AG SGI

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » sob říj 24, 2009 10:31

co přesně myslíš?
ono ten vstřikovač se nedá nijak rozebrat,
no dá ale už to pak nedáš dokupy,pač nebude to těsnit.

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » pát lis 13, 2009 11:00

Vyzerá to že problém je vyriešený, bol to tlakový snímač. :D
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » sob lis 14, 2009 22:09

ale?
už to je ok?

xmir
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon pro 28, 2009 13:25

problém LPG

Příspěvek od xmir » pon pro 28, 2009 14:00

ahoj ja mám podobný problem ako ty, na fore som ho aj popísal. chcem sa opýtať v Renault servise ti pomohli? predpokladam že to máš sekvenčný vstrek a máš tam riadiacu jednotku spoločnu na benzín aj plyn alebo každá zvlášť? ja mam Scenika system stargas a chlapík od ktorého som to kupoval tvrdil, že to bolo montováné od výroby v Renaulte. je to dovoz tak neviem ako to zistiť, ty si to ako zistil? dakujem za odpoved

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » pon pro 28, 2009 14:23

Zistíš to jednoducho, pozri do techničáku, malo by tam byť uvedené vozidlo vybavené od výrobcu zariadením na alternatívny pohon alebo tak niečo.....za druhé, ak je to originál, mám dve riadiace jednotky ale kontakt s počítačom je možný len jeden spoločný koncovka renault vo vnutri vozidla a navyše stav benzínu na palubovke ti ukazuje aj plyn po prepnutí plus signalizácia GPL v ľavom rohu. Či renault montoval aj stargas, to neviem, ale AG určite.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Příspěvek od sulaco1981 » pon pro 28, 2009 14:26

Jo a v Renaulte sa na mna z vysoka vieš čo. Mám, tam kamoša, takže aspon mi to napichol, ale aj tak zistili prd makový, v každom prípade nezaškodí si v prípade diagnostiky v renaulte nechať vytlačiť merané hodnoty s riadiacej jednotky, pomôže to inému mechanikovi, čo lpg robí.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » pát črc 27, 2012 00:30

Dlho som nic k tejto teme nepridal,tak doplnujem ziskane skusenosti.System AG SGI,ktory mam original v aute ma tlakovy snimac na reduktory,co je aj kamenom urazu tohto systemu,sitka na reduktore zachytia hrube necistoty a jemne tzv.sludge alebo kal,vyzerajuci ako olej mi likvidoval snimac tlaku a povodne aj vstrekovace,kedze tam nebol pridany filter plynu.Novsi typ ma snimac na medzikuse alebo filtri,takze musela nastat uprava.Z duralu som nechal vyrobit kus na osadenie snimaca tlaku a umiestnil ho medzi rampu a filter.Vymenil som jeden vstrekovac co uz "necvakal",poskodena nembrana a slape to ako svajciarske hodinky.Na Slovensku je trocha problem najst pomoc,kazdy mi ponukal len prerabku na iny system,ale s tym sa neda vyrovnat tak lahko ked je to origo,naco budem mat v hlave valcou vstrekovace plynu odpojene a druhe nakrutene v sacom potrubi???
PS:Bolo by super najst vzdy lahku chybu,ale niekedy to pyta investiciu,no prerabka by ma stala tolko co vymena vsetkych dielov prednej casti,oplati sa to potom?Inak mam diely z AG na subaru,mozno ich pouzijem casom a pridam dalsie info a foto.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

Uživatelský avatar
uiop
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: úte črc 20, 2004 13:43

Re: AG SGI

Příspěvek od uiop » stř srp 15, 2012 23:45

mam 260tkm v drvivej vacsine na plyne stale na originalnom AG systeme.
Ak mate problem s prasknutou memranou na vstrekovaci, viem to opravit na pockanie.

suhlasim, snimac tlaku je slabinou systemu. pomoze len vymena.

v riadiacej jednotke mi prdli uz dva koncove tranzistory na spinanie vstrekovaca. Tie sa to da doma spravit.
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » pon říj 15, 2012 19:30

Ja má s tým systémom najazdené 230 000 km a javí sa mi ako kvalitný systém. Tak ako všetko, potrebuje svoju bežnú údržbu, ale inak ok.

Za ten vstrekovač by sme sa mohli dohodnúť, ten nefunkčný stále mám, takže by som ho rád opravil. Ked sa to podarí, dohodím ti dalšieho, čo ma Scenic 2005 tiež so systémom AG SGI.
:ola:
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

Normen
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř kvě 22, 2013 11:44

Re: AG SGI

Příspěvek od Normen » stř kvě 22, 2013 11:57

uiop píše:mam 260tkm v drvivej vacsine na plyne stale na originalnom AG systeme.
Ak mate problem s prasknutou memranou na vstrekovaci, viem to opravit na pockanie.

suhlasim, snimac tlaku je slabinou systemu. pomoze len vymena.

v riadiacej jednotke mi prdli uz dva koncove tranzistory na spinanie vstrekovaca. Tie sa to da doma spravit.
Ahoj, mám také AG SGI a mám prasklé membrány na 3 vstřikovačích. Existuje stále možnost u Vás toto opravit? V servise mi řekli, že to možné není. Pouze vyměnit celé vstřikovače.

Díky moc

hakky
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob říj 04, 2014 12:32

Re: AG SGI

Příspěvek od hakky » sob říj 04, 2014 12:36

Ahoj, chtěl sem se zeptat jestli někdo nemá řidicí jednotku Ag sgi na megane II 1.6 83kw díky za odpověd ;)

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » ned kvě 10, 2015 14:29

Aktuálne mám na LPG najazdených 286 000 km. V poslednej dobe sa mi stávalo, že plyn počas jazdy vypol a javilo sa to, ako keby došlo palivo, dlhý čas prehodenia na benzín. Ak sa to stalo pri voľnobežných otáčkach, samozrejme motor vypol. Pri akcelerácii motor začal triasť a strácal ťah.
Plán kontroly:
1.kontrola a čistenie vstrekovačov
2.kontrola reduktora (splynovača)
3.výmena nádrže po 10 rokoch

Realizácia:
1.Demontoval som vstrekovače z hlavy valcov a začal ich čistiť. Z jednej strany by mali byť priechodné a z druhej by nemali púšťať vzduch pokiaľ motor nejde. Zistená slabá netesnosť pôvodných vstrekovačov oproti jednému novému.Nový vstrekovač Valeo nemá na vstupe malé sitko na zachytávanie nečistôt oproti pôvodným vstrekovačom Sagem, ktoré sitko majú. Usúdil som, že vzhľadom na inštalovaný filter, ktorý tam pôvodne nebol pre kvalitnejší plyn v zahraničí, tieto už aj tak dosť znečistené sitká vytiahnem. Jednoduchým potiahnutím sitka vypadli, čím sa vyrovnala priechodnosť vstrekovačov. Osadené späť na miesto.
2.Demontáž reduktora a rozobratie. Po otvorení na prvý pohľad vidieť zenesenie membrány nečistotami. Plánoval som výmenu membrány, no vďaka tomu, že som mal náhradný splynovač Teleflex, ktorý je doslova identický, tak som menil celý reduktor. Skontroloval filter na vstupe do splynovača, skontroloval cievku a chod uzatváracieho piestu, výstup zo splynovača, tesnenia prívodu a odvodu vody. Pri porovnaní oboch splynovacov, bolo vidieť opotrebovanie tesnení a prasknutá membrána, značné nečistoty (sludge) v kanáloch plynu.Po vyčistení a zložení som splynovač namontoval. Dá sa povedať, že motor už ide stabilne na plyn a nevypína. Musím to však testovať pár dní. Akcelerácia sa podstatne zlepšila.
3.Poslal som dopyt po holandskej nádrži na 3 spoločnosti. "Výhradný dovozca AG" tieto nádrže nevymiena alebo nemá. Fascinujúce. Ostatní ponúkajú talianske nádže. LEGAS sa podujali zohnať mi totožnú holandskú nádrž, aby sa dala vymeniť kus za kus bez nutnosti niečo upravovať. Čakám teda na telefonát, že je skladom pripravená na montáž. V poslednej komunikácii mi bolo povedané, že nádrž zohnali, ale neviem či v ČR alebo Polsku. Samotný holandský výrobca už tento typ nevyrába, doporučení kolegovia z Talianska tiež už nemajú skladom. Som zvedavý ako to dopadne. Páči sa mi uchytenie na nosnú konštrukciu v kufri auta.
Ak sa nádrž nepodarí dodať, budem kontaktovať osobu spôsobilú na výkon revízií tlakových nádob a nechám si urobiť skúšku a rtg.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » čtv kvě 21, 2015 11:38

Výmena nádrže LPG po 10 rokoch.

Včera som dal vymeniť LPG nádrž po 12 rokoch a môžem povedať, že na prvý pohľad nebolo vidno žiadnu závadu. Tlaková skúška a RTG by možno ukázali niečo iné, ale z legislatívnych dôvodov som ju nechal vymeniť. Nádrž bola holandská a bola ukotvená na ráme. Firma LEGAS sa ako jediná z oslovených podujala mi nádrž zohnať a namontovať bez ďalších zbytočných zásahov (montáž talianskej nádrže by vyžadovala zmenu multiventilu, vŕtanie do karosérie, atď.) Cena nádrže bola 215 eur (v Poľsku by bolo možné zohnať lacnejšie) a práca 18eur x 4 hodiny, aj keď sa dá práca urobiť za 2 hodiny pri dvoch mechanikoch. Všetko prebehlo v poriadku, no mám trocha obavu o správnu funkčnosť ukazovateľa hladiny lpg v nádrži. Predsa len bola nová nádrž úplne prázdna, takže počkám pár tankovaní ako sa to upraví.
Inak systém AG SGI beží bez problémov pri nabehaných 287 500 km.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

pavol2078
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř led 06, 2016 20:31

Re: AG SGI

Příspěvek od pavol2078 » stř led 06, 2016 20:35

ahojte , neviem si uz rady tak napisem aj sem mam francuza nie sice renault ale peugeot 1,6 16V 80kw NFU system LPG mam AG auto som uz kupil prerobene na LPG no mam nasledovne problemy:
1: neviem zohnat nikoho kto to vie zdiagnostikovat v SR
2: auto ked je prepnute na LPG na volnobehu akoby vynechavalo otacky sa nehybu
3: ked jazdim na LPG a idem napriklad 40km/h na 3stupni a rychlo pridam pocujem take trhanie ako keby nestihal davat plyn alebo ho mal malo ...
inak som nadmieru spokojny vo vysokych rychlostiach ide vsetko ako ... len mam z tohoto hlavu v smutku vymenil som filter na lpg a nepomohlo to a neviem ci to moze byt vadnych vstrekovacom ....ak by ste mi vedeli niekto pomoct bol by som velmi rad :) pripadne ci si to viem pozriet aj doma ...

Dakujem

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » stř led 06, 2016 21:05

Ahoj,ak to mas origos,tak to je prepojene s jednotkou benzinu a malo by to byt mozne diagnostikvat.Aspon si myslim.Ak je to prirobene tak mozno ti pomoze chlapik v Abrahame tusim sa vola Lubos Vrbovsky firma Autoeco.Tieto systemy su podla mna kvalitne,len su aj drahe a na Slovensku sa tomu skoro nik nevenuje.Fedor Auto v CR alebo Autogas Holandia v Polsku. Ber to ako typ,nie odporucanie.Nasiel som aj Hatiar.eu vo Zvolene,aj oni by sa tomu mohli venovat.
Naposledy upravil(a) sulaco1981 dne stř led 06, 2016 22:59, celkem upraveno 2 x.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

pavol2078
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř led 06, 2016 20:31

Re: AG SGI

Příspěvek od pavol2078 » stř led 06, 2016 21:22

Lpg je dorabane...o tom v abrahame som cital este aj v brezne vraj .

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » stř led 06, 2016 21:35

Len ma napadlo,ze ked o sebe tvrdil ze je vyhradny dovozca AG,tak by mohol mat aj diagnostiku.Skus ho kontaktovat a opytat sa za to. Neviem ako je to stare,ale asi to bude chciet ist postupne,diagnostika a potom kontrola vsetkych komponentov.
Ja by som rad zohnal diagnostiku na to,aj mam nejaky soft,no mne to na pripojku Renault nepojde.Chcelo by to original AG diagnostiku,ta sa pripaja medzi riadiacu jednotku a kabel.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » stř led 06, 2016 21:58

Skus si pozriet aj AG SGI manual,mozno ti nieco z tych udajov pomoze.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » stř led 06, 2016 22:47

Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

pavol2078
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř led 06, 2016 20:31

Re: AG SGI

Příspěvek od pavol2078 » čtv led 07, 2016 19:27

Rv 2007 chalani kolko cca €moze stat novy vstrekovac ??

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » čtv led 07, 2016 20:02

Podla toho aky tam mas.Ja som na typ 1 zaplatil v Polsku za Valeo vstrekovac 100 €.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

mikihu
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: sob pro 22, 2012 17:45

Re: AG SGI

Příspěvek od mikihu » ned led 31, 2016 00:31

Zdravim Vas, tiez mam v poslednom case problem s AG systemom. Po prejdeni par km sa prepne na LPG a motor zdochne, musim rucne prepnut na benzin a nechat ho zohriat aspon na 60-70st., potom ked sa prepne a naskoci LPG tak uz sa udrzi, no aj tak este pocitim ten prechod. Ked je motor plne zahriaty, funguje vsetko OK.
Neviete cim to moze byt? Sviecky, tepelne cidlo vody menene, klapka aj vsetky vzduchove snimace vycistene.
Renault Scenic 1,6 16V, 79kW, r.2000, fabricke LPG - AG DGI

Uživatelský avatar
sulaco1981
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
Bydliště: Zohor, Slovakia

Re: AG SGI

Příspěvek od sulaco1981 » ned led 31, 2016 09:30

Mne sa dialo nieco podobne,no skapinalo mi to aj na benzin.Pomohla vymena indukcnej cievky a benzinoveho filtra.Riesim teraz chybu "tlak" co mi vyhadzuje jednotka.Konzultujem to s panom Hatiarom co taketo systemy robi.Neviem ako mate ten system montovany.Su fabricke montaze a dorabky.
Renault Megane Combi r.v. 2003, 1,6 16V, LPG AG SGI

mikihu
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: sob pro 22, 2012 17:45

Re: AG SGI

Příspěvek od mikihu » ned led 31, 2016 11:51

Podrobnejsie som Vam ten problem popisal tu: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 7#p1259817, no uz len doplnim, ze system mam montovany od vyroby a je pravda, ze auto mi tiez skape po prvom rannom nastartovani, tak cca po 3-4s.
Potom ked nastartujem znova, uz bezi na benzin bez problemov.
Renault Scenic 1,6 16V, 79kW, r.2000, fabricke LPG - AG DGI

moriss
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon úno 09, 2009 17:45

Re: AG SGI

Příspěvek od moriss » pon úno 29, 2016 20:48

Zdar.
Pokud mate problemy s tlakem plynneho lpg, jeho merenim tak je vcelku snadna pomoc. Vymena cidla tlaku za neorigo.

Chcipnuti auta po zdarilem startu, ze zkusenosti svicky a lamda, pomerit co jak chodi.

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů