Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG
Moderátor: Moderators General
Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG
chcem sa spytat
1. ??? niekto vediet poradit odporucane sviecky pre motor K4J D7 1.4 16V 72kw benzin . po prestavbe na LPG kedze po servisnej prehliadke som stratil vykon motoru. Dufam ze to bude v novych svieckach nahodenych v servise pri prehliadke.
Kedze Renault mal povodne na benzin sviecky Champion RC87YCL
a v ponuke WWW.ngk.de som nasiel typ BKR6ez no nikde ziaden odkaz na renault .
2. Aky je rozdiel medyi BKR5EZ a BKR6EZ ?
vdaka
1. ??? niekto vediet poradit odporucane sviecky pre motor K4J D7 1.4 16V 72kw benzin . po prestavbe na LPG kedze po servisnej prehliadke som stratil vykon motoru. Dufam ze to bude v novych svieckach nahodenych v servise pri prehliadke.
Kedze Renault mal povodne na benzin sviecky Champion RC87YCL
a v ponuke WWW.ngk.de som nasiel typ BKR6ez no nikde ziaden odkaz na renault .
2. Aky je rozdiel medyi BKR5EZ a BKR6EZ ?
vdaka
Ten rozdíl nevím - snad vzdálenost elektrod, snad teplota svíce.
Jenom pro zajímavost - používám na svojí Laguně obyč. Bosch - cca 80 peněz za kus - a spokojenost.
Jenom pro zajímavost - používám na svojí Laguně obyč. Bosch - cca 80 peněz za kus - a spokojenost.
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
Svicky sem podle motoru nasel na strabce www.ngk.de tak dufam ze nic nepokazim .
S terajsimi spotreba stupa a poblikava kontrolka emisii pri vecsom zatazeni
vdaka zatim , potom sa ozvem ako to pojede.
S terajsimi spotreba stupa a poblikava kontrolka emisii pri vecsom zatazeni
vdaka zatim , potom sa ozvem ako to pojede.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg
Ze zkušenosti mi dobře fungovaly na LPG svičky BRISK PREMIUM cca 80 tis, Bosch jsem vyhodil po 100km a to samy CHAMPION, jeste jsou kvalitny DENSO a jak tu nekdo zminoval NGK..
Nevím co tam máš za systém LPG, ale tvoje problémy by mohly dělat i ty svíčky a nebo ti nějaký dobrák "ladil" LPG jak se to chová na beznín ?
Nevím co tam máš za systém LPG, ale tvoje problémy by mohly dělat i ty svíčky a nebo ti nějaký dobrák "ladil" LPG jak se to chová na beznín ?
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
nahodil som tam svicku od NGK , prvy dojem vsetko v poriadku , no po 300km streke na dialnici znova utlm vykomu ,
Teda tak este tento week pojdem dostavit system LPG.
Vzdy mam tusenie ze to ma bohatu zmes ,preto ze pri vyssicj\h otackach cez 3500 sa to nejak" dusi" ak ma motor aspon 200km cestu za sebou .
Teda tak este tento week pojdem dostavit system LPG.
Vzdy mam tusenie ze to ma bohatu zmes ,preto ze pri vyssicj\h otackach cez 3500 sa to nejak" dusi" ak ma motor aspon 200km cestu za sebou .
megane II 72kw 1.4 16V +lpg
no dnes som vyhodil sviecky NGK , lebo satrtovanie sa stalo problemom aj na benzin. Ked som ich vybral boli cierne ako od sadze teda po 500km velmi zle spalovanie. Opat som sa vratil k povodnej , ktora bola orginal v novom aute Champion RC87YCL . Trocha pojazdim na benzine a po 1000km ich vyskusam aj na LPG .
Momentalne este dam nastavit system LPG . potom sa ozvem co a ko to ide.
Momentalne este dam nastavit system LPG . potom sa ozvem co a ko to ide.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Já sem s NGK spokojen.Ono u LPG platí i doporučení že se elektroda sklepne o 0,1mm pod doporučenou vzdálenost. U Scénica to je cca 0,7mm
Navíc je doporučeno brát svíčky o jeden stupeň chladnější.
Co tak čtu,systém LPG montuje každej trouba,ale seřídit ho moc neumí...
Ale to byl i můj případ a to sem byl u "osvědčené firmy" s dlouholetou skušeností.Jnej servis problém vyřešil..
Navíc je doporučeno brát svíčky o jeden stupeň chladnější.
Co tak čtu,systém LPG montuje každej trouba,ale seřídit ho moc neumí...
Ale to byl i můj případ a to sem byl u "osvědčené firmy" s dlouholetou skušeností.Jnej servis problém vyřešil..
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
-
- Starting member
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte kvě 24, 2005 21:16
Bosch vyrábí nové řady svíček,které jsou přímo určeny pro LPG.Jedna stojí okolo 80,-Kč.Musí se sklepnout pouze z 0,8 na 0,7 mm a výměna se provádí po 15000 km.Platinovky za 300,-ks mají výměnu na 30000 km.Mám ty levnější a šlapou.Dokonce tam byly před nimi úplně obyčejné měděné Bosche,ty nejlevnější a odtrh měly od 0,8-0,9 mm.Až jsem se zhrozil.Kupodivu to ale taky jelo dobře a ani to nestřílelo...
Jinak mám ještě klasický směšovač bez sekvenčního vstřiku.
Zastávám názor,že důležité je,jak je systém zabudován a nastaven.Svíčky nic extra nezachrání.Sami jste svědky toho,že jsou věcí podřadnou v rámci celého systému.Avšak jsou součástí nedílnou a měly by být pro spolehlivý provoz v předepsané technické úrovni.
Se svíčkami je to totiž podobné jako s motorovými oleji.Výrobců je hodně a všichni chtějí prodávat.Matou lidi výrazy,jako minerál,polosyntetika či plná syntetika a uvádí je v naprostý chaos a zmatení.Mezitím si stačí kolikrát naťukat do vyhledávače pár písmen a hned se ví,odkud vítr vane...
Jinak mám ještě klasický směšovač bez sekvenčního vstřiku.
Zastávám názor,že důležité je,jak je systém zabudován a nastaven.Svíčky nic extra nezachrání.Sami jste svědky toho,že jsou věcí podřadnou v rámci celého systému.Avšak jsou součástí nedílnou a měly by být pro spolehlivý provoz v předepsané technické úrovni.
Se svíčkami je to totiž podobné jako s motorovými oleji.Výrobců je hodně a všichni chtějí prodávat.Matou lidi výrazy,jako minerál,polosyntetika či plná syntetika a uvádí je v naprostý chaos a zmatení.Mezitím si stačí kolikrát naťukat do vyhledávače pár písmen a hned se ví,odkud vítr vane...
zaver
Aby som to uzavrel , nakoniec porucha je v riadiacej jednotke pre splynovac - gas tech 600C kde jednotka zabudne nastavenie a nastavi blbosti . Presaty motor palivom uz spravi svoje . Emisie bol len nasledok .
otestoval som to na cca 3000km aj reklamacia bola vybavena promtne vymenou kusu , auto zrazu ma tah a da sa jazdit .
Sviacky su tam povodne Shampion ako boli v novom aute.
otestoval som to na cca 3000km aj reklamacia bola vybavena promtne vymenou kusu , auto zrazu ma tah a da sa jazdit .
Sviacky su tam povodne Shampion ako boli v novom aute.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Já sem ze zvědavosti skusil namísto NGK použít Iridiové Denso. Musím opravdu uznat že chod motoru se zlepšil,má hladší průběh a tišší,klidnější zvuk.
Výkon to podle mne nezměnilo,ale chod je opavdu lepší.Cena na aukru 1500 za sadu 4ks je celkem přijatelná.Elektroda je titěrná Iridová a zemnič má platinovou destičku. Nalítáno asi 2000 a stále spokojenost.
Výkon to podle mne nezměnilo,ale chod je opavdu lepší.Cena na aukru 1500 za sadu 4ks je celkem přijatelná.Elektroda je titěrná Iridová a zemnič má platinovou destičku. Nalítáno asi 2000 a stále spokojenost.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
po dalsich 25 tisic km
orginal svicky od champion sa osvedcili , 25000 km bez zavahania .
Tak zatial vela zdaru . Peter
Tak zatial vela zdaru . Peter
megane II 72kw 1.4 16V +lpg
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned říj 03, 2010 18:14
Re: Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG
cest prosim te na kolik te prisla montaz plynu do megana 1,4 46v dekuji za odpovedpmihuc píše:chcem sa spytat
1. ??? niekto vediet poradit odporucane sviecky pre motor K4J D7 1.4 16V 72kw benzin . po prestavbe na LPG kedze po servisnej prehliadke som stratil vykon motoru. Dufam ze to bude v novych svieckach nahodenych v servise pri prehliadke.
Kedze Renault mal povodne na benzin sviecky Champion RC87YCL
a v ponuke WWW.ngk.de som nasiel typ BKR6ez no nikde ziaden odkaz na renault .
2. Aky je rozdiel medyi BKR5EZ a BKR6EZ ?
vdaka
kedzo som to montoval este v roku 2009 april , vyslo to 1300 eur . No teraz ceny idu od 800 eur ked som chodil na prehliadky . No tento system Gastech ma nejako neohromil a porucha riadiacej jednotky (made in poland ) nepridala na kvalite . Kedze zaruka je len 60000km alebo 2 roky o nebol problem to doriesit v zaruke. Inac to slape slusne ,no nabuduce by som si dal overeny system co uz sa dlhsie montuje ,lebo chyby na nom vychytaju zhruba po roku.
momentalne mi to jazdi zhruba do 8 litrov a sledovanie spotreby ma prestalo bavit ,tak 140 nie je problem na dialnici . Inac servisne intervaly ako normalne plus castejsie menim sviecky po 25 tisicoch km . Ak si to robim sam je to za par eur . Pouzivam povodne champion a teraz ziaden problem.
momentalne mi to jazdi zhruba do 8 litrov a sledovanie spotreby ma prestalo bavit ,tak 140 nie je problem na dialnici . Inac servisne intervaly ako normalne plus castejsie menim sviecky po 25 tisicoch km . Ak si to robim sam je to za par eur . Pouzivam povodne champion a teraz ziaden problem.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned říj 03, 2010 18:14
Re: Přestavba
jestly se muzu zeptat jaky to je system lpg jinak dekuji za odpovedM3GUN píše:Ahoj, já teď přestavoval ve Strakonicích. Cena bez pár korun 28 000Kč.
Re: Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG
Zdarvím ako sú natom vaše motory 1.4 16v v prítomnosti? jazdite ešte na LPG? tiež plánujem o prestavbe mojej Thalie na LPG tak nejaké ďalšie skúsenosti po dlhšom čase by veľmi pomohli
Re: Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG
zdravim , no po 8 rokoch mam najazdene cca 280tisic na plyne , a typujem este aspon 50tisic to este vydrzi . Asi pred dvoma rokmi ked som chcel zgeneralkovat GASTECH v Poprade tak mi okrem hadic ,filtrov vymenili aj splynovac ,ale nakoniec nevedeli ho nastavit ,vraj lebo riadiaca jednotka ho nespoznala, a tak bolo to na celkovu vymenu. Nesiel som do toho , nastavil mi to jeden znamy v Presove a jazdi to dalej , hoci nie idealne.
Teraz mozem povedat ze predchadzajuce obcasne problemy /emisie , slaby tah a podozrenie na sviecky /boli naviazane na blbe nastavenie splynovaca. Je tazke najst odbornika ,ktory nie len meni diely ale aj zhodnoti skutocnu pricinu. A sami do toho nevidite, akurat to ukaze spotreba
Teraz mozem povedat ze predchadzajuce obcasne problemy /emisie , slaby tah a podozrenie na sviecky /boli naviazane na blbe nastavenie splynovaca. Je tazke najst odbornika ,ktory nie len meni diely ale aj zhodnoti skutocnu pricinu. A sami do toho nevidite, akurat to ukaze spotreba
megane II 72kw 1.4 16V +lpg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů