Podpalují se ventily

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Gods_Gold
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv led 29, 2015 10:53

Re: Podpalují se ventily

Příspěvek od Gods_Gold » úte kvě 17, 2016 19:34

Zdravim , ted si budu delat take sedla vyměnim je za speciální keramicke prej vidrzej na vzdy. dam videt jak to dopadlo
truny píše:Děkuju za tipy. Ono to není zaklepávání v doslovném smyslu, ale podle zkoumání tam vzniká jakési mikrosvařování a ventily tak vyškubávají materiál ze sedel. Nechal jsem sedla vyměnit za speciální, ale nedá se věřit každému, takže po deseti tisících se znovu ozvali a pán co to dělal začal kecat a vymlouvat se. Do Ostravy jsem volal, a nespecializují se na tvrzená sedla. Nevíte o někom, kdo montuje sedla a ventily přímo na LPG? Nechci to znovu riskovat, díky.

Gods_Gold
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv led 29, 2015 10:53

Re: Podpalují se ventily

Příspěvek od Gods_Gold » stř srp 31, 2016 20:37

Zdravim, jak to dopadlo taki musim menit sedla

Lagi
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: pát lis 05, 2010 01:56
Bydliště: okr.Karviná

Re: Podpalují se ventily

Příspěvek od Lagi » ned lis 06, 2016 08:49

Podle plynare, krery mi doporučuje drazsi prestavbu , rika, ze vstriky odpovídají vykonu motoru, tedy pri dálničních rychlostech stiha lpg vstrikovac davat dostatečnou smes, kdyby nestihal, prisava vice vzduchu = větší teplo pri spalování, tim pádem to namahani ventlu/sedel... ( vse plati pokud treba neni privstrik benzinu napr. Od 3500 ot. Toto vse navíc ma svou jednotku lpg podle typu motoru= výrobce ma systém odladeny na konkrétním motoru.... tyto prestavby byvaji co jsem tak koukal o cca 7 az 15 tkc dražší nez klasické univerzální, ale myslim, ze za ty starosti to jsou malé penize, navic lpg pri větším nájezdu vyela na sebe i za rok...

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Podpalují se ventily

Příspěvek od kotasekh » ned lis 06, 2016 10:12

To s tim vstrikem a prisavanim vzduchu navic je blbost. Smes musi byt presna. Pokud by vstrikovac pri dalnicnim tempu nestihal dodavat plyn a prisavalo by to tak vice vzduchu nez ma, ECU motoru by to rychle poznala a dala by o tom vedet na palubni desce v podobe kontrolky check engine. Pokud se smes odchyli o vice nez 25 procentnich bodu nahoru nebo dolu, rozsiviti se kontrolka, ale ECU je stale schopna tyto odchylky korigovat. Az kdyz se odchyli o vice nez 50 procentnich bodu, pak teprv je to mimo korekce a smes muze byt chuda nebo bohata, ale to uz davno sviti check engine.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Lagi
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: pát lis 05, 2010 01:56
Bydliště: okr.Karviná

Re: Podpalují se ventily

Příspěvek od Lagi » ned lis 06, 2016 11:24

No píšu co jsem od nej pochytil (dela plyn uz 24 let). To prisavani muze byt takove, ze ecu to nezjistí...
Nevim muze se to projevit po 50 tkm nebo po 200tkm, záleží jaky motor nektery je na to lepe staveny, tvrzena sedla apod.
Prave proto doufam ,ze nova 1.6 sce v meganech pujde do lpg dobre, kdyz v dusteru se davala i z vyroby, ale zatím mi nikdo nerekl, zda motor z vyroby je nejak upravený...

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Podpalují se ventily

Příspěvek od kotasekh » ned lis 06, 2016 12:34

Jakykoliv prebytek vzduchu zjisti lambda, chuda nebo bohata smes se ti bez diskoteky na palubce jen tak udelat nepodari (kdyz nepocitam studeny motor, pripadne oscilace).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů