Thalia II - LPG a kontrolka zloženia výfukových plynov

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
afko
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: pát dub 13, 2012 09:45
Bydliště: Košice

Thalia II - LPG a kontrolka zloženia výfukových plynov

Příspěvek od afko » sob úno 09, 2013 21:31

Mam taky problem... Dnes som si dal namontovat do Thalie II 1,2 16V 55 kW r.v.2011 9500 km LPG typu Solaris Dynamic. Po montazi som jazdil cca. 30 km, vsetko ide ok, startuje, otacky, vykon, startovanie na benzin a nasledne prepnutie na plyn... no cca. po hodine jazdy (a 30 km) sa mi pocas jazdy rozsvietila a trvale svieti kontrolka zlozenia vyfukovych plynov. Volal som LPG mechanikovi, ten mi povedal ze sa to stava, nemam si to zatial vsimat, jazdit nadalej i pri svietiacej kontrolke a pri najblizsej kontrole po 2.000 km, pripadne i skor sa to nastavi a opravi. Mal s tym uz niekto podobny problem? Ako ste to riesili? Nepokazim pouzivanim vozidla nieco, napriklad katalyzator, lambda sondy, cievky? Dakujem za odpovede, rady, napady...
Renault Thalia Authentique 1,2 16V, LPG, r.v. 1/2011, červená

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Thalia II - LPG a kontrolka zloženia výfukových plynov

Příspěvek od Márty » ned úno 10, 2013 17:51

Stát se to opravdu může, je důležité po najetí cca 1500 km celý systém "doseřídit" a vše bude OK. Možná bude potřeba přes diag chybu vymazat.

Plynové vstřikovače si "sedají" a stejně tak i regulátor. Při zajíždění systému se hodnoty trochu rozhodí a to může to mít za následek pro počítač nemožnost korekci směsi, byt jen na chvíli a počítač to vyhodnotí jako chybu.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek