klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od benisek josef » sob dub 14, 2012 11:19

myslim si ze u espace III toto zapojeni nic neresi...nam totiz neubyva stav paliva ale jednou za cas to hodi chybu nadrze tim ze na displeji se neukaze stav paliva ale jen blika usuzuju z toho ze ani emulatory nefunguji jak maji...nam pomuze odpojit baterku na 1s a nevymaze se ani pamet palubniho pc kde je pamet uchovavana zhruba par sekund...myslim si ze u nas by stacilo marty jen tlacitkem prerusit privodni plus do palubniho pc nebo dratek z bii a tim vlastne simulovat odpojeni baterky a tim se zajisti restart pc bez vymazani pocitadla km atd. a jednotka si znova nacte hodnoty...tezko rict zda to bude fungovat i pri chodu motoru atd. rad nekdy zkusim ale nak mi unika kde se ona rj palubniho pc nachazi.pokud je v bii jednotce odmitam z jistych duvodu laborovat mam svoji bii jednotku s 100% funkcnosti rad :mrgreen:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Márty » sob dub 14, 2012 14:28

Pepo. funguje stejně, jen má digitální zobrazení a tak když nedochází k úbytku, vyhodí chybu, ale jinak to je totožné.

Za vyzkoušení to stojí !!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od benisek josef » sob dub 14, 2012 22:13

to asi jo...zapojeni vypada dosti jednoduse i realne do hodky udelat...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od niky79 » pát dub 27, 2012 09:00

Mám stejný problém – vypnutí auta na nakloněné rovině nepomohlo (ale možná jen nebylo vypnuto moc dlouho).

Každopádně, v autě jsem měl asi 15-20 litrů benzinu a ujel (na LPG) kolem 350 km, takže dokonce začalo svítit hladové oko. Auto pak bylo asi hodinu zaparkované a po nastartování začala ručička ukazovat reálný stav paliva. Někdo tu někde na fóru psal, že ukazatel paliva se na palubovce "restartuje", pokud se reálné udaje o stavu paliva a informace z palubního počítače rozchází o 10 litrů či kolik. Takže to potvrzuji (megane sedan II, 2005).
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

kulasec
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: stř úno 09, 2011 17:48
Bydliště: Ted uz Liberec

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od kulasec » pát srp 10, 2012 12:18

niky79 píše:Mám stejný problém – vypnutí auta na nakloněné rovině nepomohlo (ale možná jen nebylo vypnuto moc dlouho).
.......ukazatel paliva se na palubovce "restartuje", pokud se reálné udaje o stavu paliva a informace z palubního počítače rozchází o 10 litrů či kolik. Takže to potvrzuji (megane sedan II, 2005).
Znamená to, že nemám po natankování plynu resetovat PP? Mně se nic nerestartuje. Náklony ani dlouhodobé parkováni nic nepomáhají. S hladovým okem mám najeto stovky kilometrů. Ale ten emulátor stojí balík, který se mi nechce dát :? - teď mě čeká tažné zařízení. Není nějaké OSVĚDČENÉ levnější řešení?
L III M4R Phase 2 - od 10 000 na LPG - zatim spokojenost

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 463
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od akruh » pát srp 10, 2012 17:26

Pánové zhruba za měsíc budu zákazníkovi předělávat Espace III na LPG. Budu hledat jak to zapojit abych oblbnul palubní počítač. Podle mě to bude stejný jako ostatní Laguny co jsem předělal, možná bude jiná hodnota odporu.
V principu je palivoměr jen odpor který se mění dle plováku, tím musí jednotka palivoměru počítat množství v nádrži podle ohmické hodnoty kterou dostává z odporu v nádrži. Většina Renaultů má na tom odporu hodnotu 0-300 ohmů některé mají 330 ohm. Pak už jen záleží jestli jde hodnota dolu nebo nahoru při plné nádrži.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Márty » pát srp 10, 2012 21:13

Problém celého je to co je tu už psáno několikrát. Renault má "chytrý" počítač a pokud se nemění hodnota odporu v nádrži a přitom auto jede, u některých modelů hodí chybu a u některých ubývá palivo i když ve skutečnosti je v nádrži pořád stejně, protože nepočítá s alternativním palivem.
Pokud natankujeme více jak 5 litrů, je to taková změna odporu, kterou počítač zaznamená a upraví se skutečný stav paliva.

Jediné řešení je přerušení vedení, do interiéru tlačítko, napojit odpor na hodnotu plné nádrže a občas "tlačítkem" dotankovat.


Je to tu již popsáno, tak ať se neopakuju.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 463
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od akruh » pát srp 10, 2012 22:42

Místo tlačítka jsem dal relé a odpor (o stránku před), stejně nejedeš žádnou dálku 300 km v kuse.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Kashak
Junior member
Příspěvky: 238
Registrován: úte črc 17, 2007 05:49
Bydliště: Pozořice
Kontaktovat uživatele:

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Kashak » stř lis 21, 2012 07:55

Takze schema se zapojenim relatka s odporem od Akruha funguje i na Lagune II pred face, vcera jsem to zapojil a funguje to tak jak ma, jizda na benzin - skutecny stav paliva, jizda na plyn - plna nadrz a nesviti hladovy oko, mezi prepocitanim po prepnuti rele je akorat prodleva cca 30-60 sekund.
Odpor u Laguny II jsem pouzil 56 ohmu, u tohoto auta je tato hodnota temer plna nadrz a dojezd cca 750 km.
Renault Laguna II 1.8 16v Dinamique, 89 kW, r.v. 2002 stříbrná metalíza, 17tky kola, plná výbava Nově LPG Stag 300 Plus!

Renault Kangoo 1.2, r.v. 2005, modrá barva

Uživatelský avatar
rom007
Experienced member
Příspěvky: 516
Registrován: stř zář 16, 2009 12:38

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od rom007 » čtv lis 22, 2012 21:19

Kam to pribastlit v Megane III?
Captur 0.9 TCe

Renault - nejlepší auta na světě!

ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique Obrázek

Gogo_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon úno 04, 2013 20:52
Bydliště: Žabeň

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Gogo_cz » ned dub 07, 2013 09:41

Je to sice pro Megane II, ale mělo by to být stejné.

Obrázek

Obrázek

Chci udělat jednoduché časové relé. Po zapnutí zapalování se současně zapne relé, které připojí paralelně odpor ( hodnotu musím otestovat, ale 500 ohmu by mělo stačit). Po čase ( 3-20s budu muset odzkoušet) relé vypne, a měla by se hladina benzínu zkalibrovat. Chci ještě vyzkoušet, kalibraci za jízdy. Jednou za 40min se relé znovu zapne, ale nevím jak si s tím poradí řídicí jednotka. Jak to udělám , dám vědět.
Renault megane III, 1.6 81kw Dynamique

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 463
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od akruh » ned dub 07, 2013 10:32

Když to už chceš dělat takto dost složitý, co udělat nějaký převodník a použít palivoměr z nádrže LPG aby to ukarovalo stav LPG v přístojovce. Palivoměr k LPG (cena cca 400,-Kč, stejně tam je většinou namontován) je dost univerzální s odporem 0-90 ohm.
Nejsem elektrotechnik, ale to zapojení aby to ukazovalo stav LPG i na palubce by mě zajmalo.
Měl jsem Lagunu I doveženou z Holandska tam byl system Vialle a ten na přístrojovce ukazoval stav LPG po přepnutí. Tenkrát jsem to nestudoval kde je co zapojený ale byla to pohoda.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

kovo
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát kvě 03, 2013 13:05

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od kovo » pát kvě 03, 2013 13:16

Mám dotaz. riešil už niekto na espace3 prepnutie ukazovatela spotreby paliva na lpg? predpokladám nejaké relé, ktoré po prepnutí na plyn odpojí palivomer z benzínovej nádrže a prepne na palivomer z LPG nádrže.

Gogo_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon úno 04, 2013 20:52
Bydliště: Žabeň

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Gogo_cz » pát čer 07, 2013 11:47

Ahoj,
kalibraci mám částečně hotovou, benzín mi ukazuje skutečný stav. Tištěný spoj s relátkem jsem dal k nádrži pod krycí plech. Na plovák jsem se připojil paralelně ( dva tenké dráty ). Přes relé se sepne trimr ( měl jsem jen 5k6 ), kterým jsem snižoval hodnotu až se zkalibroval ukazatel paliva ( hodnotu je odhadem 1K2). Nechtělo se mi rozebírat auto kvůli připojení na napětí, tak jsem to vyřešil takto:
zařízení jsem připojil na zadní autozásuvku. Když je auto zamklé, je autozásuvka bez napětí. Po odemknutí auta ( zásuvka je pod napětí) se zapne relé, které je sepnuté asi 25 sekund. Do té doby, když zasunu kartu, tak se zkalibruje ukazatel paliva, Po uplynutí 25 sekund se relé vypne. Jak jsem zařízení namontoval, tak jsem měl dojezd 260 km, teď mám 140 km. To odpovídá 2 měsícům startování na benzín. Jednou se mi stalo, že při delší jízdě 300 km na jeden zátah, se mi rožla rezerva. Ale po nové kalibraci OK.
Ještě musím napájecí dráty hodit pod čalounění a připojit na přívod k zásuvce.
Použil jsem časovač IO 555 a jeho standartní zapojení. Tištěný spoj jsem si vyrobil sám. Investice pár kaček.
Renault megane III, 1.6 81kw Dynamique

Koprs
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: úte kvě 14, 2013 13:42

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Koprs » pát čer 07, 2013 17:02

Jen taková poznámka pro všechny, asi je to známý ale jestli ne, tak není dobrý jezdit s malym stavem benzínu případně uplne s prázdnym benzinem, dava se tim zabrat benzinovymu cerpadlu, navic v malym mnozstvi benzin vic vodnati, takže tam mam vzdycky aspon ctvrtku nadrze, hladovy voko me votravuje az po vic kilometrech, to je taky tak trochu mozne "reseni" ;)
Langunka II 2.0/16V 98kW LPG 10/2005
Obrázek

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od septim » pát čer 07, 2013 17:09

Ja jazdim s polkou nadrze a aj tak mam dojazd max 300km, takze dost to otravuje. Zislo by sa trvalejsie riesenie.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

vlk76
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 15, 2013 09:00

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od vlk76 » ned zář 15, 2013 09:11

zdravím

mám nově naistalovaný LPG na motor 1,6 16V renault scenic 2001

na plyn jsem najel 106 km a ukazatel dojezdu se ze 165km dostal na 85km a rozsvítila se kontrolka rezervy,ale mam pocit že ručka palivoměru se nepohla..... vím, že to je málo km najetých na nějaké závěry, ale je to celé divné..na plyn se momenálně auto přepne po cca 2 km.. takže jsem mohl na benzín najet tak 10 km.
ted jsem zkusil nastartovat a kontrolka svítí dále..

doplněn benzín za 500 a kontrolka zhasla... dojezd stále ubývá

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od wilczek » pon zář 23, 2013 06:23

Dobrý den kamarádi. Vidím, že se spousta z Vás trápí banální záležitostí. Problematiku jsem popsal již dříve v sekci "Turbomotor a LPG" a 23.9.2013 doplnil konkrétní postup pro Espace IV.
Popíši zde obecný postup pro většinu renaultů. 100% funguje na Espace IV a Megane II.
Měření benzínu se odehrává tak, že plovák s potenciometrem trvale měří (změnou odporu) hladinu paliva v nádrži. Pokud od posledního vytažení karty a opětovného zasunutí (nejdříve po 12 sec.) nezaregistruje palubní deska navýšení hladiny o více než 4 litry, neupraví výšku hladiny na palivoměru. Klesání hladiny na palivoměru pak zajišťuje měření spotřeby od vstřikovačů a na základě odečtu vypočtenho hladina postupně klesá. Takže pokud jezdím na plyn, hladina paliva v nádrži fiktivně klesá a klesá. Za chvíli tam je rezerva a s tím spojený hlasitý rykot palubovky při každém startu.
Řešení:
Do série s měřičem paliva jsem osadit odpor cca 50 ohm, který je zkratován relátkem, zapojeným na přívod zapalování nebo - jednoduše - palivového čerpadla. Po vypnutí motoru se zařadí odpor a hladina fiktivně poklesne. Po 12 sec. zastrčím kartu a mám dočerpáno, palivoměr změří skutečnou hladinu.
Takto je "dotankováno" při každém vypnutí motoru a vytažení karty.

U Megane II to lze elegantně vyřešit přímo v prostoru víka nádrže, relátko je napájeno od palivového čerpadla. Práce na 20 minut. Předpokládám, že takto to lze provést u většiny aut Renault. Relátko postačí do plošného spoje, není zde žádna prodová zátěž. Finanční náklad "emulátoru hladiny paliva" je cca 30 kč.

Espace ale takové víčko nemá, musela by se sundat nádrž, tak je to lépe řešit u palubovky. Jedná se (u Espace IV) o černý konektor zapojený s hora, přestřihnout drát č. 20 (krystalový nebo bílý), nebo drát č. 5 (černý). Do přestřihnutého drátu vsadit odpor cca 50 ohm, tento zkratovat relátkem "při zapnutí zapalování".

S pozdravem St.W.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Vogel
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 09, 2012 13:32

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Vogel » čtv říj 24, 2013 15:11

Já mám pánové jiný problém. Vyměnil jsem palivové čerpadlo a od té doby mi palivoměr ukazuje špatně. když je plovák úplně na doraze a nádrž bešz benzínu tak mi palivoměr ukazule ještě jeden dílek! Už jsem to několikrát rozdělal a zkoušel všechno možné a nic. Hladové oko se rozsvítí tak jak má, takže plovákem to asi není. Tipoval bych to neá chybu někde v budíku. Když totiž vytáhnu čerpadlo ven a dám plovák úplně na spodní polohu pořád to ukazuje na první dílek, ale rezerva svítí. Užz netuším co stím. Prosím o každou radu. Moc díky:-(

lukas espace
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon dub 22, 2013 08:45

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od lukas espace » pon lis 18, 2013 13:39

Ahoj lidi mám dotaz v souvislosti s diskusí o stavu paliva v nádrži. Jede při provozu na LPG palivové čerpadlo? Popřípadě čím je jeho provoz řízen - stavem paliva nebo je v chodu neustále? Bráchovi odešlo palivové čerpadlo při provozu na plyn a důvodem byl údajně nízký stav benzínu v nádrži = neustále pracující palivové čerpadlo (slovy LPG servisu). Já teď nevím jestli se mi to nemůže stát taky. Mám sice v nádrži benzín ale na palubovce je hladový oko. Pokud nikdo nevíte jak to ve skutečnosti je, stačila by mi informace, jestli někdo z Vás už déle s tímto problémem jezdí a čerpadlo se neodporoučelo. Díky Lukáš
Lukas
Renault Espace IV 3,5 V6 LPG r.v.2004

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od wilczek » pon lis 18, 2013 13:51

Čerpadlo u LPG jede pořád:
U Espace IV trvale přepouští obtokový ventil nespotřebované palivo do nádrže a zaplňuje prostor kolem čerpadla. Toto tedy nikdy nejede nasucho a v suchu a bez průtoku. Nebál bych se provozu s minimem paliva v nádrži. Je tam třeba mít aspoň pár litrů, ale tak, aby mělo co sát i zatáčkách.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Lancar
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte dub 29, 2014 08:10

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od Lancar » úte dub 29, 2014 09:46

Kangoo 1,2 16V 55kW 2008 + LPG BRC

Nemám v autě počítač a také mi při jízdě žere benzín.
Je to v pořádku, mám nastaveno přivstřikování benzínu ve vyšších otáčkách a zatížení. Nemusím mít extra přimazávání.
Protože jsem nechal nastavit chladící benzín na nejnižší možnou dávku, musím vzít našetřené penízky za nevstřiknutý benzín, trošku dodat a nechat sundat hlavu, aby se zabrousily, nebo vyměnily hlavně ventily 4. válce.

Také jsem podcenil nutnost seřízovat ventily co 30 000 km, při jízdě na LPG - je to jasně vytištěno v uživatelském manuálu pro alternativní paliva, dělal jsem to až nyní v 90 000 Km.

Dále jsem auto často půjčoval k jízdám po dálnici do zapadního Berlína, Hamburgu. Po dálnici jsem sám jezdil maximální trvalou rychlost na LPG 110 km/hod, krátkodobě 120 a vyjímečně 130. Z cizího krev neteče, syn po návratu vždy hlásil jak kangoo po rozjetí nad 120 km/hod, nepozná dálniční kopec.
minicamper - obytné Kangoo 1,2 16V 2008 + LPG BRC http://lancar.rajce.idnes.cz/minicamper_obytne_Kangoo/
Dříve Kangoo expres 1,2 8V + LPG Renault/Vialle, v pohodě 300 000 km
BMW 700 CS coupe sport - vzduchem chlazený motor! Design Michelotti Tuning: Navařené a nově vytvořené tříkulové spalovací prostory, sací ventily a sedla AVIA 30, výfukové TATRA 603, písty a kroužky Lada, přední náprava typu DUBONNET, vzadu dvoukloubové hnací hřídele. Výška vozidla jen 1 250 mm.

PiNa.cz
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: úte srp 31, 2010 10:35

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od PiNa.cz » pon dub 20, 2015 09:15

Doplním moji zkušenost s LPG u M III GrandTour.

Mám najeto s LPG přes 20k km. Klesání ukazatele stavu paliva v nádrži při jízdě na LPG jsem neřešil, na svítící hladové oko si zvykl. Každé druhé tankování LPG jsem dotankovat přibližně 5l, abych zjistil aktuální stav benzínu v nádrži. Přišla zima, spotřeba se zvětšila a stalo se, že mi benzín jedno ráno došel, z kufru se ozvalo hučení (jak jelo čerpadlo na prázdno), auto přestalo táhnout. Naštěstí se to stalo 150m od pumpy. Víc štěstí než rozumu ;-)

Tak jsem natankoval plnou a k mému velkému překvapení přestal benzín ubývat při jízdě na LPG a ukazatel stavu nádrže až do poloviny ukazoval aktuální stav. Před tím jsem udržoval v nádrži tak cca 10-15l benzínu a ukazatel klesal bez ohledu na to, zda jedu na LPG nebo benzín. S plnou je to tak, jak má.

Třeba to někomu pomůže.
Megane III Grandtour 1.6 110k Dynamique

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od septim » pon dub 20, 2015 13:14

Zaujimave, ale zas jazdit stale s plnou nadrzou benzinu? Zbytocna hmotnost v aute a tiez benzin starne, co s nim potom?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

jendam
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 30, 2011 10:59

Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG

Příspěvek od jendam » pát bře 03, 2017 13:43

Ahoj, mám předělané CLIO II na LPG, ale bohužel mi zapoměli říci, že mi nebude ukazovat dobře stav paliva v nádrži benzínu. Řešil někdo tady tento problém s ukazatelem stavu paliva v Cliu? Jak se to dá rozumně vyřešit za rozumný peníz, aby mi to po každém nastartování ukázalo správný stav paliva v nádrži benzínu. Nějaký postup, schéma, obrázek ke Cliu aby to fungovalo. Nějak to nemohu nikde najít. Děkuji
Renault Clio Campus r.v. 2007LPG LOVATO

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů