AG SGI
Moderátor: Moderators General
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
AG SGI
Mám problém so vstrekovaním plynu na megane kombi 1,6 16V, za jazdi mi to cuklo a už to nejde nahodiť (plyn). Je to montované priamo vo výrobe Renault. Vstrekovače som čistil, reduktor a membrány čisté, nepoškodené, ventil na reduktore aj nádrži otvára, diagnostika nič nezistila.
Vie niekto, čo to brzdí? ak by to bol tlakový snímač, tak by som ho rád zohnal na vyskúšanie...
Please o radu.
Vie niekto, čo to brzdí? ak by to bol tlakový snímač, tak by som ho rád zohnal na vyskúšanie...
Please o radu.
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
to bylo kdy měřeno na volnoběh?
těch 900mbar bych tipoval tlak paliva lpg. (mohl bejt o trochu vyšší)
a těch 150mbar - bude podtlak v sání , jenže na volnoběh to má mím uplně jinou hodnotu.
kolem 350mbar. Pokud je malej většinou se jedná o díru v sání.
Jendotka AG si pak přepočítává hodnotu "Delp" která se zkládá z Mbar(tlak paliva) - MAP(podltak)
musí být v určitém rozsahu jinak to nepojede,
co to přesně dělá? dioda bliká a nic?
těch 900mbar bych tipoval tlak paliva lpg. (mohl bejt o trochu vyšší)
a těch 150mbar - bude podtlak v sání , jenže na volnoběh to má mím uplně jinou hodnotu.
kolem 350mbar. Pokud je malej většinou se jedná o díru v sání.
Jendotka AG si pak přepočítává hodnotu "Delp" která se zkládá z Mbar(tlak paliva) - MAP(podltak)
musí být v určitém rozsahu jinak to nepojede,
co to přesně dělá? dioda bliká a nic?
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
Len prísť na to, ktorá podmienka nie je splnená...skúsim si to dohodnúť a zbehnem tam znova.....ten program myslíš Renault clip? elektroventily myslíš na nádrži a na reduktore? na reduktore som ho čistil a chodí pekne, na nádrži cvaká, plyn mi šiel do reduktora ale v akom je stave neviem....nebude mi náhodou unikať plyn keby som ten ventil na nádrži vymontoval?
ozaj nevieš kde zohnať ten tlakový ventil, len na skúšku?
ozaj nevieš kde zohnať ten tlakový ventil, len na skúšku?
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jo myslel sem ty dva ventily.
ventil - spíše ta cívka na jádru se dá demontovat, nahoře je 8ka šroubek, ten vyšrobuješ a mužeš vytáhnout cívku.
Jinak pokud se chceš dostat až na zapadku ventilu ta je vevnitř, pak když to povolíš unikne ti lpg.
zatím bych to nezkoušel. Mužeš zkusit i ten druhej zda cvaká.
nějaký díly na ag sgi bych našel.
s tím softem nemyslím renault clip ale k lpg to je AG Sgi Terminal, dosovskej softík ale jede.
ventil - spíše ta cívka na jádru se dá demontovat, nahoře je 8ka šroubek, ten vyšrobuješ a mužeš vytáhnout cívku.
Jinak pokud se chceš dostat až na zapadku ventilu ta je vevnitř, pak když to povolíš unikne ti lpg.
zatím bych to nezkoušel. Mužeš zkusit i ten druhej zda cvaká.
nějaký díly na ag sgi bych našel.
s tím softem nemyslím renault clip ale k lpg to je AG Sgi Terminal, dosovskej softík ale jede.
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
Iba že problém je v tom že "autorizovaný" servis pre AG sa nehcce pripojiť lebo to mám natiahnuté na renault prípojku, čiže ak nemá renault diagniostiku (koncovku) tak sa nenapichne, iba ak by mali tu mašinku čo je vlastne medzikus medzi riadiacu jednotku a kábel. S tou diagnostikou to bude asi trvať, nemôžem sa dovolať kamošovi a druhý je na dovolenke. Skúsim teda tu cievku vytiahnut zajtra jak budem mať voľno.
Čo máš všetko na to ag sgi? máš aj diagnostiku?
Čo máš všetko na to ag sgi? máš aj diagnostiku?
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
Ano, je to origo od výroby...takže ten snímač tlaku nemáš?
To sa máš ked si takto vybavený, mať to doma, tiež by sa mi lepšie hladalo chyby.
Ja to zatial vidím tak, že ked to nebude robiť ten ventil na nádrži, tak to môže byť ten snímač alebo niektorý so vstrekovačov. tie mechanické časti sa dajúaspon skontrolovať ale tensnímač ťažko
To sa máš ked si takto vybavený, mať to doma, tiež by sa mi lepšie hladalo chyby.
Ja to zatial vidím tak, že ked to nebude robiť ten ventil na nádrži, tak to môže byť ten snímač alebo niektorý so vstrekovačov. tie mechanické časti sa dajúaspon skontrolovať ale tensnímač ťažko
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jasně, x.dandik@seznam.cz
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
díky za fotky
není tam ještě nějaké jednotka od lpg?
nenašel sem nikde emulátor.
jinak podle mě hodnota podltaku bude brána ze snímače podltaku co používá jednotka na benzín.
možná bych zkontroloval dráty. a taky mrkni i na tu podtlakovou hadičku co vede k reduktoru. jestli není někde prasnutá.
pošli mi ještě detail ty lpg jednotky.
mám pocit že to bude AG Sgi IIgenerace.
Jo ještě mě napadá, chce to zkontrolovat zda-li LPG jednotka dostavá informaci o všech vstřikovacích časem od každého válce. od benzínové jednotky
není tam ještě nějaké jednotka od lpg?
nenašel sem nikde emulátor.
jinak podle mě hodnota podltaku bude brána ze snímače podltaku co používá jednotka na benzín.
možná bych zkontroloval dráty. a taky mrkni i na tu podtlakovou hadičku co vede k reduktoru. jestli není někde prasnutá.
pošli mi ještě detail ty lpg jednotky.
mám pocit že to bude AG Sgi IIgenerace.
Jo ještě mě napadá, chce to zkontrolovat zda-li LPG jednotka dostavá informaci o všech vstřikovacích časem od každého válce. od benzínové jednotky
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
Jeden mal diagnostiku takú klasickú škatulu do ruky a tam asi nie je ani jedno z toho a v renaulte im to beží pod winom. Inak dnes som skúsil prepnúť a na voľnobežné otáčky to šlo, udržalo mi to plyn v chode. Tá hadička je ok, priechodná a neporušená. Problém nastal v tom že som mal pustené kúrenie (+ ventilátor) a cítil som vnútri plyn. Rozmýšlam či nemôže byť netesný reduktor, ale v nádržke na vodu nebolo cítiť nič. Musím to poyrieť a podoťahovať. a na čo potrebuješ vedieť ten soft pod čím beží?
- sulaco1981
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv zář 24, 2009 20:32
- Bydliště: Zohor, Slovakia
Skúšal som povoliť tu cievku na nadrži a trocha som ju pootočil, zdali sa mi tie kable priliš natiahnuté. Povolil som trocha ten vytesnovací šrob na reduktore a dotiahol pásky na filtry. Inak už mi to preplo na plyn, no pri spomalovaní to zhaslo a pri voľnobežných otáčkach to vypadne hned...mám stále pocit že to môže robiť jeden vstrekovač, musím zohnať sprej a vzčistím ich ešte raz, nevieš náhodou či sa dá tá vstupná umelá hmota vztiahnuť (vyzerá to ako šípka vložená do vstupu vstrekovača)?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů