U espace IV 2.0T mám vylepšené mazání,protože tam mam instalovaný podtlakové mazání,což je k ničemu(poplivaný kolem nádobky,alternátor je pod ní,ten mastnotu vyloženě zbožňuje,mám tam stříšku)
,když je to turbo,vylepšil jsem bastlem s nucenou pumpou,takže kapka po 10s vždy,už se mi nechtělo tahat signál ze vstřiku a řešit jak se má měnit dávkování podle otáček.
najeto 280 000 podle mě poctivých na LPG 45 000 a nevím o něm(kromě estrády s vodním altem,vzducháč je ok)
Lepší bude tlakové mazání,už je celkem za rozumnou cenu kolem 5000,to se VYPLATÍ a mělo by chránit i vstřikovače,protože to dávkuje před ně.trochu mi nejde do hlavy dělení,podle mě u mý konstrukce většina steče do prvního vstřikovače,možná tam je ejektor a dělá mlhu.
http://www.lpgprofi.cz/elektronic-valve-protector
tady je měřený graf zatloukání do válců bez a s:
http://www.ochranamotoru.cz/flashlube-o ... -fluid.php
Máme ještě Espace III 2.0 8v lpg ejektor,ten je na nic,první zkušenost s LPG, odešel katalyzátor,tenhle systém má horší regulaci plynu než vstřiky,takže to ventily určitě taky neocení.
Najeto 240 000,ale určitě ne poprvé.Mažu podtlakově.
má 25 000km na LPG, tlaky ve válcíh 11 bar +-0.5 bar,a to ještě předtím chudák dostal zabrat na čistý ethanol.
takže mazat,projel jsem fora o škodě,fordu a italech na lpg a tam mají problémy na poloviční kilometráži.
Podlě mě cokoliv bude lepší,než nic,díky grafu v odkazu věřím i tomu,že se chrání i výfukové ventily ,jen nevím jak