Renault Megane III - 1,4 TCe
Moderátor: Moderators General
Renault Megane III - 1,4 TCe
Nazdárek má někdo také LPG v motoru 1,4 TCe 96 KW?? Já si pořídil LPG tento týden tak bych chtěl vědět jestli s tímto motorem již někdo zkušenosti s LPG má ...
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
-
- Starting member
- Příspěvky: 55
- Registrován: čtv úno 24, 2011 07:48
- Bydliště: Brno
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Dělám sice do včel, ale má tucha, že s tímdlemotorem to nepůjde na LPG, není to přímovstřik přímo do válce? Což si pak neumím představit přestavbu LPG.
Renault Scenic 1,6 16v 08' - opět v LPG, pilotuje manželka s odborným komentářem dcery z autosedačky
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
1,4 nie je priamovstrek, takze pohoda. Az 1,2 TCe energy je priamovstrek. Aj to sa da, ale je to uz temer nerentabilne...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Zatím na LPG najeto 5000 km ... bohudík žádné změny nezaznamenány a auto jede na 100%
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
1,4 TCe – řadový čtyřválec, uložený napříč vpředu; blok a hlava válců z hliníkové slitiny, DOHC; přeplňování turbodmychadlem VGT s chladičem stlačovaného vzduchu; a) 1.4 TCe 130 – typ H4J A700; zážehový, 1397 cm3 ( 78,0 x 73,1 mm), 9,1:1; 96 kW (130 k)/5500 min 1, 190 N.m/2250 min 1; vačkové hřídele poháněné řemenem, ventily do V ovládané vahadly, proměnné časování sacích; elektronické vstřikování paliva; trojčinný katalyzátor výfuku se sondou lambda; chlazení kapalinou s elektrickým větrákem.
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
-
- Advanced member
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř dub 02, 2008 12:31
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Jak Ti to jezdi?
Co spotreba a jak moc se snizil vykon motoru?
Nejake problemy?
Co spotreba a jak moc se snizil vykon motoru?
Nejake problemy?
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Jezdí zatím super mám na LPG najeto zatím cca 8000 km bez jakýchkoliv problémů. Spotřeba 9 litrů plynu. Nějaký úbytek výkonu jsem nepocítil, možná je to i tím že nejsem žádný závodník ale předjíždět se také nebojím fakt zatím spokojenost. Teď si budu do vozu místo podtlakového přimazávání instalovat Electronic Valve Protector tak uvidíme jak to bude fungovat ... ,-) ale myslím že to bude lepší z důvodu přesného dávkování i při plném zatížení ... takže zatím plynu zdar budu info o vozidle doplňovat ... Ty máš také tento motor a přemýšlíš o předělání na LPG?
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
-
- Advanced member
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř dub 02, 2008 12:31
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Kdepak já mám Renault Megane II GT s 1.6 i, 82 kW a mám zatím najeto 215000 km z toho 195000km na lpg a zatím velká spokojenost měl jsem jedinou závadu a to výměnu řídící jednotky. Jezdím od osmi do devíti a půl litrů podle stylu jízdy.
Teď pomalu zjišťuji jakou další alternativu po tomhle voze....
Teď pomalu zjišťuji jakou další alternativu po tomhle voze....
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
A máš na vozidle nějaké přimazávání? Já už mám instalované to tlakové elektronické tak uvidíme jak bude fungovat
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
-
- Advanced member
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř dub 02, 2008 12:31
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
kdepak nemam tam zadne promazavani.
mam uz druhe auto bez toho a na obou pres 200000km a porad slapou jako nova ...
mam uz druhe auto bez toho a na obou pres 200000km a porad slapou jako nova ...
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Takže na vozidle instalovaný tlakový systém přimazávání V-LUBE electronic valve protector, není instalovaný před vstřikovače ale rovnou do válců, kde byl použit předchozí "pavouk" z podtlakového přimazávání. Tento systém pracuje i při ustálené jízdě na dálnici ale i všude jinde. Impulsy pro pumpu mám napojené na vstřikovače takže si přístroj bere automaticky přimazávání kolik potřebuje podle délky vstřiků vstřikovačů. Tzn. při volnoběhu velmi pomalu, při razantnější jízdě rychleji ... doseřízení jsem poté provedl sám přes volně dostupný software na internetu. (zakoupil jsem si jen kabel na propojení mezi jednotkou a PC, nic složitého). Zatím to funguje bez problémů a přesně na PC můžu vidět kolik bylo již aditiva spotřebovaného oproti najetým kilometrům takže super kontrola ... (systém se dá tímto sledovat popř. upravit dle vašich požadavků).
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Takže dneska dodělané tažné zařízení a může se příští týden jet na kola na jižní moravu ... )
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Dneska provedena technická a dle mechanika co mi dělal emise je motor pořád v nejlepší kondici. Tak mně napadlo jak by poznal třeba že jsou zaklepané ventily? Myslíte že by třeba lambda sonda měla jiné hodnoty než před 2 lety na předchozí technické? Nebo dalo by se to nějak z emisí poznat? Jinak vše OK, i napojení na ŘJ bylo v pořádku takže mohu další 2 roky dále vesele jezdit (mechanicky také žádné vady ani lehké takže spokojenost)
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Urcite by boli horsie emisie. Kolko mas na tom km?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Celkově 92000 km z toho na plyn 42000 km (při minulé technické jsem měl najeto cca 4000 km na LPG takže mezi technickýma najeto na LPG cca 38000 km)
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
chcem sa podelit o skúsenosti so systémom Stefanelli 2.0 99kW v renaulte Scenic II. Inštalované ešte predchádzajúcim majitelom. Momentálne je na LPG najazdené 50 000km (auto ma 137tis km).
S LPG som nemal žiadne problémy, čo sa týka fungovania nezaznamenal som ani jeden problem. Výkon je v poriadku aj na LPG aj na benzíne. Spotreba cca 10-11l LPG
Jediny problem bol v kvalite montáže, nebolo použité správne kolienka na vodu a redukcie tiekli. Toto mám vyriešené rovnako ako výmenu filtrov.
Zaznamenal som ale problém so štartami na benzín. Auto sa dusilo prvé sekundy dokonca vôbec nebolo jazditeľné. Problém sa zhoršoval so znižujúcou sa vonkajšou teplotou. Bol som na drahej dekarbonizáci ale okrem tihšieho chodu motora žiadny rozdiel v chode studeného motora na benzín. Potom som skúsil VIF do benzínu a s dvojitou koncentráciou fungujem už rok. Aj cez zimu žiadne zaváhanie
S LPG som nemal žiadne problémy, čo sa týka fungovania nezaznamenal som ani jeden problem. Výkon je v poriadku aj na LPG aj na benzíne. Spotreba cca 10-11l LPG
Jediny problem bol v kvalite montáže, nebolo použité správne kolienka na vodu a redukcie tiekli. Toto mám vyriešené rovnako ako výmenu filtrov.
Zaznamenal som ale problém so štartami na benzín. Auto sa dusilo prvé sekundy dokonca vôbec nebolo jazditeľné. Problém sa zhoršoval so znižujúcou sa vonkajšou teplotou. Bol som na drahej dekarbonizáci ale okrem tihšieho chodu motora žiadny rozdiel v chode studeného motora na benzín. Potom som skúsil VIF do benzínu a s dvojitou koncentráciou fungujem už rok. Aj cez zimu žiadne zaváhanie
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Pozor na podtlakové přimazávání u turbomotoru,
tam z principu nefunguje a ještě to probublává olej v nádobce.
U espace 2.0T jsem to řešil , koupil peristatickou pumpu, malý motorek s převodovkou a generátor pulzů z číny, na něm se nastaví délka pulzu a mezery,aby to kapalo tak akorát.
pospojoval a funguje krásně, najelo 120t.Při servisu lpg si to technik fotil
Jen s tím nesmím na STK, mají kecy i ohledně prototypu hlídání hladiny vody - kdysi jsem upek megana bez vody.
LPG je super, jezdím o kačku levnějc, než Sharan.
takže jsem už ušetřil po odečtení zástavby 100 000
Navíc mám ušetřených 15 000 silniční daň za 5 let, jsem totiž parazit společnosti - žinostník.
Zrovna jsem kopupil nafouklého megana - grand Scenic 1,6 a v létě jsem se 3x dostal pod kačku na km.
Ptal jsem se u pumpy, jestli to nemají rozbitý, když chtějí míň, než jsem najel, odpovídá to spotřebě 3,3l benzínu
tam z principu nefunguje a ještě to probublává olej v nádobce.
U espace 2.0T jsem to řešil , koupil peristatickou pumpu, malý motorek s převodovkou a generátor pulzů z číny, na něm se nastaví délka pulzu a mezery,aby to kapalo tak akorát.
pospojoval a funguje krásně, najelo 120t.Při servisu lpg si to technik fotil
Jen s tím nesmím na STK, mají kecy i ohledně prototypu hlídání hladiny vody - kdysi jsem upek megana bez vody.
LPG je super, jezdím o kačku levnějc, než Sharan.
takže jsem už ušetřil po odečtení zástavby 100 000
Navíc mám ušetřených 15 000 silniční daň za 5 let, jsem totiž parazit společnosti - žinostník.
Zrovna jsem kopupil nafouklého megana - grand Scenic 1,6 a v létě jsem se 3x dostal pod kačku na km.
Ptal jsem se u pumpy, jestli to nemají rozbitý, když chtějí míň, než jsem najel, odpovídá to spotřebě 3,3l benzínu
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: Renault Megane III - 1,4 TCe
Ahoj
Jezdíte ještě někdo s 1.4 + lpg? Zkušenosti po letech?Zvažuji tam lpg taky dát, jen si nejsem jistý, jak si budou rozumět.
Jezdíte ještě někdo s 1.4 + lpg? Zkušenosti po letech?Zvažuji tam lpg taky dát, jen si nejsem jistý, jak si budou rozumět.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti