klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

vilhikk
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 26, 2010 18:41
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od vilhikk » úte led 26, 2010 18:45

Zdravím, chci se zeptat, nechal jsem si do svého scénica zabudovat lpg BRC. Při jízdě na LPG mi ukazuje na palubním pc , že mi klesá benzín a i dojezd se mi zmenšuje? Neměl jste někdo taky nějaký podobný problém? Díky za info.
Renault scénic II rv. 2003

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » úte led 26, 2010 20:16

to je v pohodě.počítá ti to jako kdyby si jel na benzín.počítač auta neví,že jedeš na plyn.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
kartmen
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: ned led 25, 2009 09:45

Příspěvek od kartmen » úte led 26, 2010 21:02

Jo a kvůli tomu mi pořád svítí "žebravý voko"... :?
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002

vilhikk
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 26, 2010 18:41
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vilhikk » stř led 27, 2010 05:09

JJ vím že to nebere benzín :-) mluvil jsem s chlápkem kde jsem si to nechal dělat a upozorňoval mě na to předem, že někteří francouzi toto dělaj a někteří ne. A že se tam dá dát nějaká krabička, tak nevím no :-)
Renault scénic II rv. 2003

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » stř led 27, 2010 15:37

jo,ale ta krabička je za dva litry.ale někde se to tu řešilo.dá se to vyřešit přes nějakej odpor.rezerva se rozsvítí po nějakých tisíci kilometrech.po pár startech by se to mělo vrátit na skutečný stav paliva
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

vilhikk
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 26, 2010 18:41
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vilhikk » stř led 27, 2010 19:40

To jse přesně ono říkall že to bude stát 2 litry. Už asi 150 Km mě svítililo ,,žebrákovo voko´´ a teďka jsem přišel k autu, nastartuju a měl jsem na palubce 2 čárky benzínu a dojezd přes 200km ale při jízdě na lpg pořád klesal dojezd, tak snad ta krabička pomůže.
Renault scénic II rv. 2003

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » stř led 27, 2010 20:16

ona ti udělá to,že po každém nastartovíní motoru vyresetuje palivoměr.a znovu načte aktualní stav paliva.pokud pojedeš 200km v kuse,bez vypnutí motoru.tak se ti rozsvítí hlad.oko zase.ale pak po zapnutí klíče se to srovná.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Megane II
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned pro 20, 2009 15:30

Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od Megane II » stř říj 26, 2011 00:01

Zdar chlapi, můžete mi poradit? Pročetl jsem snad všechny příspěvky na toto téma. Chtěl bych si to nějak ucelit. Můžete jsem napsat svoje zkušenosti s řešením tohoto problému? Protože ani v Renaultu si s tím nevědí rady (Louny)!!!! To je tedy značkový servis :-(. Kde jinde by to měli vědět, že! Problém je následující:

A) plná nádrž LPG
B) v benzinové nádrži je cca 20l BA95

Přesto po nastartování motoru se ozve signál "rezervy" na palivoměru benzinu a rucička ukazuje, že je nádrž skoro prázdná! A tak to mám už asi 4 měsíce (samozřejmě jsem mezi tím již tankoval i benzín, stále v nádrži udržuji stav kolem těch 20l). Štve mně to! Máte něco odzkoušeno?? Co funguje??

Díky moc

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od septim » stř říj 26, 2011 08:27

Ja som to riešil prerobenim povodneho napojenia na palivomer na dvojity prepinac:
1. poloha origo hodnoty
2. poloha napojenie na kostru s odporom = stale plna nadrz.
Skus natankovat 30L ak sa nic nezmeni potom je nieco vadne. Mne to ukazalo rozdiel vzdy po 2 dielikoch teda cca 15L.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

MAD
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: čtv dub 09, 2009 09:14

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od MAD » stř říj 26, 2011 08:57

Pokud máš 20l v nádrži, bude něco špatně (možná něco při montáži LPG). Mám Scénica 2001 na LPG (dodatečná montáž) a při tomto množství benzínu si při příštím startu znovu načte hodnotu z zádrže (asi z plováku). Hodnotu benzínu přestává aktualizovat až když se blíží červenému poli na palivoměru.
Renault Scénic 1.8 16V, r.v. 2002, 85 kW, 115 HP, LPG STAG 300

motorol
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: sob bře 06, 2010 08:26

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od motorol » stř říj 26, 2011 11:22

já měl dřív půlku nádrže a bylo schopný se to vyjet do nuly a párkárát pípnout rezerva, pak se to vzpamatovalo. Teď mam drobátko problém s tím, že benzín sem vyjezdil skutečně do rezervy a absolutně netušim kolik ho tam je a už si ani nepamatuju, kdy mi to naposled něco ukázalo. Dráty bych klíďo někde přestříhnul, ale pochybuju, že když mam benzínu skutečně málo, že je ochotný mi to ještě ukázat něco jinýho než 0. Asi hodim pro sichr do kufru prázdnej kanystr.
Megane II sedan r.v. 06 - prodáno
Megane kabriolet

Rosta
Starting member
Příspěvky: 87
Registrován: pon srp 15, 2005 18:58
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od Rosta » stř říj 26, 2011 22:03

Musíte, alespoň je to u laguny II, natankovat nebo mít v nádrži polovinu nebo vetší polovinu benzínu aby se znova načetla správná hladina. Popřípadě to řešit tím odporem nebo přímo emulátorem.
Renault 25 2.0, Renault 25 r.v. 91 baccara 2.9 V6,R25 V6 Turbo phII,Renault laguna r.v. 94 2.2 D, Renault Laguna II, r.v. 2001, 1.8 16V LPG, výbava Expression

Ceciloid
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: stř zář 28, 2011 12:27

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od Ceciloid » ned pro 11, 2011 15:02

Já mám to samé , jediný co na to funguje je bud to naklonit na prudkym kopci a nebo tam cmrndnout trochu benzinu aby se hejbnul plovák ....
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od benisek josef » ned pro 11, 2011 18:38

a nebo na espikovi funguje na 1s odpojit baterku tim se donuti rj nacist znova hodnoty aniz by se vynuloval stav pc o km ci pamet radia na to je zapotrebi cca 5-10s...ale tak to funguje u espace III kde zas nefunguje mit nadpolovinu nadrze ci auto naklonit...tak to berte z rezervou jako moznou radu...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od septim » úte pro 20, 2011 10:05

Ahoj! Niekde som to uz popisoval. Ale neviem kde. Prerobenie ukazovatela benzinu:

Teda pri el cerpadle palivomery idu 4 kable. Napajanie na motor cerpadla, kostra a 2 kable na palivomer prichodzia kostra a odchadzajuci signal do RJ. No a teraz si to nepamatam presne ale ked si to premeras kde je kostra to nechas. Tusim ze sivy a hnedy kabel su to a tusim ze sivy bol signal do RJ. Ten som prestrihol a spravil objimku na 2W ziarocku nakolko som nezohnal odpor. Potrebujes aspon okolo 15 Ohm ja dal pre istotu 30 Ohm cca150 Ohm je pol nadrze a okolo 300 uz prazdna aj menej tusim tak som to meral. Ja som si spravil prepinac 2 polohovy a 3 kable. Povodny signal do RJ pre kontrolu nadrze, falosna kostra s odporom pre stale full nadrz(aj tak klesa bentin ale kazde startovanie s rozdielom aspin 2 dieliky nacita plnu) A signal do RJ. No a predstav si zapojeni Y 1. origo signal 2. Odporovy signal a dole 3. je signal do RJ. Dufam je to ako tak zrozumitelne. Vsetko si nakablujes spojis a funguje. Nezabudni ukostrit odpor niekde aby si mal realny signal pre RJ.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

jachl11
Starting member
Příspěvky: 56
Registrován: pát pro 25, 2009 13:43

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od jachl11 » úte pro 20, 2011 20:39

Přesně tak neřešit to jednou za čas to dát šikmo s kopce

Uživatelský avatar
Kashak
Junior member
Příspěvky: 238
Registrován: úte črc 17, 2007 05:49
Bydliště: Pozořice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s LPG - klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Kashak » stř led 25, 2012 22:07

Nevíte někdo kde se ta krabička dá pořídit?? mám ten stejnej problém...
Renault Laguna II 1.8 16v Dinamique, 89 kW, r.v. 2002 stříbrná metalíza, 17tky kola, plná výbava Nově LPG Stag 300 Plus!

Renault Kangoo 1.2, r.v. 2005, modrá barva

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s LPG - klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Márty » čtv led 26, 2012 09:27

např. zde: http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... ag-centrum

Tuto firmu můžu z vlastní zkušenosti vřele doporučit.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

adtcomp
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř úno 22, 2012 04:11

Re: Problém s LPG - klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od adtcomp » stř úno 22, 2012 04:39

Mám ten stejnej problém u M II, ale tyhle krabičky mi nikde nedoporučovali, že prý údajně nejsou spolehlivý. Technik ve Strakonicích říkal,že existují 2 druhy, že oba testovali a ani jeden nefungoval jak má.
Renault Mégane Grandtour II 2009 1,4 16v LPG po 143000 km vrácen na protiúčet

Renault Clio Grandtour IV 2017 TCe 90 vrácen na protiúčet
Renault Captur 2017 TCe90 vrácen na protiúčet

Renault Mégane grandtour IV 2019 TCe 140
Renault Captur 2023 TCe140

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG

Příspěvek od Márty » stř úno 22, 2012 18:18

EDIT: sloučená stejná témata, nediv te se, že některé příspěvky nebudou úplně navazovat, ale v několika tématech se řešilo to stejné, proto spojeno. Díky za pochopení.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 462
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od akruh » ned bře 18, 2012 19:27

Zdravím, mám Lagunu I po face. To stálé hlášení mě opravdu už štve, Márty vyřešil to někdo nějak?

prosím podělte se o zkušenosti

akruh
Scenic II 2,0L, 16v, r.v.2006, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

Jano5
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: pát čer 03, 2011 23:31

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Jano5 » ned dub 01, 2012 12:53

Mám Scénic II a vyriešil som to nasledovne:
Vytiahol pravý zadný šuflík pod sedadlom. Odpojil konektor od čerpadla, aby som sa dostal ku káblikom. Farebné označenie káblov k palivomeru sú oranžová a hnedá. Odizoloval som asi 1cm na každom kábli (káble som neprerušil) a napojil asi 30cm dlhú dvojlinku na ktorej koniec som pripájkoval vypínač do série s 330 Ohmovým odporom. Všetko dobre zaizoloval. Keď mi palivomer zapípal, že má už len rezervu, vypal motor, zapol vypínač a naštartoval. Palivomer mi ukázal takmer plnú nádrž. Vypol motor, vypol vypínač a znova naštartoval. Palivomer mi ukázal skutočnú hodnotu paliva v nádrži. Mne konkrétne 2 dieliky. Vypínač je uložený v pravom šuflíku pod zadným sedadlom.

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 462
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od akruh » pát dub 13, 2012 18:56

Jano5, děkuju za radu. Udělal jsem to jak popisuješ, ale na Laguně I po face to nefunguje.
Tak jsem se tam zabořil s měřákem a potenciometrem. Zjistil jsem následující, na odpor 330 ohm mi ukázal palivoměr jen něco přez 1/4 nádrže. Po připojení potenciometru jsem se dostal na hodnotu 68 ohmu a palivoměr ukazuje kousek nad 3/4 nádrže.
Po vypnutí vypínače a novém natočení se palivoměr vrátil zas na nízkou hladinu benzinu a rozsvítilo se hladové oko při tomto pokusu jsem měl natankováno 15L benzinu, tak-že se paměť nevymazala.
Když jsem tam nechal potenciometr na 68 ohm a nechal motor přepnout na LPG tak to stále ukazovalo 3/4 nádrže a dojezd přez 620 Km.

Vyřešil jsem to následovně.
Vzal jsem přepínací relé, napájení relé jsem připojil na elektro ventil nádrže - kontakt 85 a 86
Relé v poloze bez napětí - je sepnutý nepoužitý kontakt - kontakt 30 a 87a
Relé v poloze s napětím od ventilu - je sepnutý kontakt s naletovaným odporem 68 ohm (na kontakt 87) - kontakt 30 a 87

Palubní počítač se teď chová následovně. Při jízdě na benzin měří normálně stav v nádrži. Při přepnutí na LPG začne stoupat ručička palivoměru a zastaví se na 3/4 nádrže. Palubní počítač během 15-20 vtěřin přepočítá dojez (za jízdy) cca 620 Km a dále odpočítává podle ujeté vzdálenosti. Tento stav se opakuje při každém startu.

udělám nákres zapojení a připojím to sem, děkuji všem co se zapojili do této diskuse
Naposledy upravil(a) akruh dne ned dub 22, 2012 16:15, celkem upraveno 1 x.
Scenic II 2,0L, 16v, r.v.2006, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Márty » sob dub 14, 2012 08:25

Nákres se určitě hodí pro mnohé včetně mě, předem díky a "čekáme" ;-)

Jen doplním, že bude nutné ono měření u každého auta, protože každý model má jiné hodnoty při kterých pal.poč. měří hladinu.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 462
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od akruh » sob dub 14, 2012 09:39

Tak tady je nákres.
http://img24.cz/viewer.php?file=3776853 ... 718178.jpg

Obrázek

Kontakty:
85 - přívod z elektro ventilu nádrž LPG
86 - přívod z elektro ventilu nádrž LPG

30 - spojit s palivoměrem
87 - naletovat odpor (zaizolovat smršť. bužírkou) - spojit s palivoměrem
87a - nezapojen

Postup:
na zásuvce k paliv. čerpadlu jsou 4 dráty, 2x tlustý (černý a hnědý) to je přívod napětí pro čerpadlo.
Další dva dráty jsou slabé, na tyto připojit dráty od relé, na polaritě nezáleží.
Na starší Laguně jsou z měření paliva 3 dráty, tam jsem to nezkoušel, ale bude to stejné ten 3 drát je horní vývod potenciometru v nádrži.
Napájení relé je přivedeno od relé na nádrži LPG, zase na polaritě nezáleží. Musíte ale použít normální přepínací relé, cena cca 50,- Kč.
Naposledy upravil(a) akruh dne ned srp 27, 2017 13:51, celkem upraveno 4 x.
Scenic II 2,0L, 16v, r.v.2006, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů