LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Moderátor: Moderators General
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Jinak výměna vstřikovačů po 40-60tis. je docela hloupost.Jedině že by tam dávali Valteky.Pak bych se nedivil.Ty by jste museli ještě během těch 60tis. tak 4x doštelovávat.Ale to by si snad nikdo do novýho M IV nenechal namontovat.Já teď měnil 1 ks vstřikovače BRC u svýho H i30 a je na nich 160000km.Bohužel BRC vstřiky nejdou repasovat a je nutná jeho výměna.Cena cca 3500,- za ks.Běžně by měl vydržet přes 200000km.Zničí ho ovšem nikoliv nečistoty v lpg , ale zejména kvalita jeho složení která v ČR není příliš na výši.Mezi vstřiky je obrovský rozdíl a je důležité si dobře rozmyslet zda se na nich vyplatí šetřit.Nemusíte do M IV hned montovat Kayheny, což jsou Mercedesy mezi vstřikovači ale výborné kvalitní vstřiky nabízí Landi Renzo.Mají kromě kvality i tu obrovskou výhodu, že když je po 150-200tis. nekvalitní české lpg udolá tak je necháte jednoduše zrepasovat a za cca 3000kč máte nové vstřiky a jedete zvesela dál.Ale alternativu a možnost výběru by vám měl dát montážník , který to montuje do vozu.Měl by vám vysvětlit rozdíli mezi jednotlivými zařízeními, jelikož je obrovský rozdíl jestli si dáte do auta Stag nebo třeba Landi.To ale bohužel moc firem nevysvětkuje,Děláme tuto značku a ta je nej.Radši vám sdělí co vám po jejich montáži na autě odejde a kolik si pro jejich firmu máte připravit peněz na opravu. Chlapáci, a není potom ten svět hned krásnější??? Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Asi bych negeneralizoval ten rozdíl mezi Stag a Landi. Ptal jsem se nedávno několika plynařů, včetně Strakonických (ty dělaj oba) a vlastně nikdo nebyl schopný dát jasný argument, v čem by měl být jeden z nich lepší. Vždy se to stočilo na odpověď v duchu, že lepší je ten, který plynař umí.
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
To Analyse: Tentokrát s tebou nemohu vyjímečně souhlasit .
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Nedokažu posoudit. Ja na byvalem megane II najel asi 130 tisic na Elpigas a jediny problem, co tam byl, bylo cidlo teploty (uklepany dratek).
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
To FanulkaF: to je v pořádku, každý má nějakou zkušenost. Tobě funguje Landi, Niky79 měl dobrou zkušenost s Elipgas a já zas se STAG
Ale abychom dokázali udělat zobecnění, musíme mít dostatečný vzorek. To já jako poučený koncák nemám. A když tvrdý (statistický) argument nedá ani společné zastoupení obou, tak se musím přiklonit k tomu, že pro koncáka opravdu závisí jen na nastavení. Každopádně naše auta jsou poslední kusy s nepřímovstřikovýma motorama. Vše nové je direct injection a tam buď to udělal výrobce sám (třeba už moje stará F4RT s ECU S3000 umí podle definičních DDT souborů provoz na LPG) nebo to horko těžko ladí sami. Dlouhobobě bude záviset na tom, která automobilka koupí kterého LPG vendora a pro všechny pak bude klíčové, jestli na EU trh bude dodávat plyn Rusko nebo se EU (případně její část) dostane pod vliv USA s drahými LPG tankery nebo to bude ještě jinak.
Ale abychom dokázali udělat zobecnění, musíme mít dostatečný vzorek. To já jako poučený koncák nemám. A když tvrdý (statistický) argument nedá ani společné zastoupení obou, tak se musím přiklonit k tomu, že pro koncáka opravdu závisí jen na nastavení. Každopádně naše auta jsou poslední kusy s nepřímovstřikovýma motorama. Vše nové je direct injection a tam buď to udělal výrobce sám (třeba už moje stará F4RT s ECU S3000 umí podle definičních DDT souborů provoz na LPG) nebo to horko těžko ladí sami. Dlouhobobě bude záviset na tom, která automobilka koupí kterého LPG vendora a pro všechny pak bude klíčové, jestli na EU trh bude dodávat plyn Rusko nebo se EU (případně její část) dostane pod vliv USA s drahými LPG tankery nebo to bude ještě jinak.
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Ja Tvuj optimismus nesdlilim, mam pocit, dle nabidky motoru se budou od zari prodavat uz jen primovstriky. Do nich lpg montovat nema moc vyznam. Takze si myslim, ze jsme svedky pomale smrti lpg a do 2 dvou let nebude novy motor, do ktereho by se lpg dalo bez problemu namontovat. Myslim, ze se bude propagovat cng a hlavne elektromotory. A to uz je jina pohadka..
Fiat Brava 1.6 16V 1995, Citroen BX 1.4 1991, Volkswagen Bora 1.6 1999,
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
A co Prins Direct LPG? To je mozne montovat na nektere primovstrikove motory a podle marketingu vidim jen vyhody. Je sice treba upravit benzinove cerpadlo a mit podavaci cerpadlo v nadrzi, ale jinak se pouziva puvodni palivovy system, startuje se rovnou na lpg, neni treba chladit vstrikovace a termodynamika motoru jen kvete diky ochlazujicimu ucinku kapalneho plynu. Jestli zaplatim za prestavbu 30 nebo 70k moc neresim, vrati se to tak jako tak. Ale zajimaly by me teda nevyhody, ktere tam jiste budou, jen se jimi nikdo nechlubi... Krome tedy te nevyhody, ze to neni pro kazdy motor .
Ja stale doufam aspon v 1% sanci, ze renault uvede primovstrikove motory s primym vstrikem kapalneho lpg .
Ja stale doufam aspon v 1% sanci, ze renault uvede primovstrikove motory s primym vstrikem kapalneho lpg .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Tak mě je celkem jedno, zdali jedu na LPG nebo CNG. Problem je v tom, že CNG skoro nikdo nenabizi.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Jaký je vubec rozdil mezi "AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o." a "AUTOGAS - CENTRUM spol. s.r.o."
Nazev firmy podobny, obe ve stejnem meste, vlastne i ve stejne ulici, jen pres cestu...
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
To kotasekh: největším strašákem těchto zařízení je kromě ceny zejména lpg u čerpacích stanic.Lpg dokáže reduktorový systém s pomocí filtrů kapalné a poté plyné fáze prakticky bez problémů zpracovat.Systémy jako Prince nebo Viale jsou vynikající za předpokladu vynikajícího paliva a to u našich čerpaček bohužel není.I když je to o hodně lepší nežli dříve.A když náhodou odpálíte díky lpg vstřikovač tak se rentabilita lpg rychle ztrácí v nedohlednu.A ta šance je u nás velmi velká.
To Niky79: Tyto 2 firmy vznikly rozdělením Strakonické firmy AGC AutoGas centrum a to v roce 2014.Přesné důvody neznám, ale vím, že prakticky celý zkušený personál přešel do AutoGas centrum Plus s.r.o.Tato firma se zabývá systémy lpg LandiRenzo, BRC, Lovato, EuropeGaz, GZWM a AC Stag. Tato firma rovněž pořádá odborná školení pro montážníky lpg z celé republiky a zároveň jako výhradní dovozce Landi Renzo a BRC rovněž dodává montážním firmám tato zařízení.Pod vedením ing.Marka Osvalda jde o skupinu skutečných profesionálů, kteří svou práci ovládají a kteří dokáží vždycky pomoci s problémem se kterým se na ně obrátíte.Já vím, že ač to mám do Strakonic přes 100 km tak nikde jinde již lpg ani sobě ani svým známým montovat nenechám.
To Niky79: Tyto 2 firmy vznikly rozdělením Strakonické firmy AGC AutoGas centrum a to v roce 2014.Přesné důvody neznám, ale vím, že prakticky celý zkušený personál přešel do AutoGas centrum Plus s.r.o.Tato firma se zabývá systémy lpg LandiRenzo, BRC, Lovato, EuropeGaz, GZWM a AC Stag. Tato firma rovněž pořádá odborná školení pro montážníky lpg z celé republiky a zároveň jako výhradní dovozce Landi Renzo a BRC rovněž dodává montážním firmám tato zařízení.Pod vedením ing.Marka Osvalda jde o skupinu skutečných profesionálů, kteří svou práci ovládají a kteří dokáží vždycky pomoci s problémem se kterým se na ně obrátíte.Já vím, že ač to mám do Strakonic přes 100 km tak nikde jinde již lpg ani sobě ani svým známým montovat nenechám.
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Jinak jsou to nyní 2 zcela na sobě nezávislé firmy.Opravdu přes cestu naproti sobě.AutoGas centrum spol. s.r.o sídlí v původním sídle firmy.
Autogas centrum plus naproti v objektu bývalé mlékárny.
Autogas centrum plus naproti v objektu bývalé mlékárny.
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Klidne bych bral i CNG, ale zase je auto dost tezke a dojezd nizky.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
No, ted se se Octavie montuji nejake uhlikove nadrze ci co. Pry jsou podstatne lehci nez ty ocelove-
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
A jiste adekvatne drazsi.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
V těch Octáviích se muselo přistoupit na redukci váhy a tak se použili tlakové lahve z uhlíkových vláken a tím i ke zvětšení objemu (myslím o 1 láhev víc), zároveň se benzínová nádrž zmenšila na pouhou rezervu 15l a tím se splnilo kritérium pro eko auto, pro daňové osvobození. Doteď to nešlo, nádrž byla na 40l(benzín).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Jenze 600k kc na cng oktavku bohuzel nemam a ani bych ji nechtel. Proto moc doufam, ze renault/dacia vymysli nejakou rozumnou nabidku lpg/cng variant.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
kotasekh: nečetl jsem všechny příspěvky, ale musí to být nový auto?
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
No vzhledem k najezdum vice mene ano, maximalne rok stare. Pokud dacia nenabidne nic “LPG friendly”, tak vezmu nejake rok stare mcv s 0.9TCe LPG.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
kotasekh píše: ↑úte srp 28, 2018 09:09A co Prins Direct LPG? To je mozne montovat na nektere primovstrikove motory a podle marketingu vidim jen vyhody. Je sice treba upravit benzinove cerpadlo a mit podavaci cerpadlo v nadrzi, ale jinak se pouziva puvodni palivovy system, startuje se rovnou na lpg, neni treba chladit vstrikovace a termodynamika motoru jen kvete diky ochlazujicimu ucinku kapalneho plynu. Jestli zaplatim za prestavbu 30 nebo 70k moc neresim, vrati se to tak jako tak. Ale zajimaly by me teda nevyhody, ktere tam jiste budou, jen se jimi nikdo nechlubi... Krome tedy te nevyhody, ze to neni pro kazdy motor .
Ja stale doufam aspon v 1% sanci, ze renault uvede primovstrikove motory s primym vstrikem kapalneho lpg .
Tenhleten system driv nebo pozdeji nevratne poskodi motor diky nekvalitnimu lpg. Propaguje se to, ale vazne to nici motory. Udajne..
Fiat Brava 1.6 16V 1995, Citroen BX 1.4 1991, Volkswagen Bora 1.6 1999,
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Tak tohle jako bych necetl . Udajne, kamarad rikal, slysel jsem... To nema cenu sirit dale bez alespon zakladnich oduvodneni. Jinak novy vstrikovac na primovstrikovy motor stoji cca 2500 kc, takze to taky neni nic draheho.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
To kotasekh: A proč myslíš, že nikdo nechce tato zařízení u nás montovat.Kvalita lpg u nás opravdu není bůhví na jaké úrovni.Stačí natankovat v Itílii nebo i Chorvarsku a poznáš rozdíl.Tato zařízení jsou na nekvalitní složení lpg moc a moc háklivá a většinou to první odnese čerpadlo v nádrži.A to rozhodně 2500,- nestojí.A pak ta cena Prince nebo Viale a její návratnost je někde úplně jinde než u našich sekvenčních zařízení.To už spíše vidím budoucnost lpg v tom, že výrobci lpg budou vyvíjet systémy na kód jednotlivých motorů a budeme hold jezdit na lpg a menší podíl benzínu jako se to již dnes u mnoha typů přímovstřikových motorů děje.Není to jistě úplně to pravé ořechové, ale asi nám nic jiného nezbude. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Ja vubec nerozporuju nekvalitu naseho lpg a citlivost nebo cenu prins systemu. Ja rozporoval, ze to pry nevratne poskodi motor (kamarad povidal...).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Cetl jsem na zasvecenych strankach montazniku lpg, kde vysvetlovali, proc primovstrik ne. Resp. ano, ale pouze s kvalitnim lpg, coz u nas neni. Tedy nikoli kamarad povidal. Pokud to znovu najdu hodim sem link..
Fiat Brava 1.6 16V 1995, Citroen BX 1.4 1991, Volkswagen Bora 1.6 1999,
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG
Skoda Fabia Combi 1.2htp 2003 LPG, Skoda Superb 1.8T 142kw 2001 LPG, Kia Ceed 1.6 CRDI 96kw 2008, Dacia Logan 1.2 12v 2014 LPG, Renault Megane III 1.6 16V 81kw 2015 LPG, Renault Megane IV 1.6 Sce 84kw 2018 LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Az bude link a na nem podlozene informace, bude to podstatne lepsi. Staci aspon vysvetlit princip “trvaleho” poskozeni motoru.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Chci se zeptat, kolik se ma najet (cca) kilometru, aby se nacetly vsechny rezimy pro EOBC v celem rozsahu otacek? Dnes jsem byl v Opportunity menit tycku stabilizatoru (v ramci zaruky vymenena pouze jedna, pry druha v poho, tak uvidim) a nechal jsem si zavolat mechanika, ktery tam montuje LPG, ten mi potvrdil, ze se jim vraci 1,6 SCE s podpalenymi ventily pri najezdu cca 60 000 km, pry tomu jde predejit pravidelnou kontrolou vuli ventilu, nejlepe co 20 000 km, samozrejme bych si vse musel zaplatit... V Auto Unger mi ale rekli, ze pokud pouzivam el. primaz a mam co 20 000 km serizeni LPG, ze se nemusim bat. Ve smlouve od Opportunity mam napsanou podminku, ze kontrola ventilu bude co r0 000 km. Tak jsem ve finale zvwdavy, na kolik me ta sranda s LPG vyjde. Mechanik v Opporrunity mi tvrdi, ze kontrola vule ventilu je cca 2 500 - 3 000 kc.
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů