přenastavení jízdní dráhy.

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

přenastavení jízdní dráhy.

Příspěvek od LONGER » čtv kvě 06, 2010 20:15

zdavim příznivce plynu.mam takovej dotaz,a to:jde mi o to,jestli je možné změnit nastavení jednotky LPG.dá se nastavení jednotky smazat?a potom jezdit na benzín aby si jednotka načetla dráhu na benzín a po té nastavila na plyn?
dá se smáznout třeba odpojením baterky?

jedná se o LOVTEC MAGIC 2.
děkuji za info 8)
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » sob kvě 08, 2010 22:41

U Stagu 300 to funguje tak,že po vypnutí LPG a jízdě na benzín se načítá benzínová mapa a celkový průběh,podle kterého se po zpnutí LPG jednotka přizpůsobuje najetým hodnotám.Ty lze pak i doladit v počítači.

Základ by měl být stejný u všech jednotek,protože dochází během času k sedání,opotřebení a zanášení a systém by to měl zkorigovat...
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » ned kvě 09, 2010 20:06

jde mi o to,že jsem si nechal namontovat LPG do espace.po ujetí asi pěti tisíc kilometrů,jsem kontroloval celé zařízení.když jsem koukal na vstřiky,zjistil jsem,že jeden drží na jednom závitu.a že jsou na místě kam nepatřej.tyto motory maj před přípravu na LPG.vyndal jsem sací potrubí a předělal jsem vstřiky tam kam patřej.hlavně blíž k válcům než to bylo.no a nedávno jsem měnil přesuvník.myslím si že je těd jiný plnění.tak jsem myslel aby si to načetlo novou jízdní dráhu.tak se na to asi vybodnu.a budu jezdit
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » ned kvě 09, 2010 21:18

Tak rozhodně když pojedeš na benzín nemáš co zkazit.Pokud je systém podobný,nějaké hodnoty si to jistě načte....

Já bych to dal několk KM na benzín... ikdyž osobně bych to nechal znovu zkalibrovat.
Je vidět že servis na LPG je stále víceméně na dvě věci,když ani neví kam navrtt vstřiky.Já mám na Scénikovi taky přípravu pro plyn a k tomu dělaný plošky pro navrtání.. naštěstí to ten "patlal" co mi to dělal poznal a navrtal správně :wink:
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » pon kvě 10, 2010 20:11

to máš těžký.nechal jsem si u toho pána dělat scenica a bez závad.po roce jsem tam odvezl espace a po čase na mě vykouklo toto.
tak jako problém to nebyl až tak velkej,ale byl jsem stím v chorvatsku,co kdyby mi ten vstřik vylítnul tam?to by byla asi prd..

ohodnotil bych to asi takhle

scenic 1-
espace 3-

asi ho to nebavilo...ta přestavba
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů