Odpojenie palivovéhom čerpadla pri jazde na LPG.

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Odpojenie palivovéhom čerpadla pri jazde na LPG.

Příspěvek od duskopoprad » pon bře 12, 2012 12:41

Ahoj.Nikde som sa nedočítal, tak skúsim založiť nové. Pri diskusii o "prasklinke na palivovom čerpadle... čo postihlo aj mňa, a aj mi odišlo pal. čerpadlo, som sa rozhodol že ho počas jazdy na LPG chcem mať ODPOJENÉ. Niektorí montážnici to urobia, no niektorí nie. To, že benzín chladí vstreky je podľa mňe hlúposť, lebo sú dosť chladené nasávaným vzduchom!! Má to výhody: počas jazdy menšia spotreba el. prúdu.,menšie opotrebovanie samotného čerpadla /ono totiž stále beží a cez pretlakový ventil cirkuluje zbytočne dokola/., menšie namáhanie pretlakového ventilu.... a tiež pri onej "prasklinke" menšia strata benzínu. Podarilo sa mi to urobiť na vysokej úrovni na Espace III, rád by som sa o to podelil s Vami. Urobil som fotodokumentáciu a presný popis Náklady boli minimálne, jednoduchá montáž..Môžem to npr. Mártymu poslať na meil. aby to tu zavesil. Ahoj. Môj meil: dusan.popovic@post.sk Môžem povedať že to funguje na 100% a na kontrolke presne vidím, kedy beží a kedy nie!!!
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1073
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Odpojenie palivovéhom čerpadla pri jazde na LPG.

Příspěvek od LONGER » pon bře 12, 2012 19:52

duskopoprad píše:Ahoj.Nikde som sa nedočítal, tak skúsim založiť nové. Pri diskusii o "prasklinke na palivovom čerpadle... čo postihlo aj mňa, a aj mi odišlo pal. čerpadlo, som sa rozhodol že ho počas jazdy na LPG chcem mať ODPOJENÉ. Niektorí montážnici to urobia, no niektorí nie. To, že benzín chladí vstreky je podľa mňe hlúposť, lebo sú dosť chladené nasávaným vzduchom!! Má to výhody: počas jazdy menšia spotreba el. prúdu.,menšie opotrebovanie samotného čerpadla /ono totiž stále beží a cez pretlakový ventil cirkuluje zbytočne dokola/., menšie namáhanie pretlakového ventilu.... a tiež pri onej "prasklinke" menšia strata benzínu. Podarilo sa mi to urobiť na vysokej úrovni na Espace III, rád by som sa o to podelil s Vami. Urobil som fotodokumentáciu a presný popis Náklady boli minimálne, jednoduchá montáž..Môžem to npr. Mártymu poslať na meil. aby to tu zavesil. Ahoj. Môj meil: dusan.popovic@post.sk Môžem povedať že to funguje na 100% a na kontrolke presne vidím, kedy beží a kedy nie!!!


no někam to dej.to mě docela zajímá...
dá se to eventuelně použít jako zabezpečení proti krádeži,jen někam šikovně schovat ten vypínač.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: Odpojenie palivovéhom čerpadla pri jazde na LPG.

Příspěvek od duskopoprad » pon bře 12, 2012 21:02

OK. Tak to skúsim sem, s pomocou juniorov...
Toto platí pre Espace III. S modifikáciami by sa to dalo použiť aj na iné typy.
krok 1.zohnať plošný spoj poistiek Škoda Favorit a vyrezať z neho 5 nožičkovú zásuvku s 5-nožičkovým relátkom.
2. odstrániť z výrezu vodivé "cestičky"
3. z druhej strany napájkovať vodiče podľa foto
4. v poi. skrinke pri akumulátore "upratať" poistky /vytiahnúť poistku, pod ňou je žltá lamela-vytiahnúť, po uvolnení poistky tenkým šrubovákom vytiahneme "pološteker a zasunieme ho na iné miesto/
5. kus plošáka vsunúť do náhradnej poistky, zaistiť dvomi skrutkami/foto/ č.2
6. Tento "výrobok" vsunúť do náhradného štekra a pripojiť káble podľa popisu/foto/
Kontrolka svieti len pri nepracovaní čerpadla. Ak má svietiť len pri pracovaní čerpadla, treba vodič kontrolky pripojiť na nožku č. 4/87a/. Samozrejme ku kontrolke treba pripojiť ešte -pól!
Vodič, ktorý treba prerušiť a zapojiť na nožičku 3 a 4/vedúci k čerpadlu/ nájdete v zväzku ktorý vedie popod expanznú nádobku chladiacej kvapaliny a je to jediný hrubý biely vodič, relátko som použil 40A -žlté- od chladiča, určite by stačilo slabšie... A je to.
Naposledy upravil(a) duskopoprad dne pon bře 12, 2012 21:43, celkem upraveno 6 x.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: Odpojenie palivovéhom čerpadla pri jazde na LPG.

Příspěvek od duskopoprad » pon bře 12, 2012 21:29

PIC_1003.JPG
PIC_1005.JPG
PIC_1007.JPG
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: Odpojenie palivovéhom čerpadla pri jazde na LPG.

Příspěvek od duskopoprad » ned pro 02, 2012 10:25

Skúsenosť po roku... Na Stag 300 sa "dusí" asi 1x na 50-100km,to sa dá!, na STAG 4 sa "dusí" často na voľnobehu. "dusí"... znamená že ukazuje jazdu na plyn, ale v skutočnosti "tajne" prepne na pár sekúnd na benzín, a na voľnobehu zdochne, /vlastne nemá benzín/. Niekedy fakt nevhodne!, pri jazde na rýchlosti motor vlastne tých pár sekúnd pribrzdí nečinnosťou - ale benzínu tankujem minimálne. Ahoj.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1073
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Odpojenie palivovéhom čerpadla pri jazde na LPG.

Příspěvek od benisek josef » ned pro 02, 2012 19:01

covece vypada to fakt genialne...v lete se do toho asi pustim...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti