pri dalnicni jizde moc neresil, je to jen o zvyku. Mam dve auta, jednu turbosekacku, co toci na dalnici sotva 3000 otacek, a pak 1.2 16V, co zase toci skoro 4500, a je to fakt jen o zvyku.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Dacia Logan MCV Stepway 2019, Renault Thalia 2012

rk69
Advanced member
Příspěvky: 404
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od rk69 » úte čer 30, 2020 13:32

Otáčky by som na diaľnici neriešil...A čo by si riešil na diaľnici,druhá vec,keď idem na tempomat a priblížim sa ku kolóne kamiónov tak 320 Nm zaberie úplne inak ako benzín čo má 130- 140 Nm.V súčasnej dobe už je výkon a záťah skôr o bezpečnosti ako o machrovaní...Inak je to super úspora po 70000km dať za opravu 40000Kč.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017
Renault Mégane I 1,4 16 V LPG r.v.2002,355000 km

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host