Zhasne pri volnobehu

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Volodja
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 23, 2009 10:28

Zhasne pri volnobehu

Příspěvek od Volodja » pát led 23, 2009 10:42

Ahojte plynaci. Potreboval by som poradit. Kupil som v lete Renault megan I classic 1.4e 98r, benzin + plyn (dovezeny s NL)V lete pohoda a ked zacali mrazy, tak mi zacalo zhasinat na plyne pri volnobeznych otackach. Pri starte, vjazd do krizivatky... Najprv som si myslel ze je to zlym plynom, tak som vyskusal tankovat aj na inych cerpackach ale problem stale pretrvaval :( Neviete niekto poradit? Dik

lama
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 25, 2009 18:27

Renault Laguna 1,8i 1995 holandský LPG

Příspěvek od lama » ned led 25, 2009 18:33

mám stejný problém.. poradí někdo? .. benzín jede relativně bez problémů..

Volodja
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 23, 2009 10:28

Zhasne pri volnobehu

Příspěvek od Volodja » ned led 25, 2009 18:48

Asi sa tu moc odpowedi nedockame. Skusal si tankowat aj na inych cerpackach? Mohol ti zamrznut plyn.

lama
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 25, 2009 18:27

Příspěvek od lama » ned led 25, 2009 19:52

zkoušel, natankoval jsem plnou...stejné problémy... na křižovatky jsem přepínal na benzín, na delší nepřerušované trasy jsem dával plyn, teď jsem vyjel nádrž tak že tam zbyla 1/4 nádrže LPG a po přepnutí na lpg už to nejede vůbec.. po přepnutí na benzín jede zase jak má.. :(

lama
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 25, 2009 18:27

Příspěvek od lama » ned led 25, 2009 19:56

auto neparkuji v garáži, ale venku, a je pravda že problémy začaly až potom co začaly mrazy..

Volodja
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 23, 2009 10:28

Příspěvek od Volodja » ned led 25, 2009 20:06

A napadla ma este jedna wec preco to moze robit. Niekde na fore som cital rozdiel medzi letnym a zimnym plynom. A rozdielne sa pri nej sprawa aj riadiaca jednotka. Moze mat zle nadstawene hodnoty a tym padom w lete facha w poho a w zime so zimnym plynom hapruje.

lama
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 25, 2009 18:27

Příspěvek od lama » ned led 25, 2009 20:11

to je trošku problém, seřízení holandského plynu jsem se dočetl že v čechách dělají až v Hradci Králové, a já bydlím na jihu moravy u hranic se slovenskem.. nevíte o nějakém servisu na slovensku kde by to seřídili? :) pokud to bude blíže... je to možné že to bude tím.. ale opravdu to nedělalo do té doby, dokud neklesla teplota pod -10 stupňů.. od té doby je to pořád to stejné..

Volodja
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 23, 2009 10:28

Příspěvek od Volodja » ned led 25, 2009 20:13

Taktiez zhanam nejaky servis alebo aspon dobreho manika co sa tomu rozumie :) Uz aby prestali nadobro mrazy a zacali predawat letny LPG. Hadam to prestane :D

Volodja
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 23, 2009 10:28

Příspěvek od Volodja » ned led 25, 2009 20:15

A aky typ splynowaca mas namontovany. Bo ja nejak newiem prist na to co tam mam :D

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » ned led 25, 2009 20:24

zdravim.je to podle tlaku venku.na tom směšovači plynu by měl bejt takovej velkej šroub buď je plastovej nebo mosaznej.ten je na štelování(plnění motoru plynem).funguje to na obě strany.dělá se stím bohatost.nech to na volnoběh bublat.zkus pootočit na jednu stranu,motor by měl změnit chod.když to bude horší,tak otoč na druhou stranu.hlavně si to označ jak to bylo.a na léto to vrať na starou polohu.toto štelování se provádí,za předpokladu že vzduchovej filtr je OK.to samý i plynovej filtr.a dobré svíčky.


zdar a sílu 8)
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Volodja
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 23, 2009 10:28

Příspěvek od Volodja » ned led 25, 2009 20:28

Mam tam pri tom welkom srobe aj mensi. Ten je na co? Na plnenie wzduchom?

konďas
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: pát říj 19, 2007 17:50
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od konďas » úte led 27, 2009 17:00

Zdravím všechny, už nějaký týden mám stejný problém, ještě jsem nenašel čas s tím někam zajít. Všiml jsem si ale, alespoň u mně jedné zajímavosti: když jedu na benzín a vyřadím, tak otáčky chvíli kolísají než se usadí v jedné hladině. Chci zkusit nechat dát tohle do kupy, možná se pak plyn spraví sám... Jinak nevím odkud jste, ale v Novém Jičíně by měla být firma dělající i holanďany http://www.lpgauto.cz/index.php

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » úte led 27, 2009 20:24

ten menší šroubek by měl být na hrubé nastaveni plnění plynem.jinak oba šrouby jsou velmi citlivé.tam jedna šestina otáčky udělá hodně.ale třeba i málo.záleží na tom,jak hodně je to v pr...


zdar a sílu 8)
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » úte led 27, 2009 20:24

ten menší šroubek by měl být na hrubé nastaveni plnění plynem.jinak oba šrouby jsou velmi citlivé.tam jedna šestina otáčky udělá hodně.ale třeba i málo.záleží na tom,jak hodně je to v pr...


zdar a sílu 8)
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Volodja
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 23, 2009 10:28

Příspěvek od Volodja » úte led 27, 2009 23:05

konďas píše:Zdravím všechny, už nějaký týden mám stejný problém, ještě jsem nenašel čas s tím někam zajít. Všiml jsem si ale, alespoň u mně jedné zajímavosti: když jedu na benzín a vyřadím, tak otáčky chvíli kolísají než se usadí v jedné hladině. Chci zkusit nechat dát tohle do kupy, možná se pak plyn spraví sám... Jinak nevím odkud jste, ale v Novém Jičíně by měla být firma dělající i holanďany http://www.lpgauto.cz/index.php
Som so Slovenska z Martina. Ak si s tym nebudem vediet dat rady, tak mi nebude nic ine ostavat ako tam zajst :)

hugo1
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: stř bře 18, 2009 10:35
Bydliště: HC

Příspěvek od hugo1 » stř lis 11, 2009 19:11

Tento problem mám aj ja . V lete mi to nedržalo voľnobeh pri zapnutej klime a teraz ked sa ochladilo mi nedrží voľnobeh aj bez klímy. Na diagnostike mi zistili vadné čidlo otáčok vačkovej hriadele.Závada sa vobec neda vymazat. V piatok som objednaný do Renault servisu v TRNAVE . Cena čidla 72€ a práca 25€.
Renault scenic 1,6, 16 V, 83KW, 2005, LPG Landi Renzo

Uživatelský avatar
uiop
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: úte črc 20, 2004 13:43

Příspěvek od uiop » čtv lis 12, 2009 16:09

Pokial mate DGI system od vyrobcu AG, tak mate potom prasknutu membtanku na vstrekovaci plynu

Staci kupit membranove platno 0.3mmm, vystrihnut a namontovat naspat

Vela zdaru
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG

hugo1
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: stř bře 18, 2009 10:35
Bydliště: HC

Příspěvek od hugo1 » čtv lis 12, 2009 17:51

Bol som aj na diagnostike splynovača a tam je všetko OK. Vstrekovače aj celý systém sú v poriadku.Ako zistím aké mám vstrekovače? Neviem či mám DGI. Diagostika v servise mi píše iba závadu čidla otáčok vačkovej hriadele a tá sa nedá ani vymazať.
Renault scenic 1,6, 16 V, 83KW, 2005, LPG Landi Renzo

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Zhasínání na volnoběh

Příspěvek od Hope » sob led 02, 2010 01:04

Měl jsem podobný problém, kolísání otáček, zhasínání při vyřazení ve vyšší rychlosti aproblém byl v sání - sání je defaultně proti směru jízdy, takže při rychlosti se mi tam cpalo moc vzduchu, stačilo zaslepit konec roury od sání a udělat pár dírek z druhé stranya bylo to:)

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » pát led 08, 2010 15:58

Moc vzduchu a volnoběh? No nezlob se na mne,ale co takle vyřešit problém?
O volnoběh se stará Krokový motůrek,který pouští vzduch do motoru ,pokud je klapka uzavřená a tím reguluje otáčky.
Takže problém není v tom že je sání proti větru,ale někde ti to v sání netěsní.Hádám to na zašpiněné sedlo klapky,ale može to být i krokáč.Doporučuji oboje pročistit.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

Pan Dušan
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv pro 10, 2009 12:49

Příspěvek od Pan Dušan » sob led 30, 2010 14:43

Zdravím, mám stejný problém se STAG 300. Když je pod 0°C, tak mi se studeným motorem kolísají otáčky 500-750ot. Než jsem si nechal nastavit bod přepínání z lpg na benál na 500ot, tak mi to i za jízdy chcíplo. Volnoběh lítá od 600-1200ot. Po ujetí 10-15km to jezdí normálně. Byl jsem u 2 servisů a bylo vše ok. LPG zařízení má najeto cca 4.200km. V létě to nedělá. Může na to mít vliv i nefunkční lambda sonda?

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » ned led 31, 2010 00:34

Podl mne rozhodně může mýt vliv lambda.LPG systém upravuje směs i podle údajů z čidel.Co mne zaráží je to,jak ti to může na studenej motor kolísat na LPG ,když na LPG to přepne až při teplim motoru?Respektive 30°C.

Ikdyž při studenym startu je Lambda mimo provoz,protože ta se potřebuje napřed zahřát,aby dokázala správně měřit.

Vypni plyn a pozoruj jestli je změna...?
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

Pan Dušan
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv pro 10, 2009 12:49

Příspěvek od Pan Dušan » ned led 31, 2010 12:47

Na benzín to jede jako fík :D Tento problém s lpg řeším 3 měsíce a nikdo to nevyřešil. Mě se to na lpg přepne při 40°C a problémy mám při volnoběhu a při deakceleraci. Někdy mi při deakcel. spadnou otáčky i pod 500ot. Naštěstí se mi to přepne na benál a nechcípne to. Jeden plynář mi řekl, že při zapnutí lpg si přeměna kapaliny na plyn reduktor sežere spoustu energie (teplo). Ale stalo se mi to i při provozní teplotě. Bezproblémově to funguje jen kdy mám zahřátý celý motorový prostor.

Mě ještě napadlo, jestli to nemá za vinu studená hadice s plynem před vstřikovačema, páč jsem si všiml, tak po 50km jízdě (vše ok), tak doma jsem otevřel kapotu a jak se tam rychle dostal studený vzduch, tak se mi zhouply otáčky a zase se sklidnily. Nevím no. Byl jsem to 4x reklamovat u firmy a při poslední reklamaci, kdy jsem chtěl, aby si to vymontovali a vrátili peníze mi šéf firmy řekl, že si vymýšlím blbosti a najdu si soudního znalce :evil:

Pan Dušan
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv pro 10, 2009 12:49

Příspěvek od Pan Dušan » ned led 31, 2010 12:51

Ještě k té lambdě. Rozsvítila se mi kontrolka motoru po 2 dením odpojení baterie a při jízdě na lpg. Na benál se mi nerozsvítila.

Uživatelský avatar
kartmen
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: ned led 25, 2009 09:45

Příspěvek od kartmen » pon úno 01, 2010 07:32

Tak nejsem sám s tímto problémem... Moc mi to sice nepomůže, ale aspoň vím, že to je téměř standard. Taky mi za studena chcípá na plyn (mě nepřepíná podle teploty, ale při dosažení určitých otáček). Nechal jsem si vyčistit klapku, ale od té doby jsem nikde nebyl, tak to dneska zkusím, jestli to pomohlo. Jetšě jsem měnil vzduchový filtr a svíčky, tak se to snad zlepší. Na nových membránách mám najeto cca 15 tis.km., takže těma to doufám nebude... Už aby se zase oteplilo :!:
Pozn.: Kontrolka motoru se taky rozsvítila při jízdě na plyn, ale cca na 10 sec. a pak už byl klid (kromě zdechnutí :x)


Edit:
Volal jsem teď do FLAGAplyn a bylo mi sděleno, že opravdu v zimě je ten poměr propan vs. butan opačný než v létě. V obou případech to je 40% vs. 60% (teď už zase nevím jak v zimě a jak v létě). Takže je opravdu možné, že nám to ty jednotky trochu jinak vyhodnocují a pak vznikají tyto problémy... Ještě by to chtělo zjistit u nějakého LPG servisu. Ale tam, si myslím, nepochodíme, jelikož tam by raději, aby šroubkem pootočili sami v zimě a pak v létě (samo, že za patřičný obolus)...
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti