nedrží otáčky/benzín ani plyn/

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
roztoč
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 31, 2006 13:29
Bydliště: Bohumín

nedrží otáčky/benzín ani plyn/

Příspěvek od roztoč » čtv dub 20, 2006 13:37

Zdravím všechny plynaře,můj problém spočívá vtom,že mi kolisají otáčky jak na plyn,tak na benzín a co je nejhorší,že to úplně chcípne.Za jízdy vpohodě,ale jakmile dám nohu s plynu,tak to většinou spadne.Mám Renault scénic r.v.98/9 dovoz Francie originál LPG.Měl jsem to v servise kde mi měnili snad vše(sací potrubí,motorek volnoběhu,vstrřikovače,škrtící klapku,lambdu,čidlo tlaku,snímač volnoběhu,cívku,kabely,svíčky) a výsledek stále stejný.Podotýkám,že se jednalo o servis,který se nespecializuje na LPG.Nemá někdo zkušenosti s tímto problémem?Bylo mi řečeno,že se možná mísí plyn a benzín a proto ty problémy.Budu vděčný za každou radu.Mějte se a dík. :(

Scrossman
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: úte črc 11, 2006 09:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scrossman » úte črc 11, 2006 09:54

Mel jsem podobny problem na skodovce.Dost se to menilo v zavislosti na predstihu.Ale nezmizelo to.Nakonec mi rekli, ze to nekde saje falesnej vtduch a je pravda, ze kdyz jsem prikryl sani,otacky stouply.Zkus vsechny mozny tesneni a hadice zkontrolovat.

roztoč
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 31, 2006 13:29
Bydliště: Bohumín

Re: nedrží otáčky/benzín ani plyn/

Příspěvek od roztoč » sob srp 05, 2006 15:28

Po dvou měsičním trápení a hledáním závady mi známý určil závadu-krokový motorek volnoběhu.Renault Megané je touto závadou prosnulý!V servise mi ho sice hned jako první vyměnili za jiný,ale také z jiného modelu,takže závada stále byla neznáma,jelikož každý model má zkosení kužele trošku jiné a otáčky tudiž nemohly držet!Po výměně staršího,ale toho pravého motorku nastala změna o 80% k lepšímu.Otáčky sice ještě trochu kolísají a vyjímečně motor zhasne,ale rozdíl je neskutečný!Zvažuji,zda uvést adresu tohoto "odborného servisu" u kterého mne tato závada stála 8.500 Kč i když nový motorek se dá sehnat do 2.500 Kč a to jsem je musel pomalu přesvědčit,že závada je v krokovém motorku!No nic,snad budu mít příště více štěstí na servis!Mějte se,ciao!

Uživatelský avatar
David - Plzen
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: úte lis 09, 2004 12:32
Bydliště: Plzeň

kužel

Příspěvek od David - Plzen » čtv srp 10, 2006 16:27

ten kužel jsem mel take tak jsem ho zabrousil a zalapoval brusnou pastou a dobry.
na benzin to nedelalo nic jen na plyn je videt že na LPG je to choulostive.
david

Uživatelský avatar
paax
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: stř zář 22, 2004 08:36
Bydliště: Bogumin
Kontaktovat uživatele:

roztoč

Příspěvek od paax » čtv říj 19, 2006 15:16

Mám stejný problém, ale asi 2 roky mi to nedělalo, až teď nedávno mi to začelo blbnout. Problém mám taky v tom, že mi auto špatně chytá při startu. Studené naskočí ještě v pořádku, ale zahřáté ne. Třeba jdu do obchodu, za 5 min. nasednu a musím točit motor asi 10-15 s než chytne. Začalo to nedávno. Vím, že mi v servise ten krokáč párkrát promazávali a myslím, že to taky bude v něm.
Dále mám dost volné hadice sání, myslíte, že to taky může zlobit ? V létě mi třelil zpětně plyn do sání a celé to vysunulo hadice ven, já to jen nasadil a valil jsem dál... měl bych to asi trošku zatěsnit silikonem nebo co? dík za reakce
Viva La France (né tak úplně)
R Megane Scenic 1998, 1,6e, Vialle LPG

paprika
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát říj 20, 2006 20:47

Re: roztoč

Příspěvek od paprika » pát říj 20, 2006 23:20

paax píše:Mám stejný problém, ale asi 2 roky mi to nedělalo, aľ teď nedávno mi to začelo blbnout. Problém mám taky v tom, ľe mi auto ąpatně chytá při startu. Studené naskočí jeątě v pořádku, ale zahřáté ne. Třeba jdu do obchodu, za 5 min. nasednu a musím točit motor asi 10-15 s neľ chytne. Začalo to nedávno. Vím, ľe mi v servise ten krokáč párkrát promazávali a myslím, ľe to taky bude v něm.
Dále mám dost volné hadice sání, myslíte, ľe to taky můľe zlobit ? V létě mi třelil zpětně plyn do sání a celé to vysunulo hadice ven, já to jen nasadil a valil jsem dál... měl bych to asi troąku zatěsnit silikonem nebo co? dík za reakce
Měl jsem stejný problem s teplým startováním v Hradci Králové mi vyčistili
krokový motorek a ventil který je vespodu směšovače, od té doby chyta na cvrnknutí. Myslím že problém je vtom ventilu. Firma se jmenuje GERA.
Mam lagunu r.v. 1996 lpg Vialle :D

j.r.ewing
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon črc 19, 2004 15:19

Příspěvek od j.r.ewing » pát lis 10, 2006 10:43

Mel jsem stejny problem-delaly to neserizene vule ventilu,pry se musi u plynu serizovat kazdych 30 tisic,coz jsem predtim samzorejme vubec nevedel.Nastesti se jeste nepropalily.
R 19 RT 1,8 Ph2 92 - uz neni
Megane Classic 2.0 RXE 98 +LPG

julles
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte lis 14, 2006 09:50
Kontaktovat uživatele:

Scenic 99, original LPG

Příspěvek od julles » úte lis 14, 2006 10:04

Zdravim vas, mam stejny problem u Scenika 1.6, 99, dovoz Francie, original LPG. Auto startuje bez problemu pokud neni zima, kdyz se ochladilo tak pri startovani je potreba seslapnout plyn, potom je treba cekat a drzet otacky nez se motor ohreje nebo kdyz vice vytocim motor (4-5t) otacky pak drzi, avsak se stane ze na dalsi krizovatce to po seslapnuti spojky to zdechne, protoze je to jeste studeny. Teply start motoru je bez problemu. Muzete mi nekdo prosim poradit nejaky slusny servis v Praze a okoli, kde si clovek nebude pripadat ze obtezuje a bude tam alespon nekdo kdo tomu rozumi a ma nejake zkusenosti ? Precetl jsem zkusenosti s krokovym motorkem, serizeni predstihu a sani falesneho vzduchu, ale nepoznam zdali je to i muj problem. Diky
Scenic 1.6 99, orig. LPG

Uživatelský avatar
paax
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: stř zář 22, 2004 08:36
Bydliště: Bogumin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paax » úte lis 14, 2006 10:12

Takže můj problém spočíval asi v tom
1. vyčistili snímač otáček
2. vyčistili dokonale (doufám) krokový motorek
3. výměna palivového filtru
4. měl jsem nefunkční lambda sondu (2000 starší)
5. při volnoběžných otáčkách mi to jelo na 3 válce, čili zrovna to mám na pročišťování a generálce ventilů a sedel.

Dále mi měnili zadní brzdy, což s tím nemělo nic společného.

Celkově za to dám asi 10 000 ... a jen se modlím, že se to vzpamatuje. Je fakt, že na tom volnoběhu to jelo zběsile, ale to jsem měl od začátku. Ty ventili jsem počítal, že se stejně budou muset asi někdy udělat, měl jsem na jednom válci kompresi snad jen 8... udvidíme jestli se to spraví.
Viva La France (né tak úplně)
R Megane Scenic 1998, 1,6e, Vialle LPG

Uživatelský avatar
paax
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: stř zář 22, 2004 08:36
Bydliště: Bogumin
Kontaktovat uživatele:

Re: Scenic 99, original LPG

Příspěvek od paax » úte lis 14, 2006 10:15

julles píše:Zdravim vas, mam stejny problem u Scenika 1.6, 99, dovoz Francie, original LPG. Auto startuje bez problemu pokud neni zima, kdyz se ochladilo tak pri startovani je potreba seslapnout plyn, potom je treba cekat a drzet otacky nez se motor ohreje nebo kdyz vice vytocim motor (4-5t) otacky pak drzi, avsak se stane ze na dalsi krizovatce to po seslapnuti spojky to zdechne, protoze je to jeste studeny. Teply start motoru je bez problemu. Muzete mi nekdo prosim poradit nejaky slusny servis v Praze a okoli, kde si clovek nebude pripadat ze obtezuje a bude tam alespon nekdo kdo tomu rozumi a ma nejake zkusenosti ? Precetl jsem zkusenosti s krokovym motorkem, serizeni predstihu a sani falesneho vzduchu, ale nepoznam zdali je to i muj problem. Diky
V tom případě to může být cokoli... fak, asi to bude chtít diagnostiku a potom začít hledat, ale zkušený servismen by měl poznat o co jde.
Viva La France (né tak úplně)
R Megane Scenic 1998, 1,6e, Vialle LPG

Vlastimil Ješina
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned bře 02, 2008 10:26

problém po 60000 km

Příspěvek od Vlastimil Ješina » ned bře 02, 2008 11:33

To jsem zase já--ale teď se svým problémem.:
Prosím o radu.Před měsícem a půl jsem koupil od prvního majitele Thálii 1.4 8 ventil.s LPG-přímý vstřik.Zjistil jsem že mimo to že mám relativně slabší výkon motoru(svezl jsem se s identickým vozem i ze stejného roku),mám hlavně problém s nepravidelným volnoběhem, a za nižšího zahřátí i chcípání.Jako by přešlapával některý válec či co ?Ta nepravidelnost otáček se se zvýšením otáček stále udržuje.
Zkoušel jsem vyměnit svíčky,čidlo podtlaku sání.Nechal jsem si změřit tlaky a ve všech válcích jsou o.k. Zkusil jsem měnit kabely od svíček,i jinou startovací cívku. Tato nepravidelnost i nižší "živost"motoru je stejná na LPG i na benzin.auto je z roku 2005 a má najeto 60000 km.
Mechanici mi zjistili,že u auto prodělalo zpětný zášleh do sání,což se u přímého vstřiku za normál. okolností vylučuje

jaja12393
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř bře 19, 2014 17:30

Re: nedrží otáčky/benzín ani plyn/

Příspěvek od jaja12393 » stř bře 19, 2014 17:37

Zdravím, já mám takový problém, že při přepnutí na plyn nám nedrží otáčky vždy to klesne a chcípne.. Už nevíme co s tím prosím poradte :-)

Uživatelský avatar
paax
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: stř zář 22, 2004 08:36
Bydliště: Bogumin
Kontaktovat uživatele:

Re: nedrží otáčky/benzín ani plyn/

Příspěvek od paax » čtv bře 20, 2014 08:47

Já mám to samé... prý to je už špatný reduktor LPG. Na benzín auto šlape perfektně, na LPG neudrží volnoběh. Normální jízdu ale zvládá a tak vždy před křižovatkou přepínám benál ;-). 1400-1700 za regulátor se mi teď nechce moc dávat, kor když ten krám mám už jen na dožití.
Viva La France (né tak úplně)
R Megane Scenic 1998, 1,6e, Vialle LPG

jaja12393
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř bře 19, 2014 17:30

Re: nedrží otáčky/benzín ani plyn/

Příspěvek od jaja12393 » čtv bře 20, 2014 10:21

Ale nám to chodilo, ja mela spatnej motor na tom aute tak sme vymenily motor ale predtim ten plyn fungoval krasne a tet najednou u toho jineho motoru ne... to nechapu :-)

Mytys
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: úte zář 30, 2008 14:23

Re: nedrží otáčky/benzín ani plyn/

Příspěvek od Mytys » úte bře 21, 2017 20:37

Pokud máte nízké otáčky volnoběhu tak si nechte seřídit ventily. To je jediná možnost jak zvýšit otáčky na normální provoz. Vyzkoušeno a funguje to.
Renault Kangoo

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů