Zhasne pri volnobehu
Moderátor: Moderators General
Zhasne pri volnobehu
Ahojte plynaci. Potreboval by som poradit. Kupil som v lete Renault megan I classic 1.4e 98r, benzin + plyn (dovezeny s NL)V lete pohoda a ked zacali mrazy, tak mi zacalo zhasinat na plyne pri volnobeznych otackach. Pri starte, vjazd do krizivatky... Najprv som si myslel ze je to zlym plynom, tak som vyskusal tankovat aj na inych cerpackach ale problem stale pretrvaval Neviete niekto poradit? Dik
Renault Laguna 1,8i 1995 holandský LPG
mám stejný problém.. poradí někdo? .. benzín jede relativně bez problémů..
Zhasne pri volnobehu
Asi sa tu moc odpowedi nedockame. Skusal si tankowat aj na inych cerpackach? Mohol ti zamrznut plyn.
to je trošku problém, seřízení holandského plynu jsem se dočetl že v čechách dělají až v Hradci Králové, a já bydlím na jihu moravy u hranic se slovenskem.. nevíte o nějakém servisu na slovensku kde by to seřídili? pokud to bude blíže... je to možné že to bude tím.. ale opravdu to nedělalo do té doby, dokud neklesla teplota pod -10 stupňů.. od té doby je to pořád to stejné..
zdravim.je to podle tlaku venku.na tom směšovači plynu by měl bejt takovej velkej šroub buď je plastovej nebo mosaznej.ten je na štelování(plnění motoru plynem).funguje to na obě strany.dělá se stím bohatost.nech to na volnoběh bublat.zkus pootočit na jednu stranu,motor by měl změnit chod.když to bude horší,tak otoč na druhou stranu.hlavně si to označ jak to bylo.a na léto to vrať na starou polohu.toto štelování se provádí,za předpokladu že vzduchovej filtr je OK.to samý i plynovej filtr.a dobré svíčky.
zdar a sílu
zdar a sílu
Zdravím všechny, už nějaký týden mám stejný problém, ještě jsem nenašel čas s tím někam zajít. Všiml jsem si ale, alespoň u mně jedné zajímavosti: když jedu na benzín a vyřadím, tak otáčky chvíli kolísají než se usadí v jedné hladině. Chci zkusit nechat dát tohle do kupy, možná se pak plyn spraví sám... Jinak nevím odkud jste, ale v Novém Jičíně by měla být firma dělající i holanďany http://www.lpgauto.cz/index.php
Som so Slovenska z Martina. Ak si s tym nebudem vediet dat rady, tak mi nebude nic ine ostavat ako tam zajstkonďas píše:Zdravím všechny, už nějaký týden mám stejný problém, ještě jsem nenašel čas s tím někam zajít. Všiml jsem si ale, alespoň u mně jedné zajímavosti: když jedu na benzín a vyřadím, tak otáčky chvíli kolísají než se usadí v jedné hladině. Chci zkusit nechat dát tohle do kupy, možná se pak plyn spraví sám... Jinak nevím odkud jste, ale v Novém Jičíně by měla být firma dělající i holanďany http://www.lpgauto.cz/index.php
Tento problem mám aj ja . V lete mi to nedržalo voľnobeh pri zapnutej klime a teraz ked sa ochladilo mi nedrží voľnobeh aj bez klímy. Na diagnostike mi zistili vadné čidlo otáčok vačkovej hriadele.Závada sa vobec neda vymazat. V piatok som objednaný do Renault servisu v TRNAVE . Cena čidla 72€ a práca 25€.
Renault scenic 1,6, 16 V, 83KW, 2005, LPG Landi Renzo
Zhasínání na volnoběh
Měl jsem podobný problém, kolísání otáček, zhasínání při vyřazení ve vyšší rychlosti aproblém byl v sání - sání je defaultně proti směru jízdy, takže při rychlosti se mi tam cpalo moc vzduchu, stačilo zaslepit konec roury od sání a udělat pár dírek z druhé stranya bylo to:)
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Moc vzduchu a volnoběh? No nezlob se na mne,ale co takle vyřešit problém?
O volnoběh se stará Krokový motůrek,který pouští vzduch do motoru ,pokud je klapka uzavřená a tím reguluje otáčky.
Takže problém není v tom že je sání proti větru,ale někde ti to v sání netěsní.Hádám to na zašpiněné sedlo klapky,ale može to být i krokáč.Doporučuji oboje pročistit.
O volnoběh se stará Krokový motůrek,který pouští vzduch do motoru ,pokud je klapka uzavřená a tím reguluje otáčky.
Takže problém není v tom že je sání proti větru,ale někde ti to v sání netěsní.Hádám to na zašpiněné sedlo klapky,ale može to být i krokáč.Doporučuji oboje pročistit.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
Zdravím, mám stejný problém se STAG 300. Když je pod 0°C, tak mi se studeným motorem kolísají otáčky 500-750ot. Než jsem si nechal nastavit bod přepínání z lpg na benál na 500ot, tak mi to i za jízdy chcíplo. Volnoběh lítá od 600-1200ot. Po ujetí 10-15km to jezdí normálně. Byl jsem u 2 servisů a bylo vše ok. LPG zařízení má najeto cca 4.200km. V létě to nedělá. Může na to mít vliv i nefunkční lambda sonda?
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Podl mne rozhodně může mýt vliv lambda.LPG systém upravuje směs i podle údajů z čidel.Co mne zaráží je to,jak ti to může na studenej motor kolísat na LPG ,když na LPG to přepne až při teplim motoru?Respektive 30°C.
Ikdyž při studenym startu je Lambda mimo provoz,protože ta se potřebuje napřed zahřát,aby dokázala správně měřit.
Vypni plyn a pozoruj jestli je změna...?
Ikdyž při studenym startu je Lambda mimo provoz,protože ta se potřebuje napřed zahřát,aby dokázala správně měřit.
Vypni plyn a pozoruj jestli je změna...?
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
Na benzín to jede jako fík Tento problém s lpg řeším 3 měsíce a nikdo to nevyřešil. Mě se to na lpg přepne při 40°C a problémy mám při volnoběhu a při deakceleraci. Někdy mi při deakcel. spadnou otáčky i pod 500ot. Naštěstí se mi to přepne na benál a nechcípne to. Jeden plynář mi řekl, že při zapnutí lpg si přeměna kapaliny na plyn reduktor sežere spoustu energie (teplo). Ale stalo se mi to i při provozní teplotě. Bezproblémově to funguje jen kdy mám zahřátý celý motorový prostor.
Mě ještě napadlo, jestli to nemá za vinu studená hadice s plynem před vstřikovačema, páč jsem si všiml, tak po 50km jízdě (vše ok), tak doma jsem otevřel kapotu a jak se tam rychle dostal studený vzduch, tak se mi zhouply otáčky a zase se sklidnily. Nevím no. Byl jsem to 4x reklamovat u firmy a při poslední reklamaci, kdy jsem chtěl, aby si to vymontovali a vrátili peníze mi šéf firmy řekl, že si vymýšlím blbosti a najdu si soudního znalce
Mě ještě napadlo, jestli to nemá za vinu studená hadice s plynem před vstřikovačema, páč jsem si všiml, tak po 50km jízdě (vše ok), tak doma jsem otevřel kapotu a jak se tam rychle dostal studený vzduch, tak se mi zhouply otáčky a zase se sklidnily. Nevím no. Byl jsem to 4x reklamovat u firmy a při poslední reklamaci, kdy jsem chtěl, aby si to vymontovali a vrátili peníze mi šéf firmy řekl, že si vymýšlím blbosti a najdu si soudního znalce
Tak nejsem sám s tímto problémem... Moc mi to sice nepomůže, ale aspoň vím, že to je téměř standard. Taky mi za studena chcípá na plyn (mě nepřepíná podle teploty, ale při dosažení určitých otáček). Nechal jsem si vyčistit klapku, ale od té doby jsem nikde nebyl, tak to dneska zkusím, jestli to pomohlo. Jetšě jsem měnil vzduchový filtr a svíčky, tak se to snad zlepší. Na nových membránách mám najeto cca 15 tis.km., takže těma to doufám nebude... Už aby se zase oteplilo
Pozn.: Kontrolka motoru se taky rozsvítila při jízdě na plyn, ale cca na 10 sec. a pak už byl klid (kromě zdechnutí )
Edit:
Volal jsem teď do FLAGAplyn a bylo mi sděleno, že opravdu v zimě je ten poměr propan vs. butan opačný než v létě. V obou případech to je 40% vs. 60% (teď už zase nevím jak v zimě a jak v létě). Takže je opravdu možné, že nám to ty jednotky trochu jinak vyhodnocují a pak vznikají tyto problémy... Ještě by to chtělo zjistit u nějakého LPG servisu. Ale tam, si myslím, nepochodíme, jelikož tam by raději, aby šroubkem pootočili sami v zimě a pak v létě (samo, že za patřičný obolus)...
Pozn.: Kontrolka motoru se taky rozsvítila při jízdě na plyn, ale cca na 10 sec. a pak už byl klid (kromě zdechnutí )
Edit:
Volal jsem teď do FLAGAplyn a bylo mi sděleno, že opravdu v zimě je ten poměr propan vs. butan opačný než v létě. V obou případech to je 40% vs. 60% (teď už zase nevím jak v zimě a jak v létě). Takže je opravdu možné, že nám to ty jednotky trochu jinak vyhodnocují a pak vznikají tyto problémy... Ještě by to chtělo zjistit u nějakého LPG servisu. Ale tam, si myslím, nepochodíme, jelikož tam by raději, aby šroubkem pootočili sami v zimě a pak v létě (samo, že za patřičný obolus)...
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti