Nazdar chlapi ...
Sorry, že zakladám nové téma ale už mám hlavu plnú z toho čítania všetkých tém.
mám Lagunu 1,8 8V r.v. 95. Celkom v pohode autíčko len to lpg mi nedá spať. Bolo dovezené z Česka a preto o ňom nemám ani páru ... myslím o lpg. Vždy štartujem na benzín a po nejakom čase prepnem na plyn. v kabíne je počuť také cvaknutie. Ale stav plynu mi vôbec neklasá no benzín jedna radosť . Dočítal som sa , že to ukazuje až po opätovnom naštartovaní. Vyskúšal som to a nič. Ručička ukazuje stále to isté. A najnovšie mi neukauzuje ani teplotu mototra . Neviete čo s tým lpg je ? Nájsť v Prešove schopních ľudí je takmer nemožné.
Dík za každú rozumnú odpoveď ...
LPG Vialle
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob čer 19, 2010 13:26
- Bydliště: Praha
Ahoj misho 188
Podle popisu soudím, že máte společný ukazatel benzínu a plynu.
Pokud tomu tak je, tak jsem četl o tom ,že stav na společném budíku benzín-plyn je pouze orientační,pokud LPG nelze odečítat ani orientačně,asi bych prověřil el.vedení od ukazatele do nádrže a ukostření.
Pokud nefunguje ani teplota motoru, tak bude chyba v elektrice palubní desky,soudím taky na kostru- minus, buď pro budík benzín- plyn nebo celou přístrojovku.Renault jako značka je na elektriku háklivá.
Pokud jak píšete,přepínáte ručně na plyn,po dosažení provozní teploty motoru, to kvůli tomu aby vám LPG za jízdy při studeném motoru nezamrzlo,máte asi systém dodávky LPG do sání vzduchu- jako při karburátoru.Měl jsem auta s takovým systémem dvě, ale v kabině cvakání slyšet nebylo.
V systému sekvenčního LPG užitého v autě,dodávka plynu buď do centrálního vstřikovače a pak hadičkami do válců , nebo dodávka LPG do plynových vstřikovačů - podobné benzínovým -je přepnutí z benzínu na LPG signalizováno barevnými diodami z čevené- benzín na zelenou diodu -LPG a je slyšet pípnutí.
U tohoto systému se přepínání benzínu na LPG děje tzv.automaticky v závislosti na teplotě motoru a na nastavení teplotního čidla pro přepnutí.
Tak že bych se zaměřil na samotnou elektriku v okolí palubní desky - kontrola drátů a ukostření na proklepání o karoserii.
Ať se daří
Podle popisu soudím, že máte společný ukazatel benzínu a plynu.
Pokud tomu tak je, tak jsem četl o tom ,že stav na společném budíku benzín-plyn je pouze orientační,pokud LPG nelze odečítat ani orientačně,asi bych prověřil el.vedení od ukazatele do nádrže a ukostření.
Pokud nefunguje ani teplota motoru, tak bude chyba v elektrice palubní desky,soudím taky na kostru- minus, buď pro budík benzín- plyn nebo celou přístrojovku.Renault jako značka je na elektriku háklivá.
Pokud jak píšete,přepínáte ručně na plyn,po dosažení provozní teploty motoru, to kvůli tomu aby vám LPG za jízdy při studeném motoru nezamrzlo,máte asi systém dodávky LPG do sání vzduchu- jako při karburátoru.Měl jsem auta s takovým systémem dvě, ale v kabině cvakání slyšet nebylo.
V systému sekvenčního LPG užitého v autě,dodávka plynu buď do centrálního vstřikovače a pak hadičkami do válců , nebo dodávka LPG do plynových vstřikovačů - podobné benzínovým -je přepnutí z benzínu na LPG signalizováno barevnými diodami z čevené- benzín na zelenou diodu -LPG a je slyšet pípnutí.
U tohoto systému se přepínání benzínu na LPG děje tzv.automaticky v závislosti na teplotě motoru a na nastavení teplotního čidla pro přepnutí.
Tak že bych se zaměřil na samotnou elektriku v okolí palubní desky - kontrola drátů a ukostření na proklepání o karoserii.
Ať se daří
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů