Jízda na LPG ve vyšších otáčkách
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
- Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice
Jízda na LPG ve vyšších otáčkách
Jaký na to máte názor? Mechanik mně tvrdil, že prostě nesmím vytáčet motor při režimu LPG. Prý se razantně poškozuje motor. Vím že existují systémy, které automaticky přepnou z LPG na benzin při překročení 4000 ot/min. (nebo jiné hladiny).
Co je na tom pravdy? Problém je, že 16-ti ventil trochu jede právě až nad 4000 otáček, takže při předjíždění, na dálnici a td. Je docela často zapotřebí vyšších otáček.
Co je na tom pravdy? Problém je, že 16-ti ventil trochu jede právě až nad 4000 otáček, takže při předjíždění, na dálnici a td. Je docela často zapotřebí vyšších otáček.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Podle mojich zkušeností "odborníci" nastaví základní parametry a zbytek nechají na samotném PC LPG,aby si to majitel zajel sám. Což není zrovna nejlepší způsob,protože se hůře předvídají problémy.
Mě to v Chebu poštelovali pořádně a nemám žádný problém.Kámošovy to nastavili a nechali ho ať si zajede mapu sám .... Pak to samozřejmě asi po tejdnu zkoukly.Má ale problém při plném výkonu,že mu to cukne,což může být ono přepnutí na benzín. Všiml sem si u něj že když mu to přepne na LPG tak to cukne,takže někde něco bude...
Mě to v Chebu poštelovali pořádně a nemám žádný problém.Kámošovy to nastavili a nechali ho ať si zajede mapu sám .... Pak to samozřejmě asi po tejdnu zkoukly.Má ale problém při plném výkonu,že mu to cukne,což může být ono přepnutí na benzín. Všiml sem si u něj že když mu to přepne na LPG tak to cukne,takže někde něco bude...
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
ahoj mi pri nastavovani lpg rekl ze nad 4000 bude pristrikavat trochu benzinu kvuli mazani at neodpalim ventily ale ze to dela u lagun u jinych aut to nedela teda nekterych jo ale spis ne tak nevim co je na tom pravdy s temi ventily, ale asi toho benzinu neni moc jel jsem do brna a celkem jsem to hnal tam i zpet a pres 4000 jsem jel znacnou cast cesty a benzinu ani neubylo
LPG déle hoří a tímto motor nemá ve vysokých otáčkách takový výkon jako na benzín, palivo pak dohořívá ve výfukovém potrubí, přehřívá ventily, kat a případně i turbo. Osobně jsem zkoušel emulátor předstihu, ale ten měl jiné neduhy, a tak jsem jej nakonec vyředil. Psal jsem o tom už dříve.
Opravdu některé systémy umožňují automaticky přepínat ve vyšších otáčkách na benzín, ale asi bych se bál, že přechod nemusí být vždy košér. Takové prokucnutí motoru při předjíždění může být opravdu nepříjemné. Řešením je jezdit normálně do cca 4500 ot, občasné krátkodobé vytočení motor snese bez újmy. Pokud vím, že budu potřebovat maximální výkon, předem přepnout na benál.
Opravdu některé systémy umožňují automaticky přepínat ve vyšších otáčkách na benzín, ale asi bych se bál, že přechod nemusí být vždy košér. Takové prokucnutí motoru při předjíždění může být opravdu nepříjemné. Řešením je jezdit normálně do cca 4500 ot, občasné krátkodobé vytočení motor snese bez újmy. Pokud vím, že budu potřebovat maximální výkon, předem přepnout na benál.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
- Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice
Když Ti mechanik řekne, že něco bude mazat benzinem, tak to není automechanik ale pekař, cukrář, zedník, nebo cokoliv jiného ale ne automechanik. benzin je suchej a používá se jako odmašťovadloaltar píše:ahoj mi pri nastavovani lpg rekl ze nad 4000 bude pristrikavat trochu benzinu kvuli mazani at neodpalim ventily ale ze to dela u lagun u jinych aut to nedela teda nekterych jo ale spis ne tak nevim co je na tom pravdy s temi ventily, ale asi toho benzinu neni moc jel jsem do brna a celkem jsem to hnal tam i zpet a pres 4000 jsem jel znacnou cast cesty a benzinu ani neubylo
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW
Ja mam skusenosti s LPG DGI (original zastavba od Renault fabriky) na viac ako 200t km a mal som robrate vsetko co suvisi s lpg - reduktor, injektor a aj riadiacu jednotku.
Viem ako funguje DGI a ked prepina pri vyssich otackach na bernzin, tak je to ptavdepodobne nespravna cinnost lpg riadiacej jednotky - opravit.
uiop
Viem ako funguje DGI a ked prepina pri vyssich otackach na bernzin, tak je to ptavdepodobne nespravna cinnost lpg riadiacej jednotky - opravit.
uiop
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG
Re: Jízda na LPG ve vyšších otáčkách
Zdravim, aj ja mam original LPG od Renaultu, ked mate tie skusenosti, vedeli by ste mi poradit?
1. cez Clip mi nenajde ziadnu RJ plynu, je RJ na hlavnej diag zasuvke?
2. cistil som injektor, no teraz mam problem po prepnuti na plyn, motor nejde pravidelne, kape a po prepnuti spat na benzin este chvilu blbne a az potom sa ustabilizuje. Je mozne, ze RJ zapisala chybu, kym sa injektor a hadicky naplnili plynom?
1. cez Clip mi nenajde ziadnu RJ plynu, je RJ na hlavnej diag zasuvke?
2. cistil som injektor, no teraz mam problem po prepnuti na plyn, motor nejde pravidelne, kape a po prepnuti spat na benzin este chvilu blbne a az potom sa ustabilizuje. Je mozne, ze RJ zapisala chybu, kym sa injektor a hadicky naplnili plynom?
Renault Scenic 1,6 16V, 79kW, r.2000, fabricke LPG - AG DGI
Re: Jízda na LPG ve vyšších otáčkách
Clipem nenačteš žádnou řj od plynu. Musíš mít soft od systemu co máš v autě zamontován a zvláštní kabel připojit na řj LPG.
Renault nedělá zástavby LPG, vždy to předá externí firmě, jen má motory pro LPG, to znamená že mají pevnější sedla ventilů.
Google http://projekt-tech.cz/?15,interface-ag ... -%28usb%29
Renault nedělá zástavby LPG, vždy to předá externí firmě, jen má motory pro LPG, to znamená že mají pevnější sedla ventilů.
Google http://projekt-tech.cz/?15,interface-ag ... -%28usb%29
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Jízda na LPG ve vyšších otáčkách
len je zaujimave, ze Clip ma v diag. programe aj moznost vyhladavania RJ LPG a ja na svojej RJ LPG nemam ziadny externy konektor alebo vyvod, z toho usudzujem, ze kontakty su vyvedene prave do centralnej OBD zasuvky, kde sa teda pripaja Clip. Ten interface som nasiel, no neviem, ci s nim nieco dokazem diagnostikovat. Mam AG DGI system.
Renault Scenic 1,6 16V, 79kW, r.2000, fabricke LPG - AG DGI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů