klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Moderátor: Moderators General
- Ivan1
- Experienced member
- Příspěvky: 769
- Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Mám v Scénicu LPG a tiež klesá na palubáku dojazd, ten dojazd sa ale neresetuje zakaždým po naštartovaní, ale mám dojem že tam je 24h cyklus od ukončenia jazdy. Jazdím dosť vela a ked urobím v jeden den 200km a na druhý den ráno pokračujem tak stále tam svieti dojazd zo včera. Preto mám v nádrží aspon 30l čo je na dojazd cca400km, to stačí na to aby ten dojazd neklesol na "rezervu" = nesvietilo hladové oko.
Človek to raz dotankuje nad polovicu a potom každý mesiac tam už dočapuje za pár drobných čo sa minulo na štarty
Človek to raz dotankuje nad polovicu a potom každý mesiac tam už dočapuje za pár drobných čo sa minulo na štarty
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Presne tak to robím aj ja.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Opravil jsem obrázky na straně 1 tohoto tématu.
Pro Lagunu I - odpor 56 ohm
Pro Lagunu II - odpor 26 ohm
Pro Lagunu I - odpor 56 ohm
Pro Lagunu II - odpor 26 ohm
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Ahojte. Zacal som riesit drobny problem na Espace IV roo 2006 cize pofacelift. Sprava sa aj Vam LPG takto? Pretoze po precitani prispevkov co ste tu pisali nikto z Vas neriesil podobnu vec.Auto bolo na kompletnu vymenu lpg. Taliani to v taliansku namontovali krasne naspodok v roku 2008. Okej neprsi dobre pristupy. U nas po 3 rokoch a 50 000km po nasich solenych cestach vsetko pohnilo a lpg odislo. Tak sa to vsetko prerobilo na novo aj s novym emulatorom. Predtym to fungovalo asi takto: stale to ukazovalo stav a pomaly klesalo s pribudajucimi kilometrami. Pomalicky podla spotreby. Zresetovalo sa to na spravnu hodnotu az ked sa auto dotankovalo alebo stalo vo velkom kopci. Teraz po vymene nadrze aj vstrekov a komplet elektroniky mi plynar hovoril ze emulator bol pod autom v strede totalne zhnity... Dal tam aj novy emulator. Prevzalo sa auto. Natankoval plyn doplna 58ltr a benzin za zhruba 20eur. Co to robi teraz? po natankovani ukazalo 4 palicky ale zhruba po 30sekundach az 1minute zacal blikat ukazovatel ale inak ako predtym. Teraz blika asi takto ze posledna cervena palicka spolu s predposlednou bielou. Ked auto sa vypne a po schvili startne ukaze opat 4 palicky a opat po chvili zacne blikat posledna cervena a predposledna biela... Skusim tanknut este 20litrov benzinu co sa stane... Ale stretli ste sa s tym niekto? Ako to riesit?
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Doplnim fotku dvoch spodnych paliciek co blikaju... Ak by niekto nevedel o com pisem
Edit: nemozem pridat fotku... why?
Edit: nemozem pridat fotku... why?
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Vyhodit emulátor a nakódovat vhodně palubní počítač, který ty výpočty pro budík ukazatele paliva provádí. Renault si naprogramoval cosi, čemu říká APC. Asi je napadlo, že když už umí palubní počítač měřit spotřebu, tak by pomocí toho "obohacovali*" i pozici ručičky ukazatele paliva. Je to sice k ničemu, ale u provozu na benzín to nevadí. U provozu na LPG to taky nevadí, ale pak to ukazuje nesmysl než se to zresetuje. Dobrá zpráva je, že pomocí DDT4ALL to jde u novějších aut vypnout přímo a u starších nepřímo. Jak na to:
U novějších aut je volba pro vypnutí "obohacovače" přímo v menu a popsal to přesně karel63
http://www.daciaclub.cz/forum-tema/ukaz ... sage110596
pro Dacia Lodgy (X92). To tlačítko upravuje jeden bit v proměnné C_Recalage_Gas.Recalagel2_EnAPC viz XML CLUSTER_x52_X67_X79_X92_v4.6_20170213T134915.xml
Takže pokud máte novější vůz, asi najdete to stejné v XML přístrojovky (v programu je to sekce TDB). Pokud máte starší káru (jako já - Laguna 3 - X91), tak sice není k dispozici přímo možnost vypnutí, ale jde změnit práh (threshold), při kterém palubní počítač hodnotu zase zresetuje zpět na tu, kterou dostává z potenciometru v nádrži. Práh je definovaný v proměnné Config Gauge_Updating.APC ON. Při jeho dosažení dojde k úpravě polohy ručičky a změny stavu Status System_Updating factor.Update Reason z
L2 is initialize with normal APC ON
na
L2 is initialized with L2enAPC threshold.
Já nyní zkouším Config Gauge_Updating.APC ON s hodnotou 1 (původní od výrobce je 8 litrů). Takže když PP zjistí z potenciometru změnu roznající se 1 litru, tak to znovu přepočte. Raději bych nenastavoval 0, protože jen bůh (zde aláh*) ví, jak je to naprogramované.
Pak máme ještě další 2 konfigurovatelné položky, ale nejsem si jistý, jaký mají dopad. Takže když to budete zkoušet, tak na vlastní riziko.
* obohacovali - jsou to francouzi, maj to v krvi a když se podíváte do těch XML, je tam podepsanej mohammed, hamid, atd
Kdyby se našel někdo, kdo by to vyzkoušel na dalším autě, byl bych moc rád za zprávu do fóra (a raději SZ, kdybych to přehlíd).
U novějších aut je volba pro vypnutí "obohacovače" přímo v menu a popsal to přesně karel63
http://www.daciaclub.cz/forum-tema/ukaz ... sage110596
pro Dacia Lodgy (X92). To tlačítko upravuje jeden bit v proměnné C_Recalage_Gas.Recalagel2_EnAPC viz XML CLUSTER_x52_X67_X79_X92_v4.6_20170213T134915.xml
Takže pokud máte novější vůz, asi najdete to stejné v XML přístrojovky (v programu je to sekce TDB). Pokud máte starší káru (jako já - Laguna 3 - X91), tak sice není k dispozici přímo možnost vypnutí, ale jde změnit práh (threshold), při kterém palubní počítač hodnotu zase zresetuje zpět na tu, kterou dostává z potenciometru v nádrži. Práh je definovaný v proměnné Config Gauge_Updating.APC ON. Při jeho dosažení dojde k úpravě polohy ručičky a změny stavu Status System_Updating factor.Update Reason z
L2 is initialize with normal APC ON
na
L2 is initialized with L2enAPC threshold.
Já nyní zkouším Config Gauge_Updating.APC ON s hodnotou 1 (původní od výrobce je 8 litrů). Takže když PP zjistí z potenciometru změnu roznající se 1 litru, tak to znovu přepočte. Raději bych nenastavoval 0, protože jen bůh (zde aláh*) ví, jak je to naprogramované.
Pak máme ještě další 2 konfigurovatelné položky, ale nejsem si jistý, jaký mají dopad. Takže když to budete zkoušet, tak na vlastní riziko.
* obohacovali - jsou to francouzi, maj to v krvi a když se podíváte do těch XML, je tam podepsanej mohammed, hamid, atd
Kdyby se našel někdo, kdo by to vyzkoušel na dalším autě, byl bych moc rád za zprávu do fóra (a raději SZ, kdybych to přehlíd).
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Ahojte koumáci:-)
chtěl jsem se zeptat,který ten kabel ELM je vhodný pro Renaulty?Mam clio 2015 a těch druhů prodávaných v česku je více..Vhttps://www.easydiag.cz/ELM327-vsechny-znacky-U ... .htm...tak než objednat špatný,tak se raději zeptám těch,kteří už ho mají..taky mne trápí ten ukazatel stavu benzínu,který mám dost čato dole..a návod zde na netu nevypadá složitě..
Díky za radu,pěkné svátky všem..ahoj
chtěl jsem se zeptat,který ten kabel ELM je vhodný pro Renaulty?Mam clio 2015 a těch druhů prodávaných v česku je více..Vhttps://www.easydiag.cz/ELM327-vsechny-znacky-U ... .htm...tak než objednat špatný,tak se raději zeptám těch,kteří už ho mají..taky mne trápí ten ukazatel stavu benzínu,který mám dost čato dole..a návod zde na netu nevypadá složitě..
Díky za radu,pěkné svátky všem..ahoj
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Netušíte prosím někdo jak nastavit v ddt4all, aby mi neklesala ručička ukazatele nádrže při jízdě na lpg? Jedná se o clio 4 grandtour 2014.
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
moucha tse-tse má taky Clio 4, tak třeba to dáte dohromady. Co jsem nahlídl do XML, tak je to jiné než na X91. Jako první věc je potřeba určit, které XML odpovídá tvojí přístrojovce. Udělej sken jednotek a napiš sem jméno XML pro přístrojovku. Jakmile to bude jasné, tak budeme hledat, který parametr to je. Soustředil bych se na
"L2 is initialized with RecalageL2_EnAPC threshold", C_Recalage_Plein a C_Recalage
Už jsem DDT4ALL rok nepoužil, kdybychom se zesekli, tak požádat v Issues https://github.com/cedricp/ddt4all tam chodí lidi, kteří nakódovali spoustu věcí.
Jinak ten můj příspěvek je zastaralý, na X91 je vhodné upravit další dvě hodnoty L0/2 a L3 stejným způsobem (Renaulti tam rozdělili hodnoty pro prázdný, z poloviny plný/prázdný a plný půlitr teda bandu:)
"L2 is initialized with RecalageL2_EnAPC threshold", C_Recalage_Plein a C_Recalage
Už jsem DDT4ALL rok nepoužil, kdybychom se zesekli, tak požádat v Issues https://github.com/cedricp/ddt4all tam chodí lidi, kteří nakódovali spoustu věcí.
Jinak ten můj příspěvek je zastaralý, na X91 je vhodné upravit další dvě hodnoty L0/2 a L3 stejným způsobem (Renaulti tam rozdělili hodnoty pro prázdný, z poloviny plný/prázdný a plný půlitr teda bandu:)
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Ahoj
ja upravil jen hladinu rezervy, kterou jsem snizil na 1litr a a dal relatko jako emulator, ktere mi nacte jednou aktualni, pak mene, mene, a asi na 4az na5 pak zase aktualni hladinu... proc tomu tak je, jsem zatim neprisel.
Nad tim ddt jsem stravil spoustu casu, ale nenasel jsem nic co by donutilo rucicku se odlepit pri startu.
Uz jsem psal mafianovi..
ja upravil jen hladinu rezervy, kterou jsem snizil na 1litr a a dal relatko jako emulator, ktere mi nacte jednou aktualni, pak mene, mene, a asi na 4az na5 pak zase aktualni hladinu... proc tomu tak je, jsem zatim neprisel.
Nad tim ddt jsem stravil spoustu casu, ale nenasel jsem nic co by donutilo rucicku se odlepit pri startu.
Uz jsem psal mafianovi..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Nebylo by tedy nejjednodušší přes elm a mobil čas od času udělat reset nádrže? Jestli to nějak jednoduše jde. Mám elm a v telefonu torque a ecu tweaker.
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Nevim, jesti to takto pujde.. nevim totiz, co se tam zobrazi. Ale neni to slozite udelat ten reset pres elm a pc..byla to otazka chvilicky..
Tady neni nikdo pobliz mne, kdo by tomu elm vice rozumnel.. tak jsem se prozatim spokojil s tim, co mam.. hlavne ze nemusim koukat na svitici rezervu.
Az bude teplo a cas, tak prehodim ty relatka a dam odpojovac palivoveho cerpadla.. pak se uvidi, co to udela.
Tady neni nikdo pobliz mne, kdo by tomu elm vice rozumnel.. tak jsem se prozatim spokojil s tim, co mam.. hlavne ze nemusim koukat na svitici rezervu.
Az bude teplo a cas, tak prehodim ty relatka a dam odpojovac palivoveho cerpadla.. pak se uvidi, co to udela.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Pro Laguna 3 je v DDT4ALL pro přístrojovku dostupný reset, vymaže to ty dopočítané hodnoty a ručička ukáže aktuální stav v nádrži. To by také stálo za bádání, jestli to je v Clio IV stejně.
Takže jestli to chceš z telefonu, tak zkusit build pro android https://github.com/cedricp/ddt4all/wiki/Android-port
Takže jestli to chceš z telefonu, tak zkusit build pro android https://github.com/cedricp/ddt4all/wiki/Android-port
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Video z turecka, jak to nastavit na Fluence https://www.youtube.com/watch?v=-qrS77nUi0A
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Díky všem za rady, o víkendu na to kouknu a dám vědět.
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Reset, nebo tedy znovunacteni aktualni hladiny na clio iv jde.
Ale v algoritmech jsem nic takoveho nenasel a v informacich bylo sice update fuel, kde bylo 4litry..coz je mozna ta minimalni hladina po tankovani a dalsi update fuel byla 0,jenze toto bylo jen v infos a tam zadna zmena se neda delat..
Ale v algoritmech jsem nic takoveho nenasel a v informacich bylo sice update fuel, kde bylo 4litry..coz je mozna ta minimalni hladina po tankovani a dalsi update fuel byla 0,jenze toto bylo jen v infos a tam zadna zmena se neda delat..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Moucho já vůbec nerozumím, co píšeš
Jak se jmenuje XML soubor vybraný skenem pro tvoji přístrojovku? Jak se jmenuje volba, která udělá znovunačtení? A jak se jmenují ty volby, o kterých píšeš? My nevidíme tvoji obrazovku, dávej sem prostě printscreeny.
Jak se jmenuje XML soubor vybraný skenem pro tvoji přístrojovku? Jak se jmenuje volba, která udělá znovunačtení? A jak se jmenují ty volby, o kterých píšeš? My nevidíme tvoji obrazovku, dávej sem prostě printscreeny.
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Kde se k tomu DDT4All dá sehnat ta databáze? Hledal jsem, koukal jsem, na fóru jsem sekci pro ddt4all nenašel, github a jejich readme mi taky nenapověděl, všude jen že musím databázi vlastnit. Musím mít databázi, nějak ji zazipovat a teprv potom se připojovat k autu. Mám ten ecutweaker, ale bez databáze nejde.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Databáze je z DDT2000. To jde stáhnout třeba tady https://uloz.to/!grQR9S6EImhR/ddt2000data-092018-rar
pak ji rozbalit do ecu podadresáře v DDT4ALL. Postup na androidu neznám, ještě jsem tu aplikaci neviděl. Databázi (XML soubory) vůbec není potřeba převádět do JSON a zipovat, to je nutné jen v případě, když chcete ty volání měnit.
pak ji rozbalit do ecu podadresáře v DDT4ALL. Postup na androidu neznám, ještě jsem tu aplikaci neviděl. Databázi (XML soubory) vůbec není potřeba převádět do JSON a zipovat, to je nutné jen v případě, když chcete ty volání měnit.
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Dekuji mockrat . Hledal jsem zde na foru tema DDT4All, ale nic jsem nenasel. Rozebira se tu nekde, jak to vlastne funguje a jak postupovat? Youtube mi asi do budoucna prozradi hodne, ale klasicky navod by se taky sikl . Snad u dacie logan pujde teda vypnout to ubyvani benzinu, jen proto se o to zajimam...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Řešení pro Dacii bylo popsáno před Renaultem, je to jednodušší viz odkaz v mém příspěvku "U novějších aut je volba pro vypnutí "obohacovače" přímo v menu a popsal to přesně karel63"
http://www.daciaclub.cz/forum-tema/ukaz ... sage110596
Myslím, že kuchařka tu není. DDT2000 je fabrický soft pro výrobní linky, který umožňuje kódování jednotek. Dost funkcí časem břebral CLIP, ale ne vše. DDT4ALL je implementace pro běžné ELM kabely, autor Cedric Paille si všiml, že vše podstatné je v XML souborech a naprogramoval jejich zpracování a obrazovky. Ta learning curve má pár hrbů, ale jsou dost ploché:
- kompatibilní ELM kabel, ale stejný problém řešíme u PyCLIP/pyREN.
- stažení a rozbalení té databáze do správného podadresáře
- pro kódování se hodí ponořit do těch definičních XML souborů
- a pak vytvoření JSON archivu, kde je možné upravovat volání
Když se někde zaseknete, tak napište třeba sem.
http://www.daciaclub.cz/forum-tema/ukaz ... sage110596
Myslím, že kuchařka tu není. DDT2000 je fabrický soft pro výrobní linky, který umožňuje kódování jednotek. Dost funkcí časem břebral CLIP, ale ne vše. DDT4ALL je implementace pro běžné ELM kabely, autor Cedric Paille si všiml, že vše podstatné je v XML souborech a naprogramoval jejich zpracování a obrazovky. Ta learning curve má pár hrbů, ale jsou dost ploché:
- kompatibilní ELM kabel, ale stejný problém řešíme u PyCLIP/pyREN.
- stažení a rozbalení té databáze do správného podadresáře
- pro kódování se hodí ponořit do těch definičních XML souborů
- a pak vytvoření JSON archivu, kde je možné upravovat volání
Když se někde zaseknete, tak napište třeba sem.
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
ad SZ od mafian. Nevidím stejnou verzi XML, ale když si otevřu snad podobnou Cluster_X98_X87_X82_xHA_X98ph2_X87ph2_v7.6_20170620T132510.xml
tak tam je resetovací tlačítko "RAZ ADAC + L2". To je to "zresetování" ručičky na skutečný stav v nádrži.
Další vypadá hodně podobné Dacii https://www.dacianer.de/threads/ermittl ... ost-604950
Udělěj printsreeny se stavem
infos jaugeage
Recalages L2, type jaugeage
Algo:Coeff
Pak zmáčni to tlačítko "RAZ ADAC + L2" a pokud se to změní, tak to zas vyfoť.
tak tam je resetovací tlačítko "RAZ ADAC + L2". To je to "zresetování" ručičky na skutečný stav v nádrži.
Další vypadá hodně podobné Dacii https://www.dacianer.de/threads/ermittl ... ost-604950
Udělěj printsreeny se stavem
infos jaugeage
Recalages L2, type jaugeage
Algo:Coeff
Pak zmáčni to tlačítko "RAZ ADAC + L2" a pokud se to změní, tak to zas vyfoť.
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
https://photos.app.goo.gl/uVPAwKCez3z7DjpY7
Snad je to srozumitelné.
Snad je to srozumitelné.
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Na obrazovkách Infos lecture jaugeage je vidět, že dopočítaná hodnota L2_Value a LBackup_Value se změnily po resetu. Stav v nádrži bez té predikce je Fuel_Gauge_Value v ohmech, tak se nezměnila.
Pro tohle auto to bude na obrazovce Veleurs pour recalages L2, C_Recalage a C_Recalage_Plein. Je potřeba zjistit, jak ty hodnoty interpretovat..
Pro tohle auto to bude na obrazovce Veleurs pour recalages L2, C_Recalage a C_Recalage_Plein. Je potřeba zjistit, jak ty hodnoty interpretovat..
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Přidával jsem ještě jeden screen. Kde zjistím jak je interpretovat?
RENAULT CLIO GRANDTOUR IV Dynamique ENERGY TCe 90 2014, Black-Pearl
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Renault Megane Grandtour III, 1.6. 16V 81kw 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů