AG SGI

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » čtv zář 24, 2009 20:51

Mám problém so vstrekovaním plynu na megane kombi 1,6 16V, za jazdi mi to cuklo a už to nejde nahodiť (plyn). Je to montované priamo vo výrobe Renault. Vstrekovače som čistil, reduktor a membrány čisté, nepoškodené, ventil na reduktore aj nádrži otvára, diagnostika nič nezistila.


Vie niekto, čo to brzdí? ak by to bol tlakový snímač, tak by som ho rád zohnal na vyskúšanie...


Please o radu.

:idea:

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv zář 24, 2009 21:04

tlakový snímač tam je
koukni na diag co hlásí za tlak teplotu atd..

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » pon zář 28, 2009 11:16

Ked si dobre vzpomínam, tak teplota bola 79 stupnov a signalizovalo mi to dva tlaky jeden okolo 900 mbar a druhý okolo 150 mbar, ale neviem ktorý je ktorý.teplotné čidlo sa mi zdá že tento systém nemá, berie si teplotu od motora.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon zář 28, 2009 18:09

to bylo kdy měřeno na volnoběh?
těch 900mbar bych tipoval tlak paliva lpg. (mohl bejt o trochu vyšší)
a těch 150mbar - bude podtlak v sání , jenže na volnoběh to má mím uplně jinou hodnotu.
kolem 350mbar. Pokud je malej většinou se jedná o díru v sání.
Jendotka AG si pak přepočítává hodnotu "Delp" která se zkládá z Mbar(tlak paliva) - MAP(podltak)
musí být v určitém rozsahu jinak to nepojede,
co to přesně dělá? dioda bliká a nic?

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » úte zář 29, 2009 15:56

to by som bol prekvapený keby tam bola diera :cry: , presne tak, zabliká to a nič, vôbec nič sa nestane...

ano, bolo to merané na volnobeh.....hodnoty su cca

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » úte zář 29, 2009 16:49

jestli mužeš zkus znova zajed na diag, a nech si exportovat data z programu. (jde to vím o jakej soft se jedná,dělal sem s ním)
Jinak není splněna nějaká podmínka, asi bych začal kontrolou el. ventilů
hlavně aby byla teplota pro přepnutí dostatečná.

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » stř zář 30, 2009 09:34

Len prísť na to, ktorá podmienka nie je splnená...skúsim si to dohodnúť a zbehnem tam znova.....ten program myslíš Renault clip? elektroventily myslíš na nádrži a na reduktore? na reduktore som ho čistil a chodí pekne, na nádrži cvaká, plyn mi šiel do reduktora ale v akom je stave neviem....nebude mi náhodou unikať plyn keby som ten ventil na nádrži vymontoval?

ozaj nevieš kde zohnať ten tlakový ventil, len na skúšku?

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » stř zář 30, 2009 14:16

Jo myslel sem ty dva ventily.
ventil - spíše ta cívka na jádru se dá demontovat, nahoře je 8ka šroubek, ten vyšrobuješ a mužeš vytáhnout cívku.
Jinak pokud se chceš dostat až na zapadku ventilu ta je vevnitř, pak když to povolíš unikne ti lpg.
zatím bych to nezkoušel. Mužeš zkusit i ten druhej zda cvaká.

nějaký díly na ag sgi bych našel.
s tím softem nemyslím renault clip ale k lpg to je AG Sgi Terminal, dosovskej softík ale jede.

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » čtv říj 01, 2009 15:26

Iba že problém je v tom že "autorizovaný" servis pre AG sa nehcce pripojiť lebo to mám natiahnuté na renault prípojku, čiže ak nemá renault diagniostiku (koncovku) tak sa nenapichne, iba ak by mali tu mašinku čo je vlastne medzikus medzi riadiacu jednotku a kábel. S tou diagnostikou to bude asi trvať, nemôžem sa dovolať kamošovi a druhý je na dovolenke. Skúsim teda tu cievku vytiahnut zajtra jak budem mať voľno.

Čo máš všetko na to ag sgi? máš aj diagnostiku?

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv říj 01, 2009 19:39

aha,
takže to máš origo lpg?

jinak díly, mám myslím jednotku Ag sgi, pak i emulátorp pro 4 vstřiky, pak možná i přepínač, i nějakou kabeláž, ale nejsem si jistej.

Jinak diagnostiku mám, jak CLipa tak i pro Ag Sgi

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » čtv říj 01, 2009 20:21

Ano, je to origo od výroby...takže ten snímač tlaku nemáš?
To sa máš ked si takto vybavený, mať to doma, tiež by sa mi lepšie hladalo chyby.

Ja to zatial vidím tak, že ked to nebude robiť ten ventil na nádrži, tak to môže byť ten snímač alebo niektorý so vstrekovačov. tie mechanické časti sa dajúaspon skontrolovať ale tensnímač ťažko :!:

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv říj 01, 2009 20:27

dá se vše zkontrolovat na diag
mrkni hlavně na teplotu motoru, jakou hodnotu ukazuje na pc.
pak mužeš zkusit i odpojit tlakovej snímač - konektor
a zkusit jestli to nepřepne.

při odpojení si to bere nějakých 2500mbar tlak, nevím odkud ale je tam.

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » čtv říj 01, 2009 20:55

To je možné, lebo u nás v Renaulte na to nie sú školený, takže im tie hodnoty pravdepodobne ani nič nehovoria. Už si skúšal odpojiť ten konektor snímača tlaku?išlo to potom spustiť?

Neviem kedz sa dostanem na tu diagnostiku, v každom prípade si nechám vytiahnut tie hodnoty.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv říj 01, 2009 21:00

no sice nevím jak to bude u originálu,
ale u dodělavanýho AG, když sem ho odpojil, tak na diag bylo hodnota Pvap: 2500mbar, a vpohodě to jelo na lpg.

zkus to odpojit, hlavně jde i o teplotu jakou jednotka vidí popřípadně jakou hodnotu má nastavenou pro přepnutí

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » čtv říj 01, 2009 21:08

Skúsim to určite, hned ako pridem k autu. Odkiaľ máš toľko informácií, nazbieral si skúsenosti či máš nejakú litertúru k tomu?

Teplotu som posledne videl tých 79 ale prepína oveľa skorej.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pát říj 02, 2009 08:01

jo na to koukni,
ale je fakt že mi nesedí ten podtlak 150mbar, (možná jestli není snímač odpojenej)
udělej nějaké detaily fotek motoru.

něco málo vím ze zkušenosti, ale mám i jeden manuál servisní.

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » sob říj 03, 2009 18:49

Ten spínač som odpojil, ale žiadna výrazná zmena, možno som len bol namotaný...takž nič..musíme skúsiť niečo iné.
Foto už dnes neurobím, ale zajtra to porobím, chceš len motor alebo splynovač?

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » pát říj 09, 2009 15:36

Mám tie fotky, ale potrebujem tvoju mailovú adresu, tak mi ju napíš nech ti to môžem poslať, OK?

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pát říj 09, 2009 19:56


okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon říj 12, 2009 20:32

díky za fotky

není tam ještě nějaké jednotka od lpg?
nenašel sem nikde emulátor.
jinak podle mě hodnota podltaku bude brána ze snímače podltaku co používá jednotka na benzín.
možná bych zkontroloval dráty. a taky mrkni i na tu podtlakovou hadičku co vede k reduktoru. jestli není někde prasnutá.

pošli mi ještě detail ty lpg jednotky.
mám pocit že to bude AG Sgi IIgenerace.

Jo ještě mě napadá, chce to zkontrolovat zda-li LPG jednotka dostavá informaci o všech vstřikovacích časem od každého válce. od benzínové jednotky

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » čtv říj 15, 2009 09:56

Dobre pozrem to, ten emulátor tam nemám sa mi zdá. celá zostava je nádrž, potrubie, reduktor, riadiaca jednotka a vstrekovače.Tú jednotku odfotím a čo sa týka tej kontroly signálu od vstrekovačov, tak to neviem ako urobiť.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv říj 15, 2009 14:24

Ok,
jak vypadal ten soft kde ti dělali diag?
Bylo pod winem nebo Dos soft?

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » sob říj 17, 2009 14:24

Jeden mal diagnostiku takú klasickú škatulu do ruky a tam asi nie je ani jedno z toho a v renaulte im to beží pod winom. Inak dnes som skúsil prepnúť a na voľnobežné otáčky to šlo, udržalo mi to plyn v chode. Tá hadička je ok, priechodná a neporušená. Problém nastal v tom že som mal pustené kúrenie (+ ventilátor) a cítil som vnútri plyn. Rozmýšlam či nemôže byť netesný reduktor, ale v nádržke na vodu nebolo cítiť nič. Musím to poyrieť a podoťahovať. a na čo potrebuješ vedieť ten soft pod čím beží?

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon říj 19, 2009 09:13

nee nemusíš, jen se ptám.
už ti to přeplo na lpg?

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » pon říj 19, 2009 23:00

Skúšal som povoliť tu cievku na nadrži a trocha som ju pootočil, zdali sa mi tie kable priliš natiahnuté. Povolil som trocha ten vytesnovací šrob na reduktore a dotiahol pásky na filtry. Inak už mi to preplo na plyn, no pri spomalovaní to zhaslo a pri voľnobežných otáčkach to vypadne hned...mám stále pocit že to môže robiť jeden vstrekovač, musím zohnať sprej a vzčistím ich ešte raz, nevieš náhodou či sa dá tá vstupná umelá hmota vztiahnuť (vyzerá to ako šípka vložená do vstupu vstrekovača)?

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů