klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte led 26, 2010 18:41
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Zdravím, chci se zeptat, nechal jsem si do svého scénica zabudovat lpg BRC. Při jízdě na LPG mi ukazuje na palubním pc , že mi klesá benzín a i dojezd se mi zmenšuje? Neměl jste někdo taky nějaký podobný problém? Díky za info.
Renault scénic II rv. 2003
Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
Zdar chlapi, můžete mi poradit? Pročetl jsem snad všechny příspěvky na toto téma. Chtěl bych si to nějak ucelit. Můžete jsem napsat svoje zkušenosti s řešením tohoto problému? Protože ani v Renaultu si s tím nevědí rady (Louny)!!!! To je tedy značkový servis . Kde jinde by to měli vědět, že! Problém je následující:
A) plná nádrž LPG
B) v benzinové nádrži je cca 20l BA95
Přesto po nastartování motoru se ozve signál "rezervy" na palivoměru benzinu a rucička ukazuje, že je nádrž skoro prázdná! A tak to mám už asi 4 měsíce (samozřejmě jsem mezi tím již tankoval i benzín, stále v nádrži udržuji stav kolem těch 20l). Štve mně to! Máte něco odzkoušeno?? Co funguje??
Díky moc
A) plná nádrž LPG
B) v benzinové nádrži je cca 20l BA95
Přesto po nastartování motoru se ozve signál "rezervy" na palivoměru benzinu a rucička ukazuje, že je nádrž skoro prázdná! A tak to mám už asi 4 měsíce (samozřejmě jsem mezi tím již tankoval i benzín, stále v nádrži udržuji stav kolem těch 20l). Štve mně to! Máte něco odzkoušeno?? Co funguje??
Díky moc
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
Ja som to riešil prerobenim povodneho napojenia na palivomer na dvojity prepinac:
1. poloha origo hodnoty
2. poloha napojenie na kostru s odporom = stale plna nadrz.
Skus natankovat 30L ak sa nic nezmeni potom je nieco vadne. Mne to ukazalo rozdiel vzdy po 2 dielikoch teda cca 15L.
1. poloha origo hodnoty
2. poloha napojenie na kostru s odporom = stale plna nadrz.
Skus natankovat 30L ak sa nic nezmeni potom je nieco vadne. Mne to ukazalo rozdiel vzdy po 2 dielikoch teda cca 15L.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
Pokud máš 20l v nádrži, bude něco špatně (možná něco při montáži LPG). Mám Scénica 2001 na LPG (dodatečná montáž) a při tomto množství benzínu si při příštím startu znovu načte hodnotu z zádrže (asi z plováku). Hodnotu benzínu přestává aktualizovat až když se blíží červenému poli na palivoměru.
Renault Scénic 1.8 16V, r.v. 2002, 85 kW, 115 HP, LPG STAG 300
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
já měl dřív půlku nádrže a bylo schopný se to vyjet do nuly a párkárát pípnout rezerva, pak se to vzpamatovalo. Teď mam drobátko problém s tím, že benzín sem vyjezdil skutečně do rezervy a absolutně netušim kolik ho tam je a už si ani nepamatuju, kdy mi to naposled něco ukázalo. Dráty bych klíďo někde přestříhnul, ale pochybuju, že když mam benzínu skutečně málo, že je ochotný mi to ještě ukázat něco jinýho než 0. Asi hodim pro sichr do kufru prázdnej kanystr.
Megane II sedan r.v. 06 - prodáno
Megane kabriolet
Megane kabriolet
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
Musíte, alespoň je to u laguny II, natankovat nebo mít v nádrži polovinu nebo vetší polovinu benzínu aby se znova načetla správná hladina. Popřípadě to řešit tím odporem nebo přímo emulátorem.
Renault 25 2.0, Renault 25 r.v. 91 baccara 2.9 V6,R25 V6 Turbo phII,Renault laguna r.v. 94 2.2 D, Renault Laguna II, r.v. 2001, 1.8 16V LPG, výbava Expression
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
Já mám to samé , jediný co na to funguje je bud to naklonit na prudkym kopci a nebo tam cmrndnout trochu benzinu aby se hejbnul plovák ....
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
a nebo na espikovi funguje na 1s odpojit baterku tim se donuti rj nacist znova hodnoty aniz by se vynuloval stav pc o km ci pamet radia na to je zapotrebi cca 5-10s...ale tak to funguje u espace III kde zas nefunguje mit nadpolovinu nadrze ci auto naklonit...tak to berte z rezervou jako moznou radu...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
Ahoj! Niekde som to uz popisoval. Ale neviem kde. Prerobenie ukazovatela benzinu:
Teda pri el cerpadle palivomery idu 4 kable. Napajanie na motor cerpadla, kostra a 2 kable na palivomer prichodzia kostra a odchadzajuci signal do RJ. No a teraz si to nepamatam presne ale ked si to premeras kde je kostra to nechas. Tusim ze sivy a hnedy kabel su to a tusim ze sivy bol signal do RJ. Ten som prestrihol a spravil objimku na 2W ziarocku nakolko som nezohnal odpor. Potrebujes aspon okolo 15 Ohm ja dal pre istotu 30 Ohm cca150 Ohm je pol nadrze a okolo 300 uz prazdna aj menej tusim tak som to meral. Ja som si spravil prepinac 2 polohovy a 3 kable. Povodny signal do RJ pre kontrolu nadrze, falosna kostra s odporom pre stale full nadrz(aj tak klesa bentin ale kazde startovanie s rozdielom aspin 2 dieliky nacita plnu) A signal do RJ. No a predstav si zapojeni Y 1. origo signal 2. Odporovy signal a dole 3. je signal do RJ. Dufam je to ako tak zrozumitelne. Vsetko si nakablujes spojis a funguje. Nezabudni ukostrit odpor niekde aby si mal realny signal pre RJ.
Teda pri el cerpadle palivomery idu 4 kable. Napajanie na motor cerpadla, kostra a 2 kable na palivomer prichodzia kostra a odchadzajuci signal do RJ. No a teraz si to nepamatam presne ale ked si to premeras kde je kostra to nechas. Tusim ze sivy a hnedy kabel su to a tusim ze sivy bol signal do RJ. Ten som prestrihol a spravil objimku na 2W ziarocku nakolko som nezohnal odpor. Potrebujes aspon okolo 15 Ohm ja dal pre istotu 30 Ohm cca150 Ohm je pol nadrze a okolo 300 uz prazdna aj menej tusim tak som to meral. Ja som si spravil prepinac 2 polohovy a 3 kable. Povodny signal do RJ pre kontrolu nadrze, falosna kostra s odporom pre stale full nadrz(aj tak klesa bentin ale kazde startovanie s rozdielom aspin 2 dieliky nacita plnu) A signal do RJ. No a predstav si zapojeni Y 1. origo signal 2. Odporovy signal a dole 3. je signal do RJ. Dufam je to ako tak zrozumitelne. Vsetko si nakablujes spojis a funguje. Nezabudni ukostrit odpor niekde aby si mal realny signal pre RJ.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
Přesně tak neřešit to jednou za čas to dát šikmo s kopce
- Kashak
- Junior member
- Příspěvky: 238
- Registrován: úte črc 17, 2007 05:49
- Bydliště: Pozořice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s LPG - klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Nevíte někdo kde se ta krabička dá pořídit?? mám ten stejnej problém...
Renault Laguna II 1.8 16v Dinamique, 89 kW, r.v. 2002 stříbrná metalíza, 17tky kola, plná výbava Nově LPG Stag 300 Plus!
Renault Kangoo 1.2, r.v. 2005, modrá barva
Renault Kangoo 1.2, r.v. 2005, modrá barva
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s LPG - klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
např. zde: http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... ag-centrum
Tuto firmu můžu z vlastní zkušenosti vřele doporučit.
Tuto firmu můžu z vlastní zkušenosti vřele doporučit.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Problém s LPG - klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Mám ten stejnej problém u M II, ale tyhle krabičky mi nikde nedoporučovali, že prý údajně nejsou spolehlivý. Technik ve Strakonicích říkal,že existují 2 druhy, že oba testovali a ani jeden nefungoval jak má.
Renault Mégane Grandtour II 2009 1,4 16v LPG po 143000 km vrácen na protiúčet
Renault Clio Grandtour IV 2017 TCe 90 vrácen na protiúčet
Renault Captur 2017 TCe90 vrácen na protiúčet
Renault Mégane grandtour IV 2019 TCe 140
Renault Captur 2023 TCe140
Renault Clio Grandtour IV 2017 TCe 90 vrácen na protiúčet
Renault Captur 2017 TCe90 vrácen na protiúčet
Renault Mégane grandtour IV 2019 TCe 140
Renault Captur 2023 TCe140
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s ukazatelem paliva provoz na BA95/LPG
EDIT: sloučená stejná témata, nediv te se, že některé příspěvky nebudou úplně navazovat, ale v několika tématech se řešilo to stejné, proto spojeno. Díky za pochopení.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Zdravím, mám Lagunu I po face. To stálé hlášení mě opravdu už štve, Márty vyřešil to někdo nějak?
prosím podělte se o zkušenosti
akruh
prosím podělte se o zkušenosti
akruh
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Mám Scénic II a vyriešil som to nasledovne:
Vytiahol pravý zadný šuflík pod sedadlom. Odpojil konektor od čerpadla, aby som sa dostal ku káblikom. Farebné označenie káblov k palivomeru sú oranžová a hnedá. Odizoloval som asi 1cm na každom kábli (káble som neprerušil) a napojil asi 30cm dlhú dvojlinku na ktorej koniec som pripájkoval vypínač do série s 330 Ohmovým odporom. Všetko dobre zaizoloval. Keď mi palivomer zapípal, že má už len rezervu, vypal motor, zapol vypínač a naštartoval. Palivomer mi ukázal takmer plnú nádrž. Vypol motor, vypol vypínač a znova naštartoval. Palivomer mi ukázal skutočnú hodnotu paliva v nádrži. Mne konkrétne 2 dieliky. Vypínač je uložený v pravom šuflíku pod zadným sedadlom.
Vytiahol pravý zadný šuflík pod sedadlom. Odpojil konektor od čerpadla, aby som sa dostal ku káblikom. Farebné označenie káblov k palivomeru sú oranžová a hnedá. Odizoloval som asi 1cm na každom kábli (káble som neprerušil) a napojil asi 30cm dlhú dvojlinku na ktorej koniec som pripájkoval vypínač do série s 330 Ohmovým odporom. Všetko dobre zaizoloval. Keď mi palivomer zapípal, že má už len rezervu, vypal motor, zapol vypínač a naštartoval. Palivomer mi ukázal takmer plnú nádrž. Vypol motor, vypol vypínač a znova naštartoval. Palivomer mi ukázal skutočnú hodnotu paliva v nádrži. Mne konkrétne 2 dieliky. Vypínač je uložený v pravom šuflíku pod zadným sedadlom.
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Jano5, děkuju za radu. Udělal jsem to jak popisuješ, ale na Laguně I po face to nefunguje.
Tak jsem se tam zabořil s měřákem a potenciometrem. Zjistil jsem následující, na odpor 330 ohm mi ukázal palivoměr jen něco přez 1/4 nádrže. Po připojení potenciometru jsem se dostal na hodnotu 68 ohmu a palivoměr ukazuje kousek nad 3/4 nádrže.
Po vypnutí vypínače a novém natočení se palivoměr vrátil zas na nízkou hladinu benzinu a rozsvítilo se hladové oko při tomto pokusu jsem měl natankováno 15L benzinu, tak-že se paměť nevymazala.
Když jsem tam nechal potenciometr na 68 ohm a nechal motor přepnout na LPG tak to stále ukazovalo 3/4 nádrže a dojezd přez 620 Km.
Vyřešil jsem to následovně.
Vzal jsem přepínací relé, napájení relé jsem připojil na elektro ventil nádrže - kontakt 85 a 86
Relé v poloze bez napětí - je sepnutý nepoužitý kontakt - kontakt 30 a 87a
Relé v poloze s napětím od ventilu - je sepnutý kontakt s naletovaným odporem 68 ohm (na kontakt 87) - kontakt 30 a 87
Palubní počítač se teď chová následovně. Při jízdě na benzin měří normálně stav v nádrži. Při přepnutí na LPG začne stoupat ručička palivoměru a zastaví se na 3/4 nádrže. Palubní počítač během 15-20 vtěřin přepočítá dojez (za jízdy) cca 620 Km a dále odpočítává podle ujeté vzdálenosti. Tento stav se opakuje při každém startu.
udělám nákres zapojení a připojím to sem, děkuji všem co se zapojili do této diskuse
Tak jsem se tam zabořil s měřákem a potenciometrem. Zjistil jsem následující, na odpor 330 ohm mi ukázal palivoměr jen něco přez 1/4 nádrže. Po připojení potenciometru jsem se dostal na hodnotu 68 ohmu a palivoměr ukazuje kousek nad 3/4 nádrže.
Po vypnutí vypínače a novém natočení se palivoměr vrátil zas na nízkou hladinu benzinu a rozsvítilo se hladové oko při tomto pokusu jsem měl natankováno 15L benzinu, tak-že se paměť nevymazala.
Když jsem tam nechal potenciometr na 68 ohm a nechal motor přepnout na LPG tak to stále ukazovalo 3/4 nádrže a dojezd přez 620 Km.
Vyřešil jsem to následovně.
Vzal jsem přepínací relé, napájení relé jsem připojil na elektro ventil nádrže - kontakt 85 a 86
Relé v poloze bez napětí - je sepnutý nepoužitý kontakt - kontakt 30 a 87a
Relé v poloze s napětím od ventilu - je sepnutý kontakt s naletovaným odporem 68 ohm (na kontakt 87) - kontakt 30 a 87
Palubní počítač se teď chová následovně. Při jízdě na benzin měří normálně stav v nádrži. Při přepnutí na LPG začne stoupat ručička palivoměru a zastaví se na 3/4 nádrže. Palubní počítač během 15-20 vtěřin přepočítá dojez (za jízdy) cca 620 Km a dále odpočítává podle ujeté vzdálenosti. Tento stav se opakuje při každém startu.
udělám nákres zapojení a připojím to sem, děkuji všem co se zapojili do této diskuse
Naposledy upravil(a) akruh dne ned dub 22, 2012 16:15, celkem upraveno 1 x.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Nákres se určitě hodí pro mnohé včetně mě, předem díky a "čekáme"
Jen doplním, že bude nutné ono měření u každého auta, protože každý model má jiné hodnoty při kterých pal.poč. měří hladinu.
Jen doplním, že bude nutné ono měření u každého auta, protože každý model má jiné hodnoty při kterých pal.poč. měří hladinu.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: klesání stavu benzínu při jízdě na LPG
Tak tady je nákres.
http://img24.cz/viewer.php?file=3776853 ... 718178.jpg
Kontakty:
85 - přívod z elektro ventilu nádrž LPG
86 - přívod z elektro ventilu nádrž LPG
30 - spojit s palivoměrem
87 - naletovat odpor (zaizolovat smršť. bužírkou) - spojit s palivoměrem
87a - nezapojen
Postup:
na zásuvce k paliv. čerpadlu jsou 4 dráty, 2x tlustý (černý a hnědý) to je přívod napětí pro čerpadlo.
Další dva dráty jsou slabé, na tyto připojit dráty od relé, na polaritě nezáleží.
Na starší Laguně jsou z měření paliva 3 dráty, tam jsem to nezkoušel, ale bude to stejné ten 3 drát je horní vývod potenciometru v nádrži.
Napájení relé je přivedeno od relé na nádrži LPG, zase na polaritě nezáleží. Musíte ale použít normální přepínací relé, cena cca 50,- Kč.
http://img24.cz/viewer.php?file=3776853 ... 718178.jpg
Kontakty:
85 - přívod z elektro ventilu nádrž LPG
86 - přívod z elektro ventilu nádrž LPG
30 - spojit s palivoměrem
87 - naletovat odpor (zaizolovat smršť. bužírkou) - spojit s palivoměrem
87a - nezapojen
Postup:
na zásuvce k paliv. čerpadlu jsou 4 dráty, 2x tlustý (černý a hnědý) to je přívod napětí pro čerpadlo.
Další dva dráty jsou slabé, na tyto připojit dráty od relé, na polaritě nezáleží.
Na starší Laguně jsou z měření paliva 3 dráty, tam jsem to nezkoušel, ale bude to stejné ten 3 drát je horní vývod potenciometru v nádrži.
Napájení relé je přivedeno od relé na nádrži LPG, zase na polaritě nezáleží. Musíte ale použít normální přepínací relé, cena cca 50,- Kč.
Naposledy upravil(a) akruh dne ned srp 27, 2017 13:51, celkem upraveno 4 x.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů