Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG

Příspěvek od pmihuc » stř úno 24, 2010 21:13

chcem sa spytat
1. ??? niekto vediet poradit odporucane sviecky pre motor K4J D7 1.4 16V 72kw benzin . po prestavbe na LPG kedze po servisnej prehliadke som stratil vykon motoru. Dufam ze to bude v novych svieckach nahodenych v servise pri prehliadke.

Kedze Renault mal povodne na benzin sviecky Champion RC87YCL
a v ponuke WWW.ngk.de som nasiel typ BKR6ez no nikde ziaden odkaz na renault .

2. Aky je rozdiel medyi BKR5EZ a BKR6EZ ?

vdaka

Uživatelský avatar
kartmen
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: ned led 25, 2009 09:45

Příspěvek od kartmen » čtv úno 25, 2010 12:42

Ten rozdíl nevím - snad vzdálenost elektrod, snad teplota svíce.
Jenom pro zajímavost - používám na svojí Laguně obyč. Bosch - cca 80 peněz za kus - a spokojenost.
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Příspěvek od pmihuc » čtv úno 25, 2010 19:03

Svicky sem podle motoru nasel na strabce www.ngk.de tak dufam ze nic nepokazim .
S terajsimi spotreba stupa a poblikava kontrolka emisii pri vecsom zatazeni

vdaka zatim , potom sa ozvem ako to pojede.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » pát úno 26, 2010 09:40

Ze zkušenosti mi dobře fungovaly na LPG svičky BRISK PREMIUM cca 80 tis, Bosch jsem vyhodil po 100km a to samy CHAMPION, jeste jsou kvalitny DENSO a jak tu nekdo zminoval NGK..
Nevím co tam máš za systém LPG, ale tvoje problémy by mohly dělat i ty svíčky a nebo ti nějaký dobrák "ladil" LPG :) jak se to chová na beznín ?
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Příspěvek od pmihuc » pon bře 01, 2010 18:34

nahodil som tam svicku od NGK , prvy dojem vsetko v poriadku , no po 300km streke na dialnici znova utlm vykomu ,

Teda tak este tento week pojdem dostavit system LPG.

Vzdy mam tusenie ze to ma bohatu zmes ,preto ze pri vyssicj\h otackach cez 3500 sa to nejak" dusi" ak ma motor aspon 200km cestu za sebou .
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Příspěvek od pmihuc » pon bře 01, 2010 20:57

na benzin je to celkom ok , prehnal som to cca na 5o km . Ked to prepne z LPG, tak po chvili auto zacne slapat ako ma.

Je tam system GASTECH a najazdenych cca 50 tisic na LPG.
kedze kazdu cestu robim okolo 500km . Skusim nastavenie v inej firme uvidim co to spravi.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Příspěvek od pmihuc » úte bře 02, 2010 18:23

no dnes som vyhodil sviecky NGK , lebo satrtovanie sa stalo problemom aj na benzin. Ked som ich vybral boli cierne ako od sadze teda po 500km velmi zle spalovanie. Opat som sa vratil k povodnej , ktora bola orginal v novom aute Champion RC87YCL . Trocha pojazdim na benzine a po 1000km ich vyskusam aj na LPG .
Momentalne este dam nastavit system LPG . potom sa ozvem co a ko to ide.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Příspěvek od pmihuc » čtv bře 04, 2010 18:31

no konecne po nastaveni systemu zistene ze system j e na prd znova a rozladil a bohata zmes dusila sviecky . po nastaveni ide ako hodiny ale netusim ako dlho . Uz som dohodol reklamaciu na buduci tyzden .

Dam vediet ako to dopadlo .
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » pát bře 05, 2010 00:19

Já sem s NGK spokojen.Ono u LPG platí i doporučení že se elektroda sklepne o 0,1mm pod doporučenou vzdálenost. U Scénica to je cca 0,7mm
Navíc je doporučeno brát svíčky o jeden stupeň chladnější.


Co tak čtu,systém LPG montuje každej trouba,ale seřídit ho moc neumí...
Ale to byl i můj případ a to sem byl u "osvědčené firmy" s dlouholetou skušeností.Jnej servis problém vyřešil..
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Příspěvek od pmihuc » pon bře 08, 2010 22:41

prosim mozte mi upresnit ake sviecky NGK boli dobre v 1.6 16V Scenic ?

ked som si nechal system LPG overit , bol celkom zresetovany a nesedel ani jeden udaj s techn. datami motoru.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

Kudi Viktor
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte kvě 24, 2005 21:16

Příspěvek od Kudi Viktor » úte bře 09, 2010 12:32

Bosch vyrábí nové řady svíček,které jsou přímo určeny pro LPG.Jedna stojí okolo 80,-Kč.Musí se sklepnout pouze z 0,8 na 0,7 mm a výměna se provádí po 15000 km.Platinovky za 300,-ks mají výměnu na 30000 km.Mám ty levnější a šlapou.Dokonce tam byly před nimi úplně obyčejné měděné Bosche,ty nejlevnější a odtrh měly od 0,8-0,9 mm.Až jsem se zhrozil.Kupodivu to ale taky jelo dobře a ani to nestřílelo... :lol:
Jinak mám ještě klasický směšovač bez sekvenčního vstřiku.
Zastávám názor,že důležité je,jak je systém zabudován a nastaven.Svíčky nic extra nezachrání.Sami jste svědky toho,že jsou věcí podřadnou v rámci celého systému.Avšak jsou součástí nedílnou a měly by být pro spolehlivý provoz v předepsané technické úrovni.
Se svíčkami je to totiž podobné jako s motorovými oleji.Výrobců je hodně a všichni chtějí prodávat.Matou lidi výrazy,jako minerál,polosyntetika či plná syntetika a uvádí je v naprostý chaos a zmatení.Mezitím si stačí kolikrát naťukat do vyhledávače pár písmen a hned se ví,odkud vítr vane...

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

zaver

Příspěvek od pmihuc » pon bře 29, 2010 18:51

Aby som to uzavrel , nakoniec porucha je v riadiacej jednotke pre splynovac - gas tech 600C kde jednotka zabudne nastavenie a nastavi blbosti . Presaty motor palivom uz spravi svoje . Emisie bol len nasledok .
otestoval som to na cca 3000km aj reklamacia bola vybavena promtne vymenou kusu , auto zrazu ma tah a da sa jazdit .
Sviacky su tam povodne Shampion ako boli v novom aute.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » čtv dub 22, 2010 06:43

Já sem ze zvědavosti skusil namísto NGK použít Iridiové Denso. Musím opravdu uznat že chod motoru se zlepšil,má hladší průběh a tišší,klidnější zvuk.

Výkon to podle mne nezměnilo,ale chod je opavdu lepší.Cena na aukru 1500 za sadu 4ks je celkem přijatelná.Elektroda je titěrná Iridová a zemnič má platinovou destičku. Nalítáno asi 2000 a stále spokojenost.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

po dalsich 25 tisic km

Příspěvek od pmihuc » úte zář 07, 2010 21:47

orginal svicky od champion sa osvedcili , 25000 km bez zavahania .
Tak zatial vela zdaru . Peter
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

honda.paja
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned říj 03, 2010 18:14

Re: Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG

Příspěvek od honda.paja » úte říj 05, 2010 10:46

pmihuc píše:chcem sa spytat
1. ??? niekto vediet poradit odporucane sviecky pre motor K4J D7 1.4 16V 72kw benzin . po prestavbe na LPG kedze po servisnej prehliadke som stratil vykon motoru. Dufam ze to bude v novych svieckach nahodenych v servise pri prehliadke.

Kedze Renault mal povodne na benzin sviecky Champion RC87YCL
a v ponuke WWW.ngk.de som nasiel typ BKR6ez no nikde ziaden odkaz na renault .

2. Aky je rozdiel medyi BKR5EZ a BKR6EZ ?

vdaka
cest prosim te na kolik te prisla montaz plynu do megana 1,4 46v dekuji za odpoved

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Příspěvek od pmihuc » úte říj 05, 2010 20:34

kedzo som to montoval este v roku 2009 april , vyslo to 1300 eur . No teraz ceny idu od 800 eur ked som chodil na prehliadky . No tento system Gastech ma nejako neohromil a porucha riadiacej jednotky (made in poland ) nepridala na kvalite . Kedze zaruka je len 60000km alebo 2 roky o nebol problem to doriesit v zaruke. Inac to slape slusne ,no nabuduce by som si dal overeny system co uz sa dlhsie montuje ,lebo chyby na nom vychytaju zhruba po roku.

momentalne mi to jazdi zhruba do 8 litrov a sledovanie spotreby ma prestalo bavit ,tak 140 nie je problem na dialnici . Inac servisne intervaly ako normalne plus castejsie menim sviecky po 25 tisicoch km . Ak si to robim sam je to za par eur . Pouzivam povodne champion a teraz ziaden problem.
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

Uživatelský avatar
M3GUN
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned říj 17, 2010 20:47
Bydliště: Písek / Praha

Přestavba

Příspěvek od M3GUN » pon říj 18, 2010 12:47

Ahoj, já teď přestavoval ve Strakonicích. Cena bez pár korun 28 000Kč. :wink:
[color=#FF0000:efc442ea65]Megan II[/color]
[color=#4682B4:efc442ea65]1.4 16V (LPG), 3dv. r.v.2007[/color]

honda.paja
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned říj 03, 2010 18:14

Re: Přestavba

Příspěvek od honda.paja » pon říj 18, 2010 12:54

M3GUN píše:Ahoj, já teď přestavoval ve Strakonicích. Cena bez pár korun 28 000Kč. :wink:
jestly se muzu zeptat jaky to je system lpg jinak dekuji za odpoved

Diuger
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: sob led 14, 2017 19:15

Re: Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG

Příspěvek od Diuger » ned úno 12, 2017 23:52

Zdarvím ako sú natom vaše motory 1.4 16v v prítomnosti? jazdite ešte na LPG? tiež plánujem o prestavbe mojej Thalie na LPG tak nejaké ďalšie skúsenosti po dlhšom čase by veľmi pomohli :)

pmihuc
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 23, 2010 21:31

Re: Megane 1.4 16V 72kW K4JD7 LPG

Příspěvek od pmihuc » pon úno 13, 2017 09:09

zdravim , no po 8 rokoch mam najazdene cca 280tisic na plyne , a typujem este aspon 50tisic to este vydrzi . Asi pred dvoma rokmi ked som chcel zgeneralkovat GASTECH v Poprade tak mi okrem hadic ,filtrov vymenili aj splynovac ,ale nakoniec nevedeli ho nastavit ,vraj lebo riadiaca jednotka ho nespoznala, a tak bolo to na celkovu vymenu. Nesiel som do toho , nastavil mi to jeden znamy v Presove a jazdi to dalej , hoci nie idealne.
Teraz mozem povedat ze predchadzajuce obcasne problemy /emisie , slaby tah a podozrenie na sviecky /boli naviazane na blbe nastavenie splynovaca. Je tazke najst odbornika ,ktory nie len meni diely ale aj zhodnoti skutocnu pricinu. A sami do toho nevidite, akurat to ukaze spotreba
megane II 72kw 1.4 16V +lpg

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti